Brahym wilde Azra zo graag kussen, maar in zijn bodyguard visie hebben de muren van Patron's Strandhuis, bij wijze van spreken:..Ogen, oren, camera's en Snitches....
Hij hield zich kordaat in en nam genoegen met een geïntrigeerde Azra, die inmiddels bij hem op schoot zat. Overigens niet met verkeerde Trashy intenties. Ze was gewoon nieuwsgierig naar de handel en wandel van Brahym's ex-vrouw Karima.....
Maar hij wist niet wat hij moest zeggen of doen. Het enige wat hij wilde, was Azra vurig kussen. Hij wilde zich ook eigenlijk niet verontschuldigen voor iets waardoor hij zijn ware gevoelens voor haar verplicht moest ónderdrukken.
"Azra Amor....Ik kan me nog net bedwingen. En toch zijn deze momenten met jou goud waard. Door jou zie ik alles weer in de juiste perspectief. Als jij niet in mijn leven was, dan had ik Karima layhfed allang om zeep geholpen! Kowed met zulke smerige ex-en. Tfoe!!
Azra kalmeerde Brahym in luttele seconden....
"Lieffie? Blijft Karima in Rabat met jullie kinderen? Vertel mij wat meer over Rabat. Ik ben er wel eens met Papa geweest. Maar de geschiedenis die hij mij toen over Rabat vertelde is inmiddels weggevaagd.
Brahym glimlachte en pakte haar hand liefkozend vast....
"Oké Amor....Speciaal Vóór jou een privéles over de geschiedenis van Rabat! Het is de hoofdstad van Marokko. In 1150 werd het ook wel Errabat genoemd. Het was door de Almohadische Imazighen Berbers Kalief Abd-Al-Mu'min, opgezet die daar een burcht bouwde. Later werd het de Kasba van de Oudava's genoemd. Het was een moskee en tevens verblijf. Het geheel werd vroeger Ribat genoemd, een was een vesting.
"De huidige naam komt van Ribat Al Fath, wat 'Het kamp van de overwinning' betekent. Yaqub-Al-Majeur en kleinzoon van Abd al-Mu'min, liet de vesting uitbreiden tot een ommuurde stad die diende als basis voor de Almohadische expedities in Andalusie.
"In 710 wordt de Arabieren gevraagd om tussenbeide te komen in een twist onder de Visigoten. In 711 slaagt de Berberse Iznagen/Izenayen Tarik Ibn Zijad erin om, met hulp van zijn troepen heel stuk te veroveren. De Moren onder leiding van Zijad herdoopten 'Andalusië' tot Al Andalus.
Azra luisterde ademloos naar de kalme doch opwindende stem van de relaxte Brahym. Na een halfuur bemerkte ze dat Brahym in slaap was gevallen. Om hem niet wakker te maken, pakte ze een flanellen plaid en dekte hem zorgzaam toe.
Ze wilde net de keuken inlopen om de afwasmachine aan te zetten, toen ze Brahym's gsm zag oplichten. Het was een inkomende oproep. Toen Azra curieus naar de display staarde, zag ze de naam van de inkomende gesprek:....Karima............
Azra griste de gsm van het dressoir en beende vliegensvlug naar het buitenverblijf. Nerveus drukte ze de gsm open.
"Habibi van mij? Hoe gaat het met jou? De kinderen missen hun Papa Like crazy!!!
Azra hoorde Karima aan één stuk doorratelen. Wie noemde ze Habibi?
"Kots,..Ieuwww! Misselijke Kech! Waarom bel je Brahym in die context??!!
Karima viel even stil.....
"Wella,....Daar heb je die Milka verorberende puber weer!! Geloof je nou echt dat Brahym van jou houd? Ey Breezer sletje, luister goed....Hij is de vader van ONZE kinderen! Daar kan jij Alhamdullilah never meer wat aan veranderen! Huppel Sharmotta!
Azra liep al blazend gefrustreerd rondjes om het terras....
"Tuurlijk smerige vintage hoer! Inmiddels zit ik in zijn hart en ben jij exit en afgeschreven. Zelfs de waakhonden lusten die uitgelubberde biefstuk tussen jou benen niet! Blijf vooral jou kids als wapen gebruiken om jou pathetische zin door te drijven.
"Eén ding weet ik nu al zeker....Brahym en ik gaan hoe dan ook trouwen en naast zijn twee kids, gaan we een stabiele gezin met nog meer prachtige baby's stichten! Eat That Biatch! Voorlopig is hij bij mij en dat zal ook zo blijven! I'm out!
Azra drukte de gsm uit en gooide het op de lounge terras kussens. Nog vol adrenaline staarde ze wezenloos voor zich uit. Ze belde direct haar beste vriendin Ramiza op......
Ramiza was haar beste BFF en tevens haar klankboord in alles.
Ze vertelde haar over de telefonische aanvaring met Karima...."Zina Dyali, een verloving met een man die eerder gehuwd is, word vaak met argus ogen door zijn rancuneuze ex gevolgd. Dit gezegd hebbend, zullen al die zure ex-vrouwen en mannen dit nimmer toegeven.
"Uit angst vóór een schandpaal moment, houden ze wijselijk hun mond, en spelen ze de slachtoffer in de zin van: Hij/zij heeft mij en de kinderen laten zitten of ging vreemd.
"Mohim,.....Tuurlijk zitten er echte slachtoffers bij, en Yep er zijn mannen die nog smeriger dan de getto riolering is. Die hebben tijdens hun huwelijk inderdaad hun leuter of doosje in heel Amsterdam Oost, en West gehangen....
"Maar door openlijk te concurreren met Brahym's ex Karima, maak je de gehele situatie vele malen erger. Wanneer het uit gaat tussen gehuwde echtparen zie je vaak veel foto's en filmpjes voorbij komen op social media van 'hun nieuwe perfecte geweldige leven', feesten, etentjes en die Meskien kids van de rekening, worden hier tot in detail vastgelegd.
"Het lijkt net een soap, want terwijl die wijven of gasten hun ex jaloers proberen te maken, kijkt de hele wereld mee naar hun Hachouma kinderachtige break-up scheiding. Don't be that girl Azra. Je hebt genoeg redenen waarom je niet mee moet doen aan deze Ze3ma soap-serie van Ikram!
"Ewa, Deze soort van wedstrijd die Karima aan het spelen is tegen jou en Brahym, kun je onmogelijk winnen. Zelfs wanneer je denkt dat je aan het winnen bent, heb je bij voorbaat al verloren. Waarom? Omdat zij nog steeds bezig is met jullie te laten zien wat voor leuke Good Life dingen zij allemaal onderneemt. Dit zegt maar één ding: Karima zit nog steeds met Brahym in haar hoofd.
"Het is voor iedereen duidelijk dat jullie ordinaire competitie van start is. Al jullie gemeenschappelijke vrienden kijken mee naar Karima's Snapchat story en weten hoe laat het is. Iedereen kan jullie volgen, het lijkt wel een voetbal wedstrijd, alleen dan op social media. Op de hoofden van die onschuldige kids welteverstaan.
"Daarnaast maak Karima allesbehalve een goeie indruk op onze roddelende Tnawies lovers, want jouw leven met Brahym vindt ze stiekem Shi interessant. Zelfs tijdens het uitgaan in Rabat is ze veel te druk en opzichtig met social media bezig.
"Meskiena! Ze wil laten zien dat ze nog sexy is en goed in trek is bij die ongeremde oversekste Mgharba jongens. Die Lunatic verpest straks zelfs jullie leven en toekomst samen.
"Wanneer jij en Brahym jullie focus verlegen van Karima, naar jullie zelf toe, zul je steeds minder aan haar denken en meer bezig zijn met je eigen ontwikkeling. Vraag jezelf af waar je met hem wilt zijn over vijf jaar.
"Azra,...Zine,...Dit is het juiste moment om doelen te stellen voor jezelf, nu heb je alle tijd. Kijk naar alle positieve periodes uit jouw leven waar je niet tevreden over bent en zorg dat je deze in de toekomst voorkomt. En vooral....Zo snel mogelijk trouwen met Brahym. It kills die valse sletjes baby!!
"Wanneer je eindstand de concurrentiestrijd niet aan bent gegaan en Brahym's ex-vrouw jouw niet omlaag heeft kunnen halen, zal ze veel sneller desinteresse in jullie verloving tonen. En dan is het aan Brahym om te beslissen of hij korte metten maakt met haar aandachttrekkerij.
"Hij moet enkel die kids goed verzorgen. Voor de rest is het op z'n portugees:....Ciao Fofoqueira (Tot ziens, intrigant opstokker)
Azra sprak met Ramiza een koffie date af. Toen ze na het telefoontje nog wezenloos doch opgemonterd voor zich uit tuurde, voelde ze de armen van Brahym om haar middel.....
Hij kuste haar nek en knuffelde haar bijna fijn.
Zijn aandacht werd prompt getrokken door zijn eigen mobiel geklemd in Azra's smalle vingers......
"Amor?......Wat doe je met mijn gsm in jouw handen??.................
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...