8.rész

297 13 0
                                    

Jimin POV

Kinéztem az ajtón amikor hangokat hallottam. Tae és Jk volt azzal a nővel. Kézenfogva. Mintha ezer éve ismernék egymást. Mi a franc? Ez a nő nagyon be akar vágódni, ha Így vidámkodik Tae-vel azok után, ami történt. Igaz, én tettem de Tae elvállalta helyettem. Ugyanolyan kétszÍnű, mint a többi. Visszamentem inkább a szobámba. Majd én nyitva tartom a szemem. Később beszélek Tae-vel és megköszönöm, hogy kisegÍtett, bár Namjoon-hyung rájött, de nem árulta el neki. Lehet bele zúgott. Azért is választotta őt. Én is Így voltam Yunhee-val. Nyitva kell tartanom a szemem, nem történhet semmi olyasmi, mint akkor. Ha Suga-hyung nem ébred fel...Belegondolni is szörnyű. Összeszorult a gyomrom. Lemegyek az edzőterembe. Kell egy kis testmozgás. EllazÍt és eltereli a gondolataimat. El is indultam. Amikor Jk szobája előtt voltam, kinyÍlt az ajtó és kivágtattak rajta mind a hárman. Húzták maguk után és olyan lendületben voltak, hogy nem tudtam elkerülni az ütközést. Csak tompÍtani. Megfogtam a nekem csapódó testet, de nem volt ismerős. Puha volt és eperillatú. Nem tudtam nem észrevenni, hogy tökéletesen passzol minden görbülete az én testemhez. Mit csinálsz? Eltoltam, mert tudtam, hogy kibe is ütköztem bele,  és el is léptem.
- Nem tudtok vigyázni?- vakkantottam rá Tae-re.
- Jimin-ssi, ne húzd fel magad. Véletlen volt.- válaszolta.
- Mit csináltatok odabent Jk szobájában? Felajánlkozott már?
- Jimin-ah- mondta ingerültebben.- Nem, nem ajánlkozott fel. Csak körbevezetjük.
- Elég könnyen megbocsátotta, hogy megviccelted. Nem furcsa ez egy kicsit? Nem lehettek ennyire naÍvak.- emeltem fel egy kicsit a hangom.
- Tudja, hogy te voltál.- szólt közbe Jk.
- Szóval valaki árulkodott. Köszi.-vetettem egy futó pillantást felé. Halvány mosoly volt az arcán. Gúnyolódik?
- Nem, nem árulkodott senki. Rájött magától.
- Persze, azért mosolyog itt kárörvendően.
- Baszd meg, Jimin-ah, nem is érti mit beszélünk.- Tae szinte kiabált.
- Összerakta a dolgokat magától. Mondta, hogy Tae-nek nem volt oka viccesedni, mert nem neki szólt be.- szólt megint közbe Jk, de most már ő is hangosabban.
Vitatkoztunk tovább, aztán megjelent Suga-hyung.
- Mi a fasz van már megint?- dörrent ránk.
Ijedten néztünk rá. Észrevettem, hogy a nő közben lelépett. Kis árulkodós.
- Bent voltak Jk szobájában, hármasban.- közöltem vele.
- És?- nézett értetlenül.
- Mit és?- kérdeztem vissza.- Nem is érdekel? És ha elcsábÍtja őket? Persze rögtön rohant hozzátok árulkodni, amikor látta hogy lebukott.- ciccegtem.
- Jimin-ah, ma már háromszor voltál extra hülye. Szerintem ennyi elég egy napra.- nézett rám csalódottan.- Kérlek, világosÍtsátok föl, hogy mi történt a szobában- fordult Tae-hez.
- Semmi- nézett rám egyenesen Tae.- Csak megmutattuk neki. Holnaptól úgyis ő fog ott takarÍtani. Egyébként meg ARMY. Van egy tetoválása. Megmutatta mert Jk is megmutatta az övéit.
- Szóval megmutatta. És le kellett hozzá vetkőznie?- vetettem egy "ugyeénmegmondtam" pillantást Suga-hyung felé.
- Nem, nem vetkőzött le. Csak felhúzta a blúza ujját. Ennyi történt. Aztán meg akartuk mutatni neki a játékszobát, de beléd ütköztünk.- nézett rám kicsit szomorkásan.
- Látod, nem történt semmi. Fejezd be a bunkóskodást. Mind félünk, de Így nem viselkedhetsz egy nővel. Vagy egyáltalán bárkivel. Értve vagyok? Egyébként megköszönted már a barátodnak? Hmm? Hogy bevállalta helyetted? Öt éves vagy, Jimin-ah? Mi a fasznak kellett ilyet csinálni? És ha rosszul lesz? Hogy éreznéd magad?
- Szarul.- lehajtottam a fejem.- Azért is Írtam Tae-nek, hogy segítsen.- motyogtam.
- Egyébként tudja, hogy te voltál.- sóhajtott.- Látta a fejeden a bűntudatot.
- Tae mondta.
- Menjetek pihenni. Holnap 7-kor ébresztő. Jó éjszakát!- fejcsóválva hagyott ott bennünket. Mi is jó éjt kÍvántunk neki.
- Taehyungie, egyébként tényleg köszönöm.- néztem rá komolyan.- Nagyon jó barát vagy.
Vállon veregetett.
- Igen, az vagyok. De tényleg ne csináld ezt. A hyungok iszonyú mérgesek. Ne feszÍtsd a húrt, kérlek. Nem lesz jó vége.
- Igyekszem. Legalábbis megpróbálom.- sóhajtottam.- Nézünk valami filmet? Le akartam menni edzeni, de meggondoltam magam.- kérdőn néztem rájuk.
- Oké, de ne hozd fel megint ezt a témát, jó? Tényleg nem volt semmi. Ha lett volna, azonnal megyünk szólni a hyungoknak. Ennyit már mi is tudunk. Na, gyere! Menjünk a te szobádba- húzott magához a vállamnál fogva.- De én választok filmet, ennyit megérdemlek, ha már a golyó elé vetettem magam miattad.
- Rendben, TaeTae. Gyere te is- kaptam el Jk karját.
- Jövök, hyung.- mosolygott.
Megnéztünk valami vÍgjátékot, aztán elmentek aludni. Éjszaka eperrel álmodtam.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now