Lilla POV
Mi a francot nevettek annyira? Néha nem értem őket. Mindegy. A szépségóra után szétszéledtünk. Hobit azért megkérdeztem mikor kell indulniuk. Fél 2- re jönnek a testőrök, 4- kor indul a gép. Mentek is pakolni, de szerintem csak aludni akartak még egy kicsit. 1- kor még Nam tart nekik egy kis eligazítást, hogy milyen témákat érintsenek és melyikeket kerüljék. A többieket megkérdeztem, hogy csináljak- e majd ebédet, de nemet mondtak. Tele voltak még a reggelivel.
Vajon Jimin észrevette, hogy fájt ahogy arról a lányról beszélt? Mert fájt, bármennyire is tartottam magam, hogy barátság és ennyi. Lehet azért viselkedett olyan furcsán. Mert azon a lányon járt az esze. Hogy mihez kezdjen. Szívszorító volt belegondolni, hogy lehet nemsokára neki kell randit szerveznem. De hát egy barát segít a barátjának. Majd jó képet vágok hozzá. Van benne gyakorlatom. De azért úrrá lett rajtam a szomorúság. És amikor szomorú vagy ideges vagyok, akkor nekiállok takarítani. Az megnyugtat. Bedugtam a fülest és nekiestem a konyhának. Kipakoltam az összes felsőszekrényt és kisikáltam, közben táncikáltam, dudorásztam. A pulton térdelve pakoltam vissza, közben szólt a WE ARE BULLETPROOF PT2.
- Click! Click! Bang! Bang!- közben amatőr módon utánoztam is őket. Egyszercsak valaki megkopogtatta a vállamat. Sikkantottam ijedtemben és majdnem leestem, de megfogott. Hátrafordultam. Jimin, Tae és Jk voltak. Vérvörösen leültem a pultra és kivettem a fülhallgatót.
- Mit hallgatsz, noona?- szemtelenkedett Tae.
- Szerinted? Tetszik ez a szám. Esetleg valami esély arra, hogy előadjátok élőben? Az eredeti koreóval?- megfogtam a pólómat és megemeltem kicsit. Csak hogy értsék mire gondolok. Nehogy már csak én legyek zavarban.
- Noona, ne már! - vinnyogott Tae. Látod, kellett neked lazáskodni. Jk is elvörösödött.
- Csak kérdeztem. Azért van a szemem, hogy nézzek- nevettem csúfondárosan rajtuk.
- A miénk is- mondta Jimin rejtélyes arccal.
- Nos...igen. Mit szeretnétek?- tereltem el a témát.
- Csinálsz nekünk néhány szendvicset? Éhesek vagyunk, nagyon- bigyesztette a száját Jungkook. Mint aki napok óta nem evett.
- Persze. Milyet szeretnétek?
- Mindegy csak sok legyen.- válaszolta Tae.
- Hol vagytok?- hallottuk Namot kiabálni.
- Konyha- kiabálták vissza.
- Gyertek a nappaliba!
- Mindjárt viszem a szendvicseket, menjetek!- mosolyogtam rájuk.Jungkook POV
Noonának ugyanolyan piszkos a fantáziája, mint Jimin-ssinek. Ő is állandóan ilyeneket mond meg csinál. Oda is súgtam Tae- nek. De Jimin-ssi válaszolt.
- Tudom. Szuper.- vigyorgott.
Mi folyik itt?Jimin POV
A háta! Így még nyerek pár percet. Azt hiszem ellopom Suga- hyung ötletét. Elég ebből, lépjünk a tettek mezejére. De nem ma. Nemsokára indulnunk kell. Bedugtam a fejem a konyhaajtón, miután leader-hyung kiadta az utasításokat.
- Mehetünk?
- Hova?
- Bekenem a hátad, mert este nem leszünk itt.- mondtam faarccal.
- Ó, oké.- elpirult.
Bementünk a szobájába. Én leültem az ágyra és vártam. Ahogy szoktam. Kijött lehajtott fejjel. A törülközőt szorította magához. Az első alkalom után már nem hagyta magán a melltartót. Nem hiszem, hogy azért, hogy ingereljen. Csak kényelmesebb. De azért izgató. Hogy csak egy mozdulat lenne és...Nem, nem! Ne kalandozz el, Jimin! Leült elém háttal. Kivettem egy kis krémet és felmelegítettem a kezemmel. Aztán kenni kezdtem. Finom a bőre. Hibátlan. Vajon mindenhol ilyen selymes? Francba, koncentrálj! A végén már csak simogattam. Felsóhajtott. Biztos ő is érzi...
- Fáj?- kérdeztem, hogy eltereljem az ő és a saját gondolataim is.
- Nem.
- Már sokkal jobban néz ki. Szépen elhalványodnak.
- Igen.
Egyszavas válaszok. Láttam, hogy piros a füle.
- Lassan mennem kell.- elvettem a kezem.
- Jó. Érezzétek jól magatokat Japánban.
- Megpróbáljuk. Szia!- felálltam az ágyról.
- Szia! És köszönöm.
- Nincs mit.
Nem nézett rám. Nem baj. Nemsokára.Lilla POV
Miután kiment, a kezembe temettem az arcomat. Hát már sose fog elmúlni? Gyorsan felöltöztem, de csak integetni tudtam, mert már szálltak be az autóba.
- Szóval mit csinálunk ma?- kérdeztem a maradékot.
- Stúdió- tette fel Yoongi a kezét.
- Jin és én csinálunk egy VLIVE-ot aztán pihenés.- közölte Namjoon.
- Rendben. Akkor amíg üresek a szobák, kitakarítok.
- Minek? Mindennap megcsinálod. Hétvége van, pihenj.
- De mit csináljak? Kell valami elfoglaltság.
- Olvass, ülj ki a kertbe vagy menj úszni. Ott az a nagy medence és alig használja valaki.- mondta Nam.
- Tudod mit, jó ötlet. Csak a törülközőket cserélem le, aztán kiülök a kertbe. Szép idő van. Meg ez a medencézés is jól hangzik. Ha ti is kedvet kaptok hozzá, gyertek aztán pancsolunk.
Szétszéledtünk. Megcsináltam amit akartam, aztán kiültem egy jó kávéval és olvasgattam. Megjelent Nam és Jin. Fürdőnadrágban, pólóban.
- Kapd fel a fürdőruhát!
Nam telefonja pittyent. Megnézte.
- Most szálltak fel.
- Már 4 óra? Oké, mindjárt megyek utánatok. Viszek törülközőt is. 10 perc.
Átöltöztem, felkaptam egy pár törülközőt is. Csatlakoztam hozzájuk. Hülyéskedtünk, labdáztunk, bombát ugrottunk. Főleg Jin. Néha nagyobb gyerek, mint Jungkook. Mikor teljesen szétáztunk, megbeszéltük, hogy eszünk valamit. Elindultunk átöltözni. Namnak csipogott a telefonja.
- Hmm, Jackson írt. Ma tartják Bambam születésnapját. Party-zunk?- nézett Jinre.
- Benne vagyok.- bólintott Jin.
- És te, noona? Egy idol- party?
- Én is mehetek?
- Persze. Privát party. Ha minden jól megy akkor a sajtó meg a rajongók nem szereznek tudomást róla. Sugát meg se kérdezem, soha nem szokott jönni. Menjünk együnk valamit, kis pihenés aztán készülődés. Kicsit lazulunk. Jó lesz.- dörzsölte össze a tenyerét.
Én azért bekukkantottam Sugára, de teljesen elmerült. Majd azért hozok le neki kaját. Gyorsan felöltöztem a szobámban és körbenéztem mit tudnék gyorsan csinálni. Volt maradék tegnapról és készítettem egy kis pirított tésztát. Evés közben azért kérdezgettem Namjoont.
- Kik lesznek ott?
- Értelemszerűen a GOT7. Gondolom az EXO, SEVENTEEN meg még páran. Meg persze pár lánycsapat. MAMAMOO, TWICE. És a gyakornokok.
- Biztos, hogy engem is vinni akartok?
- Miért ne akarnánk?- nézett rám.
- Hát én elég messze vagyok az idolságtól.
- Annyira nem- karolt át Jin- Most is itt ülsz kettő mellett.
- Anyuci, tudod, hogy értem- csóváltam a fejem.
- Fejezd be! Semmi negativitás! Kicsíped magad és mulatunk!- szólt rám Nam.- Jackson tudja, hogy ki vagy, a többieknek meg azt mondjuk, hogy amerikai manager vagy. Kiváncsi leszek, hogy viselkednek majd.- vigyorgott.
- Na arra én is. Később majd szívhatjuk a vérüket, ha leégetik magukat.- felhangzott az ablaktörlő.
- Hogy- hogy Jackson tudja ki vagyok?- érdeklődtem.
- Tudja, hogy egy magyar lány lakik velünk. Ő ismeri valamennyire Magyarországot. 6 hónapot töltött ott, még gyakornok korában.
- Ó, az tök jó! És a többiek? Mire számítsak a bulin? Őrült partyarcok?
- Változó. Hol így, hol úgy. Volt már ami elfajult, de volt ami 2 óra után unalomba fulladt. Csak tartsd magad a sztorihoz. Lehetnek ott olyanok, akiknek jól jönne, ha botrányba keverednénk.
- Persze. Manager. Amerika. Majd csak angolul beszélek. Vettem.
- A zöme a barátunk. Tudni is fognak idővel rólad.- mintha bűntudata lenne.
- Namjoon-ah, nincs semmi gond. Jó buli lesz. És a legeslegutolsó dolog lenne, hogy bajt okozzak nektek.- megpaskoltam a karját.
- Tudom. Oké, 9- re ígérkeztem. Pihenjünk még egy kicsit, aztán készülődhetünk. Taxival megyünk, úgy diszkrétebb. Azért szólok Kim- nimnek, de nem kellenek a testőrök.
Úgy is tettünk. Ledőltem egy órára, aztán megmostam a hajam és beszárítottam. Kisminkeltem magam, ég áldja a lányokat a szeretetcsomagért. Mit vegyek fel? Semmi kivágott, mert a vállamon még látszott a cipőnyom. Végül egy műbőr, magasított derekú nadrágot vettem fel és egy bő, fehér selyemblúzt. Nem akarok pasizni, ez jó lesz. Lementem Sugához elköszönni.
- Na, vállalható vagyok?- pózoltam.
- Több mint vállalható.- nézett végig rajtam.
Lejött a másik kettő is.
- Noona, állati jól nézel ki- forgatott meg Jin.
- Ugyanaz a stylistunk, emlékszel?- nevettem.
- Csinálok rólatok egy képet- vette a telefonját Suga.- Mosoly! Party-zni mentek!
Beálltunk, de nem bírtam ki és grimaszolni kezdtem. Nem vagyok oda a fotózásért.
- Na,normálisan!- pirított rám.- El akarom küldeni Hobinak.
- Neki küldheted a grimaszolóst. Ismer- legyintettem.
- Noona, állj be és mosolyogj szépen, ahogy egy jó kislányhoz illik.
- Rendben, ha már ennyire szeretnéd. Utálom amikor fényképeznek.- elhúztam a szám de aztán mosolyt varázsoltam az arcomra.
- Ne erőltesd! Gondolj valamire, mondjuk valami finomra, amitől összefut a nyál a szádban!- instruált.
Persze mi jutott eszembe? Illetve ki?
- Ez az! Na ez már mosoly!- mutatta meg a képet nekünk. Tényleg jó volt. El is küldte.
- Mi viszont megyünk, itt a taxi. Maszkot fel!
- Jó alkotást, majd jövünk!- intettem vissza Sugának.
- Nektek meg jó szórakozást! Vigyázzatok magatokra!- fordult vissza a pulthoz.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...