Lilla POV
Persze, hogy nyert.
A végletekig húzott. Megebédeltünk, még maradtam kicsit, de aztán hazamentem. Végig incselkedett, játszott velem. Rendesen el se tudtunk búcsúzni, mert úgy döntöttek, hogy leforgatnak mindent egy nap alatt, így szorította őket az idő. Suga ugyan tiltakozott, hogy miatta ne, de végül ő is belátta, hogy jól fog jönni egy szabadnap.
- Otthon bepótoljuk... noona.- súgta a fülembe.
- Jó.- biggyesztettem a számat.
- Ígérem.- mosolygott csintalanul.
- Jó.
- Morci vagy?- kuncogott.
- Igen. Meg akarlak csókolni... megölelni... megsimogatni.- hajoltam közelebb.
- Mondom, hogy ma én nyerek.- évődött.- Írj majd, amikor hazaértél! Ne kelljen aggódnom.- váltott komolyra.
- Írok, írok. És várlak haza.
Bizsergett mindenem, annyira hozzá akartam érni. És nem lehet. Búcsút intettem a többieknek is és hazamentem. Írtam neki és képet is küldtem, hogy felpiszkáljam. Lefotóztam a VICTORIA'S SECRET tasakot, ami addig rejtve volt.
L:"Fehérneműt is vettem ám...💋💋💋"
J:"Hmmm...👁👅👁💦"
7 után értek haza, fáradtan, de elégedetten.
- Végre!- puszilgattam és ölelgettem.
- Csak nem hiányoztam?- simogatta a hátam.
- Á, dehogy!- szorítottam magamhoz erősebben.
- Aham. Tudom ám mit csinálsz...- csúfolódott.- Nem fog működni.
- Nem csinálok...- tiltakoztam volna, de...- na jó, igen. De nagyon biztosra veszed, hogy nyerni fogsz.- simogattam meg az arcát.
- Mert úgyis lesz.- harapta be az ajkát.
- Meglátjuk.- pusziltam meg az orrát.- Menjetek zuhanyozni, aztán vacsora. Yoongi-éknak pihenni kell, holnap korán kelnek.
- Rendben, angyalkám. Már várom a divatbemutatót!- ezt már súgta.
- Én is.Jimin POV
- Jimin-ah, mit fogsz ma megnyerni? Bocs, csak fél füllel hallottam...- jött mellém Hobi-hyung felfelé menet.
- Egy játékot.- vontam meg a vállam.
- Milyen játékot?- kérdezte Jin-hyung kiváncsian.
- Páros játék.- feleltem rejtélyesen.
- Hyung, szerintem nem akarod tudni. Biztos valami...- fúlt kuncogásba Namjoon-hyung.
- Igen, valami olyan.- vontam meg a vállam. Jin-hyung elpirult.
- Szégyentelenek...- rázta a fejét.
- Mi vagyunk szégyentelenek? Nem mi kérdezősködünk.- csóváltam a fejem.
- Jó, igaz.- biccentett.- Milyen játék?- győzte le a kiváncsisága. Elnevettem magam.
- Az a neve, hogy "TOO HOT". "TÚL FORRÓ". A lényeg, hogy csókolóztok, de csak a szátok ér össze. Aki legelőször hozzáér a másikhoz, az veszít.
- Ennyi?- csodálkozott Suga-hyung.
- Nem. A győztes azt csinál a másikkal, amit akar.- vigyorogtam.- És ma én nyerek.- nyújtózkodtam.
- Akkor mindenki készítse a füldugót!- nevetett Suga-hyung.Lilla POV
- Direkt csinálod...- súgtam a fülébe, amikor leültünk vacsorázni. Inget vett fel... hmmm.
- Ühüm. De ez nem csalás. Nincs benne a szabályzatban, hogy nem lehet rajtam ing.- súgta vissza.
- Már tudom mit kérek, amikor nyerek.- néztem rá kihívóan.
- Majd legközelebb. Mert én is tudom, mit kérek ma.- azzal lazán, egy pimasz mosollyal kigombolt még egy gombot. Basszus, tényleg nyerni fog...Jimin POV
Éreztem a feszültségét. Gyerünk, Jiminie, tarts ki! Vacsora után mindenki elvonult pihenni. Segítettem neki elpakolni, aztán a szobájába mentünk.
- Na, hagy lássam, miket vettél!- dőltem a háttámlának az ágyán. Nagy mosollyal bement a fürdőbe. Édes, ártatlan és mégis nagyon szexis ruhákat vett. Mind nagyon tetszett, ahogy illegette magát nekem. Párat le is fotóztam.
- És a fürdőruhák?- húztam fel a szemöldököm.
- Máris.- vigyorgott.
Hát a feketénél is nyeltem nagyokat, de a fehér... hú. A mellei... basszus... és a csípője. Mámorító.
- Angyalkám, ez... nem akarlak beszabályozni, de megtennéd, hogy ezt csak akkor veszed fel, amikor én is ott vagyok? Tudom, hogy hogy hangzik, de... basszus...- forgattam körbe.
- Oké.- egyezett bele.
- Meg akartalak nézni a fehérneműben is, de... ideje játszani.- fúlt el a hangom.- Gyere!- húztam a fürdőbe.- Vedd fel ezt, meg ezt... meg ezt!- adtam a kezébe egy ruhát meg pár dolgot.- Kint várlak!- adtam egy puszit a szájára és kisiettem. Felöltözött és kijött. Egy fehér, fodros pamut miniruhát választottam és azt az arany, pántos szandált, amit szintén ma vett. Meg egy fehér csipke fehérnemű-szettet. Angyalian nézett ki a bodros, aranyszínű hajával.
- Gyere csak!- ütögettem meg az ágyat. Lassan odasétált és lecsüccsent.- Mehet?- sürgettem.
- Valaki nagyon türelmetlen.- döntötte oldalra a fejét.
- Vágyom a nyereményemre.- húztam fel a szemöldökömet.
- Akkor csókolj meg... lehet szerencséd lesz és tényleg nyersz.- sóhajtotta kéjesen.
Megcsókoltam hevesen. Ügyeltem, hogy ne érjek hozzá. Faltam a száját. Nem szóltam neki, hogy vesztett, csak már amikor az utolsó előtti gombomnál járt a keze.
- Vesztettél...- szakítottam meg a csókot. Elmosolyodott.
- Mit kérsz?- simított végig a mellkasomon.
- Csábíts el... táncolj nekem...- már a gondolatba is beleborzongtam. Ő meg elpirult.
- Ó... oké.
- Arra gondoltam, hogy eddig öltözködtél a kedvemért...- megcsókoltam a nyakát.- ... most vetkőzhetnél.
- Más kívánság?- nyalta meg az ajkát.
- Lassan csináld.- súgtam mielőtt mégegyszer megcsókoltam.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...