Jimin POV
Lementünk a kantinba. Szerencsére üres volt.
- Eszünk aztán átvesszük a forgatókönyvet és kezdünk. Hál'istennek most itt rendeztek be valamit, szóval nem kell utazgatni.- közölte Namjoon.
- Hurrá!- éljeneztünk. Leültünk enni.
- Nos, Jimin-ah, mire jutottál?- kérdezte Hobi-hyung két falat között. Várakozón néztek rám.
- Hát, én akarom őt. Eddig se szórakozni akartam vele, csak...az volt a fejemben tegnap, hogy mit tudnék nyújtani neki. Arra jutottam, hogy nem sokat. Se randi, se mozi, se étterem. És úgy voltam vele, hogy akkor inkább hagyom, hagy legyen boldog mással. Akivel kimehet az utcára meg minden. Értitek?
- Igen, értjük.- mondta Jin-hyung. Folytattam.
- Amikor tegnap beszélgettünk- néztem Hobira- ugyanazt mondtad amire én gondoltam akkor.
- Tudom. Tegnap este is ezt mondtam Sugának. Hogy az én hibám. De Jimin-ah, ezek vagyunk. Ilyen az életünk. És én legalább beszéltem erről Seoyun-ssi-vel, de te...te csak eldöntötted, hogy így jobb lesz. Meg se kérdezted őt. Érted, hogy mi ezzel a baj? Tudom, hogy nincs sok tapasztalatunk a kapcsolatok terén, de ez ugyanaz mint közöttünk- mutatott körbe rajtunk.- Kommunikálni kell.
- Tudom- sóhajtottam.- Rendbe hozom.
De hogy? Forgattam a telefonom a kezemben. Kommunikálni kell...ez az. Fogtam a telefont és írtam egy üzenetet.
J:" Szia! Mi a helyzet?"
Jó, nem a legfantáziadúsabb kezdés, de nem jutott más eszembe. Láttam, hogy gépel. Háromszor kezdett neki. Huhh, lehet elküld melegebb éghajlatra. Mondjuk meg is érdemelném.
L:" Szia! Minden oké. Veled?"
J:" Velem is. Állat lesz az új klip. Mit csinálsz?"
L:" Izzadok és remeg minden porcikám."
Mi a franc? Rosszul van? A többiek kérdezték is azonnal, hogy mi van velem. Mutattam nekik a kijelzőt. Aztán már pötyögtem is.
J:" Azt mondtad minden oké. Ezek szerint mégsem? Rosszul vagy? "
L:" Nem 😀 Benyomtam pár pörgős számot takarítás közben és elkapott a táncolhatnék."
Huh, már megijedtem.
J:" Az jó. Mit szól most?"
Küldött egy linket. A NOT TODAY. Elhúztam a szám. Miért pont ez?
- Mi történt?- kérdezte Suga- hyung. Megmutattam mit írt meg hogy mit küldött.
- Biztos csak fel akarja dobni a hangulatát. Küldj te is neki valamit! Ami ugyanúgy pozitív, csak romantikusabb vagy ilyesmi. - javasolta Jin-hyung.
- Á, a PERFECT MAN. Az ugyan nem a miénk, de az a te számod. Még mindig emlegetik.- grimaszolt Suga-hyung.
J:" Ez jobb."
És elküldtem a linket. Három egész percig nem jött válasz.
- Lehet túlzás volt?- túrtam bele idegesen a hajamba. Aztán pittyent a telefon. Felolvastam.
L:" Hát ha jobban belegondolok, inkább ez illik most a hangulatomhoz." És egy link.
- Mit küldött? Nyomj már rá!- sürgettek.
A DANGER volt. Kinevettek. Hangosan. Hahotázva. Kösz az együttérzést.
- Na és most? Leiskolázott. Segítsetek!
- Mentsünk meg?- kérdezte Namjoon.
- Ez az! A SAVE ME! Azt mondta az a kedvence.
J:" Az enyémhez meg ez." *link*
Kiváncsi vagyok mit küld vissza.
L:" Sok lesz már a tánc." *link*
Elindítottam. Ó, bassza meg! A LET ME KNOW. Mindenki felszisszent. Ledobtam a telefont az asztalra. Fújtam egyet. Aztán felvettem. Tudni akarja. Oké. Közben a többiek szedelőzködni kezdtek, de láttam a szemem sarkából, hogy figyelnek. Gyorsan elküldtem a választ.
J:*link*
J:" Mennem kell, kezdődik a forgatás. Este beszélhetnénk?"
Szinte azonnal válaszolt.
L:" Igen. Akkor este. Jó forgatást!"
- Mi van? Mit küldtél neki?- kérdezgették.
Elindítottam. LOVE IS NOT OVER. Tae elkapott és megölelt.
- Jól van, Jimin- ah, tudsz te, ha akarsz!- adott egy pacsit Namjoon-hyung.- Induljunk, már várnak!
Oké, akkor este. Te jó ég! Mit fogok mondani?Lilla POV
Mit akart ezzel a végén? Pont ez a szám? Jó, én is elég direkt voltam azzal, amit küldtem. És mi van azzal a lánnyal akiről beszélt? Meg fogok őrűlni. Befejeztem a takarítást csendben, mert már nem akartam zenét hallgatni. Este...este össze fog törni a szívem. Mert nem fogom hagyni, hogy tovább játszadozzon. Ettem valamit aztán nekiültem tanulni. 4-kor írt Namjoon, hogy 6 után jönnek. Még gyakoroltam egy fél órát. Aztán elmentem lezuhanyozni, felraktam egy hajpakolást meg egy arcmaszkot. Kell egy kis kényeztetés. Na meg önbizalomdopping. A zúzódások szépen halványodtak, nyugtáztam a tükör előtt forgolódva. Miután végeztem kiültem a nappaliba filmezni, de nem kötött le, bár próbáltam koncentrálni. Már majdnem 7 volt. Kikapcsoltam a tévét. Lassan nekiállhatok főzni. Ahogy ránéztem a telefonra, láttam, hogy van pár új email-em. Hirdetések, hírlevelek és írtak a követségről, hogy kell egy papír még a vízum hosszabításához. Majd holnap a kórház után elintézem. És volt még egy. A GALLERY BOOKS-tól. Leesett az állam. Megnyitottam. Szeretnék felvenni velem a kapcsolatot, mert olvasták az írásaim. Kérték, hogy jelezzek vissza, ha érdekel és akkor beszélhetnénk egy lehetséges együttműködésről. Ötször átolvastam és ellenőriztem az email-címet, hogy valódi- e. Örömömben elsírtam magam. Meghallottam, hogy megjöttek. Kirohantam kiáltozva:
- Yoongi-ya! Yoongi- ya!- amikor megláttam átöleltem ugrándozva.
- Noona? Mi van? Most sírsz vagy nevetsz?- kérdezte megrökönyödve.
Megálltam. A többiek csak néztek, hogy most mi van.
- Olvasd!- nyomtam a kezébe a telefonom. Ahogy olvasta, ő is elkezdett vigyorogni Én az arcomat törölgettem szintén vigyorogva.
- Gratulálok!- ölelt meg mikor végzett.
- Köszönöm. Bár még semmi sem biztos...
- Ez egy jó kezdet.- adott egy puszit.
- Mondjátok már el, hogy mi van!- parancsolt ránk Jin, de a többiek is türelmetlenül néztek. Elpirultam.
- Yoongi-ya, lennél az MC-m?- intettem a kezemmel. Ha lehet még szélesebben vigyorgott.
- Örömmel. Emlékeztek arra a tavalyi fanfiction-re? Arra a közönségdíjasra?- lassan mindegyikük biccentett, ahogy gondolom eszükbe jutott. Ő folytatta egy grimasszal.
- Bemutatom az íróját, akit most keresett meg egy amerikai kiadó.- tolt előre. Ledöbbentek, tátogtak, vörösödtek. Főleg Namjoon. Ezek szerint ő elolvasta a többit is, nem csak azt.
- Noona? Ezt eddig miért nem mondtad?- kérdezte felháborodottan, de ott bujkált egy mosoly is az arcán.
- Tényleg, miért is nem?- korholt Jin is.
- Nem került szóba.- pirultam.
- Azt te írtad?- kérdezte Jimin, Tae és Jk egyszerre.
- Igen.- bólogattam.
- Lezuhanyzok aztán főzés közben mesélsz!- mondta Jin.
- Hé, ne hagyjatok ki minket!- háborodott fel Jungkook.
- Senkit nem hagyunk ki semmiből. Majd vacsoránál kérdezhettek.- csendesítettem.
- Jól van, srácok, vacsoránál kifaggathatjátok majd! Menjünk fürödni, söprés!- hessegette a srácokat Namjoon. Vigyorogva mentek fölfelé. Én szintén vigyorogva mentem a konyhába. Neki álltam a vacsorának. Félidőnèl lejött Jin.
- Milyen napod volt? - kérdeztem.- Hogy viselkedtek a gyerekek?- ez amolyan belsős vicc volt közöttünk.
- Csak ahogy szoktak.- mosolygott.
- Jaj, te szegény, kikészítettek?
- Elrendeztem, ne aggódj! Mit kell még csinálni?
- Már mindent odatettem, viszont megkóstolnád ezt- tettem elé egy éthordót meg pálcikát.
- Mi ez?- kérdezte. Levettem a tetejét.
- Minek tűnik?- kérdeztem vissza.
- Ó, újhagyma-kimchi!- tapsikolt.
- A neten találtam a receptet és nem vagyok benne biztos, hogy jó-e.
Vett egyet, összehajtogatta és bekapta.
- Nagyon finom, jól sikerült.- mondta miután lenyelte.
- Hajtogatsz nekem is egyet?- kavargattam az ételeket a tűzhelyen.
- Persze. Gyere, nyisd ki a szád!- tartotta elém a pálcikát. Ekkor lépett be Jimin, Tae és Jk. Jimin elég mérgesnek tűnt, amikor meglátott bennünket.
- Ó, hyung, csináltál újhagyma-kimchit?- örvendezett Tae.- Vehetünk?
- Gyertek!- mondta nekik.
Vettek ők is.
- Hmmm, nagyon finom, hyung!- mosolygott Jk.
- Nem én csináltam, hanem noona. Méghozzá úgy, hogy soha nem kóstolta.- büszkélkedett helyettem Jin.
- Annak a mukbangos lánynak az egyik videójában láttam. Olyan jóízűen ette. Ő lenne a neked való barátnő, Jin-ah.- mosolyogtam rá.
- Nem arról volt szó, hogy megtartasz?- nevetett.
- Tudod, hogy csak vicceltem akkor. Egyébként is írásba adtad, hogy maradhatok veled a konyhában, szóval, ha találsz valakit, akkor hajrá! Megterítetek?- néztem a srácokra. Jimin most szélesen vigyorgott.
- Persze- felelték és el is kezdték. Jin segített befejezni és tálalni. Mindenki lejött és neki láttunk.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...