80.rész(+18)

401 9 0
                                    

Lilla POV

Álmomban egy csodaszép helyen voltunk. Egy hatalmas fa alatt ültünk körül egy asztalt. Jól éreztük magunkat, nevettünk, ettünk. Az összes fiú a családjával volt. Gyerekek futkároztak, labdáztak és pillangókat kergettek. Tökéletes álomkép volt.
Mosolyogva ébredtem. A kis koalám megint rám csimpaszkodott. Kinyúltam a telefonért. Még csak 6 óra. Szuper. Visszabújtam az ölelésébe. Feloldottam a telefont, gondoltam, hogy lecsekkolom mi történt a nagyvilágban. Nem akartam megnézni a TWITTER-t, de láttam az ikont villogni. Mi a franc történt?
A B.A.B.Y.- ből az egyik tag kilépett és beperelte a céget. Az a lány volt, aki próbálta Haemin-t visszafogni. Aki elsírta magát a gálán. Az ok: zaklatás és bántalmazás. Nem nevezték meg Haemin-t, mint elkövetőt, de hát mind tudjuk ki volt az. A cég persze kiadott egy közleményt, hogy nagyon sajnálják és ki fogják vizsgálni az ügyet. Majdnem elsírtam magam örömömben. Nem tudtam csöndben maradni, úgy fellelkesültem. Nem szép dolog, én is elismerem, de azok után ami történt... nem tudtam nem örülni, hogy megtörtént. Úgy tűnik a srácok megadták neki a végső lökést. A lány ügyvédje a közleményében ugyanis azt írta, hogy pontosan dokumentált bizonyítékaik vannak, évekre visszamenőleg.
- Jagiyaaaa... mi a baj?- kérdezte rekedtes hangon.
- Semmi, szerelmem. Semmi baj. Aludj még, majd elmondom. De minden rendben van.- suttogtam, miközben őrült mód olvastam a kommenteket. Megsimogattam a karját, ami ölelt. A fanok egy része értetlenül fogadta, de azért voltak olyanok akik videómontázsokat raktak fel, amik szintén azt mutatták, ahogy Haeminről lehull az álarc.
- Mi történt? Mondd el most!- adott egy puszit a vállamra.
- Haneul-ah kilépett a B.A.B.Y.-ből és beperelte a céget.
- Mi van?- nézett át a telefonra a vállam felett.
- Beperelte a céget és azonnali hatállyal kilépett. Betelt nála is a pohár. Nézd!- mutattam oda a telefon kijelzőjét neki.
- Ez... ez nem semmi.- hümmögött. Elkezdte olvasni a kommenteket is.- Hmmm.... ez gyors volt. Majd meglátjuk mi lesz.- húzott szorosabban magához.- De még csak 6 óra! Miért vagy fent? Miért nem pihensz? Megharaplak!- úgy is tett. Megharapta a nyakhajlatom és a keze becsúszott a pólóm alá.
- Jimin...ahhh- nyögtem fel a hirtelen ingertől kicsit hangosabban.
- Csss... halkabban- adott egy nyálas csókot a harapásra. A fenekemen éreztem a merevedését. Köröztem párat a csípőmmel
- Jagiyaaa...- nyögött most ő.
- Te sem vagy túl csöndes...- nyöszörögtem.
- Hát ha ilyeneket csinálsz...- lihegte.
- Ilyeneket?- dörzsöltem magam megint hozzá.- Vagy ilyeneket?- a hátam mögé nyúltam és ráfogtam. Megrándult. Végighúztam az ujjaimat rajta, aztán erősebben simogattam a boxeren keresztül.
- Már megint a tűzzel játszol...- súgta a fülembe. A keze már a mellemet fogta és kényeztetni kezdte.
- Nem, én épp a farkaddal játszom.- búgtam.
- Jagi...- hördült fel.
- És én vagyok hangos...- húztam az agyát.
- Kislány, ezt a játékot ketten játszák...- megcsavarta a mellbimbómat, ami már kőkemény volt. Én is felhördültem.
- Na ugye...- somolygott a fülembe, de újabb nyögés szakadt fel a torkából, amikor a boxerből kiszabadítottam a férfiasságát és lassan húzogatni kezdtem. Fel és le. A hüvelykemet végighúztam a makkján. Már jócskán nedves volt. De én is. A fojtott nyögései és az érintése a melleimen megtették a hatásukat. Összeszorítottam a combomat. Észrevette és a keze már bent is volt a bugyimban. A lába becsúszott az enyémek közé hátulról, így jelezve, hogy rakjam széjjel.
- Jagiya...- húzta végig a középső ujját az ölemen.- Imádom a puncid... mindig olyan jó nedves... és forró...-  bedugta egy ujját. Rámozogtam.- És mohó...- az ujját benntartotta egy helyben és a hüvelykje körözni kezdett a csiklómon.
- Jimin... ahhh- isteni érzés volt, ahogy lassan, de erősen simogatott. Én sem hagytam abba a munkálkodást rajta. Éreztem, ahogy egyre jobban feszül, a vastag ér a hosszán egyre jobban kidagadt. Széjjelebb raktam a lábam,  hogy jobban hozzámférjen.
- Csináljam gyorsabban?- súgta, mielőtt bekapta a fülcimpám és meghúzta.
- I... igen... kérlek...- nyöszörögtem.
- Nem is tudom... szerintem jó így, szerinted nem?- és tartotta a lassú, de egyenletes körözést a csiklómon.
- Kér... kérlek...gyorsabban...- ziháltam. De húzni akarta az agyam. Nem gyorsított és az ujját sem mozgatta bennem.
- Jiminiee...- a másik kezemmel megfogtam az övét és hozzádörgölőztem, hogy több élvezetet csikarjak ki.
- Mondtam, hogy mohó vagy...- súgta a fülembe.
- De olyan jó...- fúlt el a hangom, mert tényleg nagyon jó volt. Az ujja elkezdett végre mozogni bennem, ki és be. Aztán még egyet bedugott. Illetve bedugta volna. Nem bent be elsőre, kicsit feszített, de nem kellemetlenül.
- Hogy a francba lehetsz egyszerre ennyire nedves és ennyire szűk?- zihálta a fülembe, mert én is rákapcsoltam közben az ő élvezetéért.
- Nem... nem tudom... ahhh- nyögtem az élvezettől amikor végre két ujjal hol döfködött, hol masszírozott belülről. Éreztem a csomót az alhasamban. Megremegtem. Hátranyúltam a szabad kezemmel és beletúrtam a hajába.
- Uhhh... jagi... ne hagyd abba... bassza meg- nyöszörgött a nyakamba, mert a hüvelykemet az érre szorítva felgyorsítottam a kezem a férfiasságán. Éreztem, ahogy megrándul a kezemben. Egyszer, kétszer... aztán elélvezett. A nyakamra tapasztotta a száját, gondolom, hogy tompítsa hangot, ami felszakadt a torkából. Ez a plusz inger kellett nekem is, hogy átbillentsen. Szerencsére még volt annyi bennem, hogy én a párnát húztam az arcomhoz és abba sikoltottam bele. Még simogatott lassan amíg lecsengett az orgazmusom. Én is őt, hogy kipréseljem az utolsó cseppeket is. Utána csak pihegve feküdtünk, én félig rajta, háttal és szétrakott lábakkal.  Nem volt kedvem megmozdulni.
- Jagiya...- sóhajtott.
- Mindjárt... mindjárt hozok valamit törülközni... egy perc, jó?- pihegtem.
- Majd én hozok- húzódott ki alólam és fölém hajolt.- Azt akartam mondani, hogy szeretlek. Meg azt, hogy jó reggelt!- adott egy szemmosolygós puszit a számra.
- Én is szeretlek. És neked is jó reggelt!- simogattam meg az arcát.- És ne haragudj az ágyért, meg a ruhádért.- pirultam.
- Semmi gond. Mutasd a nyakad!- húzta félre a hajam. Bűntudat ült ki a gyönyörű arcára.- Bassza meg, ne haragudj, nem akartam ennyire...
- Vérzik?- nyúltam oda.
- Nem, dehogyis!- nézett rémülten.
- Akkor minden oké.- mosolyogtam rá.- Nem fáj, szerelmem.
- De ez most nagy...- még mindig bűntudatos volt.
- Szeretlek. A tiéd vagyok. Mondtam már: engem nem zavar. Nem tartozok elszámolással senkinek, csakis neked.- adtam egy puszit a puha, párnás ajkaira. Behúzott egy csókba.
- Szedjük rendbe magunkat. Mész elsőnek?- támasztotta a homlokát az enyémnek.
- Menj te, szerelmem! Rád több jutott...- kikászálódtunk az ágyból. Megszólalt az ébresztőm, kinyomtam. Kivett egy tiszta alsót és pólót a szekrényből. Dobott egy pólót nekem (és egy puszit) is, aztán bement a fürdőbe. Lekaptam a pólót és megtörölköztem vele. Felvettem a melltartót és a tiszta pólót meg a leggingst. Elkezdtem lehúzni az ágyneműt. Kijött, már felfrissülve, tiszta ruhában, megfésülködve, széles mosollyal. Csodálatosan szép és jóképű. Gyönyörködtem benne pár pillanatig, aztán letaglózott a valóság. Ó bassza meg! Én meg valószínűleg úgy nézek ki, mint egy madárijesztő. Kócos haj, puffadt arc.
- Szabad a fürdő.- mondta.
- Rám fér, igaz?- eresztettem meg egy félmosolyt és beletúrtam a hajamba. Elindultam a fürdőbe. Elkapott és ledöntött a matracra.
- Mi volt ez?- kérdezte komolyan, miután elhelyezkedett a két lábam közt és leszorított.
- Mi mi volt?- adtam az értetlent piros arccal.
- Ez a félmosoly? Ne is válaszolj! Hogy nézek ki... blablabla... Jagiya, úgy nézel ki, mint aki épp elélvezett. Gyönyörű vagy!- adott egy cuppanós puszit a számra.- Az enyém vagy. És nekem ilyenkor tetszel a legjobban. Meg amikor meztelen vagy és a nevemet nyögöd. Meg amikor mosolyogsz. Vagy nevetsz. Meg reggel, amikor melletted ébredek. És este, amikor hozzámbújsz. És főzés közben amikor gondolkodsz, hogy mi a következő.- minden bók között adott egy puszit valahova az arcomra.- Meg amikor elsötétül a szemed, mielőtt megcsókollak.- megcsókolt.- Nekem mindig tetszel. Úgy ahogy vagy. Érted?- fogta két kézbe az arcomat. Kutatón nézett a szemembe.
- Értem.- mondtam megilletődve.- Szeretlek.- emeltem a szám az övéhez. Lágyan megpuszilt.
- Én is szeretlek téged. Menj, aztán megyünk kávézni!- emelkedett fel.- Én befejezem ezt- mutatott az ágyra, miután felhúzott.
- Rendben, Jiminie. Köszönöm.- adtam még egy puszit neki.
- Indulás!- dobolt a fenekemen vigyorogva. Elvégeztem a reggeli rutint és kézenfogva lementünk a konyhába.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now