Jimin POV
Szükségem van rá. Már a gondolat is... nem. Erre még csak gondolnom sem szabad. Minden rendben van. Együtt vagyunk, a cég is partner. A fiúk... nos, este megbeszéljük. Elmondom, amit gondolok és ők is. Kommunikálunk. Már csak puszilgattuk egymást.
- Hogy vagy?- kérdezte.
- Jól. Nagyon jól. Jól esett kibeszélni magam.- sóhajtottam mosolyogva.
- Nekem is.- odabújt a nyakamba.
- Jagi, ne! Le kéne zuhanyoznom. Büdös vagyok.- húzódtam volna el.
- Nem vagy büdös.- szimatolta meg a nyakam.
- Jagi...- de jobban szorított.
- Minél jobban próbálsz eltolni, annál jobban fogok rád csimpaszkodni.- súgta a nyakamba. Elmosolyodtam.
- Kössünk kompromisszumot, jó?- pusziltam meg a haját.
- Mi az ajánlatod?
- Kössük össze a kellemest a hasznossal. Nekem zuhanyoznom kéne, te meg ölelkeznél... zuhanyozz velem!
- Oké!- pattant fel.
- Ezt a lelkesedést nagyra értékelem!- dugtam ki a nyelvem.
- Én meg a jó ötleteidet értékelem nagyra!- harapta be a száját és végigmért. Éhesen.
- Ötleteim... azok vannak. Meg álmaim... meg vágyaim...- feltérdeltem az ágyon és őt is odahúztam, magammal szemben.
- Mesélsz majd róluk?- beletúrt a hajamba a tarkómon.
- Meséljek? Vagy mutassam meg?- nyaltam meg az ajkát.
- Lehetne mindkettő?- döntötte oldalra a fejét.
- Hmmm. Amit csak szeretnél. Most például arra vágyom...- húztam végig az orrom a nyakán.- Hogy a szerelmem végre húzza azt a formás popsiját felfelé vagy megcsiklandozom.- de már csikiztem is.
- Jiminie! Neeee! Megyek már! Szeretlek! Neee!- védekezett. Megkegyelmeztem neki. Vigyorogva vártam amíg lehiggad.
- Én is szeretlek.- adtam egy puszit neki.- Menjünk, jagiya!
- Pillanat, szedek össze ruhát.- villámgyorsan összekapkodta, a hóna alá kapta és kézenfogva felmentünk.Lilla POV
Felmentünk a szobájába. Még csak negyed 7. Jó, még van idő. Leraktam a tiszta ruhákat az ágyára. Ő már bement a fürdőbe, hogy elindítsa a zuhanyt. Utánamentem. Dobálta le magáról a ruhákat. Tátott szájjal néztem. Háttal állt nekem. A látvány... hú. Ez valami fenséges.
- Tetszik amit látsz?- kérdezte. De hogy látta meg... a tükör. Elpirultam.
- Nagyon.- fúlt el a hangom.
- Várlak odabent.- nem fordult meg, csak lazán besétált a kabinba. 10 másodperc alatt ledobtam magamról mindent és mentem is utána. A hátához simultam. Megpusziltam a vállát.
- Lemosdathatlak?- kérdeztem. Hátranyújtotta a tusfürdőt. Nyomtam a kezembe, felhabosítottam és vakon elkezdtem mosni a nyakától a mellkasát, aztán a kockáit. Utána karjai jöttek és a háta. Kicsit masszíroztam a vállait és a lapockáját.
- Uhhmm... ez jó.- előre bukott a feje, hogy nyakához férjek. Azt is meggyúrtam kicsit, de a hab túl csúszós volt. Vettem még tusfürdőt és lejjebb kezdtem mosni. A derekát, aztán a fenekét. Letérdeltem és a lábait vettem kezelésbe. Neki támaszkodott a falnak és csak nyögdécselt. Felegyenesedtem, újabb adag tusfürdő és rátértem a nemesebb részekre. Tovább nyögdécselt. Levettem a zuhanyt és leöblítettem a hátát és a lábait.
- Fordulj meg!- kértem. Megfordult. Elöl is lemostam róla a habot. Megbabonázva néztem, ahogy végigfolyik a testén a víz. A férfiassága már megduzzadva meredt felfelé. Végighúztam rajta az ujjaim aztán megmarkoltam. Párat pumpáltam rajta.
- Jagi...- fúlt el a hangja.
- Le kell öblíteni... fogd csak meg!- nyomtam a kezébe a zuhanyfejet és abban a pillanatban letérdeltem és a számba vettem. Amilyen mélyen csak tudtam.
- Ááá... jagi...
Tele szájjal nem beszélünk, szóval munkálkodtam tovább. Lassan kijebb engedtem, aztán vissza. És újra meg újra. Fél kézzel fogtam a tövét, a másik kezemmel a belsőcombját simogattam, végighúztam a körmeimet rajtuk. Hörgött, nyögdécselt.
- Jagiya... meg fogsz ölni...
Kivettem a számból és végigcsókoltam, harapdáltam a tövéig és lejjebb. A golyói már fel voltak húzódva. Végignyaltam rajtuk. Megremegett. Érthetetlenül motyogott valamit. Szóval ez tetszik neki. Elmosolyodtam. Húzkodni kezdtem újra és nyalogattam, szopogattam a heréit. Egyre erősebben csináltam, a kezem meg egyre gyorsabban járt. Egy-két perc múlva éreztem, hogy az ér pulzálni kezd a farkán. Hirtelen visszatettem a számba és erősen szopni kezdtem. Felnéztem rá, ahogy összekapcsolódott a tekintetünk, elélvezett. Hátravetette a fejét és felhördült.
- Ó... bassza meg... szeretlek...
Lenyeltem mindent és még adtam rá pár puszit, aztán felcsókoltam magam a szájáig. Megcsókolt.
- Ez...ez valami mennyei volt. Szeretlek.
- Örülök, ha élvezted!- kulcsoltam át a nyakát.- Szeretlek.
- Én is lemosdathatlak téged?- nézett kéjesen.
- Ha szeretnél...
- Támaszkodj a falnak!- cserélt velem helyet. Engedelmeskedtem. Ez finom lesz. Igazam volt. Végigmosott mindenhol, ahogy én őt. Simogatott, masszírozott, izgatott. A kezei eljutottak mindenhova. Leöblítette a hátamat, aztán elől. Visszatette a zuhanyt a helyére, utána megcsókolt. Végigharapdálta a nyakam, kicsit játszott a melleimmel. Épp csak annyit, hogy a bizsergés még erősebb legyen a lábam között. Aztán letérdelt. Végignyalt párszor. A nyelvével nyitotta szét a nagyajkaimat. Nyögdécseltem, dícsértem, hogy milyen jól csinálja, hogy mennyire élvezem. A kezét a hasamra tette, hogy egyhelyben tartson. A másik kezét a farokcsontomra tette, hogy ne érjen a hideg csempéhez. Aztán rákezdett. Forgatta nyelvét, nyalogatott, szívogatott. Beletúrtam a hajába.
- Jiminie... basszus... igen... ez az...- széjjelebb raktam a lábaim, hogy jobban hozzámférjen. A csiklómra összpontosított. Kényeztetette minden elképzelhető módon.
- El... elfogok... menni...- hörögtem és amikor megszívta egy kicsit, el is élveztem. Önkéntelenül is elakartam tolni a fejét, mert túlérzékeny voltam, de nem hagyta. Nyalogatta a nedvemet, amíg le nem csengett az orgazmusom. Követve a példám, ő is felcsókolta magát a számig.
- Imádom a nyelved... meg a szád- súgtam az ajkaira. Megcsókoltam.- Szeretlek.
- Én is szeretlek téged, jagi.- mosolygott.
Még lemostuk a kritikus részeket újra, aztán elzárta a vizet. Kiment előre és adott egy törülközőt. Megtörölköztünk, vihorásztunk, piszkáltuk egymást. Ő bent maradt hajat szárítani. Kimentem és felöltöztem. Háromnegyed 7. Elfeküdtem az ágyon és böngésztem a neten. Nevetgéltem pár vicces meme-n. Aztán benyomtam a HOUSE OF ARMY-t. Kijött alsónadrágban és rámfeküdt. A vállamra rakta az állát.
- Mit csinálsz?- kérdezte és adott egy puszit az arcomra. Odamutattam neki a kijelzőt. El kezdett nevetni. Pont az a rész volt, amikor Namjoon hisztizik az ágyon. Végignéztük együtt.
- A 4. MUSTER is nagyon jó volt. Édes kissárkány voltál!- oldalra fordítottam a fejem és nyomtam egy puszit a pofijára.
- Szóval édes voltam? Már nem vagyok az?- cukiskodott.
- Minden vagy. De leginkább a szerelmem.
- Na azért!- puszilgatta a nyakam.
- Mennem kell le, szerelmem.- nyúltam hátra és megsimogattam a haját.
- Felöltözök és megyek én is.
- Jól van, Jiminie.- lemászott rólam és elfeküdt. Vigyorogva nézett rám.
- Jagi...
- Tudom, tudom. Puszi nélkül sehova...- négykézlábra álltam és összevissza pusziltam. Ő meg, mint mindig, vigyorogva élvezte. Adtam még egy utolsó puszit a szájára.
- Megyek, mert ha jól hallottam, Jin-ah már lement. Szeretlek.
- Én is téged.
Még megsimogattam az arcát és lementem.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...