149.rész(+18)

217 7 2
                                    

Lilla POV

Tökfejek, de szeretnivaló tökfejek. Egész úton vihorásztak. Jiminie meg le sem szakadt rólam. Ahogy leállítottam a kisbuszt, már húzott is magához.
- Szeretlek...- válaszolni sem engedett, azonnal kicsókolta belőlem a szuszt. Pont erre vágytam.
- Ez most megteszi egy darabig.- simogatta az arcomat utána.
- Csak egy darabig. Szeretlek.- pusziltam meg az orrát.
- Gyere, angyalkám, menjünk be!
Bent a srácok egymás hegyén-hátán fetrengtek.
- Ki fogok pukkadni.- nyomogatta a hasát Jin-ah.
- Nem létezik. Neked feneketlen a gyomrod.- csóválta a fejét Suga.
- A sör az oka. Attól érzed tele magad.- mondtam neki.
- Valószínűleg. Van itthon? Mármint sör?- ült fel.
- Bang PD le fog nyakazni, de én is innék még egyet.- ült fel Namjoon-ah is.
- Van és nem, nem fog. Felkészültünk erre az eshetőségre is.- vontam meg a vállam.- Holnap szabadok vagytok.
- Ó, aludhatunk délig!- ugrott fel Jin-ah.- Hozom a sört.
- De jó, hogy nincs itthon soju.- sóhajtottam.
- De jó, hogy szabadnapunk lesz.- szorított magához Jiminie.
- Jimin-ah?- nyomott volna egyet a kezébe Jin-ah, de eltolta.
- Köszi, de kihagyom.
- Több marad nekünk.- ment tovább.
- Te nem iszol még egyet?- kérdeztem tőle.
- Nem.- rázta meg a fejét.
- Igyál nyugodtan, ha szeretnél.- simogattam meg a hátát.- Láttam, hogy csak kettőt ittál.
- Direkt. Se részeg, se másnapos nem szeretnék lenni. Főleg most, hogy szabadnaposak vagyunk.- mosolygott rám.- Nem akarom, hogy engem ápolgass, amikor te szenvedsz. Holnap én fogok gondoskodni rólad.
Könnybe lábadt a szemem. Foghatnám a hormontúltengésre, de nem az volt. Túlcsordult a szívem.

Jimin POV

Nem szólt egy szót sem, csak kézenfogott és a szobájába húzott. Bent szembefordult velem, két kézbe fogta az arcomat és csak nézett pár pillanatig. Nem értettem mi van. Valami rosszat mondtam?
- Angyalkám...
- Szeretlek... annyira szeretlek...- mohón csókolt. Még mohóbban, mint szokott. Szinte letepert, de bánta a fene. Lehúzta a pólómat és a mellkasomra tapadt. Csókolt, harapott, szívogatott. És beszélt, be nem állt a szája, csak amikor letérdelt elém. Legalábbis egy darabig. A nyakamat merném rátenni, hogy farok még ennyi bókot nem kapott, mint az enyém. Beletúrtam a hajába és megállítottam. Én is kényeztetni akarom.
- Nem jó?- nézett fel rám nagy szemekkel. Bassza meg... majdnem elsültem a látványtól. A szája duzzadt és már a melle is nedves volt a nyálától. Még hogy nem jó...

Lilla POV

Még egy bugyimat leszakította. Amikor megkérdeztem, hogy nem jó-e, amit csinálok... mordult egyet. Felhúzott magához és lerángatott rólam mindent. A bugyi nem bírta és elszakadt. Félredobta, ledöntött az ágyra és már rajtam is volt. Felfalt. Amikor belémhatolt... bassza meg, azt hittem elmegyek másodjára is abban a szent pillanatban. Nem kellett volna sok hozzá, de megállt, amikor elmerült bennem.
- Nem jó?- utánzott zihálva. Én is épphogy kaptam levegőt.
- De... dehogynem... fan... fantasztikus... Jiminieee!- felsikoltottam, mert mozogni kezdett.
- Ez az, jagiya... sikíts csak...
Elvette az eszem, ahogy fölöttem tornyosult és láttam megfeszülni azt a gyönyörű testét.
- Bassz... bassza meg... szeretlek!- ívbe hajlott a hátam az orgazmustól.
- Istenem... annyira gyönyörű vagy. Szeretlek.- simított végig rajtam. Felnyúltam és lehúztam a fejét.
- Most és mindörökké...- megcsókoltam. Minden szerelmemet belesűrítettem.

Jimin POV

- Szeretlek.- puszilgattam a homlokát, miután a mellkasomra húztam. Minden együttlétünk más és valahogy mégis egyre jobb. Most is... á, beleremegek.
- Én is... én is téged.- bújt hozzám.
- Még hogy nem jó...- csóváltam a fejem.
- Jaj, csak... a hülye hormonok...- éreztem, hogy felhúzza az orrát.- Nehéz elmagyarázni, de... képzeld el, hogy annyira kívánod a szexet, hogy belezavarodsz, de közben meg azt érzed, hogy... hogy bármit csinálsz, nem vagy elég szexi...
- Dehát...- vontam össze a szemöldököm.
- Ez ilyen, Jiminie, nem tudok mit csinálni. Tudom, hogy szeretsz...- emelte fel a fejét és a szemembe nézett.- ... és kívánsz. Érzem. Csak hát... ez ilyen.- sóhajtotta.
- Értem.- mosolyogtam rá.

Lilla POV

Miután lezuhanyoztunk, kimentünk megnézni, hogy mit csinálnak a többiek. A nappali üres volt. Viszont a hangzavar, ami fentről jött... atyaég! Vagy épp rituális áldozatot mutattak be... vagy karaokéztak. Természetesen az utóbbi volt. Felmentünk és csatlakoztunk, bár én csak azért vettem el a mikrofont Jin-ah-tól, hogy ne szenvedjenek tartós károsodást a hangszálai. Kimulatkáztuk magunkat, aztán Jiminie-vel ágyba tereltük a társaságot. De a hangulatuk legalább jó volt. Tae-nek és Jungkook-ah-nak is. Fent aludtunk mi is az emeleten, ha esetleg valamelyikük rosszul lenne, de nyugodt volt az éjszaka. És reggel a szerelmem ezer puszija ébresztett.
- Jó reggelt, álomszuszék!- mosolygott a hangja.
- Szia... csörgött az óra?- öleltem át a nyakát még csukott szemmel.
- Nem.
- Miért nem alszol akkor még?- szuszogtam a nyakába.
- Már fent vagyok egy ideje.
- Miért?- nyitottam ki a szemem.- Baj van?- toltam el egy kicsit, hogy lássam az arcát.
- Nincs, angyalkám. De már 9 óra.- megjelent a holdvilág mosolya. Teljesen magamhoz tértem.
- 9?
- Igen. Hoztam neked kávét. És reggelit is. Hogy vagy? Nem fáj a hasad? Mert hoztam fájdalomcsillapítót is, ha kellene.
- Nem, nem fáj még. De köszönöm szépen.- simogattam meg az arcát.- Kinyomtad az ébresztőt?
- Nem, illetve igen. Még tegnap este.- felült és felhúzott engem is.- Menj, rendezd el magad, aztán reggelizünk.
- Igenis... de előbb kérek még egy puszit!- csücsörítettem.
- Amit csak szeretnél...
Még csókot is kaptam. Nekem van a legjobb pasim az egész világon.

Jimin POV

Később azért persze fájt a hasa, de nem akart gyógyszert bevenni. Ezen vitatkoztunk kicsit, hogy minek szenvedteti magát, de azt mondta annyira nem fáj és inkább simogassam, mert attól jobban lesz. Lent voltunk a nappaliban akkor már. Filmeztünk Hobi-hyung-ékkal. Bebújtunk a takaró alá és cirógattam a hasát és a hátát. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem esett jobban nekem is, hogy én vehettem el a fájdalmát. Lehunyta a szemét és szinte dorombolt.
- Jobb?- súgtam a hajára.
- Igen. Szeretlek.- mormogta a mellkasomra.
- Én is téged.
Együtt főztük meg az ebédet és a vacsorát is, mert a hyung a halálán volt. Másnap sajnos korán kellett kelnünk.
- Hogy érzed magad?- ez volt az első kérdésem, amikor felkeltett.
- Nagyon jól.- mosolygott rám.
- Jó.- húztam magamhoz.- De ha ma fáj, akkor vegyél be gyógyszert. Hallod? Nem leszek itthon.- biggyesztettem a szám.
- Ha fáj, akkor veszek be. Ne aggódj, szerelmem!- puszilgatott, amíg mosolyogni nem kezdtem.- Na ez már mosoly. Nagy rajongója vagyok.- simogatta meg az arcom.
- Szeretlek, angyalkám.
- Én is téged, Jiminie.

Lilla POV

Elmentek, én takarítani kezdtem. Tényleg jól voltam, csak néha görcsöltem, de az sem volt vészes. Egész nap írogattunk, imádom.
- Angyalkám, nem találom az egyik pólóm. Lent van nálad?- kérdezte, amikor este lezuhanyzott és a szekrény előtt állt.
- Melyik?
- Az egyik GUCCI. Tudod, az a virágos.
- Nincs. Reggel beraktad a táskádba.- mondtam neki. Megnézte, de nem volt benne.
- Ó, akkor lehet bent maradt.- vigyorgott.- Majd holnap megkeresem.
Másnap este Jungkook-ah szegezte nekem a kérdést.
- Noona, nem tudod hol lehet a majmos pulcsim?
- Tegnap abban mentél be, nem?
- Ó, tényleg.- csapott a homlokára.- Kimostad?
- Nem, mert nem volt a szennyestartóban.- húztam össze a szemem.
- Lehet bent hagytam.- vonta meg a vállát.- Azért köszi.
- Nincs mit.
Aztán amikor Namjoon-ah jött harmadnap...
- Noona, nem is tudom, hogy...
- Neked mi hiányzik?- szegeztem neki a kérdést.
- Ööö... pár alsónadrágom.- pirult.
- Nekem meg a napszemüvegem. Amit Seoyunie-tól kaptam.- sóhajtotta Hobi-ya.
- Oké, ma bemegyek és megkeresem.
- Be?- hökkent meg Jiminie.- Mármint jó, csak...
- Biztos a kamudormban keveredtek el.- vontam meg a vállam. Még nem akartam alaptalanul vádaskodni, de másra gyanakodtam. Mert az tuti, hogy ezek nem véletlenek.




Szerelmem I.Where stories live. Discover now