Lilla POV
Elmentek zuhanyozni, átöltözni. Mi addig Jiminie-vel megrendeltük a vacsorát. Az emeleten be volt rendezve egy szoba a forgatáshoz, meeting-ekhez és közös kajálásokhoz. Seoyun-ah is jött. Körülültük a nagy asztalt és vidám hangzavarban tömtük a fejünket.
- Jimin-ah mondta, hogy új neved van?- kérdezte Suga egyszercsak.
- Igen, mondta.- biggyesztettem a szám.- De csak a hátam mögött hívhattok így és mindig félelemmel vegyes tisztelettel kiejtve.
Mind röhögni kezdtek. Elneveztek ugyanis SONYA BLADE-nek a MORTAL KOMBAT-játékból.
- Jól lecsavartad, noona.- bólogatott elismerően Jungkook-ah.
- Hát muszáj voltam.- vontam meg a vállam.- Szerencse, hogy Choi annyit gyakoroltatta velem, mit kell csinálni.
- Remélem, többet nem lesz szükséged erre a tudásra.- karolt át a szerelmem.
- Na azt én is.- simultam hozzá és adtam neki egy puszit. Meg még párat. Ő meg csak lehunyt szemmel élvezte.- Hogy van a vállad?- kérdeztem halkan.
- Szuperül. Meggyógyítottál.- sóhajtotta elégedetten.
- Azért bekenem majd még, jó?
- Azt csinálsz velem, amit akarsz. A tiéd vagyok.- kinyitotta a szemét és a legédesebb mosoly terült el az arcán.
- Jó kisfiú.- adtam egy puszit az orrára is.Suga POV
Annyira undorítóak.
Annyira nyálasak.
Annyira...
Annyira jó, hogy Jimin-ah végre mosolyog és nem egy fájdalmas ideggombóc. Összenéztünk a többiekkel és csak vigyorogtunk.Lilla POV
11-ig beszélgettünk, aztán mindenki eltette magát másnapra. Újra átmasszíroztam a szerelmem, utána összebújtunk. Úgy aludtam, mint a bunda. Végre.
Reggel száz puszival ébresztettem.
- Jó reggelt!- mormolta.
- Jó reggelt, szerelmem! Hogy aludtál?- gyönyörködtem benne.
- Jól... nagyon jól.- szuszogta.- Itt volt végre a kispárnám.- fülig ért a szája.
- Szeretlek.- cirógattam meg az arcát.
- Én is szeretlek téged, angyalkám. Álmodtál valami szépet?
- Nem.- kuncogtam.- Teljes filmszakadás. De istenien kipihentem magam.
- Én is.
Megkávéztunk, megreggeliztünk. Aztán jött az orvos. Kétszer átmozgatta mindenét, mert nem akarta elhinni, hogy nem fáj semmije. Jiminie csak mosolyogva tűrte és válaszolgatott. Sejin-nim is hitetlenkedve csóválta a fejét.
- Hihetetlen...
Természetesen megkapta az engedélyt. Felléphet. Táncolhat. Olyan boldog volt.Jungkook POV
Jimin-ssi egész nap ugrándozott örömében. A hyung-ok csak elnézően mosolyogtak rajta. A hangpróbán noona-t elhívták valahová. Hármasban, Jimin-ssi-vel meg Tae-vel Jin-hyung-ot néztük, amikor elmondta mi volt előző nap és megköszönte Tae-nek, hogy felhívta noona-t. Már nem haragudtam Tae-re, tényleg. Most már azért beszélünk, de akkor is megváltozott a viszonyunk. Nem tudom... nem tudom, hogy lesz-e valaha olyan, mint régen. Jó lenne. Hiányzik.
És ráadásul itt ez a fránya sérülés is. Azt hittem, hogy meggyógyul. Hát nem. Az orvos lecsekkolt és határozottan letiltott. Végre Európában koncertezünk, amit annyira vártak és én egyik koncerten sem táncolhatok. Fasza.Lilla POV
A hangpróbán Sejin-nim elhívott, mert valami gond akadt a koncertszervezőkkel. Nagy nehezen sikerült elsimítani és mehettem a színpadhoz. Visszaakartam időben érni, hogy tudjak csápolni Jiminie-nek. Sikerült is odaérnem, de... de Jungkook-ah sírt.
- A lábad?- ültem le mellé.
- I... igen.- szipogta.- Nem táncolhatok.
Istenem... tiszta Jiminie. Megsimogattam a karját.
- Történnek balesetek. Megesik bárkivel.
- De... de a rajongók... csalódottak lesznek.
- Inkább aggódni fognak, hogy jól vagy-e. Szeretnek.- próbáltam felvidítani.
- Tudom, de... de akkor is.- szipogott tovább.- Nem igazság. Jimin-ssi tegnap még menni is alig tudott.- intett a színpad felé frusztráltan, ahol a szerelmem épp tökéletesen és könnyedén táncolta a koreóját.
- Megdöglött a lovam, dögöljön meg a szomszédé is.- húztam el a szám.
- Noona... én nem úgy...- hebegett.
- Pedig nagyon úgy hangzott.
- Tudom.- vörösödött.
- Jiminie-nek a lelke fájt és a testére vetült ki. Hál'istennek, sikerült enyhítenem. De neked fizikai sérülésed van. Hidd el, ha tudnék rajta segíteni, akkor megtenném. Nem a rajongók miatt, hanem miattad. Tudom, hogy haszontalannak érzed most magad, de nem vagy az. Nem vagy az.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...