Lilla POV
Jó hangulatban ért véget a vacsora. Elpakoltam, de most nem egyedül. Tae, Jk és igen, Jimin is segített. Igaz, nem szólt hozzám egy szót sem, de legalább ott volt. Megint csináltam kávét és teát, meg persze a brownie-t is bevittem. Leültem Hobi és Suga közé.
- Hobi, mentek majd Jinnel gyakorolni?- kérdeztem tőle halkan, miután csináltam magamnak egy kávét.
- Igen. Miért?
- Megnézhetem?- kérdeztem reménykedve.
- Persze. Mindjárt megyünk. 5 perc. - mosolygott.
Hátradőltem Sugához.
- Mizu?- kérdezte csukott szemmel.
- Minden oké. Veled?- kortyoltam egyet.
- Velem is. Megkérdezted Hobit?
- Igen, mindjárt megyünk.
- Mi is megyünk Namjonnal a stúdióba. Van pár új ötletünk, dolgozunk kicsit rajta. Meg amúgy is beszélni akarok vele, arról amit mondtál.- nyitotta ki a szemét. Komoly volt a tekintete.
- A segítség? Az jó.- paskoltam meg a térdét.- Nagyon jó.
Elgondolkodva körülnéztem, és hogy-hogynem megakadt a szemem Jiminen. Égő tekintettel nézett ránk. Mi a fene, nem csináltunk semmit. Csak beszélgettünk. Ekkor Hobi felállt és nyúlt a kezemért.
- Na, gyere!- mosolygott.
- Megyek, megyek- viszonoztam a mosolyát. Felhúzott, én közben leraktam a csészét. Lementünk a táncterembe. Jin újra egy kicsit feszültnek látszott. Hobi biztatta, legalábbis gondolom, mert koreaiul beszélt hozzá. Én leültem a laptop mellé. Hobi odajött és elindította a zenét. Kellemes dallama volt, kicsit tangós beütéssel. Bevallom először inkább a zenére összpontosítottam, őket annyira nem is néztem. Aztán majdnem a végén Jin dühösen megállt. Hobi vállon veregette, gondolom, hogy ne csüggedjen. Odajött a laptophoz és újraindította. Most már Jint néztem. Látszott, hogy összpontosít. Talán túlságosan is. Görcsölt. Pedig jól csinálta. Ő nem tanult táncos, de azért van tapasztalata. Haladtak a koreóval, de Jin megint megállt és a tükörre mutogatva magyarázott Hobinak.
- Mi a baj?- kérdeztem.
- Nekem ez nem megy. Olyan hülyén nézek ki. Hobi jó, de én...
- Jin, miről beszélsz?
- Megint szét fognak szedni.- fújt egyet frusztráltan.- Hogy nem tudok táncolni.
- De tudsz.
- Akkor miért lógok ki állandóan? Hmmm?
- Jin, nem lógsz ki. Egész egyszerűen más a testfelépítésed, mint a többieknek.- odamentem hozzájuk és a tükörre mutattam.- Nézd meg. A te lábaid hosszabbak és a vállad szélesebb. A mozdulat ugyanaz, de másként mutat rajtad, mint Hobin. Attól még ugyanolyan jó. Az egyetlen dolog, hogy ez latin zene. Kicsit vidd le a súlypontodat. Így- mutattam.- Na, rogyaszd be a térdeidet. Az ilyen zenére a csípődnek mozogni kell.- bizonytalannak tűnt. Hmmm. Oké, akkor próbáljuk másképp.
- Tudsz valamilyen latin táncot? Chacha, mambo, salsa?- kérdeztem.
- Nem.- rázta a fejét.
- Te?- fordultam Hobihoz.
- Én tudok, de csak az alapokat.
- Na akkor salsa-zunk.- odamentem a laptophoz és kikerestem a YOUTUBE-on a SHAPE OF YOU-t.
- Ez jó lesz.- mosolyogva mentem vissza közéjük. Csak próbáld utánozni, ahogy mi csináljuk. Nem kell tökéletesen, csak élvezd.- mondtam. Elkezdtem ringatózni és lépegetni, Hobi is. Jin kétkedve nézett.
- Na, lazulj le.- fogtam meg a kezét. Bejött a három ifjonc. Látszott rajtuk, hogy nem értik mi van. Hobi intett nekik, hogy üljenek le. Leültek a tükörnek háttal és minket néztek. Nem néztem Jiminre, nem akartam kiesni a ritmusból és egyébként is, most Jinre kell figyelnünk. Végre aztán bekapcsolódott ő is. És azt kell mondjam hamar rá is érzett. A végére még mosolygott is. Megtapsoltuk.
- Most próbáljátok meg- mondtam Hobinak és visszanyomtam az AIRPLANE-t. A három fiú is beállt melléjük. Jin határozottan lazább volt. A végén Hobi ugrándozott és tapsikolt.
- Hyung, na látod! Megy ez! Hívom Yoongit meg Namot! Próbáljuk el az egészet.- és már rohant is a stúdióba. A három fiú is örömködött a legnagyobb testvérüknek. Mosolyogva néztem, hogy fogadja a hódolatukat. Visszajött Hobi a másik kettővel.
- Na lássuk!- mondta Nam.- Noona, elindítod?
Visszaraktam az elejére és rájuk néztem. Már beálltak. Megnyomtam a gombot. Hiba nélkül lenyomták, legalábbis szerintem. A végén összepacsiztak.
- Mégegyszer!- szólt most Hobi. Aztán a többiekhez fordult és gondolom elmondta milyen hibákat látott. Bekapcsolt nála a tánctanár üzemmód. Hajcsár. Még kétszer megcsináltatta velük ezen kívül. De Jinnek ment és ez a lényeg. Nevetve huppant le mellém. Belebokszoltam a vállába.
- Na látod!- mondtam vigyorogva.
Átkarolta a vállam és összeborzolta a hajam.
- Köszi.
- Hé!- tiltakoztam nevetve és vakon csapkodtam felé. Mire kiszedtem a hajam az arcomból, már a többiek is pihegve ültek mellettünk.
- Honnan tudsz salsa-zni?- kérdezte Hobi.
- Hát megtanultam- nevettem.- A nagypapám ragaszkodott hozzá, hogy megtanuljam az alaptáncokat. Keringő, jive, tangó, chacha, mambo. A salsa már csak úgy jött.
- Hogyhogy ragaszkodott hozzá?- érdeklődött Namjoon.
- Hát ha a herceg el akar vinni a bálba akkor ne égjek le. Legalábbis mindig ezt mondta. - révedtem el az emlékben mosolyogva. A srácok heherésztek egy kicsit amikor lefordította nekik.
- És elvitt a herceg? A bálba?- kérdezte Hobi.
- Ó, elvitt, persze. Csak kiderült, hogy béka.- tettem szét a kezem. Felnevettek.
- Jól van, srácok.- tapsolt Namjoon.- Menjünk aludni. Noona, 7- kor ébresztő.
- Rendben- bólintottam. Jin mégegyszer megszorította a vállam, mielőtt feltápászkodtunk. Suga persze visszament a stúdióba. Mind felmentek, én még elpakoltam aztán lefeküdtem. Álmomban táncoltam. A hercegemmel. És a fene essen belé, egészen úgy nézett ki mint Jimin.Jimin POV
Most már Hobi- hyung is odáig van. Hát tényleg ennyire vakok? Ügyes, nagyon ügyes. Mindegyikükhöz törleszkedik. És ahogy rázta magát előttük. Na de majd én szemmel tartom. Ez járt a fejemben elalvás előtt. Álmomban táncoltam. Forró, fülledt salsa-t. Valakivel akinek eperillata van. És sötétbarna, hosszú, hullámos haja. És lágyan ringó csípője.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...