132.rész(+18)

279 8 0
                                    

Jimin POV

Másodjára lassan szeretkeztünk, ezer csókkal. Nem tudok betelni vele. A mellkasomon aludt el, így is ébredtünk fel az ébresztőjére.
- Ne... ne menj még...- szorítottam magamhoz.
- A srácoknak kelniük kell.- puszilgatott.- Te pihenj még nyugodtan, szerelmem.
- Maradj még 10 percet és aztán segítek. Áll az alku?- ajánlottam.
- Áll.
Csodás napot töltöttünk együtt a szüleimmel. Beszélgettünk, filmet néztünk, pihentünk. Elvittük őket vásárolni a fiúk segítségével. Az angyalkám ötlete volt, amit a reggelinél adott elő. A lényege az volt, hogy a figyelem ránk, pontosabban rájuk irányuljon. Csináltunk egy selfie-t lent a próbateremben együtt és Namjoon-hyung kiposztolta délben, azzal a szöveggel, hogy ezerrel tanuljuk az új koreográfiát. Így mindenki a céghez ment, hátha láthatnak minket. Mi pedig a város másik részén nyugodtan korzózhattunk. Persze Choi jött velünk, de így is jó volt. Utána elmentünk a kávézóba enni.
- Emlékszel?- súgtam a fülébe, amikor leültünk.
- Ühüm.- pirult.
- Mi van veletek?- kérdezte mosolyogva anya.
- Itt volt az első randink.- válaszolta vigyorogva.
- Ó, értem.
- Hát talán nem is igazán randi volt...- gondolkodtam el.
- De az volt. Megkérdeztél, leszervezted, ettünk, ittunk, csókolóztunk. Ilyen egy randevú.- csücsörített.
- Hmmm... végülis igaz.- ismertem el.- A kórházi kontroll után jöttünk ide, amire elkísértem.- magyaráztam anyának.
- Tényleg jól vagy? Semmi...- felhősödött el anya szeme.
- Nem, kutya bajom. Tényleg. A kórházban is jól elláttak és a fiúk is otthon. Kicsit sajogtak egy darabig, de aztán elmúltak.- mosolygott rá.
- Jól van. Örömmel halljuk, igaz, yeobo-ya?
- Igen. Amikor a fiunk elmesélte...- csóválta a fejét.
- Én se mondtam el azonnal a húgomnak. Nem akartam, hogy aggódjon. Csak később. De tényleg minden oké. Lecsukták és ez a lényeg.
- Choi pedig tanított neki pár önvédelmi fogást. Csak a biztonság kedvéért. Igaz, angyalkám?- húztam magamhoz. Olyan messze volt és most nem lát senki, csak a szüleim.
- Igen. Reméljük nem lesz rá szükség.- simult a karomba.
Evés után bementem a céghez, ők pedig haza taxival. Félóra múlva mi is követtük őket. Szerencsére sikerült lerázni a fotósokat, igaz, nagyobb kerülőt kellett tennünk. Vacsora után megjött Choi és kivittük őket a reptérre.
- Örülünk, hogy megismerhettünk.- ölelte meg anya.
- Én is nagyon örülök. Remélem jól érezték magukat.
- Jól, lányom. Nagyon jól.
- Egyértelmű, de azért elmondom, hogy áldásunkat adjuk rátok.- vette elő apa az ünnepélyes arcát.
- Köszönjük.- én mondtam, de egyszerre hajoltunk meg. Ekkor szólították a járatukat. Még megöleltek, anyát megpuszilgattam és integettünk nekik, amíg el nem tűntek.
- Gyere, angyalkám, menjünk haza!- hajoltam a füléhez.
- Menjünk, szerelmem!- vigyorgott a maszk alatt.

Lilla POV

A hetedik mennyországban jártam. Sikerült, elfogadtak. Őszintén örültem és őszintén megkedveltem őket.
- "Meglillázta" őket is.- vigyorgott Suga a reggelinél másnap.
- Meg.- csóválta a fejét Jiminie.- Ahogy engem.- bújt a nyakamba.
- Tényleg, szerelmem, hogy állsz anyagilag?- kérdeztem.
- Noona?- vonta össze a szemöldökét Tae.
- Taetae, én tudom mire kiváncsi.- nevetett Jiminie.- Nulla. Zéró. Ellenben Namjoon-hyung már csinos összeget perkált le. És Suga-hyung is.
- Mennyi?- néztem a két érintettre.
- Egy millió.- pirult Namjoon-ah. Aztán elmosolyodott és megvonta a vállát.
- Én csak 600 ezret. De megérte.- vigyorgott Suga.
- Ó, a büntetésről beszéltek!- csapott a homlokára Hobi-ya. Bang PD ugyanis kiterjesztette a szabályt a többiekre is, mivel szeretik húzni a két srác agyát.
- Igen, arról.- csóváltam a fejem.
- Hát, igen.- grimaszolt Namjoon-ah.- Sejin-nim épp tegnap tiltott le a LIVE-ozásról. Pontosabban Jimin-ah-val LIVE-ozhatok, mert úgy tűnik nagyon jól tud titkot tartani.- kuncogott.
- Az én tökéletes szerelmem!- puszilgattam össze-vissza.
- Mikor jönnek megint a szüleid?- kérdezte Suga.
- Hiányoznak?- vonta fel a szemöldökét Jiminie.
- Nem, csak amíg itt voltak addig nem volt... ez.- intett felénk.
- Hát nekünk meg pont ez hiányzott. Igaz, jagi?- puszilgatott most ő, én meg élveztem.
- Nem mintha nem aludtatok volna együtt. Azt hittük illendőségből nem fogtok.- jegyezte meg Namjoon-ah.
- Hát gondoltam rá, de...- kezdtem.
- De leszavaztam. Kell a kispárnám. Egyébként meg szerintem tudták, hogy együtt alszunk.- vonta meg a vállát Jiminie.- Nem hülyék.
- Hát ja, valószínűleg igazad van. Ha már gyerekekről kérdezősködtek.- grimaszolt Jin-ah.
- Ezzel érvelt Jiminie is.- vontam meg én is a vállam.
Tovább cseverésztünk, aztán felmentek készülődni. Mi lent maradtunk.
- Láttad? Jungkook-ah végig a telefonján lógott.- emelgettem a szemöldököm.
- Igen, láttam. Majd...
Ekkor megjelent az emlegetett.
- Noona...- pirult, de aztán kibökte mi járatban van.- Hogy tudnánk elintézni, hogy átmehessünk?
- Mikor szeretnétek?- kérdeztem.
- Nem is tudom. Most hétvégén esetleg? Jövő héten utazunk, tudod... és szeretnék még előtte...- toporgott.
- Mindketten mentek?- kérdezte Jiminie tőle. Igen, nekem is kicsit zavaros volt.
- Igen, Tzuyu-ya azt mondta menjünk mindketten.
- Jó. Kitalálom, rendben?- mosolyogtam rá.
- Jó. Köszönöm szépen.- az a nyuszimosoly. Hihetetlenül ártatlan. És most be akar csajozni. Féltem. Jó gyerek.- Megyek, beszélek Tae-vel.- azzal kiment.
- Mi van, angyalkám?- simogatta meg az arcom Jiminie.
- Csak elgondolkodtam.- mosolyogtam rá.
- Ne aggódj, vigyázunk rá, ahogy eddig is.
- Tudom, szerelmem, tudom.- kulcsoltam át a nyakát.
- A hyung-ok is kérdezősködtek és nem hallottak semmi rosszat Tzuyu-ya-ról.
- Az jó. Ha nincs hír, az jó hír.- adtam egy cuppanós puszit neki.- Szeretlek.- adtam egy puszit az orrára is.
- Én is téged.- húzott magához a derekamnál fogva.- Nagyon-nagyon.
Csókolóztunk, amíg le nem jöttek. A következő napok az új koreó lázában égtek. Éjt nappalá téve tanulták és gyakorolták. De történt más is. Jiminie FANCAM-je óriási siker lett. Sorra olvastam neki a kommenteket. Először zavarban volt, de aztán már büszkén vigyorgott.
- Látod, én megmondtam.- mosolyogtam rá.- SEX ON LEGS.- mutattam neki a kijelzőt.- A két lábon járó szex. Semmi nem látszik a testedből és mégis el vannak ájulva. Hát még ha látnák is.- jártattam végig a szemem rajta. Boxerben feküdt mellettem, mert nagyon meleg volt.
- Az a vörös rúzs az oka.- simított végig rajtam. Rajtam is csak egy bugyi meg egy trikó volt.
- Te táncoltál meg énekeltél olyan szexisen. Bár szerintem mindig az vagy. De ez a videó...- néztem újra a kijelzőre.
- Akkor is a rúzs az oka. Pontosabban az emlékeztetőd.- simogatta meg a hátam. Kivette a telefont a kezemből és félrerakta.- Itt vagyok élőben. Ne azt nézd!- nyalta meg az ajkát. Elmosolyodtam.
- Igaz, szerelmem.- haraptam be a szám.- Jiminie, olvastam valamiről... nem próbáljuk ki?
- Miről?- somolygott.
- Az a neve, hogy "TOO HOT". "TÚL FORRÓ".
- Hát elég meleg van, az biztos. És mit kell csinálni?- emelte fel a szemöldökét.
- A lényege, hogy csókolózunk....
- Ez jól hangzik.- vigyorgott.
- Várd ki a végét.- húztam fel az orrom.- Szóval csókolózunk, de a szánkon kívül nem érintkezik más.
- Igen?- furcsálta.
- Igen. És aki előbb hozzáér a másikhoz, az veszít. A győztes pedig utána azt csinál a másikkal, amit akar.- vártam mit reagál.
- Hmmm. Még mindig jól hangzik.- vigyorgott.- De, jagiya, tudod, hogy nem bírod levenni rólam a kezed.- évődött, mert persze az egész beszélgetés alatt cirógattam a finom bőrét.
- Akkor veszítek.- vontam meg a vállam.- Meglátjuk. Már ha...
- Benne vagyok.- adott egy puszit.- Hogy csináljuk?
Felkászálódtam és leültem törökülésben. Megpaskoltam az ágyat magam előtt.
- Ülj ide!
Engedelmeskedett.
- Pontosan mit takar az a bármit?- kérdezte.
- Hát gondolom ez az irányításról szól. Meg hogy feszegesd a határokat. Gondolom te sem csinálnál velem olyat, amit komoly fájdalmat okozna vagy undort, ahogy én sem veled, de biztos van olyan, amit megtennél vagy kérnél, de eddig nem volt rá merszed vagy alkalmad. Nem tudom. Meglátjuk.
- Jó.- biccentett.- Szóval aki előbb tapizik, az engedelmeskedik?
- Igen.- bólogattam.
- Oké, kezdhetjük.- mosolygott.
- Jiminie...- vettem el a kezét a combomról.
- Upsz... igen, semmi tapi.- kuncogott.
- És nincs csalás, hogy hátradőlsz meg nyakpuszik. Száj a szájjal.- figyelmeztettem.
- Igenis.- tisztelgett.
Egymásra néztünk, aztán egyszerre előre hajoltunk. Hát mit ne mondjak, nem volt fair. A csókja mindig az őrületbe kerget, de amit most csinált... hú. Én is bevetettem mindent. "TÚL FORRÓ". Találó elnevezés. Éreztem, ahogy vékony izzadtság réteg vonja be a bőröm. Gondolom az övét is, de nem értem hozzá, hogy leellenőrizzem. És akkor megtörtént.
- Vesztettél.- súgtam az ajkára.
- Huh?- zihált. Észre se vette, de megfogta a derekamat, hogy közelebb vonjon magához.
- Vesztettél.- ismételtem meg. Elszakította az ajkát és lenézett.
- Ó...- nem engedett el.- Akkor most mit csinálsz velem?- döntötte oldalra a fejét.
- Hmmm...- néztem végig rajta.- Vedd le az alsód.- húzódtam hátrébb.
- Oké.- lekapta.- És most?
- Dőlj hátra, helyezd magad kényelembe.
Úgy tett, ahogy kértem és várakozón nézett rám. A szemei elsötétültek.
- Jó. Mondd el, hogy hol szeretnéd hogy megérintselek és hogyan.
- Jagiya? Nem arról volt szó, hogy...- ráncolta a homlokát.
- Mondd és mutasd.- utasítottam.- A nyakadon kezdjem? És hogy? Lágyan? Vagy harapdáljalak? Hmmm?- próbáltam rávezetni mit szeretnék.
- Lassan...- mosolyodott el.
- Mutasd hol! Rakd oda a kezed...
- Itt.- simított végig a lüktető eren a nyakán. Az egyik kedvenc pontom rajta.- Szeretem érezni a szád itt. Ahogy veszed a levegőt... kapkodod. Hmmm...- lehunyta a szemét.
- Igen, mert imádom az illatod. Magamba akarom szippantani.- elfúlt a hangom, ahogy elképzeltem.
- Aztán lejjebb mész... ide.- simított végig a kulcscsontján és a vállán.- Beletúrok a hajadba, hogy lássam a szád. Hmmm...
Megrándult a farka, a vége már csillogott.
- Aztán még lejjebb mész.- simított végig a mellizmán és a mellbimbóin.- Az enyémek nem olyan érzékenyek, mint neked, de akkor is jó érzés.- sóhajtotta.
- Hmmm... és hogy szereted?
- Amikor csókolgatsz... nyitott szájjal... és néha kidugod a nyelved...- zihált, ahogy simogatta magát. Azt én is szeretem, amikor ő csinálja. Megérintettem magam a felsőn keresztül. A melleim már elnehezültek, a mellbimbóim pedig megkeményedtek. Lehúztam magamról a trikót.
- Ugh... megveszek a melleidért...- nyögött.
- Szerintem már a hasadnál járok.- tereltem vissza a figyelmét.
- I... igen. Itt szoktál kezdeni harapdálni...- húzta végig az ujjait az izmain.- Nem fájdalmasan, csak... hogy érezzem. Rohadt jó. Aztán megfogod a farkam...- fogta meg magának.- És... végignyalod... imádom. Érezni a forró nyelved...
Odahajoltam és végignyaltam. Kell a nedvesség, mert különben fájna neki. Hatalmasat nyögött. Először az élvezettől. Másodjára csalódottan, mert nem folytattam.
- Ne hagyd abba!- utasítottam. Elkezdte húzogatni.
- Áá... óvatosan kezded... lassan...
- És szereted úgy, hmmm?
- Igen... nagyon. Mindig várom a pillanatot, amikor először megszívod kicsit. Mindig megérzed mikor van szükségem rá.- láttam, hogy megszorítja magát.
- Akkor szoktam, amikor lüktetni kezd a puncim. Mint most.- a kezem már a bugyimban járt.
- Ó, bassza meg...- csuklott el a hangja.- Vedd le... kérlek... látni akarom.- beharapta a száját, de a keze nem állt le. A hátamra feküdtem és lehúztam. Rádobtam az ágyékára.
- Tessék, úgyis meg vagy veszve a bugyijaimért!
- Én a puncidért vagyok megveszve.- nyalta meg az ajkát, de megfogta az alsóneműm és már azzal a markában verte a farkát.
- Tetszik?- nyitottam szét a lábam és végighúztam az ujjam rajta. Nem olyan jó, mint amikor ő csinálja, de ismerős érzés.
- A legszebb punci a világon.- préselte ki magából, mert simogatni kezdtem magam. Fel és le.
- Hol tartunk?- kérdeztem.
- Hmmm... mindjárt elmegyek.- a szeme a lábam közt volt. Elvigyorodtam. Játszani kezdtem a csiklómmal.
- Arra gondoltam, hogy mit csinálok veled éppen.- húztam az agyát.
- Megőrjítesz. Azt teszed.- hátravetette a fejét az élvezettől. Hát akkor játszunk rá.
- Látod, milyen nedves vagyok? Ha csak rágondolok, hogy a farkad a számban van... hmmm, felizgulok.
- Jagiiii...- lihegett. A hasizmai megfeszültek.
- A golyóidat se hagyd ki.
Lenyúlt és a másik kezével simogatni kezdte őket.
- Erősebben. Én úgy csinálnám, mert... szereted.- haraptam be az ajkam.
- Igen... igen.- zihálta.
- Ó... basszus, mindjárt...- lihegtem én is. Egyre hevesebben járt a keze. Az enyém is. Aztán hördült egyet és remegve elélvezett. Nekem kellett még pár másodperc, de aztán követtem. Pihegve feküdtünk pár másodpercig.
- Szeretlek.- feltámaszkodtam a könyökömre.
- Én is téged, jagiya.- sóhajtotta egy elégedett mosollyal.
- Mindjárt hozok egy törülközőt.- mondtam neki.
- Még te vagy a főnök?- húzta fel a szemöldökét.
- Nem. Mert?- hökkentem meg.
- Akkor menjünk zuhanyozni!- úgy ahogy volt felállt és már húzott is magával. Kuncogni kezdtem, mert a bugyim teljesen rátekeredett a még félig merev férfiasságára.
- Kinevetsz? Na majd kapsz ezért.- levette és bedobta a szennyesbe, mert már bent voltunk a fürdőszobában. Elkapott és megcsókolt.- Rossz kislány...- markolt a fenekembe. Megnyitotta a zuhanyt és már tolt is be. Lemosdattuk egymást komótosan. Aztán hatalmasat szeretkeztünk.
- Szeretlek.- ölelt szorosan és a nyakamban próbálta összeszedni magát.
- Én is téged.- simogattam a nedves haját.
- Ez... ez az előbbi nagyon jó volt. Tetszik ez a játék.- emelte fel a fejét.
- Nekem is.- adtam neki egy eszkimópuszit.
- Legközelebb én nyerek.- nyalta meg az ajkát.
Ígéretesen hangzott.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now