198.rész(+16)

149 11 0
                                    

Jimin POV

Visszakaptuk a szárnyainkat. Lebegtünk. Minden a legnagyobb rendben volt. Vagyis...
- Mi van, Jimin-ah?- kérdezte Jin-hyung. Épp ruhapróba volt a kliphez. Bejött az angyalkám is. Körbejárt mindannyiunkat, megbeszélte a stylist-okkal az esetleges változásokat. Meg a sminkesekkel és a fodrászokkal. Kibaszott jól nézett ki. És nekem ez volt a bajom.
- Észre... észrevetted, hogy nem hordja a ruháimat, mint régen? Mindig olyan, mintha egy divatlapból lépett volna ki. És a sminkje és a haja is mindig makulátlan. Mert 10 percenként ellenőrzi.
A hyung sóhajtott egy nagyot.
- Igen, észre. De mond csak, ki tud többet az önbizalomhiányról, mint mi? Hmmm?
- Azt hittem... azt hittem rendben vagyunk.
- Rendben is vagytok. De attól még vannak... utóhatások. A te dolgod, hogy elsimítsd, mert...
- Mert én vagyok a hibás.
- Megint nagyon sarkosan fogalmazol.- veregette meg a lapockámat.- Hibáztál, de megbocsátott. Szeret. Mi több, imád. Te is imádod őt?
- Persze, hyung.- húztam össze a szemöldököm.- De mit csinálhatnék... mit mondhatnék? És hogyan? Nem akarom megbántani. De nekem smink és puccparádé nélkül tetszik a legjobban. Kib... nagyon jól néz ki így is, de nekem akkor a leggyönyörűbb.
- Szép mentés.- vigyorgott, mert kikerültem a káromkodást.- Ez csak egy fázis, legalábbis szerintem. Bókolj neki és túl lesz rajta. De tudod mit? Vegyél mondjuk egyforma melegítőket. Ajándékba, érted... aztán lazuljatok, nézzetek meg egy filmet. Vagy tartsatok megint szépségnapot.
Hmmm... ez nem is rossz ötlet.
- Köszönöm, hyung.- öleltem magamhoz.
- Nincs mit, Jimin-ah.

Lilla POV

- Mizu, szerelmem?- mentem oda hozzá. Láttam, hogy ölelkeztek Jin-ah-val.
- Csak tanácsot kértem.- húzott magához.
- És adott?- néztem fel rá.
- Ühüm.- simított végig az arcomon és az ajkamon.
- Miben?- kiváncsiskodtam.
- Titok. Vagyis meglepetés.- fűzte hozzá, amikor látta, hogy lebiggyed a szám.- Szereted a meglepetéseket, nem?
- De. De téged szeretlek a legjobban.- bújtam a nyakába.
- Az jó. Mert én meg téged szeretlek a legjobban.- szorosan ölelt.
Mondanom se kell, majd megölt a kiváncsiság.

Jimin POV

Azért még megfeszült az állkapcsom kicsit dühösen, mert ahogy elengedtem, ment a tükörhöz és lecsekkolta, hogy néz ki. Jól, basszus... kibaszottul jól. De nekem akkor is kócosan, smink nélkül a legszebb. És valamelyik pulcsimban. El kell simítanom. Neki is fogtam. Rendeltem két teljesen egyforma melegítőt. Holnap meg is jön. Este pedig szépítkeztünk. A közelgő klipforgatást használtam indokként. Maszkoltunk, krémeztünk, kényeztettük egymást. Amikor megszáradt a körme, amit megint én festettem ki, hátradöntöttem és végigpusziltam az összes szeplőjét és anyajegyét. Annyira gyönyörű volt... meg is mondtam neki. Vagy százszor. Szóvá is tette. Istenem, ez a nő...
- Nem... fejezem... be...- morogtam, aztán rácsaptam a fenekére. Már hason feküdt, csak egy fehér pamut trikó és bugyi volt rajta. Odavagyok a csipke-selyem fehérneműkért is, de sokan alábecsülik milyen szexi tud lenni ez is.
- Áúú...- tiltakozott, de csak félgőzzel. Szereti.
- Holnap este is kisajátítalak.- feküdtem rá és a fülébe súgtam.
- A tiéd vagyok. Nem csak este. Mindig. Most és...- elfúlt a hangja, mert elkezdtem csókolni a nyakát. Sóhajtozva élvezte. Feltérdeltem és letűrtem a bugyiját. Várakozón nyöszörgött. Biztos tiszta lucsok már. Letoltam az alsónadrágomat, hogy kiszabaduljon a már igencsak ágaskodó farkam.
- Mindörökké.- hatoltam belé. Jól sejtettem, nedves volt és forró.
- I... igen...- feltolta a fenekét, hogy teljesen belemerülhessek. Jó kislány. De még milyen jó...

Lilla POV

Elhalmozott. Bókokkal, csókokkal és az isteni testével. Hmmm...
Reggel dudorászva készítettem a reggelit. A MAKE IT RIGHT nem ment ki a fejemből. Lassan leszivárgott mindenki. Leültünk enni, de én továbbra is dúdoltam a lágy dallamot.
- Egyébként a pasid írta ezt a dalt.- somolygott Suga.
- Jiminie? Nem is mondtad...- csücsörítettem durcásan a szerelmemre.
- Nem én. A másik pasid.- csóválta a fejét mosolygós grimasszal.
- Milyen másik pasim?- hökkentem meg.
- A vörös.- szólt közbe Suga. Vörös?!? Kire... á, már tudom...
- ED SHEERAN? Ő nem a "pasim". Csak szeretem a számait.- vontam meg a vállam. Ez tán csak nem bűn?!? Mint kiderült, majdhogynem...
- Nagyon is szereted.- húzta fel az orrát a szerelmem.
- Úgy húzkodd az orrod, hogy leharapom.- adtam rá neki egy puszit.- Nehogy már nekem féltékeny legyél rá.
- Angyalkám, mindenkire féltékeny vagyok. Úgy, mint te.
Azért elmosolyodott. Már nyúzott ezzel, hogy mennyire odáig vagyok érte. És én már elmagyaráztam neki, hogy ez nem olyan rajongás. Nem olyan, mint amit iránta érzek. És sok más előadót és együttest is hallgatok, nem csak ED-et.
- Szeretlek.- súgtam.
- Én is téged. Tetszik így a hajad.
Kócos kontyban volt a fejtetőmön.
- Mert látszik a szívásnyom a nyakamon, mi?- bökdöstem meg kuncogva.
- Többek között azért is, igen.- nevetett. Még időben elkaptam, mielőtt leesett volna.
- Együnk, mert kihűl!- karolt át, amikor lenyugodott. Azért a mosoly nem lohadt le az arcáról.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now