127.rész

207 8 2
                                    

Lilla POV

Nyertek, természetesen, ahogy megjósoltam. A következő napok delíriumban teltek. Taroltak mindenhol. A show-kban, a toplistákon, a jegyeladásban pedig egyenesen rekordokat döntöttek. A BILLBOARD közzétételének napján hatalmasat buliztunk bent a cégnél. Még én is ittam. Nem voltunk részegek, csak jól éreztük magunkat. Jin-ah-val elkaptuk Bang-PD-t is és elvittük táncolni. És nevettünk, jaj, annyit nevettünk. Jiminie is elemében volt. Táncolt, ivott, nevetett, néha behúzott egy sarokba és alaposan megcsókolt.
- Mi van, noona? Miért nem táncolsz?- jött oda hozzám Namjoon, amikor leültem kifújni magam.
- Most... most ültem le.- kapkodtam a levegőt.- És te? Te miért nem...
- Fogok, fogok. Nem vagyok valami nagy táncmester. A koreók még úgy ahogy...
- Jaj, te, ne csináld már!- borzoltam össze a haját.- Jó vagy, de ha nem, az se baj, csak érezd jól magad. Gyere, koccintsunk!- kaptam el egy soju-s üveget.
- Nem, nem!- fogta le a kezem.- Én kell töltsek neked. Te vagy az idősebb.
- Ó... oké.- vontam meg a vállam.- Szerinted tényleg nem zavarja, hogy idősebb vagyok?- nem is tudom ez honnan jött. Biztos a soju. Elvigyorodott.
- Nem hiszem. Téged zavar, hogy fiatalabb?
- Nem, dehogyis. Miért üres a poharam?- húztam fel az orrom.
- Jól van, jól van. Már töltöm is. Jimin-ah-nak is így parancsolgatsz?- nevetett.
- Nem. Remélem, hogy nem.- gondolkodni akartam, de nem ment könnyen.- Szeretem, nem akarom elnyomni. Gondolod...
- Jaj, noona, csak viccelek!
- Ja, oké. Egészségedre!- koccintottunk és lehúztuk.
- Éppenséggel... nagyon jól kezeled.- nézett rám.
- Kezelem? Ezt hogy érted?- hökkentem meg.
- Nem ez a jó szó.- vetődött le mellénk Suga.- Nagyon jól szereted. Az amit... amit az epizódjánál mondtál, tökéletes volt. Erre volt szüksége.
- Szeretem.- vontam meg a vállam.- Szeretném, ha...- eszembe jutott valami.- Van egy versidézet. Magyar. "Ha egyik a másikat repülni hagyja, de ha zuhan, fél szárnyát kölcsönadja." Imádom. Nekem ez a szerelem.
- Ez tényleg szép.- merengett Namjoon.
- Szóval szeretném, ha szeretve érezné magát. Ha szárnyalna. Értitek? Ha boldog lenne.
- Nincs ha. Boldog.- somolygott Suga.
- Igen, az.- bólogatott Namjoon.
- Én is az vagyok.- sóhajtottam elégedetten. Megkerestem a sokaságban. Tae-vel és Jungkook-ah-val koccintottak éppen. Ragyogott, jó kedve volt. Valamin nevettek. Elmosolyodtam. Szeretem. Annyira szeretem.

Jimin POV

A buli fergeteges volt. Kicsit kiengedni a gőzt mindig jó. Táncoltunk, hülyéskedtünk, ittunk. A jagiya-m is jól érezte magát. Ő meg Jin-hyung még a főnököt is megtáncoltatták mindenki nagy meglepetésére. Imádom. Elkaptam és az egyik sarokban kifulladásig csókoltam.
- Szeretlek.- támasztottam a homlokom az övének.
- Én is téged.- mosolygott. Utána én táncoltattam meg. Aztán szétváltunk. Taetae-ék elrángattak, hogy igyak velük, ő meg elment a staff-osokhoz beszélgetni, aztán Hobi-hyung-ékkal táncolt. Fél szemem azért rajta volt. Most éppen Namjoon-hyung-gal és Suga-hyung-gal beszélgetett. Én pár méterre voltam tőle a két fiatalabbal.
- Mondd csak, Jimin-ah, hol volt még rúzsfolt?- Tae is spicces már.
- Igen, halljuk. Ki vele!- vigyorgott Jungkookie.
- Szeretnétek tudni, mi?- hahotáztam.
- Na, ne csináld! Nem mondjuk el senkinek. Vagy noona letiltott?
- Nem, nem tiltott le. Csak azt mondta, hogy tartsam be a marketing egyik alapszabályát.- vigyorogtam.
- Milyen szabályt? Marketing? Nem értem.- értetlenkedtek.
- Gyertek, kérdezzétek meg tőle!- indultam el az asztal felé ahol a hyung-okkal ült.
- Szia, szerelmem! Minden oké?- üdvözölt mosolyogva.
- Igen, jagi.- nyomtam egy puszit a szájára.- A srácok szeretnének kérdezni valamit.
- És mit?- nézett rájuk.
- Ó... noona, nem...- hebegett Jungkookie.
- Jimin-ah valami marketingről beszélt...- habogott Tae is.
A jagiya-m elnevette magát, a hyung-ok meg csak néztek.
- Kitaláljam? Kérdezősködtetek, ő meg nem válaszolt.- csóválta a fejét.
- Srácok, miről van szó?- kérdezte Namjoon-hyung.
- Valami intimet kérdeztek Jiminie-től.- magyarázta.
- És?- kérdezte Suga.
- Valamelyik nap azt mondtam Jiminie-nek, hogy azt mond el amit akar, amíg szem előtt tartja a marketing egyik alapszabályát.- vonta meg a vállát.
- És mi lenne az?- vonta össze a szemöldökét Namjoon-hyung.
- Csak azt reklámozzuk, amit el akarunk adni.
Vártam a reakciójukat. Ugyanaz volt, mint az enyém. Döbbenet, gondolkodás, hangos röhögés.
- Ez... ez marha jó...- törölgette a szemét Suga-hyung.
- Mit kérdeztek egyébként?- mosolygott.
- Hogy hol volt még rúzsfolt.- nyaltam meg az ajkam, mert eszembe jutott amikor kaptam őket.
- Aham. Azt hittem valami durvább.- csücsörített. Ó, az a száj... érezni akarom.
- Tudom, akartam is válaszolni, csak Tae azt hitte letiltottál.- cirógattam meg az arcát.- Így gondoltam megviccelem őket.
- Hát az sikerült.- vigyorgott.
- Jagiya, mennyit ittál?- súgtam a fülébe.
- Hogy jól érezzem magam. Miért?- rökönyödött meg.
- Jó. Én is. Nem keresünk egy üres szobát? Kulccsal?- fúlt el a hangom.
Beharapta az ajkát.
- De.- súgta vissza.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now