180.rész(+18)

210 11 0
                                    

Lilla POV

A második koncert még fantasztikusabb volt. Jiminie teljesen felpörgött, élvezet volt nézni. Bár, amikor megint a TRUTH UNTOLD jött, egy pillanatra megijedtem. Lehangoltnak tűnt. Biztos a tegnap jár a fejében. Aztán megrázta magát, új életre kelt. Persze megint kitáncolta és kiénekelte a lelkét addigra, így Jin-ah és Jungkook-ah javaslatára mélyebben, egy hanggal lejjebb énekelte el. Hiba nélkül.
- Hallottad, igaz? Jó volt... most nem csuklott el a hangom...- puszilgatott a koncert végén.
- Igen, nagyon jó volt. Tudtam, hogy menni fog.- öleltem szorosan.
- Szeretlek... te vagy a legjobb.- felkapott és körbeforgatott.
- A derekad... te...- tiltakoztam. Végre letett.
- Nem vagy nehéz. Elbírlak. Párszor már bebizonyítottam.- döntötte a homlokát az enyémnek és mókásan durcizott. Azért huncutan csillogott a szeme. Igen, előszerettel pakolgat fel mindenhova. A konyhapultra, a zuhanyfalra, bármelyik ajtóra, az ölébe. Hmmm...
- Igen, be. Te vagy a legerősebb. És a legjóképűbb. Meg a legszexisebb. Meg a...- vigyorogva várta, mit mondok. Szereti, ha dícsérgetem. Mondjuk nem esik nehezemre. Ő a leglegleg...- ... a leglassúbb!- nyomtam egy puszit a szájára és futni kezdtem.
- Úgyis elkaplak!- vetődött utánam.
- Hiszi a puszi!- kerülgettem az embereket.

Namjoon POV

Éppenséggel ezt talán nem... á, mindegy. Ilyenek. Vigyorogva néztem utánuk.
- Hogy a francba van még erre energiája?- csóválta a fejét Suga-hyung, de a mosoly ott bújkált a szája sarkában.
- Mintha nem tudnád.
- Persze, hogy tudom. Noona-t is röptében.- grimaszolt. Hogy... hogy mi... égtelenül nevetni kezdtem.
- Pon... ponto... pontosan...- törölgettem a könnyeim.

Jimin POV

Elkaptam. El ám. Mert hagyta magát. Egy kis helyiségbe futott be.
- Megvagy.- becsuktam az ajtót magunk mögött. Készült, kulcs is volt. Ráfordítottam.
- Azt mondod?- évődött.
- Most már jó kislány leszel?- nekiszorítottam az asztalnak, de nem nyúltam hozzá.
- Nem.- harapta be az ajkát.
- És miért nem?
- Mert nincs rajtam bugyi.
Ó, bassza meg... térdre estem és a kezeim már csúsztak is fel a szoknyája alá. Csupasz, selymes bőr. A lába közé fúrtam a fejem. Forró, illatos mennyország. Már épp felakartam húzni az anyagot, hogy lássam, hogy csókolhassam végre, de... meggondoltam magam. Vagyis nem.
- Húzd fel a szoknyád!- utasítottam.
Lusta, kéjes mosoly ömlött el az arcán. Lenyúlt és lassan feltárult a szemem előtt. Csillogott a nedvességtől a puncija és az izgalomtól már megduzzadt. Tökéletes. Kinyújtottam a nyelvem és végignyaltam. Hátravetette a fejét, nagyot nyögve.
- Nyisd ki a szemed és nézd!- újabb utasítást adtam neki.
- Jiminie...- nézett rám tágranyílt szemekkel.
- Ha becsukod a szemed, abbahagyom.- nyaltam meg újra, most erősebben.- Értetted?- pöckölgettem a csiklóját a nyelvem hegyével, közben a szemébe mélyedtem.
- I... igen.- majdnem becsukta a szemét, de csak majdnem. Időben észbekapott. Elmosolyodtam és nyalni kezdtem. Megveszek az ízéért. Fel akarom falni. Nyöszörgött és bíztatott. Dícsérte, hogy mennyire jó vagyok, hogy mennyire élvezi. Éreztem. A csiklója lüktetett és egyre széjjelebb rakta a lábait, hogy jobban hozzáférjek.
- Basszus...- túrt a hajamba. De behunyta a szemét. Elhúzódtam.- Ne... ne... kérlek...- tiltakozott szinte sírva. Már közel volt. Nagyon közel. A combjai finoman remegtek a tenyerem alatt.
- Mit mondtam?- húztam fel a szemöldököm.
- Ha be... becsukom a szemem, abbahagyod.
- Akkor?
- Nem csu... nem csukom be, csak folytasd... kérlek...- esdekelt.
- De csak mert ilyen szépen kérted...- kezdtem újra kényeztetni. Beharapta az ajkát, annyira összpontosított, szinte nem is pislogott.
- Bassza meg...- tört ki belőle.- Mindjárt... igen...- fújtatott, mert csócsálni kezdtem a csiklóját.- Basszus...- hörögte, mert majdnem hátrabicsaklott a feje az élvezettől, de visszatartotta magát. Dehogy hagytam volna abba, de ő ezt nem tudhatta. Hajszoltam tovább. Elélvezett. Csukott szemmel, természetesen. Felszippantottam minden cseppjét. Felálltam és már rántottam is le a sliccem.
- Kapaszkodj!- a derekamra raktam a lábait, a farkamat meg belé.
- Ó... igen... imádom a farkad... bassza meg...- feltámaszkodott és megcsókolt. Csupa nyelv és fog. Éhesen viszonoztam. A feneke alányúltam és felemeltem. Basszus, nem fogom sokáig bírni. Megőrjít.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now