138.rész

211 8 8
                                    

Lilla POV

Reggel kiosontam mellőle az ágyból, de mire kijöttem a fürdőből, már fent volt.
- Maradj még nyugodtan, szerelmem!- ültem le mellé és megcirógattam az arcát.
- Nem, majd visszadőlünk együtt.- mosolygott.
- Jó, ha ezt szeretnéd. Felmegyek és felkeltem Suga-t meg Hobi-ya-t, amíg felöltözöl.
- Rendben, a konyhában találkozunk.
- Oké.- biccentettem és álltam volna fel, de visszatartott.
- Áááá... puszi nélkül...
- ... sehova.- lehajoltam és adtam neki vagy százat. Vigyorogva élvezte.
Mire lejöttem az ébresztésből, már készítette a kávékat.
- Szerelmem, miért nem pihensz?- öleltem át hátulról.
- Rossz kávét csinálok talán?- duzzogott mókázva.
- Dehogyis, nem azért mondtam.- pusziltam meg a lapockáját.- De szabadnapod van, használd ki.
- Azt teszem.- fordult meg.- Van kedved randizni velem?- mosolygott.
- Igen.- csillant fel a szemem.
- Jó. Choi jön értünk, amikor Kim-nim a hyung-okért.- elkerekedett a szemem.
- Hova megyünk?- kérdeztem kiváncsian.
- Meglepetés.- puszilta meg az orrom.- A ruhát kikészítettem az ágyadra. És a reggeli miatt ne aggódj, segítek előkészíteni és Jin-hyung befejezi.
- Elkényeztetsz.
- Nem, csak szeretlek.- ölelt magához szorosan.
- Jó reggelt!- jött be borzas hajjal Hobi-ya Suga-val egyetemben.
- Jó reggelt!- köszönt nekik a szerelmem.
- Nyertél?- vigyorgott Suga.
- Igen. Megnyertem a főnyereményt.- simogatta a hátam.
- Nem, azt én nyertem meg.- sóhajtottam.
- Én jobban szeretlek... nem, én szeretlek jobban... nem, mert én...- figurázott minket.
- Felhívjam az orvost, hogy nézze meg van-e aranyered?- grimaszoltam rá. Jiminie összecsuklott a karjaimban a nevetéstől.
- Ohó, hyung, neked véged...- nevetett Hobi-ya is.
- Ortopéd orvos, nem hiszem...
- Yoongi-ya, gondolod, hogy ez akadály?- húztam fel a szemöldököm.
- Jó, tudom, hogy nem. Bocs, befejeztem.- grimaszolt most ő.
- El van felejtve. Már amúgy is megkértem.- vontam meg a vállam.- Ó, ha látnád az arcodat. Csak vicceltem.- nevettem ki.- A kérdésedre visszatérve: igen, nyert tegnap este.- simogattam meg a szerelmem arcát. Mesélte, hogy kikérdezték felfelé menet.
- Igen.- vigyorgott.- Befejezem a kávékat, addig nézd meg mit raktam ki neked. Tudom, hogy megöl a kiváncsiság.
- A tökéletes pasi.- nyomtam egy puszit az ajkára és kisiettem. Vajon mit talált ki?

Jimin POV

- Nem mondtad el hova mentek?- kérdezte Hobi-hyung.
- Nem, meglepetést akarok. Csak annyit tud, hogy randizunk.
- Jól van, tetszeni fog neki.- vigyorgott.
- Ugye? Remélem nem lesznek sokan.- haraptam be az ajkam.
- Csütörtök van és kora reggel.- vonta meg a vállát.- És rajtatok lesz a maszk. Gondolom sapkát is veszel.
- Persze.- bólintottam.
- Érezzétek jól magatokat!- somolygott Suga-hyung is.
- Köszönjük, úgy lesz.

Lilla POV

A NAMSAN SEOUL TOWER-be vitt és villásreggelizni. Csak ott mondta el, amikor megérkeztünk a hegyhez. A ruhából nem tudtam kitalálni mire készül. Térdig érő, királykék pamutruha, a fekete átmeneti kabát és a fehér CONVERSE-m. Ő királykék pólót vett fel, fekete farmerral és kabáttal, és szintén fehér cipővel. Egy szép piros lakatot is rendelt, vésett felirattal.
"TE VAGY ÉN, ÉN VAGYOK TE. MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ. J ÉS L 180503"
- Jó lesz?- kérdezte, amikor megmutatta.
- Tökéletes.- simogattam végig a feliratot.- Mint te.- vigyorogtam a maszk alatt.- Szeretlek.
- Én is téged, angyalkám. Gyalogoljunk vagy libegőzzünk? Tudom, hogy...
- Libegőzzünk. Majd csak téged nézlek, akkor nem lesz baj.
Hallottuk, hogy Choi megkönnyebbülten felsóhajt. Jól kinevettük. Jiminie végig beszélt hozzám az úton, így kibírtam. Szerencsénk volt, csak páran lézengtek odafönt és ügyet sem vetettek ránk.
- Hova rakjuk?- nézett körbe.- Válassz te helyet!- nézett rám.
- Oké.- biccentettem. Hova, hova? Ó, ez jó lesz. Elkezdtem sétálva számolni. 1...2...3......13. Rámutattam a 13. oszlopra.- Ide. Így mindig megtaláljuk. A szerencsés 13-as.
- Choi, megtennéd?- nyújtotta oda a telefonját a testőrének. Choi lőtt egy rakat képet rólunk, ahogy felraktuk a lakatot és elhajítottuk a kulcsot. Giccses, tudom, de akkor is... tökéletes volt.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now