Lilla POV
- Jól vagy?- ült le mellém Yoongi-ya.
- Persze.- biccentettem. Lehetnék jobban is, de... mindegy.
Visszamentünk már, Jiminie-t éppen újrasminkelték.
- Honnan tudtad?- ült a másik oldalamra Namjoon-ah.
- Megérzés. Jön egy új ember és hirtelen kezdenek dolgok eltűnni... fura, nem?
- Kisasszony, Bang PD-nim beszélni szeretne magával.- lépett be Kim-nim.
- Rendben.- felálltam és odamentem Jiminie-hez.- Mindjárt jövök.- néztem rá a tükörben.
- Jól van, angyalkám.- mosolygott rám.
Követtem Kim-nim-et.Jimin POV
A főnök biztos csak meg akarja köszönni. Most nem aggódtam mit akarhat.
- Minden oké?- jött oda Suga-hyung.
- Igen, hyung.- bólogattam.
- Jól odavágott neki.- csettintett a nyelvével Suga-hyung.- Bár nincs mit csodálkozni. Talán csak azt, hogy nem törte el a kezeit.
- Féltékeny volt.- jegyeztem meg halkan.- Dehát...
- Dehát ha valaki ugyanezt csinálta volna vele, akkor te is féltékeny lettél volna. Vagy talán tévedek?- biggyesztette a száját Suga-hyung.
- Nem, nem tévedsz.- ráztam a fejem. Azt hiszem én eltörtem volna az illető kezeit.
Choi jött be és átadott egy szatyrot Namjoon-hyung-nak.
- Itt vannak a cuccaitok. Nézzétek meg, hogy minden megvan-e.
- Gyere, Jimin-ah!- indult oda a hyung. Mentem utána én is. Megvolt minden. A pólóm, Jungkookie pulcsija és a többi személyes cucc. Még olyanok is, amiket nem hiányoltunk. Ajakápolók, pár sapka és Suga-hyung egyik hajpántja. Hihetetlen.Lilla POV
Bang PD hálás volt természetesen, de nem csak ezt akarta közölni.
- A srácok még nem tudják, de a hónap végén el fognak utazni egy hétre. Általában csak előtte való nap...
- A BON VOYAGE...- mormoltam. Próbáltam higgadt maradni. Tudtam... tudtuk, hogy ilyen az életük.
- Igen. A BON VOYAGE.- bólintott.
- Hova utaznak?- kérdeztem.
- Máltára.
- Az szép hely.- sóhajtottam.- Tetszeni fog nekik.- mosolyogtam. Kicsit erőltetnem kellett. Még nem hevertem ki a tapizást teljesen.- Gondolom tudja, hogy el fogom mondani nekik.- néztem a szemébe.
- Pontosan erre számítottam.- vigyorgott.- A megváltozott körülmények miatt akartam elmondani. Hogy ne legyen konfliktus. Sem köztetek, sem az ügynökség és a srácok közt.
- Maga nagyon... előrelátó.- kegyetlent akartam elsőre mondani, de a logikája kikezdhetetlen volt.- Így fel tudunk készülni. Seoyun-ah is megy?
- Nem. Ő addig a turnét készíti elő. Cserébe van egy ajándékom.
- És mi lenne az?
- 14.-ére szabaddá teszem őket. Ha gondoljátok, el tudtok utazni Busan-ba. Tudom, hogy már bemutatott a szüleinek és Hobi-ya is Seoyun-ah-t, de az az EZÜST-NAP.
- Mindegyiküket, ugye?- gondolom Jungkook-ah is szeretne hazalátogatni. Meg talán a többiek is.
- Természetesen.- bólintott.
- Rendben.
- Mi a helyzet Taehyung-ah-val? Kell készülnöm a tárgyalásra a másik ügynökséggel?
- Fogalmam sincs. Hallgat. Éppenséggel pont tegnap gondolkodtam, hogy rákérdezek nála.
- Mondd meg neki, hogy ő sem kivétel. Elvárom, hogy elém álljon, ha aktuális.
- Úgy lesz, uram.Jimin POV
Elég sokáig el volt. Hmmm. És van valami... nem tudom mi. Mosolygott, de a tekintete... mindegy, úgyis elmondja. Nagy nehezen végetért a forgatás. Rohantam hozzá.
- Van két hírem.- nézett fel rám, miután adott egy puszit.
- Jó vagy rossz?- préseltem ki magamból.
- Ha úgy nézzük, akkor mindkettő jó.- simogatta meg az arcom. Na persze... hiszi a piszi. A szemei elárulták.
- Mondd már!- sürgettem.
- A hónap végén BON VOYAGE-t forgattok Máltán.
Élesen beszívtam a levegőt. Ezek szerint ő nem jöhet velünk. A francba! Lehajtottam a fejem a nyakába és magamhoz szorítottam.
- Jiminie...- simogatta a hajam.- A másik, hogy 14.-én szabad mindenki. Meglátogathatjuk a szüleid.
- Jó. Az jó.- nyeltem nagyokat.
- Gyere, bújjunk el!- puszilgatta a fejem.
- Menjünk!- kézenfogtam és magam után vonszoltam.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...