Haemin POV
Engem Így megalázni! Hogy képzelik ezek? Ránéztem erre a senkire és bevillant a legtutibb ötlet. Két legyet egy csapásra.
-Erről jut eszembe, van is egy ötletem hogyan leckéztethetnénk meg ezt a nagyképű Jacksont.
Miután kiment elő is adtam.
- Csinálunk egy selfie-t, amin a háttérben ott van Jackson ezzel a tehénnel. Aztán fellőjük a TWITTERre. Később meg a leselkedő account-jainkkal bejelöljük, hogy Jackson Wang ott van az új barátnőjével. A rajongók szét fogják szedni. Mi meg csak hátradőlünk és élvezzük a műsort. Tökéletes! Gyertek!
- Á, ott is vannak! De jó, össze is bújtak, micsoda szerencse! Széles mosolyt, lányok!
Ez nagyot fog szólni.Lilla POV
Megkerestük Namjoonékat, miután meghallgattuk a felvételt. Elvonultunk egy csendes sarokba és ők is végighallgatták.
- Mire készül? Van valami amivel támadhat?- kérdezte Nam Jacksont.
- Nem tudok róla.- rázta a fejét.
- Azt mondom menjünk haza. Ez a buli halott.- mondta Jin.
- Egyetértek.- bólintottam.
- Én is.- helyeselt Nam.
- Megyek tájékoztatom a csapatom.- mondta Jackson.
- ÉrtesÍts, ha valami történik vagy ha valamit megtudsz!- ölelte meg Nam.
- Ti is. Sajnálom, hogy Így alakult az este- eresztett meg egy félmosolyt felém.
- Én is. Egyébként addig minden jó volt. Jó éjszakát!- mosolyogtam rá én is.
- Nektek is.
Ezzel szétváltunk. Kint pont állt egy taxi. Tartottam magam, nem sÍrtam. Pedig rohadtul fájt, amit mondott. Így elrontani egy jó estét. Kár. Ők is hallgattak, én is. Amikor haza értünk csak gyorsan be akartam menekülni a szobámba. Jin viszont elkapott.
- Noona, ugye tudod, hogy nem igaz? Amit mondott. Csak egy aljas némber.
Könnybe lábadt a szemem. Nam is odajött és megsimogatta a hátam.
- Igaza van a hyungnak. Ne foglalkozz vele!
- Jó, majd megpróbálom.- húztam a szám.
- Nem vagy kövér. Hallod?- nézett Jin a szemembe.- Az a szánalmas nőszemély meg egy senki. Egy porszem. Nem számÍt mit mond vagy mi a véleménye.
Komolyan nézett rám. Eszembe jutott amit mesélt. Jiminről. Az összeomlásról két éve. Aggódik.
- Anyuci- átöleltem- kisÍrom magam és jobb lesz.
- Ha nem fogsz enni...- suttogta a fülembe.
- Akkor majd megtömsz. Tudom.- suttogtam én is.- Nem lesz semmi baj. Túl teszem rajta magam. Tudom, hogy igazad van. Menjünk aludni, jó?
- Oké, de figyelünk.- adott egy puszit a fejem búbjára.
- Értettem. Jó éjszakát!- bontakoztam ki. Nam is megölelt.
- Jó éjt!
Álomba sírtam magam. Tényleg tudtam, hogy igazuk van, de akkor is...amikor ilyet mondanak az emberre az nyomot hagy. Későn keltem, majdnem 11 óra volt. Felöltöztem. Kómás voltam a sírástól. Csináltam egy kávét. Megjelent Suga. Automatikusan csináltam neki is egyet.
- Jó reggelt!- köszöntött mikor nem szólaltam meg.
- Neked is.
- Milyen volt a buli?- kutatón nézett rám.
- Nem szeretnék beszélni róla. Még nem. Majd a kávé után.- adtam az övét a kezébe. Riadtan nézett rám.
- Mi történt?- kérdezte. Pittyent a telefonom. Feltettem a kezem, hogy mindjárt beszélünk. Aztán megnéztem mi jött. Videóüzenet Tae-től. Összekarolva mentek valahova Jk-jel, mögöttük Hobi és Jimin mosolygott rajtuk.
" - Szia noona!- mondták kórusban.- Milyen volt a party a hyungokkal? Tudunk ám róla, Hobi- hyung megmutatta a képet amit Suga- hyung küldött. Jól érezted magad? Velünk nem volt semmi, ez a showműsor elég unalmas volt. Noona, azt ígérted csinálsz valami finomat! Csinálsz megint gofrit? Meg forró csokit?- nézett kiskutyaszemekkel Tae a kamerába. Jiminék csak csóválták a fejüket a háttérben.- Légyszi, légyszi!- szállt be Jk is.- 6 körül érünk haza, ha Namjoon- hyung nem mondta volna.- mondta Jimin a háttérből. - Otthon találkozunk!- integettek mind mosolyogva a kamerába." Annyira édesek voltak, el is mosolyodtam közben. Hát hogyne csinálnék gofrit nekik.
Ahogy véget ért, feljött a napi értesítés a TWITTERtől. Na lássuk. Mi a mai trend? #jacksonwangcsaja #kopjlerólatehén #őamiénk. Tudtam, ahogy elolvastam, tudtam. De rányomtam. Egy elmosódott fotórészlet. Rajta én, háttal és Jackson, ahogy a felvételt hallgatjuk. De a képen úgy tűnt mintha csókolóznánk. És a kommentek! Istenem, ennyi gyűlölet! Elhordtak mindennek. Kicsúszott a kezemből a bögre és széttört.
- Keltsd fel Namjoont!- zokogtam. Felrohant. Hárman futottak vissza.
- Noona! Mi a franc van?- kérdezte Nam amikor látta milyen állapotban vagyok.
A kezébe nyomtam a telefont. Megnézte.
- Ó, bassza meg!- felrohant a sajátjáért.
- Jin- hyung! Mi a fasz történt? Mondjatok már valamit!- Suga szinte kiabált, közben kitámogatott a nappaliba. Jin elmesélte neki mi volt Haeminnel a partyn. Nam közben visszajött, gondolom Jacksonnal beszélt. Lerakta és elmondta a másik felét. Aztán odaült mellém és átölelt a másik oldalról.
- Noona, megoldjuk. Valamit kitalálunk. Nem látszik az arcod.
- De mi lesz Jacksonnal? Nem csináltunk semmit, azt a rohadt felvételt mutattam neki. Hogy lehetek ilyen hülye? Bassza meg, és ha téged talállak meg előbb? Ha veled fotóznak le? Vagy Jinnel? Biztos, hogy ő volt. Az az átkozott nő! Hogy lehet ennyire szemét?- zokogtam tovább.
Csörgött Nam telefonja. Jackson hívta vissza. Megtalálták az eredeti fotót a B.A.B.Y. oldalán. Igazam, volt, bár szerintem ők is sejtették már az első pillanattól.
- Meg tudnám fojtani azt a hülye ribancot!- sziszegte Suga.
Mutattam Namnak, hogy adja oda a telefont.
- Jackson, adom noonát.
- Jackson, sajnálom. Annyira sajnálom.
- Nem a te hibád. Ez egy privát party volt. Mindenki tudja, hogy ilyenkor nem töltünk fel fotót. Amúgy se voltak meghívva. JB csak azért nem rakta ki őket, mert nem akart balhét- sóhajtott frusztráltan.
- Ő is veri a fejét a falba emiatt. Megyek- szólt valakinek.- Bocs, mennem kell. Mondd meg Namjoonnak, hogy még hívom. És tényleg nem a te hibád. Szia!- lerakta.
- Azt mondta majd még hív.- adtam vissza Nam kezébe a telefonját. Már nem sírtam, elfogyott a könnyem. Csak feküdtem. Nam telefonálgatott, de nem tudtam figyelni. Nem tudtam mennyi idő telt el így. Aztán mintha megélénkültek volna.
Szerencsénk volt. Igen, mindkettőnknek. Az EXO is lőtt egy selfie-t ugyanakkor, csak más szögből. Azon sem látszott az arcom, de az igen, hogy nem csókolózunk, hanem hallgatunk valamit a telefonon. Az ügynöksége azonnal kiadott egy közleményt, amelyben cáfolták a felröppent híreket, miszerint Jackson Wangnak barátnője lenne. A fényképpel együtt közzé tették, hogy egy nagy amerikai ügynökség, amit nem óhajtanak megnevezni, érdeklődést mutatott a csapat iránt, de a fellépő gyűlölethullám miatt visszaléptek és a képen szereplő manager azonnal elhagyta az országot. Felszólították a rajongókat, hogy fejezzék be, mert csak ártanak a csapatnak. Jacksonék csináltak egy live bejelentkezést. Elmondta, hogy csak az egyik készülő számot mutatta meg és sajnálkozását fejezte ki, hogy ennyi év után egy homályos képrészlet alapján ítélnek. Nam beszélt az ARMY vezetőkkel. Megkérte őket, hogy indítsanak pozitív tag-eket. #szeresdmagadésmásokat és hasonló posztok lepték el azonnal az internetet. A TWITTER letiltotta azokat a hashtag-eket, le is vették, ami fent volt. És bejelentették, hogy jobban fogják ellenőrizni a történéseket a jövőben. Imádkoztam, hogy így legyen. De tudjuk, hogy az internet nem felejt.
- Mennyi az idő?- kérdeztem. El vették a telefonom még az elején, hogy ne tudjam tovább olvasni a kommenteket.
- 4 óra múlt.
- 6- kor jönnek a srácok, ugye?- kérdeztem. Nam rázta a fejét.
- Vihar van Japánban. Eltolták a járatukat. Elméletileg 9- kor lesznek itthon.
- Tudják?
- Persze. Akartak veled beszélni, de nem voltál olyan állapotban. Küldtek viszont üzenetet.
Biccentettem.
- Megyek lezuhanyozok. Le kell mosnom magamról ezt a mai napot. Adjatok egy félórát.
Láttam az aggódó pillantásukat. De még el kell rendeznem a dolgokat magamban. Gyógyulni. Valahogy.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...