Lilla POV
A PROMISE rekordot döntött. 8,2 millió megtekintés 24 óra alatt. Jiminie nem akarta elhinni.
- Té... tényleg?- tiszta piros volt.
- Igen, tényleg, szerelmem.- puszilgattam. A többiek is megölelgették és gratuláltak. Sőt, az egész cég az újévi vacsorán. Olyan boldog volt.
Éltük a hajtós életünket. Próba, forgatás, koncertek. A srácok a turné hosszabításra ki akartak adni egy új lemezt. Kezdődik a MAP OF THE SOUL-korszak. Az első alcímén sokat gondolkodtunk. Mégis miből áll a lélek? Ez volt a nagy kérdés.
- Érzések.- mondta Namjoon-ah.
- Tapasztalatok.- szólt hozzá Suga.
- Karakter.- ez Jiminie volt.
- Ezek így együtt a személyiségedet határozzák meg.- összegeztem.
- IDENTITY?- morfondírozott Namjoon-ah.- Nem jó. MAP OF THE SOUL: IDENTITY? Olyan hülyén hangzik.
- Igen.- sóhajtottunk egyszerre.
- És ha... várjatok!- nyomkodta a telefonját Suga.- Ez az. PERSONA. MAP OF THE SOUL: PERSONA.
- Hmmm... ez jól hangzik. És ráadásul 7 betűs.- mosolyogtam.- Ez a sors keze.
Egyként bólintottak rá. A HOME-ot már fel is vették. Szingapúr után pedig a DIONYSUS-t. Suga nagyon dolgozott még eggyen Nam-mal és Hobi-ya-val. Azt mondták az lesz a húzószám, de részleteket nem mondtak. Amikor nyaggattuk őket, mindig azt mondták, hogy majd amikor kész lesz, akkor meglátjuk. A címét sem árulták el, csak somolyogtak. Beindult az új koreó összeállítása. A DIONYSUS elég pörgős, igazi erő-szám. Február elején email-t kaptam.
- Jiminie, érkezett egy felkérés.- mentem oda hozzá, amikor végetért az erőnléti edzésük.
- Milyen felkérés, angyalkám?- törölgette az izzadtságot magáról.
- A KBS hatalmas show-val készül Valentin-napra. És akarnak egy...- a papírra néztem. Á, igen.- Ilyen csoportos táncot. Azt írják, hogy majd minden most futó idol-csapatból lesz ott valaki. A legjobb táncosok. Tőletek téged kérnek, hogy vegyél részt.
- Engem?- csodálkozott. És akkor megláttam a szemében a csillanást. Büszkeséggel töltötte el. Amit én megértek, tényleg... de már így is sűrű a program és a perfekcionizmusa miatt túlhajszolt és fáradt.- Ez... ez nagy megtiszteltetés.- hallottam a hangjából, hogy mennyire örül. Nem akartam letörni, de figyelmeztetnem kell. Hogy ne vállalja túl magát.
- Igen, szerelmem. Az. De azért gondold át, jó? Már így is sok mindent kell csinálnod. Nem kell azonnal válaszolni. Holnapra várják a visszajelzést.
- Nem akarod, hogy elvállaljam?- hökkent meg.
- Én nem ezt mondtam. Rajtad áll, hogy bevállalod vagy sem, nem az én döntésem. Csak így is el vagy havazva. Azt írják, hogy elküldi a koreográfus a videót előre, de persze lesz pár közös próba összecsiszolni és módosítani, ha szükséges.- olvastam tovább a papírról. Mindegy, úgyis tudtam, hogy elvállalja. Nem ő lenne, ha nem.- És 13.-án felveszik. Mondjuk ez legalább pozitívum. Az élő műsor mindig sok vesződséggel jár.
- Az igaz.- bólintott. Rágta a szája szélét. Tudom mi baja. A türelmetlensége. Már csinálná.
- Írok nekik, hogy küldjék a videót.- sóhajtva adtam neki egy puszit és elindultam kifelé.
- Angyalkám... várj!- kapott el és fordított maga felé.- Haragszol?- görbült a szája.
- Dehogyis.- simogattam meg az arcát.- Csak féltelek. Aggódom. És szeretlek.
- Én is szeretlek téged. Biztos nem baj?
- Biztos.- nyugtattam.
- Figyelj, ezek amúgy se szoktak túl bonyolultak lenni. Kis tengi-lengi. Kirázom a kisujjamból, nem lesz fáradtság.- győzködött azért.
- Tudom. Hiszen te vagy a legjobb táncos.- mosolyogtam rá.Jimin POV
Engem kértek. Ez... ez nagy szó. Nem az első eset, de ez mindig nagy megtiszteltetés. Hogy elismernek. Tudom, hogy az angyalkám csak félt. El is küldték a videót szinte azonnal. Megnéztük mindannyian. Valóban nem volt túl bonyolult. Lassú, lágy zene, óvatos lépések. Fiú-lány találkozik, elmennek egymás mellett, visszafordulnak. És így tovább. Mint egy normál szerelmi történet. A végén viszont együtt táncolnak. Pár forgatás, egy emelés, semmi különös. Ugyanakkor formabontó, hiszen általában nem ilyenek szoktak lenni a csoportos táncok. Legalábbis itt Koreában. De hát ez Valentin-napra lesz.
- Nem rossz.- hümmögtem.
- Ez simán menni fog.- veregetett vállon Hobi-hyung.
- Kiváncsi vagyok, hogy ki lesz a párod.- puszilta meg az arcomat az angyalkám.
- Arra én is.- húztam magamhoz.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...