Lilla POV
Vacsora után megkértem Suga-t és ő boldogan megmutatta az albumot Lizának. Jiminie el is táncolta neki a SERENDIPITY-t, persze a publikus verziót, amit a koncerteken fog előadni.
- Tervezel valamit holnapra?- húzott magához már az ágyban.
- A ZÖLD-napra gondolsz?
- Ühüm.- fésülgette a hajam az ujjaival.
- Hát...- biggyesztettem volna a szám, de nem tudtam visszatartani a vigyoromat.- Igen. Sétálni fogunk a parkban. Már elkértelek. Kaptunk 2 órát.
- A parkban?- elnyílt szeme-szája.
- Igen, szerelmem. Méghozzá álruhában.- kacsintottam rá.
- Milyen álruha?
- Megmutassam?
- Igen!- nyomott egy nagy puszit a számra. Kipattantam mellőle és a szekrényből elővettem a dobozt.
- Tessék, nyisd ki!- letettem az ágyra.- Eredetileg meglepetés lett volna.- néztem, ahogy kiveszi nagy szemekkel. Egy selyem hanbok volt.- Jó lesz? Mármint a méret tuti stimmel, mert Seoyun-ah segített megvenni. A színben nem vagyok biztos.
Alul-felül kék volt, fehér ujjakkal és arany övvel. A kék a kedvenc színe, ezért esett erre a választásom.
- Nagyon tetszik. És a tiéd? Mert neked is van, ugye?- csücsörített.
- Van, van.- nyugtattam meg.
Elővettem azt is. Az enyémnek ugyanolyan színű és mintájú volt a kabátkája, mint az övé, de a harangszoknya piros, arany mintával. Kiterítettem az ágyra a másik mellé.
- Ó... és még ezek.- jutott eszembe és elővettem még egy dobozt. A cipők, a maszkok és az egyéb kiegészítők.- Így nem fognak felismerni.- vettem fel az egyik maszkot.- Choi eredetileg egyedül követett volna bennünket, egy soju-s üveggel a kezében. Tudod, ZÖLD-nap miatt, de most a nyakába sózom Lizát.- kuncogtam. Lehúzta a maszkot a számról és megcsókolt hevesen.
- Szeretlek. Mikor jössz értem?- támasztotta a homlokát az enyémnek.
- 11-kor. Megebédelünk, átöltözünk és indulás.
- Már alig várom, hogy lássalak benne.
- Remélem tetszeni fogok.- vigyorogtam.
- Biztosan. Pakoljuk el, nehogy meggyűrődjenek!
Ketten visszahajtogattunk mindent a dobozokba, aztán visszatettem a szekrénybe.
- Gyere csak ide!- ütögette meg a mellkasát az ágyon fekve.Jimin POV
Szorosan öleltem, amikor kuncogva félig rámfeküdt.
- Hmmm...- sóhajtottam.
- Baj van?- kérdezte.
- Dehogyis, angyalkám.- adtam egy puszit a hajára.- Boldog vagyok.
- Az jó. Mert én is.- sóhajtott most ő. Hallgattunk... jó volt összebújni.
- Elég feltűnőek leszünk.- mondtam pár perc múlva. Felemelte a fejét.
- Ez pont kapóra jön. Beszélgettünk erről Choi-jal. Senki sem fog felismerni, mert nem hinnék, hogy fényes nappal, hanbok-ban sétálgatsz a barátnőddel. Hamarabb felismernének talpig GUCCI-ban.- adott egy eszkimópuszit.- Átfognak nézni rajtunk, majd figyeld meg.
- Jól van, angyalkám. Aludj jól!
- Te is, szerelmem. Jó éjt!Lilla POV
Reggel korán kellett kelniük, de ez nem szegte kedvünk. Cinkosan mosolyogtunk egymásra. Nem árultuk el, hogy miért, akárhogy kérdezgették. Megreggeliztünk, aztán elmentek. Megcsináltam villámgyorsan a dolgom. Lizára ráimádkoztam a türkiz pamutruhámat, hogy legalább kívülről úgy tűnjön, hogy randiznak Choi-jal. Megjött a taxi és már robogtunk is. A kantinban voltak. Seoyun-ah és Eunbi-ya is ott volt.
- Sziasztok!- köszöntöttünk mindenkit, amikor bementünk.
- Szia... sztok!- hökkentek meg.
- Mi van, srácok?- kérdeztem. Jiminie persze odajött segíteni.
- A másik két lány is egy csomó dobozzal jött.- mondta mosolyogva. Aham. Kopizzák az ötletemet... nagyon helyes. Rájuk kacsintottam. Vigyorogva megvonták a vállukat.
- Akkor jó napjuk lesz a hyung-jaidnak is.- adtam Jiminie-nek egy puszit.
- Szóval, mi ez a sok doboz?- kérdezte Jin-ah.
- Először együnk, aztán megtudod.- mosolyogtam rá.- Mizu egyébként?
Elmesélték miket csináltak addig. Kajáltunk, nevetgéltünk, de láttam, hogy a két lány is tűkön ül, mint én.
- Végeztél?- tört ki a türelmetlen a szerelmemből is. Már 3 üzenetet írt, mielőtt jöttünk, hogy mennyire várja, hogy hanbok-ban lásson.
- Igen.
- Valaki mondja már meg, hogy mi van...- fújtatott Jin-ah.
- Jiminie tudja, szóval rajtatok a sor.- mosolyogtam a lányokra.
- Oké...- álltak fel. Felvettek egy-egy dobozt és a párjukhoz mentek.
- Unnie ötlete volt, de lemásoltuk.- biccentett felém Seoyun-ah.
- Mi ez, jagiya?- nézett a dobozra Hobi-ya.
- Elmegyünk sétálni. ZÖLD-nap van. Ez... ez a tiéd. Tessék, nézd meg!- adta oda neki.
- Ez pedig a tiéd.- adta oda pirulva Eunbi-ya is Jin-ah-nak.
- Akkor ezért van most szabadfoglalkozás.- világosodott meg Suga.
- Igen.- bólintottam.- Tessék, szerelmem!- felálltam és én is odaadtam Jiminie-nek az övét.
- Hú... ez nagyon szép.- ámuldozott Hobi, amikor meglátta. Az övé kék-szürke volt, Jin-ah-é rózsaszín-lila.
- A sminkelőben átöltözhetünk.- mondta nekem Seoyun-ah.
- Oké. Ti mentek a dorm-ba?- kérdeztem Jiminie-t.
- Szerintem igen. De várj csak, van itt valami neked.
- Mi?- lepődtem meg.
- Meglepetés.- vigyorgott és a kezembe nyomott egy lapos dobozkát. Két színes, virágos hajtű volt benne.
- Köszönöm szépen.- adtam neki egy puszit.
- Nincs mit.
- Írok, amikor kész vagyok.
- Jó, angyalkám. Gyertek, menjünk mi is!- szólt a két másiknak.
- Mi is megyünk.- állt fel Suga. Namjoon-ah vigyorogva követte a példáját. Tae és Jungkook-ah is. A liftnél előreengedtek bennünket.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...