21.rész

364 10 0
                                    

Jimin POV

Mi ez a szorító érzés a mellkasomban? Miért esett olyan jól, hogy megsimogatta az arcom? A többiek biztos észrevették, hogy elvörösödtem. Fura érzés volt, de nagyon jó. Igazándiból most először ért hozzám. Mondjuk nem csodálom. Ahogy viselkedtem. Akkora egy hülye vagyok! A hyungok megmondták. De tényleg féltem, hogy megint elárulnak bennünket. Ezt nekik is meg kell érteniük. De most mit tegyek? És mi ez a szorító érzés a mellkasomban?
- Hyung, valami baj van?- kérdezte Jk.
- Nem, nincs. Csak hosszú volt ez a 2 nap.- hárítottam. Rendbe kell szednem a gondolataim meg az érzéseim. Kell egy kis idő.
- Vajon miről beszéltek a többiek?- kérdezte Taetae, miután leültünk a babzsákokra.
- Biztos a tegnapról. Este beszélgettem Suga- hyungggal. Azt mondta nagyon féltek, hogy mire érnek haza miután noona telefonált.- mondta könnyes szemmel Jungkook.
- Jin- hyung is ezt mondta. Úgy vezetett mint egy őrűlt.- jegyezte meg Tae.
- Örülök, hogy noona itthon van.- törölte meg a szemét Jk.
- Én is-- mondta Tae.
- Én is- suttogtam.
- A hyungok meg neked örültek ma, Jimin- ssi. Főleg Jin- hyung. Láttátok a fejét, amikor meglátta noonát?- nevetgélt Taetae. Én is elmosolyodtam.
- Hát, eszembe jutott, hogy min viccelődtek tegnap. Aztán... gondoltam jó poén.- vontam meg a vállam.
- Tényleg jó volt. Nagyon  jó.- húzott oda magához Tae.- Tudsz te ha akarsz.
Nem tudtam mit mondhatnék erre.
- Szerintetek összejönnek Suga- hyunggal?- kérdezte egyszercsak a semmiből Jungkook.
- Hogy mi?- kérdeztük egyszerre. Megint ott volt a szorítás.
- Hát csak jól megvannak, szinte az első perctől.
- Dehát nem csak vele. Namjoon-hyung találta és Hobi meg Jin- hyung is szereti. Látszik rajtuk.- mondta Tae. Ez így van.
- Nekem ilyen barátnő kéne mint noona- jelentette ki Jk.
- Kicsit idős hozzád, nem?- kérdeztem.
- Azt mondtam ilyen. Vicces meg kedves. Egyébként meg nem olyan öreg. Tőletek csak 3 évvel idősebb. Anyukám 2 évvel idősebb apukámnál és szeretik egymást. Szóval szerintem nem számít 2-3 év ide vagy oda.
- Van benne valami- helyeselt Tae.- Az biztos, hogy nem olyan mint akikkel eddig dolgunk volt. Emlékeztek az EXO bulijára? Amikor a gyakornokcsajok fehérneműben táncoltak?
- Ki tudná azt elfelejteni?- rázott ki a hideg.- Beszélgettem az egyikkel. Adta a szende ártatlant. Tetszett. Örültem,hogy végre egy normális csaj, aki nem fekszik be mindenki alá. Nem is próbálkoztam, gondoltam még akármi is lehet ebből. Elment Wc- re aztán 5 perc múlva már bugyiban vonaglott Chanyeol ölében. Én meg udvaroltam neki meg bókoltam.- húztam el a szám.
- Hát ja. Ráadásul utána fenyegetőztek, hogy eladják a képeket. Még szerencse, hogy nem szerepeltünk egyiken sem. Hú, az szívás lett volna.- fintorgott Tae.
- És a stylist, aki véletlenül mindig leöntött, hogy segíthessen átöltözni?- most Jk rázkódott össze. - Amikor poharat láttam a kezében már futottam is.
- Ja, állandóan tapogatott.- fújta Tae.
- Ne is beszéljünk ilyenekről, mert rosszat fogunk álmodni. Nem hozzuk fel mi is az ágyneműnket? Aludhatnánk itt a babzsákokon.- mondtam nekik. Jó ötletnek találták. Felhoztunk mindent, aztán videókat nézegettünk. Végül elnyomott az álom.

Lilla POV

Reggel először nem tudtam hol vagyok. Körbenéztem. A játékszoba. Mellettem a földön ott feküdt a 3 fiú. Jk félig a földön, Tae mint Csillag Patrik, kiterülve. És Jimin. Az arca kisimult, békés. Már- már angyali. A bukott angyal. Felkászálódtam, próbáltam minél csendesebben. Nem keltek fel, hál'istennek. Mennyi az idő? 7 óra. Lementem. Minden csendes volt. A szobámba mentem és elintéztem az ügyes-bajos dolgaimat. Persze, a történtek megkoronázásaként meg is jött. Ó, hát tegnap nem tudtam bevenni a fogamzásgátlót! Akkor ezért. Pfff. Mintha nem lenne elég bajom. Mindegy, ez van. Még talpig rózsaszÍnben csináltam egy kávét. Szóval csak Jiminnek jutott eszébe. Hmm. Meg kéne köszönnöm. De hogy? Csendben elmélkedtem a konyhában a pultnak dőlve. Kicsit zsibogott mindenem, de már közel sem fájt annyira. Nem akartam gyógyszert bevenni, mert  csak kiüt. Viszont valakinek be kell majd kennie a hátam, mert azt nem tudom egyedül. Le is kéne zuhanyoznom előtte. Halk dobogást hallottam kintről. Valakik felkeltek. A 3 "szobatársam", nyugtáztam amikor kinéztem.
-Jó reggelt! Ugye nem én ébresztettelek fel? - mosolyogtam rájuk. Intettem,hogy jöjjenek be a konyhába.
- Nem, nem. Korán elaludtunk, azért vagyunk már fent- válaszolta Tae.
- Kértek teát vagy kávét?- kérdeztem őket, amikor már bent voltak.
- Noona, megcsináljuk mi. Jin-hyung leszedi a fejünk különben- mosolygott Jk és már neki is állt.
- De le ám.- lépett be az emlegetett.- Jó reggelt! Hogy érzed magad? Hogy aludtál? Nem voltak rémálmaid?- jött oda mellém a pulthoz.
- Jó reggelt! Jól. Jól. Nem, nem volt rémálmom. Nem emlékszem mit álmodtam, de biztos valami szépet, mert jókedvűen ébredtem.- kortyoltam bele a kávémba. Valaki félrenyelt. Tae volt. Jiminnek meg megfejthetetlen volt az arckifejezése. Odamentem és megütögettem Tae hátát.
- Jól vagy? Meg ne fulladj itt nekem!- mondtam neki.
- Jól vagyok. Csak...
- Forró volt, igaz?- fejezte be helyette Jin. Mintha rosszallás lett volna a hangjában.
- Igen, hyung.- válaszolta azonnal.
- Akkor jobban vigyázz- simogattam meg a vállát és visszasétáltam a pulthoz.
- Noona, miért nem ülsz le?- korholt Jin.- Pihenned kéne.
- Anyuci, két napja alszok és fekszek. Muszáj mozognom, hogy érezzem, hogy élek. Egyébként mennyire erős a gyomrod? Hmm?
- Miért?- kortyolt bele ő is a kávéjába amit Jk  rakott le elé.
- Zuhanyzás után bekened a hátam? A többit megoldom én, de azt nem érem el. Nem szép látvány, csak ennyit mondok. Persze ha gond akkor megkérek mást.
- Semmi gond, bekenem.
- Köszönöm. Akkor 20 perc múlva, jó?
Bólintott. Elindultam a szobámba.
- Noona- szólt utánam Jimin. Megfordultam.
- Igen?
- Egy jó tanács: minél hidegebb vÍzben zuhanyozz. A forró vÍz nem tesz jót a zúzódásoknak. Tapasztalat.- mosolygott félszegen.
-Köszönöm szépen, úgy lesz. Apropó, Jin-ah, te már megköszönted Jimin-ah-nak, hogy a kedvedért habcsóknak öltöztetett?
Azért volt benne annyi, hogy elpirult. Mármint Jin. Jiminnek meg mintha rémült lenne az arca.
- Egyébként én is köszönöm.- mosolyogtam rá. Hátha ettől megnyugszik. Jó, értem miért gondolta, hogy nem fogadtam volna el.
- Nincs mit.- válaszolta egy szégyenlős mosollyal.
- 20 perc?- fordultam Jinhez.
- Majd kopogok.
- Oké. - aztán mentem a dolgomra.

Jin POV

Egyáltalán nem azért kérdeztem, hogy volt-e rémálma, mert Jimin agyát akartam volna húzni. Szerencsére épp idejében sikerült közbeszólnom, nehogy Tae valami olyasmit mondjon, amivel kellemetlen helyzetbe hozza noonát. És persze, hogy bekenem a hátát. Ez a legkevesebb. De ki mondhatta el neki ezt a pizsama dolgot? Ó, hát Suga, ki más. De Namjoon mondta már Jiminnek, hogy elfogadná, hiába tőle van, mégis Jimin arcán láttam a rémületet, hogy vajon mit reagál. Miután kiment Tae-hez fordultam.
- Tae fiam, az álmainkat nem tudjuk befolyásolni ahogy az érzéseinket sem utána. Örülj, hogy jókedvűen ébredt és nem letörve.
- Hyung...nem akartam...
- Nem akartad, de az lett volna a vége. Hogy zavarba hozod. Tudom, hogy Jimin-ah vérét akartad volna szívni és noona is mindig kapható egy kis ugratásra, de még korai. Jimin- ah meg noona 5 hétig szinte nem is szóltak egymáshoz, te meg viccelődni akarsz, hogy attól kelt jókedvűen mert vele álmodott? Amire nem is emlékszik? Nem lecseszni akarlak, csak szeretném, ha gondolkoznál.
- Igen, hyung. Fogok.- bólogatott hevesen.
Megérkezett a leaderünk.
- Jó reggelt! Mi a helyzet?- kérdezte Namjoon.
- Minden oké.- feleltem.
- Az jó. Noona felkelt már?
- Igen- felelte Jk.- Most zuhanyozik.- Namjoon felé fordult.
- Nyugodt volt az éjszaka? Fent aludtatok, nem? Hallottam amikor felcuccoltatok.
- Igen, nyugodt volt. Aludt, mint a bunda. Mondjuk mi is. De azt mondta jókedvűen ébredt.
- Aham. Oké.- nekiállt kávét csinálni magának.
- Egyébként, Jimin-ah, jó ötlet volt a hidegvizes zuhany.- ültem le mellé és magamhoz húztam a vállánál fogva.- És jó poén a pizsama. Köszi. Én mondtam, hogy jól állna neki a rózsaszín.
- Igen, jól.- mondta halkan. Csak én hallottam. Nah. Alakul ez.- Nincs mit, hyung- folytatta hangosabban.- Csak eszembe jutott...amin viccelődtetek- megvonta a vállát. Jó gyerek ez, csak...néha rájön a bolondóra.
- Jó reggelt!- jött be álmos fejjel a maradék két tagunk. Suga azonnal ment kávét csinálni magának, Hobi meg arrébb tuszakolt minket.
- Mizu?- kérdezte tőlünk.
- Minden szuper. Veled?- kérdeztem vissza.
- Velem is. Lilla- ya?
- Fürdik. Mi a mai terv?- kérdeztem Namjoont.
- Gyakorolni,gyakorolni, gyakorolni. Itthon, hálistennek. Jövő hét után forgatjuk a klippet.
- De a többit is átvesszük, csakhogy frissen tartsuk.- szólt közbe Hobi.
- Hát persze.- forgattam a szemem.- De azért reggelizhetünk majd előtte?
- Ugye igen?- kérdezte Jk és Tae is rémülten.
- Igen, természetesen.- csóválta a fejét a leaderünk.
- Jó, adjatok egy negyedórát. Bekenem noona hátát aztán nekilátok. Csak még adok neki 5 percet.
Még fecsegtünk mindenféléről, aztán idő volt.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now