Lilla POV
Bementünk. Én oldalra álltam Seoyun-ah-val. Ez az ő pillanatuk.
- Gyertek... csak gyertek...- tessékelte beljebb őket a néni.
- Halmo-nim, hogy van?- hajolt meg Namjoon-ah.
- Jól, fiam. Jól. Jó benneteket látni,- mosolygott rájuk.
- Már rég nem voltunk itt. Hiányzott.- mosolygott rá Jin-ah.
- Hát igen. Ez van. Híresek vagytok... elfoglaltak. Bár nekem mindig ugyanazok a gyakornokok maradtok.
- Kicsit azért megváltozott a hely.- nézett körbe Hobi-ya.
- Kicsit igen. Nézzetek körül!
Szétszéledtek. Megnézték a sok képet, figurát, posztereket. Vigyorogva, nevetve mutogatták egymásnak a cuccokat. Tae és Jungkook-ah is.
- Az ARMY-k mindig hoznak valamit, én meg kirakom. Meg kérdezősködnek... rólatok.
- És mit tetszik mondani nekik?- kérdezte Yoongi-ya.
- Hogy ti vagytok a legrendesebb gyerekek. Tudom, már felnőttetek... de akkor is.- vonta meg a vállát.
- Köszönjük szépen.- mondta Jin-ah.
- Előkészítettem a kedvenc asztalotokat, üljetek le! Ti is, kedveském...- fordult oda hozzánk.
- Mi majd leülünk ide, halmo-nim.- mentem egy másik asztalhoz. Seoyun-ah követett.- Beszélgessen nyugodtan a fiúkkal, mi megleszünk.
- De remélem esztek ti is valamit. Megyek, szólok a lánynak.
- Köszönjük szépen.- szóltam utána. Miután eltűnt, odamentem Namjoon-ah-hoz.- Tudni fogod, mikor add oda.- tettem a háta mögé a szatyrot.
- Köszönöm, noona.- hálálkodott.
- Nincs mit. Nosztalgiázzatok.- kacsintottam rá. Elmentemben még megsimogattam Jiminie fejét.
A néni visszajött, hozott nekünk is mindenfélét, aztán visszament a fiúkhoz. Ettek, ittak, felidéztek egy csomó emléket. Jól érezték magukat. Mi is beszélgettünk falatozás közben.
- Te voltál már itt ezelőtt?- kérdeztem Seoyun-ah-t.
- Igen, talán 2 éve. Akkor még kevesebb kép volt.
- Én pár hónapja, amikor ideérkeztem.- néztem körbe mosolyogva.- Miújság Minji-ya-val? Találtak már valakit helyette?- érdeklődtem.
- Ha minden igaz, akkor igen. Valami távoli rokon Bang PD-nim családjából. Holnap kezd.
- Az jó. Pihennie kell. Mit szólnál valamelyik nap egy csajos ebédhez? Bemutatnám neked Eunbi-ya-t.
- Részemről rendben. Már annyi szépet meséltél róla.
- Jó fej és aranyos.- bólogattam.- Felszabadultabbnak tűnnek, igaz?- néztem a srácokra.
- Igen. Amikor Hoseokie tegnap este felhívott, hogy mi volt...- fogta meg a kezem.- De ügyes voltál.
- Lehettem volna ügyesebb. Már korábban rá kellett volna néznem az üzeneteikre.- húztam a szám.- Nem tudom mit gondoljak erről a lányról. Nem hitegette Jungkook-ah-t, ez tény... de... és persze Tae-nek is joga van szerelmesnek lenni...
- Hát... majd meglátjuk. Ismerem őket természetesen, de csak arcról. Még soha nem beszéltem velük.
- Majd meglátjuk, amikor bemutatja.- vontam meg a vállam.- Mindenképp ott kell majd lenned. Több szem többet lát.
- Jó, unnie. Ott leszek.- egyezett bele azonnal.Jimin POV
Eszünkbe jutott ezer emlék. Nevetve idéztük fel őket.
- És megtanítottad már hagymát vágni Namjoon-ah-t?- kérdezte Jin-hyung-ot a néni.
- Á, reménytelen.- nevetett a hyung.- Neki máshoz van tehetsége.
- Akkor még mindig te főzöl egyedül?
- Igen, de azért mindig akad segítségem.- vetett egy oldalpillantást a barátnőmre.
- Mi szoktunk teríteni Taehyungie-val.- mondta Jungkookie.- De majd én is szeretnék megtanulni főzni. Vagy legalább az alapokat.- mosolygott.
- Az sosem árt.- bólogatott a néni.- Ó, tényleg, gratulálok a BILLBOARD-hoz. Az ARMY-k nagy ünneplést tartottak itt, amikor nyertetek.
- Köszönjük, halmo-nim.- hálálkodott Namjoon-hyung.
- Előtte egy héttel meg nagy sírás volt, miattatok.- nézett rám és Hobi-hyung-ra.
- Nem kell aggódni, a cég meg a rajongók már intézkedtek.- mondta Hobi-hyung.
- Tudom, tudom. Hát meg kell mondjam, amikor ma reggel felkeltem, nem hittem volna, hogy... hogy itt lesztek. Mióta is... 2 év, igaz?
- Igen, halmo-nim.- bólintott Namjoon-hyung.- Jöttünk volna, de...
- Jaj, tudom, hogy elfoglaltak vagytok és híresek... nem egyszerű megoldani. Nemsokára turné, igaz? Már nagyon várják.- mosolygott.
- Halmo-nim, és ön? Volt már valamelyik koncertünkön?- kérdezte Suga-hyung.
- Nem, fiam. Öreg vagyok én már ahhoz.- csóválta a fejét mosolyogva.
- Ne mondjon ilyet!- rázta a fejét a hyung.
- Jó, hát tudjátok, hogy megy ez.- legyintett szégyenlősen. Láttam, hogy az angyalkám odakapja a fejét és Namjoon-hyung azonnal kapcsolt.
- Halmo-nim, hoztunk egy kis ajándékot.- felállt és odament a szatyorral.
- Ó, fiam, nem kellett volna.- szabadkozott.
- Dehogynem. Kérem fogadja el!- nyújtotta át.
- Köszönöm. Megnézem, ha nem baj.
- Nyugodtan.
Mi is kiváncsiak voltunk. Volt benne mindenféle. Poszterek, photocard-ok, figurák. Az új album és 2 VIP-jegy.
- Óóó...- törölgette a szemét.- Köszönöm... köszönöm szépen.Lilla POV
Annyira örült a jegyeknek. Még a könnye is kicsordult. A srácok is meghatódtak. És mi is Seoyun-ah-val.
- Meg... megtennétek, hogy dedikáljátok?- vette kézbe az albumot.
- A legnagyobb örömmel.- mondta Namjoon-ah.- Van...- fordult volna hátra a fiúkhoz, de megelőztem és már nyújtottam is felé egy alkoholos filcet.
- Köszönöm, noona.- hálálkodva jött oda.
- Szívesen.
- Nem csak ezt.- mondta halkan.
- Nincs mit.- mosolyogtam rá.Jimin POV
Aláírtuk egyenként, aztán Namjoon-hyung visszaadta a néninek.
- Csináljak rólatok egy képet?- jött oda az angyalkám.
- Igen, noona, légyszíves.- bólintott a hyung.
- Akkor álljatok be!- intett nekünk.- Halmo-nim, előhivatom és jövő héten behozom, rendben?
- Köszönöm, kedveském.- mosolygott rá a néni.
- Csíííz... jó lesz?- mutatta oda a kijelzőt.
- Igen, jó. Lassan viszont mennünk kéne, nem?- kérdezte tőlünk a leader-ünk.- Elmúlt 7 óra.
- Jól van, fiam, persze. Menjetek, pihenjetek.
- Köszönjük szépen, minden nagyon finom volt.- hajolt meg Jin-hyung.
- Igen, ugyanolyan finom, mint régen.- mondta Suga-hyung.
- És reméljük élvezni fogja a koncertet.- hajoltam meg én is.
- Az biztos. Vigyázzatok magatokra és... ha majd időtök engedi, akkor gyertek még.
- Ígérni nem tudjuk, de majd ha lesz rá mód, akkor persze jövünk még. Köszönjük szépen a szíves vendéglátást!- hajolt meg Namjoon-hyung is.
- Jól van, menjetek. Én gyorsan rendezem a számlát.- terelt bennünket az angyalkám.
- Viszonlátásra! Minden jót! Köszönjük!- integettünk.Lilla POV
- Tényleg minden nagyon finom volt.- hajoltam meg én is, miután kifizettem mindent.
- Örülök, hogy ízlett. És várlak jövő héten. Hozd el a férjedet is!
Basszus... mit mondjak? Ó, oké, ez jó lesz...
- A férjem... elég elfoglalt. Építi a karrierjét... tetszik tudni, hogy megy ez.
- Igen, tudom. Azért szánjatok időt egymásra is. Az fontos.
- Szánunk, szánunk. Sietek is hozzá, ha nem haragszik.- végülis nem akkora hazugság.
- Jaj, menj persze! Siess! Akkor jövő héten gyere!
- Jövök. Viszontlátásra!- hajoltam meg és kimentem.Jimin POV
Mosolyogva szállt be.
- Már itt is vagyok.
Francba, úgy megpuszilnám. Megölelném. Megcsókolnám. Francba!
- Végre.- szorosan melléültem. Ennyit talán lehet.
- Jól érezted magad?
- Igen, nagyon jól.
- És ti?- fordult hátra a többiekhez.
- Nagyon jól!- kiabálták kórusban. Hát igen, lecsúszott egy-két sör.
- Akkor irány haza!- indított.- Csókolózni akarok...- súgta a fülembe.
- Fogunk.- szorítottam meg a combját.
- Végre...
STAI LEGGENDO
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...