41.rész

301 13 0
                                    

Lilla POV

Három pokrócot kihoztam a mosókonyhából. A srácok már lent voltak. Nam a biztonság kedvéért telefonált Kim-nimnek.
- Hobi-ya, Seoyun-ah közel lakik az éjszakai piachoz?
- Azt hiszem- gondolkodott el.
- Jó, hívd fel. Ha igen, akkor mond neki, hogy jöjjön oda. Ha nem, akkor meg elmegyünk érte.
- De mi van, ha programja van?
- Akkor nem jön. De azért egy kérdést megér, nem?- kacsintottam rá. Már hívta is.
Elhelyezkedtünk az autóban, ők mind hátul, hogy tényleg ne lássák őket.
- Kalandra fel!- indítottam be a kisbuszt.
- Tényleg jól vezetsz- mondta Suga.
- Ugye, hogy ugye?- vigyorogtam.
- Seoyun-ah ott lesz 10 perc múlva. - rakta le a telefont egy széles mosollyal Hobi.
- Na látod-korholtam.
Viszont a gála piszkálta a fantáziámat. Hogy kéne kiszedni belölük úgy, hogy ne áruljam el Seoyunt? Megvan!
- Namjoon-ah, az EXO ott lesz a gálán szombaton?
- Igen.
- Megköszönnétek a nevemben, hogy segítettek?
- Persze. És a B.A.B.Y.- nek is meg fogjuk. Azt mondta Haemin, hogy vele nem lehet kekeckedni. Hát velünk sem.- keményedett meg a hangja.
- Mire készültök?- kérdeztem.
- Részleteket egyelőre nem mondok, de ütős lesz. A gála után elmondjuk. De mindenképpen nézned kell szombaton. Élvezni fogod.- a visszapillantóban láttam, ahogy mind bólogatnak.
- Jól van, csak kérlek, ne csináljatok semmi hülyeséget. Nem akarom, hogy bajba kerüljetek. Nem ér annyit.
- De ér.- szólt oda Jin.- Megbántott téged és majdnem véget vetett Jackson karrierjének.
- Meg kell tennünk. Ha mi most nem csapunk oda, akkor senki. Ráadásul az a felvétel, amit csináltál, a tökéletes eszköz.- mondta Suga.
- Ne aggódj, noona. Nem lesz semmi baj. Bízz bennünk- biztatott Hobi.
- Nem arról van szó, hogy nem bízok. Csak féltelek.
- Minden rendben lesz, majd meglátod.- simogatta meg a vállamat Nam.
Leparkoltam.
- Valami különleges kívánság?- néztem hátra.
- Amit gondolsz. Rád bízzuk.
- 15 perc és jövünk.
Kiszálltam és hívtam Seoyunt.
- Hol vagy?
- A vegyesbolt előtt.
Már láttam is.
- Szia megint!- köszöntöttem.- Segítesz? Én megveszem a kaját, te addig megvennéd az üdítőt meg a sojut? Aztán itt találkozunk, jó?
- Megbeszéltük.
Adtam neki pénzt és szétváltunk. Vettem mindenfélét. Tésztát, gombócot. Rizst thai raguval meg egy doboz édességet. Együtt visszamentünk az autóhoz. Seoyun beült hátra Hobi mellé. Láttam, hogy Nam közben beállította a GPS- be a helyet. 25 km. Nem is sok.
Gyönyörű, csendes hely volt. Kilátással az egész városra. Kiterítettük a pokrócokat és kiraktunk középre mindent. Nekiláttunk falatozni. Közben cseverésztünk. Kiveséztük a koreai sorozatokat, a színészeket, színésznőket. Ők persze ismertek majdnem mindenkit, adtak egy- két belsős infót. Dumáltunk a legújabb zenékről, trendekről. Jó volt. Közben fogyott a soju is. Ellazultak. Miután végeztünk mindent a szatyrokba tettünk a kocsiba és kiterültünk a pokrócokon. Néztük a csillagokat.
- Taehyungie küldött egy képet- mondta Jin, miután megnézte a telefonját.
- Mi van velük?- kérdezte Nam.
- Amit jósoltunk. Ott az egész sajtó. Meg most már a rajongók is.
- Kim- nim velük van?- kérdeztem.
- Igen.
- Akkor jó, nem lesz baj.- könnyebbültem meg.
Megszólalt Savage Suga.
- Csináljunk egy selfie-t és küldjük el nekik! Hagy főjjenek a saját levükben! Ők most menekülhetnek, mi meg lazulunk és a kutya se foglalkozik velünk.- ördögi volt a vigyora. Jin volt a fotós. Összedugtuk a fejünket egy körbe és grimaszoltunk ezerrel. Aztán csináltunk még egyet, háttérben a kivilágított várossal. Elküldte nekik HA-HA-HA aláírással. Rögtön érkeztek a sírós fejek.
" Inkább mentünk volna veletek."
Csinált egy videót nekik.
" Ti emberkedtetek, hogy nyugdíjasok vagyunk ti meg mulattok. Szívás. A mi bulink jobb. Húzzatok haza! Majd megyünk mi is."
Utána még beszélgettünk, de az ital letompította őket. Nam és Jin vicces videókon heherészett. Hobi és Seoyun összebújva beszélgettek meg gondolom csókolóztak. Én Suga mellett feküdve néztem a csillagokat.
- Hogy vagy?- kérdeztem halkan.
- Jól. Jó itt. Nyugis. Nincsenek kamerák meg rendezők. Ez a klip kivette minden erőm- sóhajtott.
- Szegénykém. De vége. Egy darabig.
Csendben voltunk pár percig.
- Yoongi- ya!- szólítottam halkan.
- Hmm?
- Alszol?
- Nem.
- Mi volt ma Jiminnel?
- Mire gondolsz?
- Seoyun- ah mondta, hogy fura volt. Hogy az elmúlt két napban fel volt dobódva, ma meg olyan elgondolkodó volt.
- Nem tudom. Nem tűnt fel. De ma nem is beszéltem vele.
- Megcsókolt.- suttogtam.
- Tudom. Mondta.
- De hát azt mondtad ma nem beszéltetek.
- Még hétfőn mondta.
- De ma reggel is megcsókolt. Aztán meg olyan furán viselkedett. Rám se nézett. Amikor hazajöttek akkor is épphogy köszönt. Kikészít.
- Noona- kiabált Jin- gyere, ezt látnod kell!
- Mindjárt jövök- mondtam Sugának és odamásztam Namjoonékhoz.

Suga POV

Hallottam, ahogy kacagnak a videón. Aztán Hobi szólított.
- Hyung! Idejönnél?- odamásztam.- Hallottam mit beszéltek noonával. Én tudom mi Jimin-ah baja. Az én hibám.- összekulcsolt ujjaikra nézett Seoyunnal.
- Miért?
- Kicsit magam alatt voltam ma és panaszkodtam neki, hogy félek. Attól, hogy Seoyun-ssi idővel elhagy, mert egy rendes randira se tudom elvinni. És ő szó szerint azt mondta, hogy: " De te legalább napközben látod, meg a turnéra is jön." Szerintem Lilla-ya-ra gondolt közben.
Hmmm. Meglátjuk. Fogtam a telefonom és írtam Taehyungnak.
" Mizu? Leráztátok már a csőcseléket? Egyáltalán kinek az ötlete volt ez?"
Már jött is a válasz.
" Minden oké. Tíz perc és otthon vagyunk. Jimin-ssi volt besózva. Nem is értem. Egész este nem szólt senkihez, csak nézett maga elé és ivott. Be is állt rendesen. Ti mikor jöttök?"
" Majd. Feküdjetek le nyugodtan aludni. Jó éjt!"
- Hát akkor meg is oldódott a rejtély. A mi Jiminünk szerelmes.- mutattam a kijelzőt Hobinak.- És most játsza a mártírt. Idióta. Megint nem gondolkodik. Illetve pontosítok: túl gondolja a dolgokat. Noonának ne mondjátok. Majd én beszélek Jimin-ah-val.
- Én is beszélek vele- emelte fel Seoyun kezét és megcsókolta.
- Miről folyik a szó?- telepedett le mellénk noona.
- Megkérdeztem a maknae-kat, hogy mi a helyzet velük. Mindjárt hazaérnek.
- Az jó- nézte a csillagokat.
Még 20 percet heverésztünk aztán hazafelé vettük az irányt.

Lilla POV

Beültünk a kisbuszba. Hátrafordultam Seoyunhoz.
- Hazavigyünk vagy jössz velünk?
- Haza, légyszíves. Nincs nálam semmi meg egyébként a nagybátyám is furcsálná, hogy ott vagyok reggel- pirult el.
- Rendben, üsd be címet- adtam hátra a GPS-t.
- A piacnál jó lesz.
- Nem. Ne mászkálj egyedül éjszaka. Hazaviszünk.- adott egy puszit neki Hobi.
- Oké- pirult Seoyun és beállította a címet.
Kitettük aztán hazamentünk. Nevetgélve szálltunk ki az autóból.
- Ez jól esett, noona- támaszkodott rám Jin.
- Igen, nekem is- jött a másik oldalamra Namjoon.
- Akkor jó. Majd megismételjük, ha lesz rá alkalom.- öleltem meg a derekukat.- Mikor kell kelnetek holnap?
- 8- kor. 10- kor megnézzük a nyers vágást, aztán forgatunk két részt a RUN- hoz. Majd írok napközben- ásított egyet- hogy mikor jövünk. Hát ma nem kell ringatni, az biztos- vigyorgott.
- Mondtam, hogy kell egy kis friss levegő.- mosolyogtam.
Bent elbúcsúztunk és mentünk aludni.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now