66.rész(+18)

493 11 0
                                    

Lilla POV

Tűkön ültem, hogy mikor ír már. Hogy minden rendben. Hogy nem történt semmi baj. Írt is, és gondoltam, hogy minden oké, mert az az üzenet...huh. Rögtön elöntött a forróság és beindult a fantáziám. Azt írta válasszak. Hát ha ezt szeretné. Aztán számoltam vissza a perceket. Hallottam nyílni a bejárati ajtót, rohantam is kifelé. Belevetettem magam a karjaiba.
- Jiminie! Végre! Minden oké? Hogy csináltáltátok? Basszus, még TV-n keresztül is...
- Jagiya, nyugodj le! Inkább adj egy csókot végre!- fogta meg az arcom. Hát hogyne adtam volna. A többiek csak nevettek rajtunk.
- Jól van, ne ragadjatok össze!- nyühögött Suga.- Menjünk be, elmeséljük mi volt aztán mindenki mehet a dolgára. Ti is.
- Gyere, jagi- dünnyögte a számba- úgyse fog békén hagyni!- adott egy puszit az arcomra. Belebújtam a nyakába és sóhajtottam.
- Jó, menjünk.
- Egyébként hoztam neked valamit.
Megint?!? Ránéztem.
- Mit?- kérdeztem összeszűkült szemmel.
- Fagyit. Fagyit hoztam. - forgatta a szemeit.
- Kösziii!!!- puszilgattam összevissza.
- Hé, mondom, hogy ne ragadjatok össze!- szólt megint Suga.
Mindketten elkezdtünk nevetni. Átölelte a vállam, én a derekára és elindultunk befelé.
- Na, mondjátok, mi volt?- kérdeztem őket mikor leültünk a nappaliban.- Mert a közvetítés, úristen, letaglózó volt.
Egymás szavába vágva mesélték. Namjoon a végén tiszta vörös volt, annyit magasztalták. Meg is érdemelte. Minden egyes szót.
- Namjoon-ah, komolyan, nagyon köszönöm. Ezt így összehozni...szóhoz se jutok.- meghatódtam, de tényleg.- Nektek is köszönöm.- néztem körbe rajtuk.
Jimin végig ölelt, simogatta a karom, hátam, mindenem.
- Nincs mit. De csak az alapötlet volt az enyém, a többit közösen raktuk össze, hogy ki, mit és hogyan mondjon.- hárított Namjoon.
-Hyung, ne szerénykedj, megérdemled a dícséretet!- mondta neki Jimin. Csak csóváltuk mindannyian a fejünk, mert még jobban zavarba jött. Jungkook viszont ásított egy hatalmasat.
- Azt hiszem ez a végszó.- állt fel Jin.- Menjünk aludni.- ásított ő is.
- Jaja, menjünk.- készülődtek a többiek is.
- A holnap szabad, ugye? Mintha ezt mondtad volna.- néztem Namjoonra.
- Igen. Nem kell ébreszteni. Mindenki aludhat kedvére. Használjátok ki, mert egy darabig nem lesz ilyen. Sajnálom.- tette szét a kezét, amikor mindannyian nyöszörögni kezdtek.
- Eddig se volt túl sűrűn.- grimaszolt Suga.
- Hát nem.- mondta Tae.
- Jól van, menjetek pihenni. Jó éjszakát!- intettem nekik, amikor elindultak. Ők is jó éjt kívántak és már el is tűntek.
- Mi nem megyünk?- fordított maga felé Jimin.
- De. Csak az én szobámba.
- Mi a baj az én szobámmal?- kérdezte.
- Az, hogy az emeleten van.- simultam hozzá oldaról és a kezem végigfutott a másik oldalán a nyakáig..- És a többiek aludni szeretnének.- kigomboltam a legfelső gombot az ingén. Megvillant a szeme.
- És te nem szeretnél aludni?- elmélyült a hangja.
- Még nem.- kigomboltam még egy gombot.
- Értem. Hát akkor mit szeretnél?- felemelte az állam és a szemembe nézett.
- Fagyizni.- felültem.
- Fagyizni?- hmm, nem lesz ennyire értetlen pár perc múlva.
- Ühüm. Gyere- álltam fel. Felállt ő is. Felkaptam a zacskót, amiben vélhetően a fagyi volt. Kézenfogtam és a konyhába húztam. Kivettem két kiskanalat és a kezébe nyomtam. Aztán a szobámba mentünk.
- Jagiya, mire készülsz?- a hangja zavarodott volt. Szerintem azt hitte, hogy szivatom, vagy nem is tudom. Pedig nem. Konkrét elképzelésem volt, hogy mit is szeretnék.
- Mondtam. Fagyizni.- levettem róla a szmokingkabátot és félreraktam. Felmásztam az ágyra és megpaskoltam magam mellett a helyet.- Nem jössz?- néztem rá.
Elhelyezkedett, a lábát kinyújtotta és nekidőlt a háttámlának. A zacskóból kivettem a fagyikat és odaadtam az övét a kezébe, meg egy kanalat.
- Jó, fagyizzunk.- vonta meg a vállát kicsit. Istenem, tényleg azt hiszi, hogy szivatom. Levette doboz tetejét, belekanalazott és bekapta. Ráültem szemből. Meghökkent.
- Megkóstolhatom?- kérdeztem. Fogta a kanalat és akart adni, de a szájára hajoltam és megcsókoltam.
- Hmmm, finom.- nyalogattam a szám utána.- Mondtam, hogy fagyizni akarok.- néztem rá kéjesen. Éreztem, hogy felizgult. A szemei elsötétedtek.
- Kérsz még?- kérdezte.
- Hát ha adsz...
- Tessék- bekapta a kanalat és lenyalta, aztán a számra tapadt. Hmmm. Tényleg nagyon finom. Égetett a tekintete utána. Felvettem oldalról a saját dobozkámat és a kanalamat.
- Megkóstolom ezt is, jó?- kérdeztem. Várakozón nézett rám.
Vettem mind a három ízből és a kanállal a nyakára kentem. Megrándult alattam. Odahajoltam és lenyalogattam róla.
- Jagi...basszus...
- Ne aggódj, nem kenem össze az inged- súgtam a fülébe. Közben leraktam a kanalat meg a tégelyt. Felegyenesedtem és végigsimítottam a bőrét, ami kilátszott. És kigomboltam még egy gombot. És még egyet. Aztán az ötödiket. Forró volt a bőre és finoman megremegett amikor végighúztam az ujjbegyeimet rajta. A mellizmain, a kockáin, egészen a hasa aljáig. Kihúztam az inget a nadrágból és kigomboltam az utolsó gombot is. Szétnyitottam rajta teljesen. Ó, basszus! Kaján mosoly ült ki az arcomra. Innen biztos még fincsibb lesz. Kézbe vettem újra a kanalat és a fagyit.
- Jagiya...én is megkóstolhatom?- nézett rám csábítóan.
- Hát persze, szerelmem...- megmerítettem a kanalat.
- De nem szeretném összekenni a pólómat. Úgyhogy vegyük csak le.- megfogta az elcsaklizott pólója alját rajtam. Leraktam a fagyit kanalastul és hagytam, hogy lehúzza rólam. Felvette a fagyiból a kanalam és most ő kente végig a nyakamon. És most én rándultam meg. Kisrészt a hideg fagyitól, nagyobb részt a várakozástól. Felülmúlta. Minden téren. Felfalt. Nyöszörögtem a kéjtől. A lábam közt éreztem, hogy megint tocsogok. Éhesen néztem végig a felső testén. Meg akarom kóstolni. Hátrébb csúsztam a combjaira. Vettem egy púpos kanál fagyit és elkentem a mellizmán. Lehajoltam és habzsolni kezdtem. Határozottan finomabb a fagyi így. A hajamba túrt és nyögdécselt.
- Jagi...bassza meg...abba ne hagyd...
Eszemben sem volt. A fagyi közben olvadt, jutott a hasára is. Az utolsó cseppig lenyalogattam róla. Felhúzta a fejem és éhesen megcsókolt.
- Jagiya...- zihálta.- Megőrjítesz...a szád...- megszakította a csókot.- Vetkőzzünk le. Bugyi marad.- tolt el egy kicsit. Az inget már dobta is le magáról. Látott már fehérneműben, szóval...lemásztam róla és levettem a leggingst. Ő is a nadrágot meg a zoknit. Visszaült az előbbi pozicióba. Én meg vissza rá.
- Jagi, úgy értettem: csak a bugyi marad.- fogta meg a melltartóm két pántját.- Én is meg akarlak kóstolni. - vágyakozás volt a hangjában. A szemei tűzben égtek. Nyeltem egyet. Én is akartam. Hátra nyúltam és kikapcsoltam. Ő pedig a pántoknál fogva lehúzta rólam. Éreztem, ahogy simogat a tekintete, ahogy feltárultak a melleim. Mindkét bimbóm ágaskodott.
- Kibaszottul gyönyörű vagy!- két kézbe fogta őket és megsimogatta a hüvelykjével.- Tökéletes.
A kanálért nyúlt. Felnyögtem.
- Te is annyira várod már, mint én?- incselkedett.- Hmmm?- megállt.- Szeretnéd? Csak mond ki és teljesül!- csábított.
- Jiminie...kérlek...kóstolj meg!- ziháltam. Ahogy a hideg fagyi a bőrömhöz ért az egy fél orgazmus volt. Aztán elkezdte lenyalni és leszopogatni. Tekergettem a csípőm az élvezettől. A másikra is kent és ugyanúgy kényeztette. Éreztem a feszültséget gyűlni az ágyékomban és a férfiasságán hintáztam. Lüktettem. Beletúrtam a hajába két kézzel és kicsit meghúztam.
- Jiminie...rohadt közel vagyok...- nyöszörögtem.
Felnézett rám, még a szájában volt bal mellem, lassan kiengedte.
- Igen, érzem- mondta rekedten és hozzám dörgölte a férfiasságát. Felmordult. A keze becsúszott a lábam közé.- Támaszkodj meg a falon!- megtettem. Így a csípőm felemelkedett róla és jobban hozzám fért. Az ujjai félrehúzták a fehérneműm és végigsiklottak az ölemen.- Ó, bassza meg, szó szerint csöpögsz!- az ujját a szájához emelte és leszopogatta. Basszus, a látvány, ahogy ezt csinálta... megremegtem.
- Hmmm, ez mennyei!- a jobb keze visszatért a lábam közé és simogatni kezdett, a szája pedig a mellemre. Megszívta a bimbóm és egy ujja belémsiklott.
- Jimin...- sikkantottam.
- Jagi, basszus, annyira szűk vagy!- motyogta a mellemre. Elkezdte mozgatni az ujját. A szája közben sem hagyta abba a kényeztetést. Egyre közelebb jutottam az élvezésig. Aztán bedugta még egy ujját. Feszített, de rohadt jó érzés volt, ahogy mozgatta és tekergette őket bennem.
- Jiminie...ááá...kérlek...mindjárt...- lihegtem. A hüvelykujja elkezdett körözni a csiklómon.
- Jagiya, elbírsz még egyet? A kedvemért?- lihegte. Hevesen bólogattam és nyöszörögtem. Bedugta még egy ujját és mozgatni kezdte őket ütemesen. A nedves, cuppogó hangok és a lihegésünk betöltötték a szobát. Éreztem, ahogy egyre hevesebben csinálja. Aztán eltalálta azt a pontot. Aztán mégegyszer. Hangosan, a nevét sikoltva elélveztem. Még lágyan simogatott kívülről, amíg kicsit alábbhagyott az őrületem, aztán elvette a kezét. Megcsókoltam és lenyúltam az ágyékához, de ő már pumpálta saját magát.
- Beszállhatok?- incselkedtem vele, de csak költői kérdés volt, mert már helyezkedtem volna hátrébb, hogy hozzáférjek, de megállított.
- Feküdj a hátadra!- utasított feszült hangon. Már közel járt ő is. Megtettem, ő pedig mellém térdelt. A szemem le se tudtam venni a kezéről, ahogy a férfiasságán járt. A másik keze a testem simogatta.
- Jagiya, annyira kibaszottul szexi vagy!- nyögte.- Mindjárt...- becsukta a szemét és hátrahajtotta a fejét. Aztán kinyitotta.- Mehet a hasadra?- istenem, imádom, hogy még ilyenkor is törődik vele, hogy nekem mi a jó.
Felkönyököltem. Feltoltam a melleim, hogy felkínáljam.
- Inkább ide...- néztem rá vágyakozva. Átvetette a lábát rajtam, én összepréseltem őket.
- Jagiya...jövök...- hangosan nyögve a mellbimbómhoz érintette a farkát és ráspriccelt. Aztán a másikra. Beterített, forró volt és édeskés illatú. Megbabonázva néztem, ahogy végigfolyik rajtam. Ő is. Még kipréselte az utolsó cseppeket magából aztán mellém feküdt. Én is visszadőltem a hátamra és feléfordítottam a fejem. A haja kócos, minden valószínűség szerint az én hibámból, az arca kisimult, a szája kissé duzzadt, mert annyit csókolt és szívogatott. Gyönyörű. Az én szerelmem.
- Szeretlek- mondtam kissé fáradt, kielégült mosollyal.
- Én is szeretlek.- felkönyökölt és adott egy lágy csókot. Végignézett rajtam, én is magamon. A melleimen szívásnyomok és a spermája, a hasamon fagyifoltok, és a bugyim még mindig kicsit félrecsúszva. Meg akartam igazítani, de megállított.
- Basszus, annyira gyönyörű vagy így!- hátranyúlt a telefonjáért.- Ezt meg kell örökíteni.
- Jiminie! Most komolyan...- néztem nagy szemekkel.
- Igen, jagiya, komolyan.- már lőtt is pár képet. Aztán forrón megcsókolt.
- Hozok valamit, amivel letörölhetlek.- kipattant mellőlem. Visszajött egy nedves törülközővel és letisztogatott. A bugyimat is megigazította. A másik felével magát is megtörölte, ledobta a földre és szorosan magához ölelt. Belefúrtam a fejem a vállába.
- A fotókra azért vigyázz, jó?- suttogtam.- Nehogy valaki meglássa.
- Jagiya, szeretlek. Nincs az az isten, hogy valakinek megmutassam. Az enyém vagy.- adott egy puszit a homlokomra. Felemeltem a fejem és a szemébe néztem.
- Nem azért mondtam, mert nem bízok benned. Különben nem hagytam volna, hogy megcsináld őket. Csak annyit kértem, hogy vigyázz.- megcsókoltam és beletúrtam a hajába.
- Azt hiszem a fagyizás többet már nem lesz ugyanolyan.- incselkedett a csók után. Elpirultam.
- Nagyon malac voltam, ugye? Ne haragudj, meg se kérdeztem előtte, hogy...
- Jagiya, tetszett. Kibaszottul izgató volt. Ha nem lett volna az, akkor szólok. Szeretném, ha te is így lennél vele. Hogy szólj, ha valami olyat csinálok, ami nem esik jól. Mondjuk azt is szívesen hallom, ha valamit jól csinálok és élvezed.- évődött.- Egyébként meg igazam volt: nagyon tetszett amikor a nevemet sikoltottad!- csókolt megint. Utána csak cirógattuk egymást meg puszizkodtunk.
- Azt hiszem, le kéne zuhanyoznom, ragadok.- húzta fel az orrát kis idő után.
- Én is.- nevettem.- Hogy legyen? Fent alszunk?
- Ha jó neked úgy, akkor igen. Kicsit összekentük az ágyadat.- nézett körénk.
- Hát igen.- kuncogtam.- Akkor majd felmegyek, amikor lezuhanyoztam.- adtam egy puszit az arcára.
- Jó. Akkor megyek.- adott ő is egy puszit aztán felkelt mellőlem. Felvette a nadrágját, a többi cuccát meg kézbe fogta.- Várlak fent!- hajolt még le egy puszira, aztán kiment. Kidobtam minden mást a szennyesbe és beálltam a zuhany alá. Kellemesen bizsergett mindenem. Igen, a fagyizás már többet nem lesz ugyanolyan. Miután felöltöztem, kivittem a fagyis dobozokat a konyhába. Kivettem két vizet a hűtőből. Enni is kéne valamit. Melegítettem egy kis bibimbap-ot. Tálcára raktam mindent és felmentem. Nem kopogtam, mert 1. tele a kezem, 2. éjszaka van. A könyökömmel nyitottam ki, de ahogy nyílt az ajtó, már jött is segíteni.
- Jagiya, már le akartam menni, hogy mi tart eddig- vette el a tálcát a kezemből.
- Csak melegítettem egy kis maradékot. Te nem vagy éhes? Gyere, együnk.
Elhelyezkedtünk az ágyán. Elindított a laptopján egy filmet. Ettünk, néztük a filmet, beszélgettünk. Aztán összebújva elaludtunk.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now