62.rész(+18)

538 12 0
                                    

Lilla POV

Mi Jiminie-vel befejeztük az evést pár perc múlva, de Tae és Jk még evett. Felálltam.
- Elkezdek elpakolni, ha nem zavar, jó?- néztem rájuk. Bólogattak tele szájjal. Elkezdtem összeszedni az üres tányérokat.
- Segítsek?- kérdezte Jimin.
- Nem kell, köszönöm. Inkább azt mond el, miért volt olyan érdekes, hogy kire emlékszem a party-ról?- megálltam és kutatón ránéztem.- Mi történt? Hallgatlak!- nyugodt volt a hangom, de kiváncsi.
Tae és Kook először Jiminre néztek, majd rám.
- Kimenjünk?- kérdezte Tae.
- Nem szükséges, biztos vagyok benne, hogy itt csak én fogok újat hallani. Szóval?- és pakoltam tovább.
- Jagiya, nem történt semmi különös. Namjoon-hyung kitalált valamit és nekem először nem tetszett. De megbeszéltük és minden oké. Suga-hyung csak húzta az agyam, azért kérdezgetett.- sóhajtott.
- Igen, noona, nincsen gond.- mosolygott a nyuszikánk.
Hmmm. Épp Jimin háta mögött voltam. Adtam egy puszit a nyakára.
- Elmondod, hogy mit?- kérdeztem.
- Igen, jagi.- és elmesélte .
- Értem. És ennek a Kai- nak tényleg nem lesz gondja ebből?- kérdeztem.
- Namjoon-hyung azt mondta, hogy nem. És ahogy mondtuk, neki is van mit lerendeznie.
- Jó.- mosolyodtam el.- Namjoon-ah jó stratéga. Ez jó lesz.
- Jagi, tényleg nem zavar...- kezdte volna Jimin.
- Jiminie! Szeretnél Hobi-ya-val a kamudormban aludni a turnéig? Mert ha te elmondod Haeminnek, hogy együtt vagyunk, akkor ez lesz! Nem érdekel mit hisz az a nő. Magasról teszek rá. Nem érdemli meg, hogy tudja az igazat. A ma este után akkor akarok hallani róla legközelebb, amikor bejelenti, hogy eltűnik a popszakmából. Remélem hamarosan meg is teszi.- fújtam egyet.- Szóval nem, nem zavar. Nem Kai-jal vagyok, hanem veled. Aki számít tudja vagy tudni fogja. Igen. Odavághatnád. Biztos fájna neki vagy sértené az önérzetét vagy isten tudja mi. De így mind nyerünk, érted? Szeretlek, Jiminie, ne légy bolond!- pakoltam tovább fejcsóválva.
- Menjetek ki!- hallottam Jimint. Ránéztem. Mi történt? Tae és Jungkook is csodálkozva meredtek rá.
- Hyung, mi van?- kérdezte Jk.
- Mert én is hallottam valami újat. Menjetek!- közben felállt és széles mosollyal odajött és megállt előttem. A két fiú vigyorogva kiment. Zavartan néztem Jiminre.
- Jiminie? Mi van?
- Ismételd meg!- két kézbe fogta az arcomat.
- Mit?
- Az utolsó mondatot.
- "Ne légy bolond"?- néztem értetlenül.
- Nem. Volt még előtte valami.- évődött. Ó, az a nagy szám! Lehunytam a szemem. Már kimondtam egyszer. A kocka el van vetve. Kinyitottam.
- Szeretlek, Jiminie.
- Én is szeretlek, jagiya.- mondta csillogó szemekkel.
Elöntött a forróság. Félúton találkoztak az ajkaink. Ez már igazi szerelmes csók volt. Édes, meghitt, izgató. Új volt, mert kimondtuk. Elszakadt a számtól és az arcomat puszilgatta mindenhol. Aztán szorosan átölelt és a fülembe súgta:
- Szeretlek.
- Én jobban- súgtam vissza.
- Nem igaz.- nézett a szemembe.
- De, mert én mondtam először.- húztam az agyát.
- Nem igaz.- szemmosolygott és megcsókolt.
- Dehogynem.- simogattam a nyakát a csók után.
- Gyere!- kézen fogott és húzott magával.
- Hova?
- Csak gyere!- megállt és adott egy puszit. Felmentünk a szobájába. Valamit kivett a táskájából.
- Tessék, itt a bizonyíték.- és a kezembe nyomta. A photocardja volt. Rajta három nyelven az, hogy SZERETLEK. Koreaiul, angolul és magyarul. Meghatódtam.
- Jiminie...- néztem rá nagy szemekkel.
- Tegnap reggel írtam. Már oda akartam adni, csak...- nézett félszegen. Hozzásimultam és átkulcsoltam a nyakát.
- Szeretlek. El sem tudom mondani mennyire.
Megcsókoltam a puha ajkait. Beletúrtam a hajába és mélyebben csókoltam.
- Jagiya...az én jagiyám- suttogta lázasan, miután már a nyakamat kényeztette. Hátrahajtottam a fejem, hogy jobban hozzáférjen. Odahátrált az ágyhoz és leült, engem pedig szemből az ölébe húzott. És csak csókolt és simogatott egyfolytában. Én nyögdécselve viszonoztam.
- Az enyém vagy, ugye?- kérdezte párás szemekkel. Két kézbe fogtam az arcát.
- Csakis. Te pedig az enyém.- megcsókoltam lágyan.- Szeretlek.
Szorosan átölelt és hozzámbújt. Hátradőlt, én elterültem a mellkasán. Kiszedegette a hajam az arcomból. Feljebb tornásztam magam és végigpusziltam az állkapcsát. Felemelte a fejét, hogy megcsókoljon. Ki fog törni a nyaka. Odahúztam az egyik párnát.
- Emeld fel a fejed!- mondtam neki. Becsúsztattam alá a párnát.
- Jobb így?- kérdeztem.
- Igen. Köszönöm, jagiya. Te mindig....ó, basszus!- megállt a keze a hátamon.
- Mi a baj, Jiminie?- kérdeztem rémülten.
- Jagiya, a hátad...basszus, egy hete nem kentem be...- nézett bűntudatosan.
- Már majdnem elmúltak, semmi baj.- próbáltam nyugtatni.
- Mutasd!- paskolta meg combomat, hogy mozgásra ösztönözzön. Meg is tettem. Felegyenesedtem, ő is. Zavartan néztem rá.
- Jagiya, van rajtad fehérnemű, nem?- kérdezte, amikor meglátta az arcom.
- Persze.
- Akkor meg mi a baj? Volt, hogy csak egy törülköző takart.- két kézbe fogta az arcom.- Szeretlek. Kívánlak, de nem foglak megerőszakolni. Amúgy is nézelődni akartunk.- évődött.- Szóval, le a pólóval!- adott egy puszit.- Én is leveszem, ha szeretnéd.- nyeltem egyet. Még szép, hogy szeretném.
- Oké.- leheltem. Kiszálltam az öléből, hátat fordítottam és lekaptam magamról a pólót. A hajam előre hullt. Hallottam, ahogy ő is feláll és a hátam mögé lép. Az ujjai végigsiklottak a hátamon. Megborzongtam.
- Tényleg majdnem eltűntek már.- mondta halkan és adott egy puszit a vállamra. Aztán ruhasuhogást hallottam és éreztem, hogy hozzámsimul. Meztelen bőr a meztelen bőrön. Felsóhajtottam. Kezei a hasamra siklottak és lágyan cirógatták. Végigcsókolta, harapdálta a vállamat a nyakamig. Oldalra fordítottam a fejem és megcsókoltam. Még csók közben átfordultam, hogy szemben legyünk. A kezeim a hátát simogatták, hol lágyabban, hol erősebben. Éreztem, ahogy megborzong és hullámzik a kezeim alatt. Az izmai hihetetlenek voltak. Elhúztam a fejem és végignéztem rajta. Nyeltem egyet. A mellkasára siklott a kezem. Az ujjbegyeimmel végigcirógattam, aztán tenyérrel is.
- Annyira...basszus, gyönyörű vagy!- leheltem, miközben a testét fedeztem fel, szinte hipnózisban.- Hibátlan. Tökéletes.- felemelte az állam egy ujjal és mohón megcsókolt. Játszadozott az ajkaimmal, a nyelvemmel.
- Te vagy gyönyörű!- suttogta két csók között.- És szexi! Pokolian szexi!- csókolt és simogatott tovább. Többet akartam. Nem mindent, de többet. Érezni akartam. Adni és elvenni. Kicsit eltoltam és a rövidnadrágja derekába akasztottam az ujjam. Megállt, várt. Lejjebb húztam, egyre lejjebb, aztán kiléptettem belőle. A vágya egyértelmű volt, majdnem szétfeszítette a boxerét. Ahogy felegyenesedtem, két kézzel végigsimítottam a lábán, a csípőjén aztán az oldalán. Végül megfogtam a fejét és megcsókoltam, de csak röviden. Nem akartam elveszteni a bátorságom. Aztán a saját nadrágomhoz nyúltam és kigomboltam meg lehúztam a cipzárt.
- Segítesz?- kérdeztem vággyal teli hangon. Most ő nyelt egy nagyot. Beakasztotta az ujjait és egy határozott mozdulattal lehúzta a térdemig. Leült az ágyra és segített megszabadulni tőle. Végigsimított a combomon, át a fenekemre és megpuszilta a hasamat, a tetoválásomat. Forró volt a szája. Beletúrtam a hajába, felnézett rám. Égetett a szeme. Érezni akartam a bőrét az enyémen. Beleültem az ölébe és a szemébe néztem.
- Szeretlek.- mondta és a tarkómnál fogva magához húzott. Lágyan megcsókolt.- Megőrjít a szád.- húzta meg  az alsó ajkam.- És az illatod.- bújt a nyakamba.
- Jimin...ahhh- nyögtem.
- És az is ahogy a nevemet nyögöd- súgta a bőrömbe. A szája már a mellem felső részét kényeztette, amit nem takart a fehérnemű. A kezei pedig a mellemein. Simogatta a csipkén keresztül és a mellbimbóimat izgatta. Basszus, belehalok! A szája már a csipkén járt, éreztem a forró száját és a fogaival izgatta a melltartón keresztül az érzékeny bimbóimat. Hol az egyiket, hol a másikat. Ívbe hajlott a hátam.
- Ez tetszik, hmmm? Szereted?- ráfújt a nedves anyagra. Az elektromosság végig futott rajtam. Éreztem a csomót az ölemben. Megint rátapasztotta a száját.
- Basszus...Jiminie...
- Mond, jagiya...- de nem hagyta abba az izgatást. Csókolt, szívogatott és a kezei sem tétlenkedtek.
- El...el fogok...ááá- sikkantottam mert a kezei lecsúsztak a csípőmre és az ágyékát hozzám dörzsölte.
- Érzem. Olyan forró vagy...és nedves...már engem is eláztattál...- hirtelen átfordított és elfektetett az ágyon. Mellém feküdt. Végigsimogatott a kezével és a szemével is. Megcsókolt. Mohón. Éhesen. Aztán a szemembe nézett.
- Jagiya, megérinthetlek? Megengeded?- a keze a hasamat cirógatta.
- I....igen, kérlek...- nyögtem és megcsókoltam.
A keze lejjebb siklott. Először csak a bugyin keresztül, de aztán besiklott alá. Az ujjai könnyen siklottak a húsomon, mert tényleg nagyon nedves voltam. Az előbb, amikor a mellem izgatta majdnem elélveztem. Lassan simogatott, tapogatózott. Megtalálta a csiklómat, ami már elég duzzadt volt. Annyira elakartam már élvezni. Belekapaszkodtam a vállába, a nyakába és mozgattam a csípőmet. Egyre forróbban csókolt és az oldalamhoz tapadt. A kezem lecsúszott a mellkasán és egy pillanat alatt kiszabadítottam a férfiasságát. Basszus, tényleg nagy! Megrándult a kezem alatt és éreztem, hogy nedves. Az én és az ő nedvei keveredtek. De nem elég. Megszakítottam a csókot és végignyaltam a tenyerem. Közben végig a szemébe néztem. Beharapta az ajkát. Ő mindig meg akar büntetni, amikor én csinálom ezt. Nekem is meg kéne őt? Hmmm. Eszembe jutott valami. Fantáziáltam már erről. Végighúztam a tenyerem a férfiasságán, hogy rákenjem a nyálam. Ráfogtam a tövére, az ujjaim nem értek össze. Basszus! Közben a keze tovább izgatott és éreztem a feszültséget az alhasamban meg, hogy kezdek pulzálni. Ha így folytatja, csak pár pillanat...Szorosan fogtam lent és megnyaltam az ajkát:
- Kérem a nyelved!- leheltem. Először nem értette, vagy meghökkent, nem is tudom. Megnyalta volna ő is az ajkát, de én szemfüles voltam és elkaptam a nyelvét. El kezdtem óvatosan szívni, nyalni és a kezem pedig elkezdett mozogni a farkán. Ugyanabban az ütemben ahogy a nyelvét kényeztettem. Tetszhetett neki, mert kicsit jobban kinyújtotta és így jobban tudtam vele játszani. Az ujjai közben a csiklómat ostromolták. Már csak egy kicsi kell...éreztem, hogy ő is egyre jobban feszül a kezemben. Szorosabban fogtam, de a nyelvét elengedtem, mert nem akartam leharapni az orgazmus hevében. Hátravetettem a fejem. Megfeszültem és elsötétedett a világ.
- Ji...- megcsókolt mielőtt az egész emelettel tudatom, hogy elélveztem. Még háromszor rántottam rajta és ő is átbillent. Éreztem, ahogy a hasamra spriccel. A nyakamba hajtotta a fejét és ritmusra ziháltunk.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now