Jimin POV
Széles mosollyal szálltam be utolsónak és bevetődtem Tae és Jk közé. Összeborzoltam Tae haját. A csodafegyver! Hahaha!
- Szóval, hogy jött rá, hogy történt valami?- kérdezte Namjoon.
- Suga-hyung a ludas. Túl feltűnően kérdezgette, hogy mi a véleménye a többiekről.- legyintettem az említett felé.
- Én csak be akartam neked bizonyítani, hogy nincs min aggódnod.- tette szét a kezét.
- Ti csesztettek állandóan a magasságommal. Persze, hogy kiakadtam, hogy pont Kai...De mindegy.
Igazatok van meg igaza van a jagimnak is. Nem számít, hogy Haemin mit hisz. Mi tudjuk az igazat és ez a lényeg. Amúgy is elmondtuk volna a gála után.
- Így igaz.- helyeselt a leaderünk aztán Jin-hyunghoz fordult megbeszélni valamit.
- Hyung.- súgta Jk.- Mi volt miután kimentünk?
- Szerinted?- súgta Tae a másik oldalról.- Noonán Jimin-ssi pólója volt. Vajon mi történhetett?- emelgette a szemöldökét.
- Ó, te!- csaptam felé.- Mi történt volna?- fordultam vissza Jk- hez.- Megmondtam, hogy én is szeretem. -dőltem hátra vigyorogva.- A többiről nem nyilatkozom.
- Miről beszélgettek?- fordult hátra Hobi-hyung.
- Noona szerelmet vallott Jimin-ssi-nek az ebédlőben.- válaszolt Jk azonnal.
- Igen?- nyúlt Hobi arca.
- Valahogy úgy. Közölte vele, hogy szereti és ne legyen bolond!- röhögte el magát. Adtam neki egy tockost.
- Aú!- kapott oda.- Most mit ütögetsz? Így volt.
- Igen, így. A tockost azért kaptad, mert kiröhögtél.
- És?- kérdezte Hobi.
- Mit és?
- Mit mondtál?- sürgetett.
- Bevallottam, hogy én is szeretem.- eszembe jutott. Elöntött a boldogság.
- Aztán Jimin-ssi pólója valahogy noonán kötött ki!- röhögött most Taetae.
Ő is kapott egy tockost.
- Aú! Most mi van?- méltatlankodott ő is.
- A barátnőmről beszélsz. Több tiszteletet.
- Dehát majdnem mindig Jimin-ah pólója van rajta.- értetlenkedett Hobi..
- Igen, De ez a póló 2 órával ezelőtt még Jimin-ah-n volt.- csatlakozott be Suga.
- Ugye, hogy nem csak én vettem észre!- emelte a kezét egy pacsira Tae. Suga csak unottan ránézett.
- Meg ne próbáld...
- Igen, hyung!- húzta össze magát. Alig tudtam visszafojtani a röhögést.
- Jól van, Jimin-ah, de ésszel. Gondolom nem akarsz pelenkát cserélni 9 hónap múlva.- nézett rám most komolyan Suga.
- Nem vagyok hülye. Amikor aktuális lesz, védekezni fogunk.
- Amikor? Azt hittem...
- Tudom mit hittél, illetve mindenki hisz, de nem feküdtünk le. Még.
- De hát...- csodálkozott Tae.
- Jaj, Taetae! Van még "azon" kívűl pár dolog, amivel örömet lehet szerezni a másiknak és lekerül néhány ruhadarab. Egyébként meg én már attól is jól érzem magam, ha csak összebújunk meg beszélgetünk. Rég nem éreztem magam ilyen jól.- elgondolkodva forgattam az egyik gyűrűmet.- Rá tudnám venni, ha akarnám. De az nem lenne olyan. Szeretném, ha önként döntene. Tudja, hogy kívánom és készen állok. A késznél is készebben.- nevettem egy aprót.- Majd szól. Addig meg...jó így.- majd játszadozunk. De ezt már nem kötöttem az orrukra. Ismerek én is pár játékot, hmmm.
- Jól van, Jimin-ah, nem akartam vájkálni a magánéletetekben. Ez a ti dolgotok.- biccentett Suga.
- Pontosan.- mondta Jin-hyung.- Ez a kettejük dolga. Viselkedjetek! Egy kis ugratás belefér, de nincs faggatózás meg ízléstelen viccek. Főleg mert noona rögtön le fog oltani, Jimin-ah meg nem csak tockost fog adni, igaz?
- Az biztos.- helyeseltem.
- Akkor ezt megbeszéltük. Megérkeztünk.- hajtott le a mélygarázsba.
- Mindenki összpontosítson a felvételen, rendben? A gáláról meg az amerikai útról beszélgessetek!- fordult hátra Namjoon.
- Persze. Úgy lesz.- hangzott minenfelől. Folytatta.
- Eszünk, lazulunk, leforgatjuk, amit le kell. 7-kor lemegyünk. Smink, haj, aztán limuzinba szállunk és jön a vörösszőnyeg. Ahogy megbeszéltük: ne nézzetek a B.A.B.Y.-re, ne köszöntsétek őket! Inkább integessetek a rajongóknak! Kim- nim intézi a többit.
- Értettük.- mondtuk egyszerre.
Felmentünk a kamudormba és nekiálltunk forgatni.Lilla POV
Lecseréltem a törülközőket meg Jiminnél és Hobinál az ágyneműt. Rendbe raktam a konyhát. Mit csináljak? Leültem a nappaliban és elővettem a képet. A szívem megint túl csordult. Szeret. Igazán. Olyan romantikus. És cuki. Meg gondoskodó. És szexi. És minden...Írok is neki, vettem kézbe a telefonom.
L:" Szia szerelmem! Itt minden oké, azon kívül, hogy hiányzol. De legalább a pólódat sikerült elcsakliznom, így kicsit olyan mintha ölelnél. Egy kicsit. Jó készülődést! Ti lesztek a legjobbak és 100% , hogy te leszel a legjóképűbb meg a legszexisebb🤩🤩🤩 Szeretlek. Nagyon-nagyon.❤❤❤XOXO"
Majd valamikor megnézi, biztos el vannak havazva. Melegítettem magamnak egy kis kaját és megvacsoráztam. Lezuhanyoztam és visszavettem a pólót egy leggings-el. Csináltam popcorn-t meg készítettem be más nasikat. Fél 8, nemsokára indul a móka. Odakapcsoltam a TV-t, ekkor pittyent a telefon.
J:" Szia jagiya! Szerelmem? Ez tetszik, nagyon tetszik😍 Itt is minden oké, most szállunk be majd a limuzinba. Te is hiányzol, hidd el inkább téged ölelnélek most. Már alig várom, hogy otthon legyek veled. Szeretlek. Nagyon-nagyon.❤❤❤XOXOXOXOXO"
Elmosolyodtam. A képernyőn feltűnt az első autó. A fanok sikítoztak, lengették a tábláikat meg csápoltak a világítós cuccaikkal. A sajtó meg csak fotózott, villogtak a vakuk. Jöttek sorba az idol együttesek meg pár egyéni előadó, énekesek, táncosok, zenészek. Aztán befutott a B.A.B.Y.. Mintha megfagyott volna a levegő. A rajongók elhallgattak. Kikapcsoltak minden fényt és jóformán hátat fordítottak nekik. Leesett az állam. A fotósok tették a dolgukat, de rajtuk is látszott, hogy nem tudják mire vélni. A kommentátor is meghökkent, volt egy-két megjegyzése, de nem forszírozta. Haeminen látszott, hogy majd felrobban. Elhúztam a szám. De profik, műmosolyt varázsoltak magukra és úgy tettek mintha minden rendben lenne. Aztán amikor megérkezett utánuk a SEVENTEEN, a fanok újra aktívak lettek. A kamera elkapta ahogy a lányok visszanéznek és arcukon értetlenség meg düh. Bementek. 3 perc múlva megérkezett a BANGTAN. Kitört az igazi őrjöngés. Marha jól néztek ki, mind fekete-fehér szmokingban. És igazam volt. Jiminie volt a legszexisebb. Csináltam egy fotót a képernyőről. Elküldtem Jiminnek a következő üzenettel.
L:" Szerelmem, remélem ebben a szmokingban jössz haza...hmmm. Igazam volt. Te vagy a leg...leg... a minden. Csak azok a fránya gombok😋"
Írtam Seoyunnak is.
L:" Szia! Láttad a B.A.B.Y.-t? Azt hittem Haemin agyvérzést kap. Nem szép, de örülök neki. Puszillak benneteket és kérlek vigyázz rájuk!
Szinte azonnal válaszolt.
S:" Szia! Láttam, de a java még hátra van. Vigyázok, persze és jó szórakozást!"
Aztán a színpadhoz kapcsoltak a TV-n. Vonultak be egymás után. Ünneplés, ujjongás, fények. Menet közben lecsekkoltam melyikük Kai. Azta. Elég helyes. Színpadra lépett a B.A.B.Y. és akkor megint. Black ocean. Pár fan-juk kiabált de aztán elhallgatott. Letaglózó volt a csend. Persze, fő a profizmus, ők mintha mi se történt volna, integettek és mosolyogva a helyükre álltak. Az EXO és a GOT7 úgy helyezkedtek, hogy háttal álljanak nekik. Jött a SEVENTEEN és kigyúltak a fények és újra kezdődött a kántálás. És aztán színpadra léptek ők. Integettek, mosolyogtak. Meghajoltak a többieknek, de amikor Haeminék jöttek volna, akkor hirtelen mind üdvözölni akarták a rajongókat. Hátat fordítottak nekik, úgy mentek el előttük. A kamera Haemint mutatta egy pillanatra. Az arca...fúúú. A srácok meg tök természetesen a következő csapathoz fordultak és meghajoltak. Miután mindenki elfoglalta a helyét jött a kultúrminiszter és tartott egy beszédet. Megtapsolták, majd mindenki leült a kijelölt helyére. Nem tudom, hogy a sors vagy Namjoon keze volt a dologban, de a lehető legtávolabb ültek a B.A.B.Y.-től. Néhány kameraszögből látszott, hogy Haemin próbálja felkelteni Jiminie figyelmét, mert meredten nézte és valahányszor úgy tűnt, hogy Jiminie arra fordítja a fejét, akkor integetni kezdett neki. De nem kapott reakciót. Elkezdődtek a fellépések. Jiminie-ék fantasztikusak voltak. Tökéletesek. Már a vége felé jártunk, amikor jöttek Haeminék. Az a lány, amelyik próbálta csitítani, elsírta magát. Miután leültek vissza a helyükre látszott,hogy teljesen kivannak. Lement az utolsó kettő fellépő is, és a közvetítés véget ért. Hú, vajon mi történt a színfalak mögött?
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...