123.rész(+16)

271 7 4
                                    

Lilla POV

Reggel Jiminie keltett.
- Jó reggelt!- súgta a fülembe.- Jagiya... nyisd ki a szemed...- puszilgatott.
- Szólt az ébresztő?- motyogtam.
- Nem. Még nem.
- Mi a baj?- kérdeztem kómásan.
- Baj éppen nincs. Csak nem vagyok nekrofil.- kuncogott.
- Huh?- nem forgott az agyam.
- Jobb szeretem, ha magadnál vagy amikor szeretkezünk.
Pislogtam párat. Lassan magamhoz tértem. Rajtam fekszik... meztelen vagyok... ő is...
- Jiminie, miért vagyunk meztelenek?
- Felébresztettél. Mit álmodtál? Olyan kéjesen sóhajtoztál és még tapogattál is. Próbáltam visszaaludni, de nem tudtam. Azt hittem, hogy felkelsz arra, hogy lehúzom a bugyid, de semmi.- adott egy puszit a számra. Próbáltam felidézni mit álmodtam. Ó, igen... már tudom.
- Fagyiztunk.- kuncogtam most én.
- Hmmm, jól hangzik. Van itthon?- dugta ki a nyelvét.
- Ühüm, van a mélyhűtőben.- csücsörítettem.
- Hozom.- mosolygott szélesen és úgy ahogy volt, anyaszült meztelen kirohant. Már nyitottam a szám, amikor jött is vissza.- Hoppá...- mondta és a rövidnadrágért nyúlt.
- Igen, hoppá.- néztem rá szúrósan, de olyan cuki fejet vágott, nem tudtam rá haragudni.- Jiminie, rakd be a fagyit 20 másodpercre a mikróba!- kértem.
- Minek?- nézett furcsállóan.
- Hogy kicsit megolvadjon. Bízz bennem!- mosolyogtam rá és kikeltem.
- Hova-hova?
- Fürdő.
- Ó, oké! Sietek!- újra kirohant most már felöltözve. Elintéztem a dolgom és kicsit felfrissítettem magam, aztán visszaheveredtem az ágyra.
- Már itt is vagyok!- jött be győzedelmes mosollyal, ami aztán átváltott kéjencre, ahogy végignézett rajtam.
- Segítenél? Tele a kezem.
Kiültem az ágy szélére és lehúztam róla nadrágot. Beledugott egy kanál fagyit a számba és megcsókolt. Ó, ez finom lesz!

Jimin POV

Elfogyott az egész doboz. Utána lezuhanyoztunk és segítettem neki az ébresztéssel meg a reggelivel, mert kicsit elment az idő. Leültünk mi is a többiekkel, de nem volt étvágyunk. Tele voltunk a fagyival.
- Hogy-hogy nem cseszteted, hogy egyen? És miért nem eszel te sem?- kérdezte Jin-hyung tőle.
- 1: nem csesztetem, 2: már ettünk.- felelte.
- Mikor?
- Nemrég.
- Mit?
- Mi ez? Kihallgatás?- húzta fel a szemöldökét.
- Igen.
- Jó tudni. Ha nem válaszolok, mit csinálsz? Mert ha válaszolok, akkor tudom mi lesz.- beharaptam a szám, hogy fel ne röhögjek hangosan. Én is tudtam hogy fog reagálni.
- Miért terelsz?
Vetett rám egy kérdő pillantást az én gyönyörű, szexi jagiya-m, én meg mutattam neki, hogy csak rajta, nyugodtan. Kacsintott és visszafordult a hyung-hoz.
- Oké, ha már ennyire kiváncsi vagy, tessék: fagyit ettünk. Egymás hasáról és....
- Nenenenene!- tiltakozott azonnal Jin-hyung.
- Tudtam, hogy ez lesz.- vonta meg a vállát.- Egyéb kérdés?
- Nincs.- rázta a fejét a hyung, aztán mindenkiből kitört a röhögés.
- Szeretlek.- pusziltam meg az orrát.
- Én is téged.- mosolygott.

Lilla POV

Magának kereste a bajt. Reggeli után oda is jött.
- Én... nem tudom mi ütött belém.- vakarta a fejét Jin-ah.
- Korán van, nem forog az agyad.- nevettem rajta.
- Tényleg nem akartam. Mármint csak fura volt, hogy... na mindegy.- nevetett végül ő is.
- Röhögtünk egy jót, ne parázz rá!
- Rendben. Megyek készülődni.
Miután egyedül maradtam, elpakoltam a konyhában, aztán már jöttek is az autók és elindultunk a céghez. Sűrű napjuk lesz. Interjúk a comeback és az új album miatt, aztán a MUSIC BANK. Én leültem a manager-rel és a biztonsági főnökkel. Kitárgyaltuk az európai viszonyokat, a rajongókat és hogy mit kellene esetleg változtatni. Felhívtam nekik a párizsi szállodát és kieszközöltem egy-két változtatást, mivel ismertem ott egy jó consierge-t. Amikor végeztünk elindultam megkeresni Jiminie-t. Utoljára azt írta, hogy a kantinban vannak. Csörgött a telefonom. Eunbi-ya volt.
- Szia! Mi a helyzet?- vettem fel.
- Szia! Jött egy ajánlat a lakásra.
- Máris?- csodálkoztam.
- Néha megesik. Elküldöm email-ben a részleteket.
- Eunbi-ya, szeretnél valamit mondani?- kérdeztem, mert fura volt, hogy felhívott, holott simán csak elküldhette volna az email-t.
- Igen. Szóval... szerintem nem kéne elfogadni. Mármint a barátodnak.
- Miért?
- Nem is tudom... nem rossz ajánlat, de szerintem többet is kaphatunk érte.
- Oké. Küldd el az email-t, beszélek vele és visszahívlak holnap.
- Rendben. Küldöm és várom a hívásod! További szép napot!
- Neked is!- búcsúztam el én is. Beszálltam a liftbe és lementem. Ott voltak még. Beszélgettek. Annyira belemerültek, hogy észre sem vették, hogy az ajtóban állok.
- Szóval fagyit ettetek?- kérdezte Suga vigyorogva.
- Igen.- válaszolta Jiminie.
- Korán reggel?- ez már Jin volt.
- Igen.
- Egymás hasáról?- kérdezte Namjoon.
- Is.
- Olyat lehet?- ez Jungkook volt.
- Mindent lehet, amíg mindketten benne vagytok.- veregette meg a vállát Jiminie.
- Ez így van.- hallottam Nam-ot.- Amikor majd lesz barátnőd, ti is fogtok ilyenekről beszélgetni. Ki mit szeretne vagy mit nem. Mi az ami felizgat és mi az ami nem. Ezt fontos megbeszélni.
- Igen, az.- helyeselt Jin.
- Ti már megbeszéltétek?- kérdezte Nam Jiminie-től.
- Hát beszéltünk róla egy kicsit. Hogy mit nem.
- És?- kiváncsifáncsi Suga.
- Hát, talán nem öl meg ezért...- szinte hallottam, ahogy grimaszol, mert látni nem láttam. Háttal ült.- Mondta a degra... hú, mi is volt az a szó?
- Degradáció.- vetette oda Namjoon.
- Az meg mi?- kérdezte Tae.
- Amikor kurvának, ribancnak vagy valami egyéb lealacsonyítónak hívod a másikat és úgy is kezeled.- magyarázta neki Jiminie.- Azt mondta nem az ő világa. Az enyém sem. Biztos van akinek jó, de én elképzelni se tudom, hogy egyik percben azt mondom szeretlek, a következőben meg... értitek.
Elmosolyodtam. Én is így gondolom.
- És arról beszéltetek, hogy mi az, ami igen?- kérdezte Hobi.
- Konkrétan nem, de... elég jól passzolunk.- biztos, hogy eltűnt a szeme, úgy vigyorog.
- Na az látszik. Nagyon egy húron pendültök.- vihogott Jin-ah.
- Oké, most már beszélgessünk inkább Hobi-hyung szexuális életéről.- jegyezte meg Jiminie.
- Mi még nem feküdtünk le.- mondta Hobi.
- De...- kezdte Jungkook, de megállt. Biztos vérvörös.
- Mondjad!- mondta Hobi.
- Ti előbb jöttetek össze. Akkor hogy hogy...
- Mindenkinél más. Minden kapcsolat más.- vonta meg a vállát Namjoon.
- Igen, ez így van.- helyeselt Hobi.- Hogy is mondtad, Jimin-ah? Készen állok, ő meg majd szól.- nevetett.
- Tényleg, Jimin-ah: TOP vagy BOTTOM?- megint Suga kiváncsiskodott.
- Micsoda?- kérdezte Jungkook.
- Azt kérdezi ki irányít az ágyban.- magyarázta neki Namjoon.
- SWITCH.- szóltam közbe.
Azok a fejek, úristen... kirobbant belőlem a nevetés. Jiminie felpattant és odajött.
- Jagiya...- nyelt egyet.
- Hallottam mindent.- megfogtam az arcát és nyomtam egy puszit a szájára.- Szeretlek.
- Én is téged.- mosolyodott el végre.- Gyere, ülj le! Kérsz kávét?- bólintottam.- Oké, hozom.
Leültem, ő meg elment, hogy megcsinálja. Imádom.
- Jungkook-ah, ha esetleg azon gondolkoznál, ez azt jelenti, hogy nincs kimondott főnök. A hangulat dönti el.- fordultam hozzá.
- Ó... én... oké.- egyszer tényleg agyvérzést fog kapni szegénykém.
- A hangulat?- kérdezte Tae.
- Igen.- válaszolta helyettem Jiminie. Leült mellém és magához húzott. Befészkeltem magam az ölelésébe.
- Köszönöm, szerelmem.- kortyoltam a kávémba.- Tae, a mindennapokban is változó a hangulatod. Miért ne lehetne ugyanígy a szexben is?
- Van benne valami.- hümmögött Namjoon.
- Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem az együttlét célja és jó esetben az eredménye az, hogy örömet okozzon. Az odavezető út persze mindenkinek más. Ha szerencséd van, akkor találsz valakit, aki ugyanazt az utat járja.- megsimogattam Jiminie arcát, mert nyomott egy puszit a hajamra.
- Jó, de mi van ha olyat akarsz, amit a másik nem?- kérdezte Jungkook.
- Attól függ. Ha már próbálta és nem jött be neki, megkérdezheted mi nem volt jó. Ha meg nem próbálta, akkor lehet, hogy csak fél. Viszont akkor megtudjátok beszélni, hogy miért és lehet, hogy végül ad neki egy esélyt. Ahogy Jiminie is mondta: mindent lehet, ha mindketten benne vagytok.
- De... hogy... hogy kérdezed meg?- lesütötte a szemét. Édes, ártatlan Jungkook-ah.
- Őszintén. Fölösleges kerülgetni a dolgokat. De hidd el, hogy amikor majd ott tartasz, könnyebb lesz, mint ahogy most hiszed.- válaszolt Jiminie helyettem.
- Igen. Őszinteség, bizalom és szeretet. Ez az alapja sok mindennek. Szerelemnek, barátságnak, családnak.- helyeselt Namjoon.
- Ezt nagyon jól összefoglaltad.- mosolyogtam rá.- És, Jungkook-ah, tőled is kérhetnek olyat, amit nem szeretnél és nyugodtan mondhatsz nemet. Ez oda-vissza működik, legalábbis egy egészséges kapcsolatban.
- Jó, megjegyzem. Köszönöm.- végre megjelent a nyuszimosolya.
- Nincs mit.
- És mit beszéltél a főnökökkel?- kérdezte Jiminie. Összefoglaltam nekik pár mondatban.
- És ti? Mikor mentek?- érdeklődtem.
- Még van egy interjú, aztán ebéd és indulunk.
- Milyen ebéd?
- Hogy-hogy milyen?- vonta össze a szemöldökét.
- Normális vagy forgattok?
- Normális.- Namjoon-ah felelt helyette.- Egész délután meg este is forgatunk. Elég annyi.
- Maradsz, ugye?- aegyo-zott Jiminie.
- Azért kérdeztem, hogy milyen ebéd.- adtam neki egy eszkimópuszit.- Ráérek később hazamenni.
- Srácok! Kezdünk!- szólt be az ajtón Sejin-nim.
- Na, akkor indulás!- állt fel Nam. Mi követtük. Az interjú gyorsan lement, utána visszamentünk a kantinba ebédelni.
- Jagi, tényleg...- kapott a fejéhez Jiminie.- Itt a jegyed.- húzta elő a zsebéből.
- Jegye?- kérdezte Jin-ah.
- Igen, a MUSIC BANK-ra. Rábeszéltem, hogy jöjjön, de csak később tud csatlakozni.
- Miért... miattam, igaz?- esett le Suga-nak.
- Igen. 3-kor hozzák a cuccaid.- mosolyogtam rá.- Mondtam Jiminie-nek, hogy akkor viszont beülök a nézőtérre. Még úgy sem voltam ilyenen, kiváncsi vagyok milyen.
- Őrültek háza, jobb, ha felkészülsz.- vigyorgott Tae.
- Őrültebb, mint a tegnap volt?- érdeklődtem.
- Igen, mert egy csomó másik együttes is ott lesz. Meg a rajongóik.- mondta Jiminie.- Ne felejtsd el, amiben megállapodtunk, jó?- simogatta meg az arcom.
- Nem felejtem el.- adtam neki egy puszit.- Bármi van, hívom Choi-t.
- Jó kislány.- szemtelenül elvigyorodott, mert elpirultam. Nem tehetek róla, amikor így szólít... uhmmm.
- A kabalád megvan?- haraptam be a szám.
- Meg.- támasztotta a homlokát az enyémnek.
- Jó kisfiú.
- Srácok, kibulizok nektek 15 percet, csak menjetek! Most!- tapsolt Namjoon.
- Oké.- állt fel és én is.- Majd hívjatok.
Azzal kimentünk kézenfogva. Kint elnevettük magunkat.
- Gyere, bújjunk össze!- mosolygott és adott egy puszit a homlokomra.
Kerestünk egy üreshelyiséget, amiben volt kanapé és elhelyezkedtünk.
- Figyelj oda Jungkook-ah-ra!- támasztottam az állam a mellkasára.
- Miért?- játszott a hajammal.
- Szerintem be akar csajozni. Vagy legalábbis megpróbálja.
- Miből gondolod?
- A szemei.- láttam, hogy nem érti.- Olyan, mint a kisgyerekeké, amikor rájönnek, hogy talán egyedül is tudnak járni. És elég sokat kérdezősködik a kapcsolatokról. Nem mondom, hogy ne tegye... csak te azért tapasztaltabb vagy. Jobban ismered az idol-lányokat. Ha esetleg olyan felé kacsintgatna, akivel nem kéne, lépj közbe!
- Hmmm, oké. Majd figyelek. Szerencsés ez a Kookie gyerek. Már három anyukája is van.- nevetett.
- Neked is kell még egy?- pöcköltem meg az orrát, bár tudtam, hogy viccel.
- Nem, angyalkám. Tökéletesen elég az igazi meg Jin-hyung. Téged másként szeretlek.
- Akkor jó. Mert én is téged.- adtam egy cuppanós puszit a szájára.- Most tényleg megint ránk parancsoltak, hogy szexeljünk?- kuncogtam.
- Nagyon úgy tűnik.- mosolygott.- Taetae mesélte, hogy kivannak tőlünk. Nem rossz értelemben, csak irigykednek. Az undorító, mocskos, nyálas szerelmünkre.- mókázott.
- Hát jobb, ha hozzászoknak. Ugye, szerelmem?- mosolyogtam szélesen.
- Igen, angyalkám. Megpecsételjük egy csókkal?
- Még szép!- hajoltam a szájára.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now