87.rész

283 9 0
                                    

Lilla POV

Lementem és igen, jól hallottam. Jin már lent volt.
- Bocsánat, már itt is vagyok.- szabadkoztam.
- Semmi baj, noona. Mit főzzünk ma? Valami ötlet?
- Azt írtad napközben, hogy csináljunk galbi tang-et meg japchae-t. Ahhoz készültem.- néztem rá csodálkozva.
- Ó, tényleg!- csapott a homlokára.- Elfelejtettem. Ez a nap...- csóválta a fejét.
- Jin-ah, megcsinálom egyedül, ha inkább pihenni szeretnél.- simogattam meg a karját.- Ez tényleg nehéz nap volt nektek.
- Ahogy nézem az arcod, neked is.- mondta, de leült.
- Ti ott voltatok. Nekem csak az összefoglaló és a happyend jutott.- kivettem a bort és öntöttem magunknak.
- Mennyire vagytok kibukva? Jiminie-re és rám?- kérdeztem miután ittunk egy kortyot.
- Semennyire, noona.-fáradt volt a mosolya.- Legalábbis én biztosan nem. Namjoon-ah sem, és Hobi-ya és szerintem Yoongi-ya is megérti, hogy miért mondta amit mondott. Taehyungie, na ő már más tészta.
- Jin-ah, nem akart kilépni. Sarokba szorították. Eszerint reagált. Ezt Tae-nek is be kell látnia.
- Tudom. De te nem láttad és hallottad hogy sírt. Hogy miért meg hogy hogy mondhatott ilyet.
A hűtőhöz mentem és elővettem a hozzávalókat.
- Megértem, hogy kiakadt. Tényleg, Jin-ah. De ha belegondolna, hogy ő mit tett volna Jiminie helyében...
- Noona, ez olyan mintha egy vaknak próbálnád elmondani, hogy milyen a kék szín. Ő nem érzi amit Jimin-ah.
- Igen, ez igaz. De, Jin-ah, gondolod, hogy nem akadályoztuk... hogy nem akadályoztam volna meg valahogy? Hogy kirúgják? Miattam?
- Noona, tudom.
- Ha jól értelmeztem, akkor Bang PD-nim már várta, hogy Jiminie megjelenjen nála.- bólintott.- De ugye végül ketten mentek, és szerintem itt ment félre az egész. Mert ha Jiminie egyedül ment volna, akkor nem veszi sértésnek, megjegyzem, hogy szerintem teljesen jogosan szívta mellre akkor, hogy csak minket fenyegettek meg kirúgással. Mindenki igazságtalannak érezte volna. Te hogy látod?- kérdeztem miközben felraktam a galbi-t.
- Hááát igen. A fene se gondolta. Mind meg voltunk győződve róla, hogy ha egyszerre mennek akkor kisebb a kockázat.
- Én is. Még biztattam is.- sóhajtottam.
- Noona, nem a te hibád. Egyikünké sem. Bang PD-nim... nem is tudom... meg akarta... nem.- kereste a megfelelő kifejezést.- Szemléltetni akarta, hogy mi lesz, ha lebuktok. Mert a rajongók egy része biztos azt követelné, hogy lépjen ki. Ilyen az idolvilág.
- Tudom.- lehajtottam a fejem és megtámaszkodtam a pulton. Hallgattunk. Igen, ilyen az idolvilág. Szeretnek, amíg azt teszed, amit ők akarnak. Jó, nem mindenki. Csak az elvakult rajongók.
- Jagi...- hallottam Jiminie hangját, de a következő pillanatban már mellettem volt és magához húzott. Felemelte a fejem.- Ugye nem... jó.- fújta.- Azt hittem már megint sírsz.- adott egy puszit az arcomra.
- Csak beszélgetünk, Jiminie.- adtam én is egyet az övére.- Ülj le, szerelmem! Pihenj!- mosolyogtam rá.
- Ne segítsek?- kérdezte.
- "Cuki! Edd a banánt!"- idéztem a HOUSE OF ARMY-ból és Jin felé intettem. Először csak nézett aztán elkezdett nevetni a pultra dőlve. Jin-nek is leesett és ő is nevetni kezdett. Vettem elő egy poharat és töltöttem neki egy kis bort.
- Tessék, szerelmem!- megfogta a poharat és Jin mellé ült.
- Meg se kérdezem, hogy miről beszélgettetek.- koccintott Jin-nel és kortyolt egyet.
- Csodálod?- kérdezte Jin tőle.
- Nem.- rázta a fejét.- Hyung, nem...- kezdte volna, de Jin leintette.
- Majd együtt. Ezt együtt kell megbeszéljük.
- Rendben, hyung.
- Mondtad már? Az ebédet?
- Igen.- felelte.
- És a SERENDIPITY-t?- kiváncsian hallgattam.
- Azt még nem. Jagiya, képzeld, Bang PD-nim azt mondta Namjoon-hyung-nak, hogy rakja ki a TWITTER-re az új részt. Hogy felpiszkáljuk a rajongókat.- mosolygott büszkén.
- Gratulálok! Ez nagyon jó hír! Remélem valami szuper szexi koreód lesz a turnén.- dobtam neki egy puszit.
- Meglátjuk. Van már pár ötletem...- gondolkodott el.- Tetszeni fognak.- húzta fel a szemöldökét.
- Tudod, hogy mennyire tetszenek az ötleteid.- haraptam be a számat.
- Fúj! Fejezzétek be!- korholt bennünket Jin. Összevigyorogtunk Jiminie-vel.
- Igenis, anyuci!- cukiskodtunk neki.
- Tényleg, Jiminie, a húgom üzeni, hogy előkereste a gyerekkori képeimet és legközelebb megmutatja.- húztam a számat.
- Van köztük cikis?- nyílt nagyra szeme.
- Csak az van.- sóhajtottam.
- Az jó!- vigyorgott.
- Valahogy éreztem, hogy ezt fogod mondani.- csóváltam a fejem mosolyogva.
- Úgy mondod, mintha nem láttad volna az enyémeket. Az is mind cikis.- húzta fel az orrát.
- Ez nem igaz. A tehenes szerintem tök édes.- tiltakoztam.- Meg a többi is.- kezembe vettem a telefont és ki akartam keresni, de feljött a TWITTER értesítő. Namjoon posztolt. Elmosolyodtam és azonnal kommenteltem.
"#SERENDIPITY#PARKJIMIN#CUTIESEXYLOVELY#ILOVEYOUREVERYTHING#LOVEYOURSELFTOUR #MYOLDNEWLULLABY"
- Mi történt, jagi?- kérdezte kiváncsian.
- Namjoon-ah most posztolt. Én vagyok az első megosztó és kommentelő!- emeltem magasba az öklöm. Vették a telefonjukat és megnézték.
- Az utolsó mit jelent?- kérdezte Jiminie.
- Az én régi-új altatódalom. A héten visszatérünk az angolozáshoz.- mosolyogtam rá.
- Oké, de privát órát szeretnék.- nézett kihívóan.
- Na, akkor minden lesz csak angoltanulás nem.- lépett be Namjoon.
- Esélyes.- helyeselt Jin.
- Higgyetek a meggyőzés erejében! Majd csak kitalálok valamit, amivel motiválhatom.- emeltem fel a szemöldököm. Jiminie rögtön jelentkezett, mint az iskolában.
- Én tudok egyet! Én tudok egyet!
- Azt rögtön gondoltuk!- veregette vállon Jin. Elnevettük magunkat mindannyian.
- Nagyon vidámak vagytok.- jött be Hobi mosolyogva. Suga a nyomában.
- Már messziről hallani, hogy vihogtok.- rázta a fejét mosolyogva.
- Kértek egy pohár bort?- néztem körbe a társaságon.
- Igen!- felelték szinte egyszerre. Töltöttem mindenkinek. Pont koccintottunk és ittunk egy kortyot, amikor bejött Jungkook.
- Noona, jöttem teríteni.
Benéztem a háta mögé.
- Taehyungie...- kínban volt. Látszott rajta, hogy nem tudja mit mondjon.- ... azt mondta nem éhes. Fent maradt.
Sóhajtottam egy nagyot és összenéztünk Jiminie-vel.
- Mindjárt jövök.- elindult felfelé.
- Szerintem menjetek ti is.- néztem körbe rajtuk.
- Megyünk.- indult az ajtóhoz Namjoon. Jin követte, aztán a többiek is.
Jaj istenem, csak megtudják beszélni.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now