43.rész

320 14 0
                                    

Jimin POV

Minden annyira logikusnak és természetesnek hangzott, ahogy Hobi-hyungnak magyarázott. Ebből a nézőpontból még nem néztem. Hogy így is lehet. Lehet? Gondolkodnom kell. Szerencsére a fejem már nem fáj és a gyomrom sem háborog. Hála neki meg a gondoskodásának.
- Jimin-ah, ma döntsd el mit akarsz.- mondta Suga-hyung komoly hangon.- Ha neked nem kell, én viszem a csajt.
- Micsoda?- háborodtam fel.
- Ne nézz így! Okos, vicces, csinos. Az egyetlen hibája, hogy az isten tudja miért, de te kellesz neki. Ám ezen változtathatunk. Mert nem fogom hagyni, hogy a bolondját járasd vele. Érthető?
- És én sem.- mondta Namjoon- hyung.
- Csatlakozom.- mondta Jin-hyung.
Nyeltem egy nagyot.
- Nem járatom vele a bolondját, csak...- kezdtem volna.
- Később. Jön vissza.- intett csendre Hobi-hyung.
- ...Jó, akkor ott leszek. Viszonthallásra!- jött vissza mosolyogva.- Hát veletek mi történt? Veszekedtetek?- komorodott el.
- Dehogyis, csak nincs kedvünk elindulni. Ki volt az?- terelt Jin- hyung.
- Ja, a kórház. Áttették az időpontomat holnapra. Valami közbejött az orvosnak.- felelte.- Mi is a holnapi program? Csak azért kérdezem, mert 9-re a kórházban kell legyek. Mondjuk elő tudom készíteni a reggelit, aztán majd elpakolok amikor hazajöttem.- gondolkodott hangosan.
- Noona, megoldjuk.- mondta Namjoon-hyung.- Egyébként is csak 12-re kell a BIGHIT-be mennünk. Lesz pár interjú és táncpróba. Semmiség. Hamar itthon is leszünk.
- Hallelujah!- nyögött fel Tae és Jk. Aztán rám néztek. Láttam, hogy még el kell magyaráznom, mi is a helyzet.
- Viszont most már készülődnünk kell, idő van.- állt fel Namjoon-hyung. Mind követtük miután megköszöntük a reggelit.

Lilla POV

Valamit elhallgattak előlem, ebben biztos vagyok. De majd úgyis valamelyik elkottyantja. Jimin viszont azt mondta jobban van és ennek örültem. Tiszta hülye vagyok. Elgondolkodva pakoltam el. Hallottam, hogy jönnek lefelé. Már épp ki akartam menni, amikor Hobi bejött.
- Noona, szeretnék valamit adni- kezembe nyomta a photocardját.
" TE vagy az ÉN reményem és napsugaram. Remélem tudod, hogy imádlak. Hobi"
Megöleltem.
- Imádlak én is. Reméltem, hogy nem haragszol. Szeretném, ha boldog lennél, csak ezért...
- Dehogy haragszom- adott egy puszit- Kellett egy reality check. Beszélni fogok Seoyun-ssi-val. Minden rendben lesz velünk.
- Úgy legyen.- mosolyogtam rá. És akkor bevillant. Tudom már mit jelent a kék virág.
- Mi a baj?- kérdezte amikor látta, hogy lehervad a mosoly az arcomról.
- Semmi, csak éjszaka álmodtam. Egy szép kertben voltam. És volt ott egy gyönyörű kék virág. Tudtam, hogy van valami jelentése, de csak most ugrott be. Az új dal. Az a szomorú, amit múlt héten énekeltek fel a srácok. Mindegy, hagyjuk- mosolyt erőltettem magamra.- Üdvözlöm Seoyun-ah-t!
Kikísértem és búcsút intettem nekik.
- Este találkozunk! Sziasztok!

Jimin POV

Beszálltunk az autóba és elindultunk.
- Nos, Jimin-ah, honnan tudta noona, hogy másnapos vagy?- fordult hátra Suga-hyung hozzám szigorú tekintettel.- Mert mi nem mondtunk neki semmit tegnap este. Csak annyit, hogy már otthon lesztek mire mi hazamegyünk.
Összehúztam magam. Húha.
- Szóval...- nyeltem egy nagyot.- Éjfélkor felébredtem, hogy szomjas vagyok. Lementem a konyhába vízért. És...szóval megeshet, hogy bementem a szobájába és....- basszus!
- És?- kérdezte türelmetlenül.
- És mellette aludtam.- nyögtem ki.
- Hogy mi?- hördült fel egyszerre Namjoon és Jin.
- Csak aludtunk! Tényleg. Részeg voltam és hiányzott mellőlem és...- habogtam.
- Hiányzott mellőled? Mégis hogy hiányozhatott mellőled?- nézett most már Hobi is szigorúan rám.
- Előző éjszaka is vele aludtam.- hajtottam le a fejem.
- Na most akkor kezd az elején, mert ez elég zavaros.- szólított fel Jin-hyung.
Elmondtam mindent. Nem mentem bele a részletekbe, csak a tényeket. A ma reggelt is.
- Ó, fiam, hogy verjek észt abba a kemény fejedbe?- kérdezte Jin-hyung miután befejeztem.- Hát így kell egy nővel bánni? Megcsókolod, többször is, aztán meg kerülöd, hozzá se szólsz, rá se nézel. Utána meg félrészegen bemászol az ágyába. Megkoronázásként még le is cseszed, hogy mit keres a szobádban, holott te voltál az övében. Hát nem az eszedért van oda, az már biztos.- fújt csalódottan.
- Legközelebb ne hallgatózz, gyere be. De ha már hallgatózol, figyelj is oda. Én kérdeztem, hogy unatkozik-e. Ő pedig azt mondta, hogy nem, csak néha el kell gondolkoznia hogyan csaphatná agyon az időt. Mi is szoktunk unatkozni, pedig mi elfoglaltabbak vagyunk.- csóválta a fejét Suga-hyung.
- Én csak...védeni akartam, hogy ne tegyem tönkre. Imádom az életünk és azt is, hogy egyre sikeresebbek vagyunk, de ti is tudjátok, hogy ennek ára van. Nagyon sok mindent nem tehetünk meg. Vagy legalábbis eddig ezt hittem.- néztem körbe rajtuk.
- Oké, védeni akartad. Ez mind szép és jó. De úgy tűnik most megint tőled kell védeni.- korholt Suga. Fájt.- Ne nézz ilyen megbántottan! Szerinted ezzel a hideg- meleg, igen-nem hozzáállásoddal mit érezhet? Amikor kedved szottyan megcsókolod, aztán meg elfordítod a fejed?- kérdezte.
- Tudod, noona annyiban akarta hagyni. Azt mondta elég neki a barátságod. Nem akarta elhinni, hogy tetszik neked. Nem merte. Szerinted most mit hihet? Megmondom. Azt, hogy szórakozol vele. Te is ezt hinnéd.- mondta komoly arccal Hobi. Igen, ezt hinném. A francba!
- Jimin- ah, ha meggondoltad magad, mond meg. Majd mi átsegítjük rajta. Szépen bocsánatot kérsz, megmondod, hogy a hormonjaid bezavartak, de nem gondoltad végig. Nem fog hisztériázni, ennyire már te is ismerheted. De nem játszhatsz tovább az érzéseivel. Ez nem helyes.- mondta Namjoon-hyung.- Megérkeztünk. Most dolgunk van. Gondolkozz. Ebédnél mond meg, hogy döntöttél. Aztán aszerint segítünk. Vagy neki, vagy neked.- kiszállt az autóból. A többi hyung is. Tae és Jk maradt.
- Jimin-ah, miért nem mondtad?- kérdezte Tae.- Te vagy a legjobb barátom. Beavathattál volna.
- Nem tudom.- túrtam bele a hajamba.- Minden olyan...Sajnálom. Nem tudtam mit mondjak, vagy hogyan.
- Akkor mond el most.- mondta Jk.
- Hát hallottátok. Elmondtam mindent.
- Nem. Csak azt, ami történt. De azt nem, hogy mit gondolsz vagy mit érzel.- mondta komolyan Tae.
- Hogy mit érzek? Tetszik. Nagyon tetszik. Persze tetszettek már más lányok is. De ti tudjátok, hogy mindig pórul jártam. Mind Jimint akarták a BTS- ből. A pénzt, a csillogást, a hírnevet.- fújtam frusztráltan.
- Félsz?- kérdezte Tae.
- Igen. De nem attól, amit hiszel. Tudom, hogy ő más. Inkább attól félek, hogy ő az igazi Park JiMint akarja. És nem leszek elég jó.- néztem rá könnyes szemmel.
- Értem. Hát akkor ne gondolkodj sokáig. Ez szerelem és bolond vagy ha ellene döntesz.- veregette meg a vállam és kiszàllt ő is a többiek után.
- Taehyungie-nak igaza van. Lehet, hogy néha űrlényként viselkedik, de szerintem most is fején találta a szöget.- mosolygott rám bátorítóan Jk.- Na gyere, menjünk, mert le fogják szedni a fejünk.
Kikászálódtunk a kisbuszból és elindultunk a többiek után. Járt az agyam.
- Szerinted megbocsát?
- Ki? Tae vagy noona?- kérdezett vissza.
- Is-is.
- Tae nem haragszik igazán. Akkor nem beszélne veled. Noona...jó kérdés. Nem tudok sokat a nőkről. Meg a kapcsolatokról. De gondolom, ha őszintén elmondod mi miért volt, akkor meg fogja érteni. Legalábbis szerintem. Mert az, hogy a ma reggel után még ápolgatott...Szóval igen, szerintem ő is megbocsát.- mosolygott bátorítóan.
- Köszönöm, Jungkook-ah. Tényleg.- viszonoztam a mosolyát hálásan.
- Nincs mit, hyung. Remélem szerencsével jársz. Megérdemelnétek. Csak ne titkolózz. Nem kell minden részletbe beavatni, kösz, de beszélj velünk, jó?
- Úgy lesz.
- A hyungok most zabosak, de jót akarnak. Ugye tudod?
- Tudom, persze.
- Na, nézzük azt a klippet! Kiváncsi vagyok.- sétáltunk befelé.
A nyers vágás fantasztikus volt. Rohadt ütős lesz. Szívtuk Jk vérét, hogy minden lány belé lesz szerelmes. Pedig alapvetően egy negatív szám. Ötleteltünk még egy kicsit, kikockáztattuk a kérdéses részeket, de összességében jó volt. Király, az ARMY-k el lesznek ragadtatva. Elmentünk ebédelni.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now