92.rész

214 8 0
                                    

Jimin POV

Bementünk a próbaterembe. A srácok körben ültek. Ők is megebédeltek, amíg mi is. Engem vártak, hogy folytathassuk a gyakorlást.
- Jimin-ah, mesélj! Mi volt?- mosolygott Jin-hyung. Odamentünk melléjük. Hoztam egy széket a szerelmemnek, én meg leültem elé a földre.
- Beszélgettünk meg ettünk. Bang PD-nim elmondta mihez kell tartsuk magunk. Choi lesz az új testőröm. Gondolom mert neki nincs családja. Őt kell hívnunk, ha valahova elakarunk menni. Pénzbüntetést kapok, ha elszólom magam és újra kell forgatni a jelenetet. Egy darabig nem LIVE-ozhatok egyedül. Mi volt még?- néztem fel rá.
- Hogy összeillünk.- kacsintott egyet.
- Igen, össze.- de még mennyire, hogy összeillünk.
- Jimin-ah...- hallottam Namjoon hangját.
- Tudom, hyung. Öltözzek és próba.- felálltam. Lehajoltam egy csókra.- Mindjárt jövök.
- Itt várlak.- adott egy eszkimópuszit.

Lilla POV

Mosolyogva néztem utána. Miután kiment, odafordultam a srácokhoz. Ők csak széles vigyorral bámultak.
- Mi van?- kérdeztem értetlenül.
- Elég intenzív ebéd lehetett.- mondta Suga.
- Huh?- mire gondol?
- Igen, noona. A ruhád... kicsit meggyűrődött. És a hajad...- nevette el magát Hobi. Felálltam és odamentem a tükörhöz. Hát igen, kicsit kócos. Gyorsan megigazgattam. A ruhát is kisimogattam, amennyire tudtam.
- Nem annyira vészes. Pimasz banda.- mondtam félhangosan.- Élvezitek, mi?- néztem rájuk a tükröződésben.
- Ahogy nézlek, feleannyira sem, mint te élvezted... az ebédet.- poénkodott Suga.
- Csak megjelölte a territóriumát.- ültem vissza a székre mosolyogva.- Mi legyen a vacsora?- váltottam témát.
- Oké, értjük. Befejeztük.- szabadkozott Jin.- Na, mi legyen?- fordult a többiekhez.
- Ööö...- törték a fejük, de csak néztek egymásra tanácstalanul. Vártam, de semmi.
- Jó, nem mondhatjátok, hogy nem kérdeztem meg. Eldöntöm akkor én.- hmmm. Oké.- Kimchi-jjigae és dakkochi. Rendben?
- Az jó lesz.- hagyta helyben Jin.
- És hogy ment a próba eddig? Minden oké?- érdeklődtem.
- Igen, minden oké.- mondta Namjoon.
- Jól üldögéltek?- hallottuk az ajtó felől. Megjött Sungdeuk-ah, mögötte pedig Jimin.
- Már melegítünk is.- pattant fel Jungkook. Tae nyögve követte. Meg a többiek is. Én is felálltam. Jimin odajött és kézenfogott. A koreográfus ledobta a táskáját, de láttam egy félmosolyt az arcán. Odamentünk hozzá.
- Sungdeuk-ah, szeretném bemutatni a barátnőmet, Labodi Lilla.
Meghajoltam.
- Jó napot! Örülök, hogy megismerhetem.- mosolyogtam rá.- Már sokat hallottam önről.
- Jó napot! Én is örvendek. És én is sokat hallottam már önről. De tegeződjünk, jó? Gondolom úgyis sűrűn fogunk találkozni.- nézett Jimin-re grimaszolva.
- Csak ha megengeded, hyung.
- Helyes hozzáállás.- veregette vállon.- Amíg nem zavarja meg a fejed, addig jöhet. Megegyeztünk?- nézett rá és aztán rám.
- Igen.- mondtuk egyszerre.
- Jó. Mész vagy maradsz?- kérdezte egyenesen tőlem.- Mert Jimin-ah-nak melegítenie kell.
- Megyek, jó?- néztem Jiminie-re.
- Jól van, jagiya. Kikísérem és jövök, hyung.- mondta Sungdeuk-nak. Ő biccentett.
- Sziasztok!- intettem a többieknek.
- Szia, noona!- búcsúztak ők is.
Kint elkapott és megcsókolt.
- Sietek majd haza, de írj, amikor hazaérsz! Szeretlek.- puszilgatott.
- Én is szeretlek. Lemegyek a cuccaimért, talán még beszélgetek a lányokkal, aztán irány haza.
Elengedett és kinyitotta az ajtót, hogy bemenjen.
- Jiminie!- szóltam utána.
- Igen?
Odaléptem és összekócoltam a haját.
- Jagi? Most miért?- de mosolygott.
- Csak hogy a te véredet is kiszívják.- biggyesztettem a szám, de aztán elnevettem magam.
- Nem voltál annyira kócos...- pirult kicsit.
- Jiminie...- csóváltam a fejem.
- Szeretlek. Az én jagi-m vagy. És nekem kócosan is tetszel.- csücsörített durcásan.
- Hát ha úgy is tetszem, akkor jó.- adtam neki még egy puszit.- Menj, mert különben nem jöhetek többet. Várlak haza! Szeretlek!- dobtam még egy puszit és elindultam.
- Sietek!- aztán már csak az ajtócsukódást hallottam.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now