113.rész

168 7 0
                                    

Jimin POV

- Megérkeztünk.- közölte Choi. Felemeltem a fejem és megsimogattam az angyalkám ajkát. Duzzadt volt és piros. Elmosolyodott.
- Ez már nagyon kellett.- nyomott egy puszit az ujjamra.
- Ez még csak a bemelegítés volt.- mosolyogtam én is. Megsimogatta az arcomat.
- Szeretlek. Nagyon-nagyon.- súgta.
- Én is téged, jagiya. Nagyon-nagyon.- dörgöltem össze az orrunk. Kikapcsoltam a biztonsági övet és kiszálltunk, Hobi-hyung-ék után. Choi a mélygarázs leghátuljában parkolt le, hogy nehogy le tudjanak bennünket fotózni. Begördült a két másik busz is mellénk.
- Kár, hogy nem fogadtunk.- szállt ki Suga-hyung elsőnek.- Úgy tudtam, hogy a buszban lesztek.
- Még szép.- bújt hozzám a szerelmem.- Egyébként szia neked is.- grimaszolt rá. Megpusziltam a homlokát.
- Szia, noona! Szia, Seoyun-ah!- szállt ki Jin-hyung is. Odajött és megölelte fél kézzel.- Jó lett a kimchi?
- Naná, a legjobbtól tanultam.- vigyorgott. Benyúlt a táskájába és kivett egy éthordót és pálcikát.- Tessék...- nyomta a hyung kezébe.
- Mondtam már, hogy istennő vagy?- nevetett Jin-hyung. Azonnal ki is nyitotta és megkóstolta.- Nincs is jobb a házi kimchi-nél, mindig ezt mondom.- sóhajtozott, miközben rágott.
- Hiányzott, igaz?- szállt ki vigyorogva Namjoon-hyung is.- Kérek én is egy kicsit... hú, ez tényleg jó...- ekkor Jin meglökte a vállát, hogy vegye észre magát.- Szia, noona! Helló, Seoyun-ah! Bocsánat...- vörösödött el.
- A kimchi hatalma...- csóválta a fejét mosolyogva a szerelmem.- Te nem kérsz?- puszilta meg az arcom.
- De. Adsz egy kicsit, hyung?
- Tessék...- tartotta a szám elé a pálcikát Jin-hyung. Tényleg tökéletes volt.
- Kimchiii?- kiabált Tae.- Én is! Én is!- odajött és Jin-hyung az ő szája elé is odatartott egy darabkát.- Hú, végre... ettünk ott is... de az nem olyan...- az ő vállát én löktem meg.- Szia, noona! Szia Seoyun-ah!
- Szia! Hogy vagy?- borzolta össze a haját
- Ugyanúgy.- vonta meg a vállát Tae.
- Szia noona!- nyuszimosolygott Jungkookie.- Szia, Seoyun-ah! Jin-hyung, mi az a kezedben?- ment közelebb.
- Kimchi. Kérsz?- de már tolta is a szájába.
- Ó, végre, házi kimchi... kaphatok még?- még le se nyelte. Jól kinevettük.
- Srácok, fent vár az ebéd, ne egyétek tele magatokat!- szólt ránk Sejin-nim.- Bang PD-nim is ott lesz, úgyhogy igyekezzünk felfelé. Jó napot a hölgyeknek egyébként! Na, nyomás!- hessegetett mindannyiunkat.

Lilla POV

Felmentünk. Jiminie keze le se szakadt rólam. Élveztem, hogy itt van megint. Bang PD fejedelmi lakomát rendezett nekik, illetve nekünk. Ott volt mindenki. Sminkesek, fodrászok, stylistok, testőrök. Tartott egy rövid kis beszédet, megköszönte az áldozatos munkát mindenkinek. Utána odajött külön a srácokhoz.
- Hallom mi volt a repülőúton. Átkozott DISPATCH! Csak nem nyugszanak.- rázta a fejét.
- Hát igen, de szerencsére Sejin-nim időben észrevette.- bólintott Namjoon-ah.
- Legyetek nagyon óvatosak! Az üdítőrendeléssel is.- grimaszolt. Jiminie elfehéredett. Megszorította a kezem.
- Uram...- kezdte volna, de a főnök leintette.
- Nyugi, Jimin-ah, ismerem a körülményeket. Legközelebb azért ízleld meg, mielőtt lehúzod. Ez nektek is szól.- nézett körbe a többieken.
- Igen, uram.- biccentettek.
- Mindent egybevéve azonban az amerikai utatok teljes siker. A koreai sajtó ugyan próbálja negatív színben feltüntetni, hogy nem voltatok itthon, amikor az album megjelent, de ne foglalkozzatok vele. Próbálkozhatnak, de már most óriási sikereket ért el az album és az MV is. Az ARMY-k odáig vannak. És a szakmabeliek is. Egyetek, pihenjetek egy kicsit, aztán 4-től próba. Nagyon büszke vagyok rátok. Csak így tovább!- mosolygott.
- Köszönjük, uram!- mondta Namjoon és meghajoltak. A főnök intett és már ott sem volt.
- Tényleg, mi volt a gépen?- kérdeztem Jiminie-t. Elmesélte.- Hú, még szerencse, hogy Sejin-nim rögtön kapcsolt.- biggyesztettem a szám.
- Hát igen.- bólogatott Jiminie. Enni kezdtünk, a srácok közben az út további eseményeit taglalták. Igaz, már hallottam mindent, de olyan lelkesek voltak. Megmutatták az összes képet, amit csináltak a díjátadón a többi sztárral.
- És noona, képzeld, találkoztunk Charlie Puth-tal is!- vigyorgott tele szájjal Jungkook.
- Igen, már mondtad.- heherésztem rajta.- A LIVE után.
- Jaaa, tényleg.- görbült a szája.- Akkor mindegy.- látszott, hogy csalódott, mert annyira el akarja mesélni.
- Mi volt? Meséld el, de részletesen!- mosolyogtam rá.
- Most szivatsz?- húzta össze a szemöldökét.
- Nem. Komolyan mondtam. Gyerünk, hallani akarom!- nógattam.
- Ó, oké.- megjelent a nyuszimosolya.- Az úgy volt...
És itt következett egy 5 perces ömlengés. Megint. Extra részletes leírással. Jiminie közben belebújt a nyakamba és ott próbálta visszafojtani a nevetését.
- Volt valami új, amit eddig nem mesélt el?- súgta a fülembe, amikor Taetae elterelte valamivel Jungkook-ah figyelmét.
- Igen. A sötétkék zokni.- súgtam vissza pajkosan. Igen, az volt az egyetlen új dolog.
- Mondtam ma már, hogy szeretlek?- nézett a szemembe.
- Talán.- incselkedtem vele.- Én is szeretlek.- simogattam meg az arcát és megpusziltam.
- És ti? Mit csináltatok Seoyun-ah-val, miután mi kidőltünk tegnap?
- Szépítkeztünk. Seoyun-ah egyik barátnőjének szépségszalonja van és elintézte, hogy mehessünk. Össze-vissza kenceficéltek. Szuper volt.- öleltem át a nyakát.
- Eszel még?- csücsörített.
- Nem. Tele vagyok.- csücsörítettem én is.
- Akkor menjünk.- állt fel velem együtt, mert még mindig a nyakába csimpaszkodtam.
- Oké.- elvigyorodtam.
- Hova-hova?- érdeklődött Namjoon.
- Összebújni.- mondtuk egyszerre.
- Megyünk mi is?- kérdezte Hobi Seoyun-t.
- Igen.
- Na, ez szép lesz.- jegyezte meg Suga. Ránéztünk.- Közös a szobátok.- vonta meg a vállát.
- Ez van.- vontuk meg mi is a miénket. Nincs mit tenni, ez a helyzet. Majd sugdolózunk. Megpróbáljuk nem zavarni egymást.
- Jimin-ssi-ék mehetnek az én szobámba. Én elleszek a nappaliban.- vetette közbe Jungkook.- Úgyis nemsokára próba.- evett tovább.
- Most szivatsz?- utánozta Jiminie Jungkook-ah-t.- Bemehetünk a szentélybe?
- Be. Nem ezt mondtam?
- Jiminie, menjünk, mielőtt meggondolja magát.- fogtam kézen.- Köszönjük szépen.- mosolyogtam a nyuszikánkra.
- Szívesen.- mosolygott vissza.
- Na, gyere már!- húztam magammal a szerelmemet, aki még mindig hitetlenkedő arccal nézett vissza a legfiatalabbra, de azért jött utánam.
- Valaki nagyon türelmetlen.- súgta a fülembe, amikor elengedte a kezem és átkarolta a vállamat.
- Maradni akarsz?- torpantam meg.
- Nem, nem. Menjünk!- szinte vonszolt magával.
- Na azért!- csíptem meg az oldalát.

Jimin POV

Jó gyerek ez a Jungkookie. Ó, valamit elfelejtettem...
- Egy pillanat, visszamegyek a táskámért.- álltam meg most én. Már kint voltunk a folyosón. Elengedtem és visszasiettem a terembe. Hallottam, ahogy a többiek húzzák az agyát, hogy mi fog most történni a szobájában, de elhallgattak, amikor odamentem.
- Mi az, ami ennyire kell a táskádból?- vigyorgott Suga-hyung.
- Az óvszer. Vettem 10 darabot. Talán elég lesz.- válaszoltam. Elkerekedett a szemük, aztán elkezdtek égtelenül röhögni. Megveregettem Jungkook-ah vállát. Odahajoltam és a fülébe súgtam.- Köszi mégegyszer. Bármit is mondjanak, semmi olyasmi nem lesz.
- Tudom, hyung. Nincs mit.- vigyorgott.
- Mit sugdolóztok?- kérdezte Jin-hyung.
- Csak mondtam Jimin-ssi-nek, hogy a fiókban van még 10 darab. Ha esetleg kellene.- felelte hetykén Jungkook.
Na most én kezdtem el röhögni, mint a sakál.

Lilla POV

Széles vigyorral az arcán jött vissza hozzám.
- Min vigyorogsz?- karolkoztunk újra össze. Menetközben elmesélte.- Szóval van 20 óvszerünk, amit most el is kéne használnunk?- sandítottam fel rá, amikor kiléptünk a liftből.
- Elméletben. Gyakorlatban viszont van egy rakat édességünk. Illetve neked van.- puszilta meg a halántékom.
- Huh? Hoztál nekem csokit?- megálltam.
- Igen. És cukorkát meg kekszet is.- bólintott.
- Szeretlek. Istenem, ha tudnád, hogy mennyire szeretlek...- lábujjhegyre álltam és megcsókoltam.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now