69.rész

238 9 0
                                    

Jimin POV

- Hyung, lemehetnénk a stúdióba?- kérdeztem rögtön Sugát, ahogy kinyitotta az ajtót. Meglátta a kezemben a füzetet.
- Persze, Jimin-ah. Hozom én is az enyémet.
- Jó, köszönöm. Szólok Namjoon-hyungnak is.- mosolyogtam hálásan és úgy is tettem.
Bekopogtam és megkértem őt is. Amikor lent leültünk várakozón rám néztek.
- Szóval, mi ez az egész?- kérdezte Namjoon.
A kezébe adtam a füzetem.
- Szeretnék egy új dalt a LIE helyett a turnéra. Illetve nem újat, hanem a SERENDIPITY-t. Arra gondoltam, hogy lehetne hosszabb és nem tudom...- beletúrtam a hajamba. Nem vagyok olyan jó ebben, mint ők.
- Jimin-ah, csak mond mire gondoltál!- mosolygott bátorítóan Suga.
- Jó.- sóhajtottam.- Az előbb fent... írogattam kicsit.- mutattam a füzetre.- Csak pár gondolat meg...De ti jobbak vagytok ebben.
Közben Namjoon átnézte amit írtam.
- Hmmm. Ezzel lehetne valamit kezdeni.- mutatta Sugának.- Indítsd el, légyszives!- Suga kikereste és elindította. Végighallgattuk.
- Na, szóval arra gondoltam, hogy az eleje az így a teljes intro, aztán mégegyszer a kórus és talán ebből, amit firkáltam, lehetne egy új versszak vagy inkább egy bridge . És a végén az outro megint.
Kopogtak. Lilla dugta be a fejét. Elmosolyodtam.
- Csak kávét hoztam, nem zavarok.- szabadkozott.- Alkossatok.- bejött és a kezünkbe nyomta.
- Köszi- hálálkodtak a hyungok.
- Én is köszönöm- megfogtam a kezét és megcsókoltam. Megsimogatta az arcom.
- Ha valami kell, szólj! Fent leszek a nappaliban.
- Rendben, jagiya.
Búcsút intett és kiment. Visszafordultam a hyungokhoz.
- Mit gondoltok? Az ötletről?- kortyoltam a kávéba.
- Pillanat!- Suga nekiállt bűvészkedni a laptopon. Felcsendült újra a dal, de most kétszer a kórussal.
- És akkor itt jönne a bridge... kis szünet után... lágyan...- elbizonytalanodtam.
- Dúdold a dallamot. Nem kell tisztának lennie, csak dúdold.- mondta Suga határozottan. Közben Namjoon írogatott.
- Nem rossz, de azért a felütés lehetne erősebb. Hogy nyomatékosítsa a szöveget. Próbáld ezt a szöveget énekelni a dallamra!- nyomta a kezembe a füzetet vissza Namjoon. Suga újra indította a zenét, csak a zenét, én pedig halkan énekeltem. Nem volt az igazi.
- Az utolsó outro legyen erősebb szerintem- jegyezte meg Suga utána.- Mint egy lezárás. Valamit állítgatott.- Mindjárt megmutatom.
- Add csak vissza a papírt!- kérte Namjoon. Átírta egy kicsit.- Talán így jobb lesz.- adta vissza. Felálltam és járkálva dudorásztam. Igen, talán ez.
- Skálázz be, aztán irány befelé!- mutatott a süket szobára Suga. Máris? Látta rajtam, hogy ledermedtem.- Nyugi, csak kell egy nyers felvétel. Aztán majd finomítunk. Ez még csak próba.
- Rendben, hyung.- bólintottam és melegíteni kezdtem a torkom. Ők összedugták a fejüket és ötleteltek még, de nem figyeltem.
- Megvagy?- kérdezte Namjoon.
- Igen.- feleltem.
- Jó, akkor az elejétől vesszük, hogy hangolódj.- közölte Suga. Biccentettem és bementem. Felvettem a füllhallgatót és elindult a zene.
" Ez egyáltalán nem véletlen..."

Lilla POV

Miután levittem nekik a kávékat, visszamentem a nappaliba olvasni. Eltelt egy óra, de minden csendes volt. Kéne valami könnyű ebéd. Keresgéltem a neten. Dak-kalguksu, ez jó lesz. Finom csirkehúsleves tésztával. Mint otthon, a szokásos vasárnapi ebéd. Csak koreai változatban. Kicsit rámtört a honvágy. Vagy inkább a nosztalgia? Inkább az. Rég nem beszéltem már a húgommal is. Az időeltolódás elég nagy, kilenc óra, szóval ő még alszik ilyenkor. Majd később megpróbálom.
Összeszedtem a hozzávalókat és előkészítettem őket. Felraktam az alaplevet, ennek úgyis kell főni több mint egy órát. Jin jelent meg az ajtóban.
- Noona, mi jót csinálsz?- kérdezte mosolyogva, de álmos szemekkel.
- Levest.- viszonoztam a mosolyát.- Jiminie lent van a stúdióban Yoongi-ya-val meg Namjoon-ah-val. Így gondoltam elfoglalom magam és főzök valamit ebédre.
- Mit csinálnak?- érdeklődött.
- Valamit a SERENDIPITY-vel. Ha gondolod, menj le hozzájuk.
- Jó, megnézem őket. Csak kell egy kávé. Nem kellett volna visszadőlnöm.- húzta a száját.- Tiszta zombi vagyok.
- Hát ki kell használnotok a szabadnapot. Ha jól gondolom, most három hétig be lesztek táblázva.- közben elkészítettem neki a kávét.- Tessék, Jin-ah, egészségedre!
- Akkor Jimin hogy-hogy lent van?- kortyolt bele.
- Fent voltunk, dúdolgatott meg dalszöveget írt aztán egyszer csak közölte, hogy le kell mennie a stúdióba. Azt mondta, van egy ötlete.- mosolyogtam, ahogy visszagondoltam milyen lelkes volt.
- Na, akkor megyek, megnézem mit talált ki! Köszi a kávét!
- Oké, majd szólok, amikor kész a leves.
Begyúrtam a nudli tésztát miután otthagyott. Leültem a pulthoz és böngésztem a neten, csak úgy, céltalanul. Aztán eszembe jutott a mosógép. Hogy reggel elindítottam. Gyorsan átraktam a szárítóba a cuccokat és akkor már gondoltam lecserélem a törülközőket a srácoknál. Négyen úgyis lent vannak, a többiekhez meg legfeljebb bekopogok. Felmentem a tele kosarammal és a négy üres szobát elrendeztem. Bekopogtam Hobihoz. Kinyitotta.
- Igen?
- Tiszta törülközőt hoztam.- mosolyogva nyújtottam neki.- És egy fél óra múlva kész a leves, ha éhes vagy.
- Köszi.- vette el.
Ekkor meghallottuk, hogy fent a játékszobában Tae és Jk kiabálnak. Csóváltam a fejem.
- Jól van, kicserélem náluk is meg szólok az ebédről is utána.
- Hol van Jimin-ah? Azt hittem le se lehet robbantani majd rólad.- szívta a vérem.
- Lent van a stúdióban. Namjoon-ah-val meg Sugával. Jin is lement utánuk.
- Hogy-hogy?- kérdezte ő is, mint Jin.
- Jiminie-nek támadt egy ötlete és lementek.
Elkerekedett a szeme.
- Napsugaram, ha kiváncsi vagy, menj le te is!
- Megyek. Akkor félóra? Szólok nekik is.
El is indult. Én kicseréltem még a két srácnál aztán felmentem szólni nekik. Mondták, hogy majd jönnek, aztán játszottak tovább. Elindítottam újra a mosógépet és visszamentem átgyúrni a tésztát. Épp kezet mostam utána dúdolgatva, amikor két kezet éreztem a derekamon. Jiminie. Belecsókolt a nyakamba és szorosan megölelt.
- Hmmm.- sóhajtottam és beledőltem az ölelésébe, csukott szemmel.
- Bocsi, hogy csak úgy otthagytalak, de...meghallgatod? Még csak próbafelvétel...
- Persze, szerelmem.- kinyitottam a szemem és megtöröltem a kezem. Megfordultam a karjaiban.
- De először adj egy csókot, jó?- nézett ábrándos szemekkel.
Átkaroltam a nyakát és megcsókoltam.
- Ez már nagyon kellett.- támasztotta a homlokát az enyémnek. Kissé elhúzódott és elindította a zenét. Álmodozva hallgattam. Lassan ringatóztunk a dallamra. Kiváncsian vártam mi változott a dalban.
" Gyere most ide mellém, váljunk eggyé.
Nem akarlak elengedni, nem
Csak engedd, hogy megtörténjen,
Végülis szavak nélkül is érzed
A csillagok elúsznak és mi repülünk
Ez biztosan nem álom.
Ne félj, fogd meg inkább a kezeim
Most már eggyé válunk.
Csak engedd, hogy szeresselek..."
Meghatódtam. Megfogtam az arcát és megsimogattam.
- Szeretlek. Ez gyönyörű...- adtam neki egy puszit.
- Én is szeretlek. Angyalom...- belecsókolt először az egyik tenyerembe.- Világom...- aztán a másikba és összekulcsolta az ujjainkat. A vállának támasztottam a homlokom.

Suga POV

- Na? Mit szóltok?- néztem körbe a többieken, miután Jimin kiment és mégegyszer meghallgattuk. Még finomítani kell rajta, de már így is ütős.
- Emlékszel mennyit vitatkoztunk, hogy ki kapja az EUPHORIA-t?- kérdezte Namjoon. Bólintottam.
- Igen, te Jimin-ah-t akartad. Én meg mondtam, hogy az nem az ő dala.- válaszoltam.- Ez az övé. Mert ezt érzi.
- Igazad volt. Holnap megmutatom Bang PD-nim-nek. Megy a nagy albumra.
- Oké, de nem fogják azonnal levágni, hogy ez valakihez szól? A rajongók?- kérdezte Jin. Esélyes, de úgyis mellé fognak lőni. Ahogy általában.
- Biztos fognak spekulálni, de az intrón is spekuláltak eleget. Hogy rólam szól a dal.- vakartam meg az állam.- Aztán meg hogy Jungkook-ah-ról. Nem tudjuk ezt kikerülni. Teóriázhatnak, lelkük rajta.
- Szerintem is.- helyeselt Hobi.- Jimin-ah jó a fanservice-ban, biztos valami eszelős koreográfiát fog összehozni.
- Jó, akkor egyelőre ennyi. Menjünk enni!- állt fel Jin.- Mostanra csak kiromantikázták már magukat.- nevetett.
- Azt te csak hiszed!- ráztam a fejem.

Lilla POV

Hihetetlenül boldog voltam. Éreztem a szívverését a mellkasomon, ahogy összesimultunk. Az enyém is hevesen vert. Felpusziltam magam az ajkáig. Elengedte a kezem és megölelt, szorosan. A csók után elmerültem a szemeiben meg az érzéseimben.
- Amikor így nézel rám...- merengtem.
- Akkor?- kérdezte somolyogva.
- Akkor úgy érzem, hogy én vagyok a legszerencsésebb lány az egész világon. És a legboldogabb. És a legszerelmesebb.- igen, az vagyok. Átöleltem a nyakát és újra megcsókoltam.
- Akkor én meg a legszerencsésebb pasi vagyok...- folytatta volna, de bezúdult a konyhába Tae és Jungkook.
- Ó!- állltak meg.- Zavarunk?- kérdezték.
- Nem.- mondtam.-  Igen.- mondta Jimin velem egyszerre. Bocsánatkérőn nyomtam egy puszit az arcára.
- Én szóltam, hogy jöjjenek ebédelni.- vontam meg a vállam is.- Mutasd meg nekik is! Addig kinyújtom a tésztát, jó?
- Jó.- sóhajtotta. Leültek az asztalhoz, én meg neki álltam az utolsó simításoknak a leveshez. A három srác elmélyült a zenében.

Szerelmem I.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang