94.rész

229 8 3
                                    

Lilla POV

Jin persze hallott bennünket, amikor a nappaliból befutottunk a konyhába.
- Noona, noona, noona...- rázta a fejét, amikor belépett.- Még szerencse, hogy olyan ételeket választottál, amik hamar megvannak.
- És gondolod, hogy ez véletlen volt?- húztam fel a szemöldököm. Jimin összegörnyedt a nevetéstől. Aztán már Jin sem bírta. Felhangzott az ablaktörlő.
- Akkor innentől csak instant ramen-t fogunk enni?- kérdezte szakadozva.
- Szeretitek, nem?- vontam meg a vállam.- Na jó, lássunk neki!- mondtam mikor úgy-ahogy lehiggadtunk. Mindent kivettünk a hűtőből. Én csináltam a jjigae-t, a két fiú meg a nyársakat sütötte. Közben beszélgettünk, hülyéskedtünk. Jiminie-vel megterítettünk, mert a Jungkook-ah-ék most nem jöttek le. Tae gondolom a szüleivel beszélt, Jk meg... hát szerintem nem mert lejönni egyedül. Amikor kész lettünk, felkiabáltunk. Lejöttek és leültünk enni. Elmesélték a napjukat. Megdícsértem Hobi-t, hogy nagyon szép kendőt vett Seoyun-nak. Ő persze azonnal felrohant a napszemüvegért, hogy megmutassa. Tényleg nagyon menő volt. Vacsora után szétszéledtünk. Namjoon felment a szobájába. Jin, a két legfiatalabbal felment játszani. Hobi Seoyun-t hívta, Suga pedig, mint mindig, a stúdióba vonult. Jimin és én pedig a szobámba mentünk. Összebújtunk az ágyban.
- És? Felkészültél?- kérdezte.
- A hívásra? Úgy ahogy. Átolvastam az írásaimat. Meglátjuk. Fél óra és megtudom mit akarnak. Fura, hogy megkerestek.- elmélkedtem.
- Miért?
- Mert nem vagyok tapasztalt író. Ráadásul nem reklámoztam vagy küldtem kéziratot egy kiadónak sem.- rámosolyogtam és beletúrtam a hajába.- De majd úgyis elmondom mi volt.
- Jól van, jagiya.- mosolygott rám ő is. Adott egy puszit. Aztán még egyet és így tovább. Belemerültünk, ám egyszercsak jelzett a telefonom. Fújtam egyet és kinyomtam.
- Kicsit rendbe szedem magam. Nemsokára hívnak.- adtam egy puszit az orrára. Kikászálódtam az ágyból és kimentem a fürdőbe. Kijött utánam, nézte a tükörben, ahogy készülődök. Megfésülködtem és felfrissítettem a sminkem az újonnan beszerzett cuccaimmal.
- Ezek mik?- vette fel az egyik flakont. Épp az ajkamat rúzsoztam, így mire válaszoltam volna, már elolvasta.- Eperízű masszázsolaj? Miért számít, hogy milyen íze van?- nézett zavarodottan.
- Mert ehető. Ma vettem.- somolyogtam rá a tükörből.- A másik kettő meg vaníliás és csokis.
- Ehető?- villant a szeme.
- Ha a szádba kerül akkor nem lesz bajod belőle.- csücsörítettem, hogy ellenőrizzem nincs-e elkenődve a rúzs.
Komótosan lerakta és hátulról megölelt. A hajamat elhúzta az útból és a vállamra tette az állát.
- Jagiya...- megfogta a csípőmet és megszorította.
- Igen, Jiminie?- néztem a szemébe a tükörben.
- Felfoglak falni.- a szemei majdnem beszippantottak. A hangja, ahogy ezt mondta... hátborzongató. Hátborzongatóan izgató. Oldalra hajtottam a fejem, hogy felkínáljam a nyakam. Megcsókolta a nyakszirtemet. Éreztem a nyelvét és a fogait is. Felnyögtem.
- Aaahhh...- de megállt. Vett egy mély levegőt és lassan kifújta.
- Innen folytatjuk, mert mindjárt hívnak.- adott pár lágy puszit a nyakamr Odafordítottam a fejem és adtam egy puszit az arcára.
- Szeretlek, Jiminie.
Megfordított.
- Én is szeretlek, jagi.- megpuszilta az orrom.- Kint leszek a nappaliban, jó?
- Rendben, szerelmem.- simogattam meg az arcát. Adott még egy óvatos puszit az ajkamra és kiment. Álmodozó szemekkel néztem utána. Aztán jelzett a SKYPE, hogy hívásom van. Gyorsan kimentem, leültem az ágyra és becsatlakoztam.

Jimin POV

Otthagytam, mert különben leteperem. De ez fontos neki, a huncutkodás még várhat. Szóval ehető? Hmmm. Még a nyál is összefutott a számban. Elfeküdtem a nappaliban és neki álltam böngészni a neten. Kiváncsi vagyok mi lesz. Mit mondanak neki. Elmerültem. Egyszercsak Namjoon jelent meg mellettem.
- Most hívják, ugye?- kérdezte, miután ő is elhelyezkedett.- Tegnap mondta, hogy 9-re beszélték meg.
- Igen, hyung.- mosolyogtam.
- Kiváncsi vagyok.- mosolygott ő is.- Izgult?
- Igen. Próbálta leplezni, de...- ingattam a fejem.
- Jó, ez érthető.- bólogatott.
- Mi érthető?- Suga-hyung jött fel a stúdióból.
- Noona most beszél a kiadóval.- felelte neki Namjoon.- Csak arról beszélgettünk, hogy próbálta leplezni, de izgult.
- Aha.- ült le ő is mellénk.
- És te? Hogy-hogy feljöttél?- kérdeztem tőle.
- Kávéért jöttem.- döntötte hátra a fejét.- Le akarom ma még kottázni a SEESAW-t. Az IDOL is kész, de azt még meg kell mutatnunk Bang PD-nim-nek jóváhagyásra.- fújt egyet.
- Te is kérsz?- kérdeztem Namjoon-t.
- Mit?- értetlenkedett.
- Kávét.- álltam fel.- Csinálok egyet a hyung-nak. Szóval? Te is kérsz?
- Igen, Jimin-ah. Köszönöm.
Kimentem a konyhába.

Szerelmem I.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora