136.rész

204 8 0
                                    

Lilla POV

Már a konyhában serénykedtem, amikor megjelent Namjoon-ah.
- Noona...
- Igen?- mosolyogtam rá.
- Csak szeretném megköszönni... hogy elintézted... az időpontot is meg ezt is ma...- biggyesztette a száját.- Teljesen lefagytam.- sóhajtotta.
- Magadhoz tértél volna. Ne ostorozd magad! Nem szólt neked. Meg senkinek sem.- mentem oda hozzá.- Hallod?- paskoltam meg a vállát.
- Igen. Akkor is köszönöm.- eresztett meg egy félmosolyt.
- Nincs mit. Voltál nála?
- Igen. Pihen, mielőtt megkérdeznéd.
- Jó.- visszamentem a pult mögé.- Ülj le, pihenj te is!
Lejött Jiminie is.
- Itt is vagyok, csak ránéztem a hyung-ra. Fekszik. Ó, látom már van társaságod!- vigyorgott.- Mit eszünk ma?- jött oda mellém és megpuszilt.
- A TIKTOK-tésztát. Meg mul-naengmyeon-t, de az már kész, csak tálalni kell.- mutattam a pultra.
- Jó. Mit segítsek?- csücsörített.
- Vidítsd fel a hyung-od!- adtam egy puszit a csücsöri szájára.
- Hyung, mi a baj?- ment oda hozzá.
- Nincs baj, Jimin-ah. Csak én is megijedtem... és lefagytam.- húzta a száját megint.
- Mind lefagytunk, hyung.- ült le mellé és átkarolta.- Csak az angyalkám nem.
- Későn érő típus vagyok. Én akkor fagytam le, amikor itt mostuk a kezünk.- vontam meg a vállam.
- De addig, hú... kár, hogy nem vettem fel amikor telefonáltál.- nevetett Jiminie.
- Ugye nem káromkodtam?- próbáltam visszaidézni.
- Nem.- jött be Jin-ah, nyomában Suga.
- Hát te?- néztem rá.
- Átjáróház volt a szobámban.- grimaszolt.- Egyszerűbb, ha lejövök és látjátok, hogy jól vagyok. Már.- tette hozzá a végén mosolyogva. Felemelte a kezét és megmozgatta az ujjait.
- Mi lenne, ha ma itt ennénk?- nézett körbe rajtuk Jin-ah.
- Nekem jó.- vonta meg a vállát Namjoon-ah és a többiek is.
- Akkor tálalhatsz a levesből, ha valaki kér. Megyek felkiabálok a többieknek.
A nappaliban összetalálkoztam Hobi-val.
- Nem láttad Suga-hyung-ot? Nincs...
- Ott van bent.- mutattam a konyhára. A lépcsőhöz mentem és felkiabáltam.- Taehyung-ah! Jungkook-ah! Vacsora!

Taehyung POV

Szegény Suga-hyung! Mind döbbenten néztünk rá. És noona, ahogy pattogott a telefonba. Aztán úgy tűnt, nincs nagy baj. Jimin-ssi és noona gondjaikba vették. Pittyent a telefonom. Biztos a szüleim. Nem, Tzuyu-ya volt.
TY:"Ráérsz? Van kedved beszélgetni?"
Elmosolyodtam. Ezek szerint nem untattam halálra.
- Jó hír?- kérdezte noona mosolyogva.
- Mi?- kérdeztem vissza, mert... zavaros ez az egész.
- Gondolom a szüleid írtak. Hogy van a nagypapád?
- Ja... igen.- biccentettem.- Jól. Jól van. Nemsokára hívom őket.
- Menj nyugodtan!- mondta Suga-hyung.- És ti is. Nem kell végignéznetek.
Elindultunk.
- Majd gyere, ha végeztél!- karolta át a vállamat Jungkookie odafent.
- Mi... ja, jó. Oké.
- Minden rendben?- kérdezte.
- Igen, csak... ez.- legyintettem lefelé.
- Hát ja.- húzta a száját.- Na megyek zuhanyozni! Gyere akkor majd!- mosolygott.
- Oké.
Bementem a szobámba. Leültem az ágyra és válaszoltam.
TH:"Van kedvem, persze, de még gyorsan fel kell hívnom a szüleimet. 5 perc."
TY:"Oké.🥰🥰🥰"
Miután beszéltem a nagypapámmal, felhívtam.
- Szia!- mosolygott édesen. Nagyon szép.
- Szia!- mosolyogtam én is.
- Milyen napod volt?...

Jungkook POV

Lezuhanyoztam és vártam Tae-t. Nem jött. Ránéztem Suga-hyung-ra. Böngészgettem a neten, meghallgattam egy-két számot. Még mindig nem jött. Aztán gondoltam ráírok Tzuyu-ya-ra.
JK:"Szia! Mi a helyzet?"
Egy perc múlva válaszolt.
TY:"Kezdődik a próba. Ne haragudj, majd máskor beszélünk."
Ilyen ez.
JK:"Oké. Majd máskor."
Aztán kiabálást hallottam. Kész a vacsora.
- Oké, megyünk!- kiabáltam vissza. Bekopogtam Tae-hez, hátha nem hallotta.
- Igen?
Benyitottam.
- Kész a vacsora.- szóltam be.
- Oké, csak elköszönök. Mindjárt megyek utánad.
- Csókolom!- kiabáltam. Nevetést hallottam.
- Majd holnap. Szia!- nyomta ki Tae.- Jövök már, jövök.- mondta, de közben írt valakinek.
- Kinek írsz?- kérdeztem és átkaroltam a vállát. Zsebre rakta a telefont.
- Csak az unokatesómnak. Mizu? Bocs, csak sok mondanivalójuk volt.
- Semmi gond.- mosolyogtam.- Kiváncsi vagyok mi lesz a vacsora. Éhes vagyok.- fogtam a gyomrom.
- Te mindig.- nevetett.
- Írtam Tzuyu-ya-nak, de nem ért rá.- sóhajtottam.
- Nem?
- Nem, azt mondta próbálnak. Mindegy, majd holnap megint próbálkozok.- vontam meg a vállam.- Nagyon tetszik. Olyan csinos. Meg okos. Szerintem én is tetszem neki.
- Gondolod?
- Miért, szerinted nem?- hökkentem meg.
- Ja, nem azért... csak kérdeztem. Én nem figyeltem annyira, amikor beszélgettetek.
- Noona-n se láttunk semmit, utána meg kiderült, hogy végig fülig bele volt esve Jimin-ssi-be.
- Igaz, igaz. Mondom, nem azért kérdeztem.
- Minden oké otthon?
- Aha.- vonta meg most ő a vállát.
- Mi van veled?- kérdeztem, mert furán viselkedett.
- Fáradt vagyok. Meg éhes. Meg Suga-hyung is...
- Már mozognak az ujjai. Voltam nála. És mindjárt ehetsz, aztán meg pihenhetsz.- mosolyogtam rá.
- Igaz, Jungkookie, igaz.
Bementünk a konyhába. Mindenki ott volt és már evett.
- Gyertek, Jin-hyung megmentett benneteket.- mosolygott ránk noona.- Ma nem kell teríteni.

Taehyung POV

El kéne mondanom neki. Bassza meg, csak ne félnék annyira, hogy mit reagál... pedig csak beszélgetünk, de akkor is.

Lilla POV

Ízlett nekik a TIKTOK-tészta. Végig viccelődtek, nevetgéltek. Oldódott a feszültségük, hogy Suga jobban volt. Jungkook-ah még a MAGIC SHOP-ot is átköltötte MAGIC HANDS-re és elénekelte.
- Ezt noona-nak és Jimin-ssi-nek éneklem!- jelentette be, mielőtt szerenádozni kezdett nekünk. Megtapsoltuk, pedig a rímek néha... hogy is mondjam... sántítottak. És a hangok is, ahogy a hirtelen eszébe ötlött szavakat próbálta belepréselni a dallamba.
- Eltört a fülem.- szívta a vérét a szerelmem.- Pedig azt hittem Namjoon-hyung-on senki sem tud túl tenni, de neked még ez is sikerült.
- Na de Jimin-ah...- háborodott fel a leader-ük, de aztán elröhögte magát.
- Namjoon-ah, mind hallottunk már énekelni a zuhany alatt.- fulladozott Jin-ah is a nevetéstől.
- Nekem tetszett, Jungkook-ah.- borzoltam össze a haját a nyuszikánknak.
- Hogy mondod?- mókázott Jiminie, mintha süket lenne.
- Szeretlek.- fogtam meg az állát és nyomtam egy cuppanós puszit az ajkára.
- Akkor jól hallottam. Én is téged, angyalkám.- vigyorgott.
Suga végül megkérte Hobi-ya-t, hogy menjen el vele az orvoshoz. Hobi széles mosollyal rögtön bele is egyezett.
Másnap reggel mentem velük, mert megbeszéltük Seoyun-ah-val, hogy a forgatásról megyünk vásárolni. Jiminie körbevezetett, de aztán mennie kellett sminkelni. Elbúcsúztam tőle és megkerestem Seoyun-ah-t.
- Lilla-ya, hogy tetszik Jimin-ah haja?- vigyorgott a barátném.
- Nagyon. Jól áll neki, ugye?
- Igen, hát persze. Ahogy minden más is.- somolygott. Mennyire igaz...- Mehetünk?
- Igen.
Végigjártunk egy csomó jó helyet, vettünk mindenfélét. Ruhákat, kiegészítőket és vettem rögtön két fürdőruhát is. Nem tudtam választani, mert mindkettő tetszett. Seoyun-ah meg azt mondta ne hezitáljak, vegyem meg őket.
- Jimin-ah-t le se lehet majd vakarni rólad.- nevetett.
- Nem túl...- néztem magamra.- ... sok?
Egy fehér bikini volt. Magasított derekú alsó, kicsit vintage fazon. A felső pedig nyakbaakasztós, push-up-os mellrésszel. A melleim óriásinak tűntek benne. Előtte meg egy fekete egyrészes volt rajtam, az is push-up-os, váratlan helyeken átlátszó betétekkel és lyukakkal.
- Nem.- rázta a fejét.- Jól kiemeli az alakodat. Annyira nem mutat sokat és tök jók a hozzávaló kiegészítők.
Ő is vett egy pirosat magának.
- Hobi-ya odáig lesz!- kacsintottam rá.
- Remélem!- kacsintott vissza.
Visszamentünk a stúdióba, hogy együtt ebédeljünk a fiúkkal.
- Angyalkám, mondd, maradt valami a boltban?- nézett végig a rakat táskán, amikor leraktam őket.
- Maradt, maradt. Azért van ennyi, mert még a napszemüveget is külön tasakba rakták, hiába tiltakoztam.
- Vettél fürdőruhát?- húzott magához.
- Igen, kettőt is. Este megmutatom.- kulcsoltam át a nyakát.- Meg a többit is. Mi a helyzet? Hogy megy?
- Jól. Gyere, megmutatok pár felvételt!
Elvitt a monitorokhoz. Az egyik asszisztenst megkérte, hogy mutassa meg eddig mit vettek fel.
- Basszus, ez oltári lesz! Ez a pillantás meg arc... szemtelen...- fúlt el a hangom.- És még a nyelved is kidugtad... szégyentelen.- haraptam be az ajkam.
- Tetszik?- súgta a fülembe.
- Igen.- leheltem.- Meleg van itt, nem?- legyeztem magam.
- De. Túl meleg... túl forró.- búgta a fülembe.
- Jiminie...- nyögtem.
- Este játszhatnánk. Ma én nyerek.- kihívás volt a hangjában. Állok elébe.
- Benne vagyok.- néztem rá.
- Akkor este.- közel volt az ajka. Vártam, hogy megcsókol, dacára a sok idegennek. Nem tette. Helyette pimasz vigyor ült ki az arcára.- Vár az ebéd. Menjünk... noona!- elfordult és elindult. Basszus, tényleg ő fog nyerni...

Szerelmem I.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant