Lilla POV
Persze ugrattak rendesen. Tojtunk rá. Megvacsoráztunk, aztán elvonultunk pihenni. Hatalmasat szeretkeztünk, este is és reggel is. Ezer csókkal, öleléssel, szerelmesen. Egész nap üzengettünk. Az undorító, mocskos, nyálas szerelmünkről. Mennyei volt. 5-kor már otthon is voltak. Jin-ah egymerő görcs volt. Jiminie-vel nyugtatgattuk. Valamennyire sikerült. Aztán elküldtük pihenni, hogy a legjobb formáját hozhassa. Erre kétségbeesett, hogy biztos szarul néz ki.
- Komolyan, mintha 15 éves lenne és az első randijára készülne.- csóváltam a fejem, miután végre felment. Persze kellett neki negyedóra bókolás és győzködés.
- Nagyon tetszik neki.- vonta meg a vállát Jiminie.
- Tudom. Már akkor látszott a szemén, hogy el van ájulva tőle.
- Ismerős érzés. Én tőled ájulok el.- ültetett az ölébe.
- Én meg tőled.- fogtam két kézbe az arcát.Jimin POV
Segítettem a vacsorafőzésben, persze miután kiélvezkedtük magunkat a zuhany alatt. Egyszerűen nem tudok betelni vele. Jin-hyung is lejött, természetesen.
- Mi lesz rajtad?- kérdeztem tőle.
- A fekete öltönyöm meg a rózsaszín ingem. Egy órába telt, mire eldöntöttem.- grimaszolt.
- Jól fogsz benne kinézni.- vigyorogtunk össze az angyalkámmal.- Ugye mi is összeöltözünk?- érdeklődtem.
- Is?- csodálkozott Jin-hyung.
- Mint Hobi-ya-ék. Gondolom összeöltöznek. Ahogy a párok szoktak.- somolygott az angyalkám.
- Á, hát persze.
- Nos, mi mit vegyünk fel?- húztam magamhoz. Nekem volt egy ötletem... de hátha ő mást akar. Végülis bármi jó.
- Vedd fel a fekete öltönyöd... meg azt a sárga inget.- vágy villant a szemében.- A gombokat majd visszavarrom.- ezt már lehelte.
Uhmm, pont erre gondoltam én is.Taehyung POV
Lent voltunk már mind a nappaliban. Jimin-ssi-ék marha jól néztek ki, megint a sárga inget vette fel, noona meg a sárga ruháját. Hobi-hyung-ék meg kékbe öltöztek, mint amikor együtt vacsoráztak. Már vártam, hogy az én barátnőm is megérkezzen és hát... villoghassak egy kicsit. Először viszont Eunbi-ya érkezett meg. Tényleg csinos lány. Rózsaszín ruhában volt. Pont, mint Jin-hyung inge. Le se tudta venni róla a szemét. Aztán megérkezett Tzuyu-ya. Fehér ruhában. Én meg piros ingben vagyok. A francba!
Lilla POV
Helyes kislány. Taehyung-ah-val viszont mintha valami lenne... de mi? Aztán rájöttem, amikor ránk nézett. Meg a másik két párra. Ő pirosban, Tzuyu-ya fehérben. Ahogy Jungkook-ah is. És Namjoon-ah meg Suga. Oké, ez rizikós... mindegy, bevállalom.
- Kérsz valamit inni?- kérdeztem miután leültünk a bemutatkozás után.
- Egy... narancslevet. Köszönöm.
Szuper. Kitöltöttem és amikor a kezébe adtam úgy tettem mintha véletlen lenne, de megbillent a pohár...
- Ó... ne haragudj... basszus... annyira ügyetlen vagyok... gyere, rendbe hozom!- nem tűrtem ellentmondást. Felhúztam ültéből és magam után vonszoltam. Ő csak pirosodott.- Seoyun-ah, gyere te is!- szóltam neki, de nem álltam meg. Csak a szobámban.
- Bocsánat, tényleg... vedd le, kimosom! Addig adok egy másik ruhát. Kicsit vastagabb vagyok, mint te, de itt a stylist-unk. Majd ő kitalál valamit.- intettem Seoyun-ah felé, aki már nyakig volt a szekrényemben.
- Nem kell...- szabadkozott Tzuyu-ya.
- De igen. Nem maradhatsz ebben a pecsétes ruhában. Ez a legkevesebb. Van valami?- kérdeztem Seoyun-ah-t.
- Igen, ez!- emelt ki diadalmasan egy piros ruhát meg egy széles fekete övet.
- A fürdőben át tudsz öltözni.- toltam arra, Seoyun-ah meg a kezébe nyomta a ruhát.Jimin POV
Tudtam, hogy direkt csinálta. A nyakamat mertem volna rátenni, hogy Tzuyu-ya piros ruhában fog visszajönni. Úgy is lett. Jól állt neki és Taetae-nek fülig ért végre a szája.
- Unnie is mindjárt jön, csak elindítja a mosógépet.- huppant vissza mosolyogva Seoyun-ah közém és Hobi-hyung közé.
- Jó. Seoyun-ah, ugye emlékszel hol vettétek ezt a ruhát?
- Persze. Miért?
- Ha esetleg elszakadna.
- Vigyázni fogok rá!- rebegte Tzuyu-ya.
- Ó, nem ez a piros.- nyugtattam.- A sárga, ami rajta van.
Egyszerre, fulladozva nevetni kezdtek a többiek.
- Igen, arra is emlékszem.- csóválta a fejét pirulva Seoyun-ah.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...