72.rész(+18)

429 10 0
                                    

Lilla POV

Lezuhanyoztam, megtörölköztem és csak bugyit vettem fel. Magam köré tekertem egy száraz törülközőt. Már az ágyamon feküdt, amikor visszamentem a szobába. Kiült az ágy szélére ahogy meglátott.
- Jagiya...- nézett rajtam végig éhesen. De én is éhes vagyok.
- Vedd le a pólót és feküdj hasra.- megnyaltam az ajkam, ahogy megláttam a tökéletes felsőtestét. Hasra feküdt, ahogy kértem. Lovaglóülésben elhelyezkedtem rajta és a törülközőt félredobtam.
- Jagi... mi a büntetésem?- nyögte. Előredőltem és a fülére hajoltam.
- Meg foglak szeretgetni.- súgtam és hozzáérintettem a mellem a hátához. Felszisszent.
- Jagiya...
Belecsókoltam a nyakába.
- Így nem tudsz hozzámérni, de van előnye is. Nem kell csendben lenned.- bekaptam a fülcimpáját és szopogattam kicsit. Megmarkolta az ágyneműt. Óvatosan csókolgattam a nyakát és a vállát. Itt nem hagyhatok rajta nyomot. Felültem és hátrébbcsúsztam a feneke mögé. Végighúztam a körmeim a hátán. Libabőrös lett és nyöszörgött. Visszahajoltam a hátára és nyálas puszikat hintettem minden felé. Közben a mellbimbóim is simogatták, ami azért nem kis hatással volt rám is.
- Tetszik? Mert nekem nagyon...- mondtam két puszi között.
- Ez kurva jó...- lihegte.
Végighúztam a nyelvem a gerincén, fel a nyakáig. Aztán bekaptam megint a fülcimpáját.
- Két óra.- dünnyögtem a fülébe.- Két órán keresztül nem mozdulhattam és csendben kellett legyek. Te meg élvezed a büntetést? Te egy nagyon rossz kisfiú vagy.
Felemelkedtem, hátrébbcsúsztam és lejjeb húztam a fenekén a nadrágot. Nem szépítem: megharaptam. Nem erősen és azonnal nyomtam is a foltra egy puszit, de megrándult.
- Fájt?- kérdeztem halkan.
- Nem, jagiya.- hallottam a hangján, hogy mosolyog. Megharaptam a másik oldalt is egy puszival kísérve. Felnyögött. Feljebb kezdtem csókolgatni, nyalogatni, mert olyan ínycsiklandó. Éreztem, ahogy mocorog alattam. Kényelmetlen neki. Feltámaszkodtam egy kézre.
- Emeld fel a csípőd egy kicsit!- ahogy megtette benyúltam a nadrágjába és megigazítottam. Azt viszont nem tudtam megállni, hogy ne simítsak végig rajta. A hegyén már éreztem, hogy mennyire fel van izgulva. Nedves volt, mint én.
- Jagi...- nyögött fel most mélyebben.
- Még nem, Jiminie. Feküdj vissza!- visszarogyott.
- Jagiya...- szinte vinnyogott.
Újra a füléhez hajoltam. Közben az oldalát karcolgattam a körmeimmel. Éreztem rajta, ahogy megborzong.
- Két óra, Jiminie. Majdnem elélveztem. Kint a nappaliban. Namjoon-ah és Jin-ah előtt.
- Jagiya...- bűntudat volt a hangjában.
- De szerencsére megálltál. Épp időben. Bár ez nézőpont kérdése.- nem folytattam, hanem újra a hátát és a fenekét csókoltam, nyalogattam, harapdáltam.
- Milyen nézőpont?- kérdezte nyögdécselve.
-  A csiklóm szét akar robbanni. Alig tudtam lezuhanyozni és megtörölközni.- rácsaptam a fenekére és megharaptam. Felhördült.
- Fordulj meg!- kértem, miközben mellétérdeltem. Úgy is tett, de nem maradt fekve. Felült és megcsókolt. Csupa nyelv és fog. És kéz. Éhes. Én is az vagyok. Visszaültem rá lovaglóülésben. Belenyögtem a szájába amint megéreztem a lábam között milyen kemény. A kezei simogattak, markolgattak.
- Jagiya...- a jobb keze lesiklott a csípőmre. Már húzta volna félre a bugyimat, de megfogtam a kezét. Frusztráltan felnyögött és elhúzódott a csókból. Zavart volt a tekintete. A vállánál fogva hátradöntöttem.
- Még nem végeztem.
Kibaszottul jól nézett ki alattam. Az arca kipirult, a szemei lázban és a teste... Végighúztam az ujjbegyeimet rajta. Az ujjai a combomba mélyedtek ahogy összerándult. Megtámaszkodtam két oldalt mellette és most a felsőtestén hagytam nyálas nyomokat. Hátra csúsztam a combjára. Felhördültem, ahogy a kemény izmai az alsóneműn keresztül hozzáértek a csiklómhoz.
- Ó, bassza meg!- szentségeltem. Összeszorítottam az állkapcsom. Majdnem.
- Hagy segítsek, jagiya!- csábított. Nem válaszoltam. Lejjebb csúsztam és lehúztam a nadrágot róla, közben a kockáit harapdáltam. Bal kézre támaszkodtam mellette és végre szemügyre vettem a férfiasságát. Mohón végigsimítottam rajta. Selymes bőr, forró. Éreztem a tekintetét magamon. Beletúrt a hajamba és összefogta. De nem néztem rá. Nyeltem egyet és lehajoltam. Végignyaltam, a tövétől a tetejéig.
- Bassza meg!- hördült fel most ő.
A számba vettem, csak a makkját és leszopogattam róla az előváladékot. Finom volt, összefutott a nyál a számban. Megfogtam a tövénél és lassan becsúsztattam a számba a hosszát, ameddig tudtam. Nem vagyok egy nagymester ebben, a kedves exem többször is a tudomásomra hozta, hogy nem igazán nyerte el a tetszését az ügyködésem. Meg is álltam, amikor ez bevillant. Kivettem a számból és felnéztem rá.
- Jiminie, ha esetleg nem... nem jól csinálom és nem szeretnéd, hogy folytassam, akkor szólj, jó?
Furcsán nézett rám. Felült és felhúzott engem is.
- Miért ne csinálnád jól?- kisimogatta a hajamat az arcomból. Adott egy puszit. Várta, hogy válaszoljak.
- Nem akarok csalódást okozni.- néztem félre. Egy ujjal visszafordított az államnál.
- Nem okozol csalódást. Alig bírtam visszafogni magam az előbb, hogy el ne élvezzek.- adott egy forró csókot.- Miért hiszed, hogy csalódást okoznál? Hmmm?- fogta meg az arcom, a szemében őszinte kiváncsiság.
- Mert...
- Jagiya, szeretlek. Mi a baj?- nézett komolyan.
- Én nem tudok olyan trükköket, mint más lányok.- néztem félre.
- Trükköket?
- Hát ezt a mélytorkozást. Hányingerem van tőle. És rám tör a pánik, hogy megfulladok. Sajnálom.
Bekönnyeztem és ki is engedtem a kezemből a farkát. Minek kezdtem bele? Kár volt. Mégis folytattam.
- És még rosszabb, ha...
- Ha? Folytasd, jagi!- kérlelt kedvesen.
- Ha erőltetik. Mint a pornókban. Tudod.- mondtam halkan.
- Ha megfogják a fejed?
- Igen. Azzal nincs bajom, ha beletúrsz a hajamba, csak ha...
- Ha mozgatlak esetleg? Vagy ha lefoglak és én mozgok?
Bólintottam egy aprót. Megcsókolt.
- Jagi, örülök, hogy elmondtad. És hidd el, hogy ezzel nem okozol csalódást. Isteni szád van és kibaszottul jó a farkamon érezni.- simított végig az ajkamon. Megrándultam, ahogy mondta. Vágytól fűtötten.- Kibaszottul jó. Kipróbálhatnánk valamit? Bízol bennem?
- Persze, hogy bízom.- vágtam rá azonnal.
- Jó. Szállj le az ágyról!
Megálltam az ágy mellett és vártam. Ledobta magáról a rövidnadrágot, így már teljesen meztelen volt. Fogta az egyik párnát és letette a földre.
- Térdelj rá!- utasított. Amikor megtettem, elhelyezkedett velem szemben ülve. Előre hajolt és adott egy forró nyelves csókot. Aztán bal kézzel hátratámaszkodott és a jobb kezével megfogta a farkát.
- Tessék, a tiéd vagyok. Szabad mindkét kezed, az enyém pedig foglalt.
Megbűvölve néztem a férfiasságát. Végigsimítottam a belső combján mindkét oldalt. Élveztem, ahogy remeg az ujjbegyeim alatt. Kiengedett egy reszketeg sóhajt. Félig lehunyt szemmel nézte ahogy előre hajolok és a nyelvemmel végignyalom, amit nem takart a keze. Rábuktam és bekaptam. Pont ideális hossz volt, ahogy az ajkam az ujjához ért. Megkapaszkodtam a combtövénél és lassú tempóban szopni kezdtem. Hátravetett fejjel nyögdécselt. A számban tartva körbenyaltam a nyelvemmel. Aztán óvatosan fogaztam egy kicsit, majd megint körbenyaltam.
- Jagi, még hogy nem tudsz trükköket... rossz kislány vagy.- nyögött. Kicsit erősebben szívni kezdtem. Éreztem a szájpadlásomon az előnedvét. Kiengedtem a számból és végignyaltam a nyílását. Felszisszent. Felnéztem rá, ő pedig engem nézett égő szemekkel.
- Ha tudnád milyen szexis vagy így.- nyögte.- A szád... a farkamon. Őrjítő!
A szemébe nézve újra szopni kezdtem. Lassan. Hol erősebben, hol épphogy hozzáérve. Aztán csak a makkját kényeztettem. Felfedeztem minden redőt és érzékeny pontot. A nyálam beterítette őt meg az államat. Fél kézzel letöröltem. Már beletöröltem volna a combomba, de ő félreértette a mozdulatot.
- Jagiya... nincs magánakció. Ne nyúlj magadhoz!
Okééé. Igaz, hogy nem az volt a szándékom, de ezt nem mondtam meg neki. Helyette a nedves kezemmel a golyóit kezdtem simogatni és tovább játszottam a farkával. Aztán már a nyelvemmel simogattam a golyóit és a kezemmel pumpáltam a farkát. Éreztem, ahogy egyre feljebb húzódnak. Kicsit megszopogattam, egyiket a másik után. Nyöszörögve élvezte. Végignyaltam a tetejéig és rábukva vadul szívni kezdtem. Egyre hangosabban zihált. Én meg egyre hevesebben bólogattam.
- Jagi...el fogok menni...ha nem akarod a szádba...- préselte ki magából a szavakat. Felnéztem rá, de a mozgást nem hagytam abba. Rám nézett és éreztem, ahogy pulzálni kezd a számban. A feje hátracsuklott és morgott egy hatalmasat. Az első spricc meglepett, de nem rossz értelemben. Forró volt, forróbb mint a szám. És édes. A keze pumpálta tovább a számba. Lenyeltem minden cseppjét. Aztán lenyalogattam a maradékot és adtam egy puszit rá. Ő már háton fekve pihegett. Felálltam. Gyönyörű volt meztelenül, orgazmus után kifulladva, elégedett mosollyal az arcán.
- Mindjárt jövök.- indultam volna a fürdőbe.
- Hova mész?- könyökölt fel zavart arckifejezéssel.
- Fogat mosni.- feleltem.- Szeretnélek megcsókolni.
Felült és odahúzott.
- Ahhoz nem kell fogat mosni. Csókolj meg!- ültetett az ölébe.
- De...
Hát megcsókolt ő. És nem csak úgy ímmel-ámmal. Rendesen. Bele is melegedtünk. Hátradőlt velem és  átfordítva félig rám feküdt. A könyökére támaszkodott és a másik keze simogatott. Az ujjai végig cirógattak. Lehajolt és megnyalta a mellbimbóm. Rögtön ívbe feszült a hátam. Aztán a másikat.
- Jiminie...- nyögtem. A combját bedugta a lábam közé. Feloldozásban reménykedve nekidörzsöltem magam.
- Jagiya... tiszta lucsok vagy. Ennyire felizgatott? Hogy a szádba élveztem?- simogatta meg az ajkam. Bekaptam az ujját. Sötét örvény volt a két szeme. Elkezdte mozgatni, ki-be. Én meg engedelmesen szoptam és mozgattam a csípőm.
- Szóval igen. Mennyire vagy közel?- húzta ki.
- Ro..rohadtul.- dadogtam.- El tudnék élvezni, csak attól, hogy beszélsz róla.- fúlt el a hangom.
Megsimogatta a nedves ujjával a mellbimbóm, aztán két ujja közé csippentette és megcsavarta.
- Ááá...- feszültem meg újra.
- Úgy látom így is menne.- megcsavarta a másikat is.
- Jiminie...szerelmem...kérlek...- ziháltam.
- Mit kérsz?
- Érints meg...kérlek...felrobbanok...- már szinte sírtam.
Végigsimított az ölemen és a hüvelykjét rányomta a csiklómra, de nem mozdította.
- Ez igen, jagi! Szépen megduzzadt! Forró, nedves. Pár simítás csak...- tett egy kört körülötte. Még. Sikoltott a testem a kielégülésért. De megállt.
- Nem, nem így.- elvette a kezét. Lecsúszott az ágy mellé és most ő térdelt a párnára. Megfogta a lábaimat a térdeimnél és az ágy szélére húzott. Felsikkantottam amikor lehúzta a bugyimat.
- Erre semmi szükség.- dobta félre. A térdemtől végigsimította az összezárt lábaimon.
- Jagiya... ideje jó kislányként viselkedni. Szét a lábakat!- paskolta meg kicsit a combom. Felkönyököltem és lassan szétnyitottam őket. Megbűvőlve nézte, ahogy kitárulkozok. Elpirultam.
- Ó, a francba! Gyönyörű vagy!- végighúzta az ujjait a nagyajkaim között. Megremegtem. Végigfutott rajtam az áramütés, amikor a csiklómhoz ért. Kicsit megdörzsölte. Széjjelebb tettem a lábam önkéntelenül is. Újra végigsimított, de most kicsit megmerítette az ujját a hüvelyemben és az összegyűlt nedvességet elkente a csiklómon. Máskor biztos nagyon élveztem volna, de már túl voltam két- és félóra előjátékon. El akartam élvezni.
- Jiminie...ne játssz velem...- lihegtem.- Kérlek...
- Hogy szeretnéd, jagiya?- húzta az agyam, miközben pille érintésekkel kínzott. Megtörtem.
- Nem érdekel!- kiabáltam szinte, frusztráltan.- Simogass, ujjazz meg vagy nyalj ki! Csak csináld már...ó, basszameg!- sikoltottam, mert mélyen belémnyalt aztán megszívta a már amúgy is kétszeresére duzzadt csiklómat és belémdugta a vastag ujját. Csak ennyire volt szükségem. Hátravetettem a fejem és nyögve, káromkodva elélveztem. Masszírozott tovább belülről és a szája sem hagyta abba ténykedését. Mikor félig lecsengett az orgazmusom bedugta még egy ujját és gyorsabb tempóra kapcsolt. Hitetlenkedve néztem rá, de aztán éreztem, ahogy a csomó újra gyűlik az alhasamban.
- Ú, ez rohadt jó!- vetettem hátra a fejem az élvezettől.- Ne hagyd abba!
- Eszemben sincs- búgta a csiklómra. A rezgés és az érzés, amit okozott fenomenális volt.
- Beszélj még!- pihegtem. Éreztem, hogy elmosolyodik. Felemeltem a fejem és beharapott ajakkal néztem.
- Szóval jó érzés? Ez tetszik, mi?- a húsos ajkai simogattak.- Nekem meg az tetszik, hogy itt fekszel. Meztelenül.- nyalta körbe az érzékeny idegcsomót a lábam közt.- Kitárulkozva. És azt csinálok  az édes kis punciddal, amit akarok.
Felnyögtem. Éreztem, ahogy a hüvelyem újra lüktetni kezd.
- Jiminie, megőrjítesz! El fogok... el fogok...- szakadozott a beszédem, mert bedugta még egy ujját és szinte szétfeszített.
- Jagiya, micsoda kis éhes puncid van!- megcsavarta az ujjait. Eltalálta a pontomat.
- Ááá...- megfeszültem.
- Már nincs messze, mindjárt... érzem ahogy pulzálsz. El fogod törni az ujjaimat, annyira szűk vagy!- duruzsolta az ölembe. Mélyen bedugta az ujjait, egészen a pontomig és masszírozni kezdte. Két ujja közé csípte a csiklóm és rátapasztotta az ajkát. Kicsit beszívta és a nyelve hegyével pöcögtette.
Nagyobbat élveztem, mint előbb. Elsötétedett és elhalkult a világ. Majdhogynem elájultam. Mikor kissé magamhoz tértem fáradtan rámosolyogtam. Ő viszonozta. Fogta a törülközőt, amit félredobtam és megtörölte az arcát meg a kezét, és engem is. Felhúzta a rövidnadrágot, bár megint kemény volt és mellém feküdt. Ráfonódtam.
- Szeretlek- súgtam az ajkára, mielőtt megcsókoltam.
- Én is szeretlek- súgta a csók után.- Nem kell ám suttogni, az egész ház hallotta, hogy szeretsz.- mosolygott enyhén csúfondárosan.
- Mi???- kérdeztem nagy szemekkel.
- Lehet a szomszédok is.- bólogatott.
- Te!- ütöttem erőtlenül a vállába.- Annyira nem lehettem hangos.
Magához ölelt.
- Majd vacsoránál kiderül. Ha Jungkook-ah nem mer a szemedbe nézni pirulás nélkül, akkor hangos voltál.- nevetett.
- A te hibád!- nevettem én is vérvörösen.
- Igen, az enyém. Büszkén vállalom.- adott egy cuppanós puszit a számra.- Nem fázol? Betakarózzunk?
- Ühüm.- adtam én is egy cuppanós puszit neki. Bebújtunk a takaró alá és cirógattuk egymást.
- Jagiya, kérdezhetek?
- Persze, szerelmem.
- Miért rohantál volna fogat mosni?
- Uhhh... mert...- habogtam.
- Mert?
- Az exem soha nem ment el a számban. Azt mondta utána nem lenne gusztusa megcsókolni. És gondoltam... talán te is...
- Hogy nem foglak megcsókolni, pont miután megajándékoztál az egyik legnagyobb élvezettel, amit férfi kaphat egy nőtől?- kicsit kinevetett. Durcásan lebiggyesztettem a szám.
- Jiminie, nem vagyok járatos ezekben a dolgokban. Olvastam és írtam is a szexről, de az összes tapasztalatom vele volt.
- Jól van, ne durcizz!- puszilgatott.- Felejtsd el azt az idiótát! Inkább adj egy csókot azzal az édes száddal!
Lustán csókolóztunk egy darabig, aztán elhúzódott egy komisz vigyorral.
- Jagiya, egyébként ebben mi volt a büntetés? Mert én rohadtul élveztem!

Szerelmem I.Where stories live. Discover now