Lilla POV
Megrendeltem a taxit fél 11-re. A konyhát 10 perc alatt elrendeztem, a törülközők, ágyak félóra alatt megvoltak. Gyorsan letusoltam, átszárítottam a hajam és felöltöztem. Azt a ruhát vettem fel, amire Seoyun-ah azt mondta, hogy a következő randimra vegyem fel. Egy halványsárga, tulipánszoknyás és tulipánujjas vászon ruha. Elegáns, nem kivágott, de mégis kiemeli amit ki kell. Pont olyan színe van, mint Jiminie ingének, gondoltam, miközben a tükör előtt forgolódtam. Gyorsan kisminkeltem magam, de kicsit szentségeltem, mert a színezett hidratáló nem nagyon akarta a nyakamon elfedni a foltot. Talán vannak makeup-termékek abban az illatszeres boltban, reménykedtem. Viszont nincs normális cipőm se, meg ékszerem se. A francba, nem akarok szégyent hozni rá! Nyugodj meg- mantráztam magamban. Akkor veszek azt is. Ennyi. Írtam Jimin-nek, hogy nemsokára indulok és szeretem és hiányzik. Megjött a taxi. 20 perc alatt odaértünk. A szerencse fia vagyok, komolyan. Egy hatalmas bevásárlóközpontban volt. Minden féle bolt megtalálható volt benne, szó szerint. Vettem cipőt és fekete bizsukat, sőt még egy fekete clutch-táskát is. Az italboltban találtam magyar bort. Kértem két üveggel, egy aszút és egy bikavért, díszcsomagolásban. Irány a parfüméria! Megtaláltam Jungkook arcradírját, aztán a parfümökhöz mentem. Megszagoltam párat, de egyik se tetszett. Az egyik eladó odajött.
- Jó napot!- hajolt meg.- Segíthetek esetleg?
- Jó napot!- hajoltam meg én is.- Igen, kérem. Parfümöt szeretnék venni, de...- sóhajtottam.
- Milyet? Édesebb, fűszeresebb? Vagy esetleg valami konkrét márkát keres? Széles választékunk van, hátha az öné is megtalálható benne.- mosolygott kedvesen.
- Eddig a BLACKXS ROSE-t használtam.
- Á, PACO RABANNE. Igen, van. Erre, kérem!- terelt a pult végéhez.
- Van? Ó, istenem, önt az ég küldte!
A pultból kivette a hőn áhított illatomat.
- Van belőle még testpermetünk és testápolónk. Kér azokból is?- tette is a pultra, mutatóba.
- Igen, köszönöm.- már tettem is a kosaramba.
- Valami másban esetleg segíthetek?
- Hmmm. Igen. Sminktermékeik is vannak?
- Természetesen. Mindjárt mutatom is merre. Kérem kövessen.
Elvitt oda. Segített alapozót és korrektort választani. Végül vettem egy csomó mindent. Masszázsolajat is, amit sűrűn pirulva kérdeztem meg, hogy tartanak-e. De igen, tartanak. Olyat is ami ehető, mint felvilágosított. Elkísért a kasszához. Fizettem és hálásan megköszöntem a segítségét.
- Igazán nincs mit, jöjjön máskor is! További szép napot!
- Önnek is!
Megrakodva útra keltem. Dél van. Kell egy taxi. Leültem egy padra és írtam újra Jimin-nek.
L:" Szerelmem, fogok egy taxit és megyek. Szuper ez a hely! Mindent is vettem, Szeretlek. Szeretlek. Szeretlek. XOXOXOXOXO"
Azonnal visszaírt.
J:" Ezeket a puszikat meg öleléseket behajtom ám élőben. Vigyázz magadra. Várlak és már nagyon kiváncsi vagyok a meglepetésemre. Szeretlek×100 XOXOXOXOXO"
Sikerült szinte azonnal taxit szereznem. Bemondtam a címet és írtam Seoyun-nak.
L:"Szia! Bent vagy? Szükségem lenne a szakértelmedre. Meg talán a lányokéra is, ha ráérnek. Most bambi-szemekkel bűvöllek. Kééérlek!"
Már pittyent is a telefonom.
S:"A bambi-szemeknek nem tudunk ellenállni. A 6.-on vagyok a sminkszobában. A fiúk nincsenek itt."
10 perc múlva megérkeztem. Fizettem és a táskáimmal felmentem a 6.-ra.
- Sziasztok!- köszöntöttem mindenkit.
- Lilla-ya! Nem mondom, bevásároltál!- nevetett Seoyun.
- Igen, de olyan jó az a pláza!- grimaszoltam.- Pillanat.
Felvettem az új cipőt meg a bizsukat.
- Na szóval, ebben kell a segítség.- mutattam végig magamo.- Jó leszek így? Nem akarok szégyent hozni Jiminie-re.
- Nem fogsz szégyent hozni rá.- ingatta a fejét.- Jól nézel ki. Mondtam, hogy ez a ruha tökéletes neked.
- Azt tudom, mert te választottad. A többiről van szó. A cipő, a bizsuk, a hajam, a sminkem. Jaj, megőrülök! Reggel még nagy arccal mondtam, hogy nem izgulok, most meg nézz rám!- nevettem magamon. Ők is kinevettek.
- Az outfit tökéletes.- emelte fel mindkét hüvelykujját Seoyun, miután megforgatott.
- Gyere, ülj le ide!- paskolta meg a széket Minji.
- Megigazítunk kicsit. Most is jó vagy, csak...- mondta Sujin.
- Ti profik vagytok, ennyi.- tettem szét a kezem, miután leültem.- Köszönöm. Minji-ya...- pirosodtam el- a nyakam..
- Látom.- nevetett.- Eltüntetjük.
Kezelésbe vettek és újra csodát tettek.
- Annyira hálás vagyok.- néztem magam a tükörben.- Köszönöm szépen.
Felálltam és elővettem a clutch-ot. Beleraktam a telefonom meg pár női apróságot. Ú, a parfüm! Befújtam magam és bedobtam azt is a többi cucc mellé.
- Itt hagyhatnám ezeket?- néztem rájuk.- Majd az ebéd után elviszem.
- Természetesen. De menj! Jimin-ah már biztos tűkön ül, hogy lásson.- mosolygott Seoyun. Felkaptam a borokat és elindultam kifelé. Kivettem a telefont és írtam egy üzenetet neki.
L:"Hol vagy?"
J:"10"
A lifthez mentem. Miután beszálltam megnyomtam a gombot és megnéztem magam a tükörben. Remélem tetszem majd neki.Jimin POV
Írt, hogy úton van, de azóta semmi. Már átöltöztem és vártam. Kint beszélgettünk a folyosón a srácokkal. Aztán végre jelzett a telefon. Válaszoltam és mondtam a srácoknak, hogy jön. Elindultam a lift felé. Pár méterre voltam amikor szétnyílt az ajtó és kilépett. Atyaég!
- Jagiya...- nyeltem egyet. Odafordult a hangomra. Édes mosoly terült el az arcán.
- Szia szerelmem!- elindult felém. Mint egy álom. Kibaszott szexis volt abban a ruhában. Nem miniruha, de kiemelte az alakját. Tökéletes. És az illata... ahogy közelebb ért, teljesen körbevett. Lerakta a földre a csomagot.
- Jagi...- megint elakadt a szavam.
Hozzám simult és adott egy puszit. Kicsit hátrébb lépett.
- Állati jól nézel ki.- simított végig a hajtókámon és csillogó szemekkel végig nézett rajtam.
- Jimin-ah megkukult.- hallottam Jin-hyung-ot megszólalni a hátam mögött.- Akkor mondom én. Noona, olyan...
- Gyönyörű vagy.- találtam meg végre a hangom.- Eláll tőled a lélegzetem.- ittam magamba a látványt. Lesütötte a szemét.
- Tetszem?
- Nagyon.- húztam közelebb.- Mindig tetszel, de ez...váó!
- Akkor jó. Nem szerettem volna szégyent hozni rád.- nézett fel rám.
- Szégyent? Szórakozol? Adj inkább egy csókot, vagy meghalok!- hajoltam felé.
Adott.
- Jagiya, hihetetlenül szép vagy.- simogattam meg a hátát.- És ez az illat...
- Tetszik? Ez az amelyikről beszéltem.
- Tényleg illik hozzád.
- Mi is itt vagyunk ám.- gunyoroskodott Suga-hyung.
- Tudom.- válaszoltam, de nem fordultam hátra.- Szinte hallom ahogy bámuljátok. Kaptok egy percet!- oldalra álltam. Ő csak zavartan nézett rám.
- Noona, nagyon szép vagy!- mosolygott Namjoon.
- Csatlakozom.- emelte fel a kezét Jin.- Nem csoda, hogy nem tudtál megszólalni.
Pirulva fogadta a bókokat. Átkaroltam a derekát és magamhoz húztam. Az én jagiya-m. Csak hogy el ne felejtsék.
- Ajaj, azért körbe ne pisild! Tudjuk, hogy a te barátnőd.- csúfondároskodott Suga-hyung.- Nagyon csinos vagy.- mosolygott rá melegen.
- Igen, noona. Nagyon csinos vagy. Mindig, de most különösen.- bókolt neki Hobi is. Az örök gavallér.
- Noona, megkérdeztem. Megengedték.- dobozmosolygott Taehyung.
- Örülök, Taetae.- mosolygott rá.
- Bókolnék, de Jimin-ssi mindjárt agyvérzést kap.- kacsintott.
- Hagy kapjon.- szólalt meg Jungkook. Pimasz mosoly terült el az arcán.- Noona, ha esetleg egyszer megunod a fejét...- már ugrottam is volna felé, de megfogott a szerelmem. Kuncogva odasúgta.
- Én mondtam, hogy olyan akar lenni, mint te. Már ugyanolyan szemtelen.- adott egy apró puszit a számra. Gyilkos tekintettel néztem Jungkook-ra, aki Jin-hyung háta mögül vigyorgott rám.
- Szerelmem- terelte vissza a figyelmem magára- lassan mennünk kéne, ha nem akarunk elkésni. Köszönöm a bókokat.- fordult oda hozzájuk.- Nagyon kedvesek vagytok. Jungkook-ah, egy pár napig zárd az ajtódat éjszakára. Csak a biztonság kedvéért.
- Figyellek!- mondtam Jk-nek.- Hobi-hyung, csinálnál egy fotót rólunk?- nyújtottam felé a telefonomat.
- Persze. Mosolyogjatok szépen!- utasított. Hozzám simult még jobban és a mellkasomra tette a kezét.
- Szeretlek!- nézett fel rám mosolyogva.
- Én is szeretlek, jagiya!- a kezére tettem az enyémet és megcsókoltam.
- Tökéletes! Tessék, többet is csináltam, majd nézzétek meg.
- Köszönöm, hyung. Akkor mi mentünk.- felkaptam a csomagot a földről. Belémkarolt és a lifthez mentünk. Beléptünk és megnyomtam a gombot. Éreztem, hogy megfeszül.
- Jagiya, ebédelni fogunk meg beszélgetni. Ne izgulj!
- Jó, megpróbálok.- a vállamra hajtotta a fejét. Mélyen beszívtam az illatát. Az én jagi-m. Az én gyönyörű szerelmem. Szemtelen Jungkook. Hogy merte...
- Kis taknyos- mormoltam a bajszom alatt.
- Jiminie, nézd!- mutatott a tükörre.- Jól tippeltem. Ugyanaz az árnyalat. Az inged és a ruhám. Összeillünk.- mosolyogva nézte a tükörképünk.
- Igen. Összeillünk.- magam felé fordítottam az arcát.- Én te vagyok, te meg én. Szeretlek.
- Én is szeretlek téged.- adott egy lágy puszit. Csilingelt a lift. Megérkeztünk.
- Gyere, jagiya!- elindultam az iroda felé.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...