Jimin POV
Vártam, hogy kijöjjön. Levetkőztem és elfeküdtem. Mindjárt jön...
A következő pillanatban a tengerparton voltunk, talán egy lakatlan szigeten, nem tudom. Az az igazi pálmafás, fehérhomokos trópusi paradicsom volt. Meztelenül fürödtünk, játszottunk egymással. Csábított és húzta az agyam. Fogócskáztunk. Az utolsó pillanatban azonban valahogy mindig kicsúszott a kezeim közül. Aztán végre elkaptam. Csókolózva, nevetve kivittem a partra az ölemben. Ott talpra állítottam és szorosan magamhoz húztam.
- Most megvagy... elkaptalak...- simítottam végig a testén. Megfordítottam és a vállát, nyakát csókolgattam.- Az enyém vagy.- megmarkoltam a melleit. Hátradöntötte a fejét.
- Igen... csak a tiéd.- nézett rám csillogó szemekkel. Simogattam, ahol csak értem. Belemarkoltam a fenekébe.- Jiminie...- nyögött.
- Kié vagy?- simítottam végig a punciján.
- Jiminie...- újabb nyögés. Végighúztam a középsőujjam az ajkai között.
- Igen. Az enyém. Az én gyönyörű...
- Jiminie?
Mi a baj? Olyan fura a hangja... az arcára néztem. Lassan elillant. Hova tűnt? Mi a... lehunytam a szemem, hátha csak egy rossz álom, aztán kinyitottam. Sötét van. Miért van sötét? De éreztem a testét nekem feszülni. Jó. Itt van. Csillapodott a szívverésem.
- Jiminie? Fent vagy?- kérdezte álomittasan.
- I...igen. Hol... ó, itthon vagyunk.- tisztult ki az agyam.
- Igen. Itthon. Álmodtál?- hallottam suttogni.
- Igen. Felébresztettelek?
- Ühüm. Mit álmodtál? Mert arra keltem fel, hogy a bugyimban van a kezed. Még mindig ott van.- kuncogott. Basszus, tényleg... kihúztam.
- Bocsá...- csalódottan felnyögött és a szavamba vágott.
- Neee... jó volt. Tetszett.- fúlt el a hangja.
- Tetszett?
- Igen. Nagyon.
- Álmomban nem volt rajtad bugyi.
Már tolta is le magáról. Elmosolyodtam. Rajtam sem volt alsónadrág, szóval én is lerángattam magamról. Az oldalára fordítottam és háttal magamhoz húztam. Éreztem a libabőrét.
- Szóval ott tartottunk álmomban, hogy... tudod mit? Inkább megmutatom.- végigfutattam a kezem az oldalán és a puncijánál álltam meg. Nedves volt. Most a valóságban is végighúztam az ujjam rajta. És be is dugtam. Forró, mint a nap. A másik kezemet odaügyeskedtem a melleihez és játszani kezdtem velük.
- Ó, basszus...
- Nem, nem. Álmomban nem így volt.- incselkedtem vele.- Megkérdeztem, hogy kié... vagy... és azt mondtad...- harapdáltam a nyakát, ahogy tekergőzött a kezeim alatt.
- A tiéd vagyok, Jiminie. Csak a tiéd.- nyögte.
- Igen. Az enyém. Az én gyönyörű, szexi jagiya-m.- fejeztem be a mondatot, amit álmomban elkezdtem.- Látni szeretnélek. Hol a távirányító?
Vakon tapogatózva megkereste. A következő pillanatban lágy fény ömlött el rajtunk.
- Ez az...- most már láttam is. Végigsimítottam rajta. Odatörleszkedett a kezemhez. Hátranyúlt és a hajamba túrt.
- Jiminie... basszus, megőrjítesz...- lehelte, ahogy markolgattam, simogattam. Az érzés kölcsönös volt. Már eleve fel voltam izgulva az álom miatt, de a valóság... bassza meg, klasszisokkal jobb. Oldalra fordította a fejét és hevesen megcsókolt. A számba nyögdécselt és fújtatott, mert a mutatóujjam visszatért a csiklójához. Kőröztem körülötte, dörzsöltem, simogattam.
- Ó, bassza meg... Jiminie... ez annyira... basszus...
- Jó?- csókoltam a nyakát nyálas csókokkal.
- Fan... fantasztikus... mindjárt... ó...- remegni kezdett az öle.
- Engedd el magad, jagiya, élvezd...- súgtam a fülébe. Bedugtam a térdem a két lába közé és széjjelebb tártam. Egy perc múlva remegve elélvezett. A párnáját meg az öklét rakta a szája elé, hogy tompítsa a sikolyát. Lágyan simogattam, amíg lecsengett az orgazmusa.
- Sze... szeretlek.- sóhajtotta, amikor levegőhöz jutott.
- Én is szeretlek.- pusziltam meg a vállát. Meg akart fordulni, de megfogtam a derekát.- Maradj... told ki egy kicsit a popsidat... igen így.- értette mit akarok. Már a masszázs óta vágyom erre. Behomorította a hátát és a kerek feneke hozzásimult a medencémhez. Megfogtam a farkam és a hüvelyéhez igazítottam. A legszívesebben azonnal beletemetkeztem volna, de visszafogtam magam. Elég nedves volt, de nem akartam fájdalmat okozni neki, még véletlenül sem.
- Hmmm...- szinte morgott, amikor lassan beléhatoltam. Vagy az én voltam? Valószínűleg, mert kibaszott jó volt. Bársonyos és forró. És nagyon szoros. Megmozdította a fenekét és tövig csúsztam belé.- Ááá, igen...- nyögött. Igen, igen, igen! Illetve nem, nem, nem! Koncentrálj, nehogy elsülj!
- Jagiya... bassza meg... kellett volna egy gumi...- préseltem ki magamból a szavakat.
- Van...- nyögte.
- Nincs az az isten, hogy én most kivegyem.- nevettem a nyakába. Felkönyököltem mögötte és egy kicsit kihúzódtam, aztán vissza. Beharapta az ajkát az élvezettől. Lassan mozogni kezdtem. Nyögdécselt és hörgött, amikor mélyebbre mentem benne. Kitekerte magát és lehúzta a fejem egy nyálas csókra. Simogattam, ahol értem. A csípőjén és a combján holnapra ott lesz a kéznyomom. A nyakán pedig egy új szívásnyom. Nem tehetek róla, de annyira bepörget. A legédesebb és legmocskosabb dolgokat zihálta, engem pedig elkapott a hév. Szeretem. Ezt nyögtem a szájába is, amikor elélveztem vele együtt.Lilla POV
Mámorító volt. Ezért felébreszthet bármikor. Igaz, nem szándékosan csinálta, hiszen álmodott, de ez... jobb volt, mint egy valóra vált álom. Lassan lecsillapodott a zihálásom. Az övé is. Szorosan ölelt és puszilgatott. Éreztem, ahogy kicsusszan belőlem a férfiassága. Megfordultam az ölelésében.
- Jiminie... basszus... szeretlek.- puszilgattam a mellkasát.
- Én is szeretlek, angyalkám.- felemelte az állam és megcsókolt. Összefonódtunk, egy kupac láb és kéz. Tökéletes. Kerek a világ. A mi kis világunk.
- Meg kéne törülköznünk.- puszilta meg a homlokom pár perc múlva.- Hozok valamit. - kibogozta magát és kiment. Ábrándozva néztem utána. Micsoda popsi...
Visszajött mosolyogva és megállt az ágy mellett.
- Maradj így!- vette fel a telefonját. Én csak nevettem rajta. Lőtt pár képet, aztán lerakta és rendbe tett. Ledobta a törülközőt és visszafeküdt mellém. Ránk húzta a takarót.
- Mennyi az idő?- kérdeztem ásítva.- Bocsi...- kuncogtam.
- Fél 1. Még tudunk pihenni.- ölelt magához. Csendben simogattuk egymást, aztán...
- Jiminie...
- Igen, jagiya?
- A többi... a többi lányról is vannak fotóid?- ez most csak úgy eszembe jutott. Jól van, na. Kit akarok átverni? Egy ideje már jártatom rajta fejem.
- Nincsenek.- emelte fel az állam.- Miért kérdezed?- nézett a szemembe kutatóan.
- Hát, mert azt mondtad... hogy szereted megörökíteni a pillanatokat. Emléknek. És csak...
- Egy képem van, még az első barátnőmről. Fent van a szobámban. Holnap megmutatom. A többi... nos, nem nagyon van mire emlékezni. Csomó üzenetváltás, néhány randi. Pár lopott pillanat a backstage-ben, valamelyik díjátadón vagy show-ban. És a menetrendszerű csalódás.- megsimogatta az arcomat.- Semmi említésre méltó. És ha lennének, se nézegetném őket. Valószínűleg kitöröltem volna az összeset. Szeretlek.- adott egy lágy csókot.
- Én is szeretlek. Csak... fura lenne... kényelmetlen érzés, érted?- elpirultam.- Persze, a te emlékeid lennének és semmi jogom...
- Minden jogod megvan hozzá.- simogatta be a hajam a fülem mögé.- Én is kényelmetlenül érezném magam, ha neked lenne tele a telefonod intim képekkel az exedről. De gondolom nincs...?
- Nincs. Intim amúgy sem volt.- vontam meg a vállam.- Csak pár a szülinapokról, karácsonyokról. Kitöröltem őket. Csak a húgomról és a nagyszüleimről vannak képeim. Meg rólatok.
- Rólunk?- húzta össze a szemöldökét.
- Igen.- vigyorogtam.
- Én csak valami gyümölcsökről láttam pár mappát. Amikor beállítottuk a telefonod a hyung-gal.
- Nem néztél beléjük?
- Nem.
Oldalra hengeredtem és felvettem a telefonom az éjjeli szekrényről. Felültünk törökülésbe.
- Akkor megmutatom. Tessék, ezek a BANÁNOK!- megnyitottam. Csoportfotók voltak róluk és MEME-ek. Pár GIF és videóösszeállítás. Elkezdett nevetni.
- BANÁNOK? Miért pont BANÁNOK?
Megmutattam neki a MINION-os videót.
- Ó, basszus, ezen annyit röhögtünk...- még jobban nevetett.- És az a másik?- mutatott a NARANCS mappára. Megnyitottam. A több mint 1000 kép róla. A LIVE-jai, FANCAM-ek és az egyebek.
- És ez miért NARANCS?- húzta fel a szemöldökét.
- Ez volt a legelső kép, amit feldobott a GOOGLE, amikor a K-CON után rádkerestem.- mutattam neki az egyik PERFECT MAN-es fotóját.
- És? Melyik a kedvenc képed?- mosolygott rám.
- Ez.- simogattam meg az arcát.- Ez a kedvencem.- adtam egy puszit a puha ajkaira. Magához húzott és forrón megcsókolt. Ez határozottan jobb, mint akármilyen kép. Hátradőlt, velem a karjaiban.
- Szeretlek. Nagyon-nagyon.- mormolta a számra csókolózás közben.
- Én is téged, Jiminie. Nagyon-nagyon.
Kezdett újra felforrósodni a hangulat. Meztelenek voltunk még mindig és ahogy összesimultunk...
- Nem tudok betelni veled...- átfordított és rámfeküdt. Csókolta a nyakam, a mellem, a hasam. Aztán lejjebb.
- Jiminie...- fúlt el a hangom. Csodákat tud művelni a szájával. De én is kényeztetni akarom. Eszembe jutott a szombat este...- Jiminie, fordulj meg!- most ő habozott.- Csak próbáljuk meg... én se csináltam még. Ha nem jó, akkor szólok.- győzködtem.
- De tényleg...
- Szólni fogok, becsszó!- haraptam be az ajkam.- Gyere!- ütögettem meg a fejem fölött a párnát. Feljött mellém és megcsókolt.
- Jagi, ha bármi bajod lesz...- simogatta meg az arcom.
- Nem lesz.- adtam egy puszit a szájára. Elhelyezkedett és végre a számba vehettem. Gondosan eltartotta magát tőlem, hogy még véletlenül se menjen túl mélyre a torkomba.
- Bassza meg...- sziszegte a puncimba amikor mégis majdnem teljesen bekaptam. Kiengedtem és játszadozni kezdtem vele. Ő is velem. Ez egy jó játék volt, mert a végén mindketten nyertünk. Lihegve feküdtünk utána egymás mellett.
- Basszus...- heherésztem.
- Igen, basszus...- sóhajtotta.- Kivégeztél.- mosolygott.
- Te is engem.- adtam egy puszit a combjára. Megfordult és betakart mindkettőnket.
- Nem vagy álmos?- kérdezte, amikor befészkelődtem az oldalához és cirógatni kezdtem a mellkasát.
- Kicsit. Te az vagy? Lekapcsoljam a fényt?
- Felőlem maradhat. Szeretlek.- megfogta a kezem és megpuszilta.
- Én is szeretlek téged. Jó éjt!- hunytam be a szemem.
- Neked is, angyalkám.
Egy perc múlva éreztem, ahogy elnyomja az álom. Aztán engem is.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...