Jimin POV
A másik talkshow felvétel rendben lement. Ez a James Corden elég normális figura. Vicces és kedves. Beszéltük is, hogy hozzá, ha hívnak, visszajövünk. 1-kor írt a szerelmem, hogy felkelt. Ahogy tudtam visszaírtam. Aztán küldött egy videót. Megérkezett a meglepetésem. Ő nem tudta, de Seoyun-ah-val szerveztem le. Megkapta az új albumot, az összes képet, posztert, kiegészítőt... mindent. Néztem, ahogy kibontja. Méltatlankodott persze a sírós képek miatt, dehát ez volt a koncepció. Elvégre LOVE YOURSELF: TEAR az album címe.
L:" Gondolom ez sem véletlen..."- mutatta az egyik képemet. A külső fotózáson készült, a pulóveremen REGRET felirat. Igen, megbántam, ahogy viselkedtem.
L:"Köszönöm szépen! Szeretlek! Nagyon-nagyon!"- integetett és vigyorgott a kamerába a videó végén.
J:"Van még két interjú, aztán hívlak. Szeretlek ♡♡♡♡♡"
Visszamentünk a szállodába, ettünk, utána mindenki elment pihenni. Azonnal hívtam.
- Sziaaa!- köszöntött mosolyogva.
- Szia...
Szétkapcsolt. Újra hívtam.
- Jagiya...
Megint megszakadt. Mi a fasz van már? Elment a wifi. Aztán visszajött, de nagyon gyengén. Még háromszor megpróbáltam, de nem tudtunk beszélni. Fel tudtam volna robbanni.
J:"Jagiya, gyenge a net. Már szóltam Namjoon-hyung-nak, hogy kérdezzen rá. Nem is tudom mikor kapod meg ezt az üzenetet. A francba! Szeretlek. Hiányzol. XO×1000000"
Elmentem lezuhanyoztam, felöltöztem, összepakoltam. Végre jelzett a telefonom.
L:"Szerelmem, most kaptam meg az üzeneted. Próbáltalak én is hívni, a rendesen is, de valamiért nem kapcsol. A szállodát is próbáltam, de az se kapcsol. Nem tudom mi van. Szeretlek. Hiányzol. Nagyon-nagyon. Seoyun-ah is próbálkozott Hobi-ya-val, de ők se tudtak beszélni. Remélem, hogy később megjavul. Meg tudjátok így egyáltalán csinálni VLIVE-ot? Azért próbálj majd legalább írni, valamikor csak megkapom. XO×1000000000"
Láttam, hogy 10 perce küldte és csak most kaptam meg. Írni kezdtem, de aztán kitöröltem. Elindítottam inkább a videófelvételt.
"Szia jagi! Sokat gondolkodtam az elmúlt időszakban... magamról, a csapatról. És rólunk...."
Majdnem félórát beszéltem. Csapongtam az emlékekben. A régiekben és az újakban is. És az érzéseimben.
"... Össze-vissza hablatyoltam, igaz? A lényeg, hogy szeretlek. Nagyon-nagyon. Amint tudlak, hívlak. Már csak 4297 perc. Hiányzol, jagiya. Kibaszottul hiányzol."
Intettem a kamerába és leállítottam a felvételt. Rányomtam a küldésre. Előbb vagy utóbb megkapja. Elfeküdtem, hogy pihenek, de nem tudtam ellazulni. Nem akarok egyedül lenni, tört rám. Átmentem Tae-hez. Aludt. Jungkookie is. Hobi-hyung meg zuhanyzott. Bekopogtam Suga-hyung-hoz.
- Gyere!- szólt ki. Benyitottam.
- Nem zavarok?
- Nem. Mizu?- pakolászott tovább.
- Szarakszik a net.- fújtam egy nagyot.
- Tudom.- húzta a száját.- Próbáltam pár file-t küldeni Adora-nak, de még mindig azt mutatja, hogy függőben. Nem tudtatok beszélni, igaz?
- Nem.- dörzsöltem meg az arcom.- Pár üzenetet váltottunk, de... mindegy. Majd megjavul. Küldtem neki egy videóüzenetet. Egyszer csak odaér.
- Ez csak átmeneti zavar. Legfeljebb majd a repülőről felhívod.- próbált felvidítani. Bement a fürdőbe a cuccaiért. Megláttam egy nagy pohár üdítőt az asztalon.
- Hyung, megihatom az üdítőd? Kiszáradt a szám.
- Persze.- szólt ki. Megfogtam a poharat és lehúztam.
- Milyen üditő volt ez? Nagyon finom.
- Jeges tea.- jött ki.
- Hmmm. Nem olyan íze volt.
- Nem?- csodálkozott.- Add csak ide azt a poharat!- nyújtotta a kezét. Beleszagolt.- Ó, hogy az a jó...
- Mi a baj, hyung?- kérdeztem, de kezdtem furán érezni magam.
- Pillanat...- túrt a hajába és a telefonhoz ment.- Hallo, it is the room 1422. 10 minutes ago i ordered an ice tea. Can you tell me what did you bring because it was definitely not an ice tea... i see... bye.- rakta le a kagylót. Mérgesen felhorkantott.
- Hyung, mi történt?
- Ez egy LONG ISLAND ICE TEA volt. Az történt.- kérdőn néztem rá. Jeges tea, nem?- Alkohol van benne. Nem is kevés.- na ez tényleg baj.- A kurva életbe!- indult az ajtóhoz.
- Hova mész?
- Szólok Namjoon-ah-nak. Ülj le!
Két perc múlva jött is vissza a leader-ünkkel és Jin-hyung-gal.
- Hogy érzed magad?- kérdezte Namjoon.
- Jól. Mármint bizsergek, de...
- Kezd beütni.- bigyesztette a száját Suga-hyung.
- Hyung... nem tudtam...- néztem Namjoon-ra rémülten.
- Tudom, Jimin-ah, tudom.- túrt bele a hajába idegesen.- Basszus, egy óra és élőben leszünk...- nézte a földet maga előtt.
- Addigra lehet kimegy belőle.- jegyezte meg Jin-hyung.
- Ja, és másnapos lesz, mint a fene. Az a koktél rohadt erős.- grimaszolt Suga-hyung. Hú, az nem jó...
- Oké, akkor megmondom mi lesz. Ha esetleg kezd kimenni, kap még egyet. Inkább spicces legyen, mint nyűgös. Mi majd figyelünk rá a VLIVE-ban és ha elszólná magát, akkor közbevágunk. Szólok Sejin-nim-nek is.- indult kifelé.
- Hyung...- szóltam utána.
- Jimin-ah, nem lesz baj. Nem hagyjuk.- fordult vissza, de aztán kiment.
- Jól van, Jimin-ah.- veregetett vállon Jin-hyung.- Csak ne beszélj majd sokat és nem lesz gond. Te amúgy is vicces részeg szoktál lenni, majd az ARMY-k jót nevetnek. Mi meg figyelünk. Összepakoltál már egyébként?- bólintottam.- Jó, megyek én is befejezni. Maradj itt!- azzal kiment.
- Hogy vagy?- pakolt tovább Suga-hyung is.
- Jól, de tényleg kezd hatni.- basszus, basszus, basszus!
- Nem is érezted? Az alkoholt?
- Nem. Hideg volt, én meg nagyon szomjas voltam. És tényleg finom volt.- kuncogtam. Aha, na most már tényleg spicces vagyok. Kopogtattak.
- Gyere!- szólt ki Suga-hyung. Sejin-nim volt. Felakartam állni.
- Maradj!- nyomott vissza.- Namjoon-ah elmondta mi történt. Ne aggódj, nem lesz gáz! Vacsoráztál rendesen?
- Igen.- biccentettem.
- Rendben. A srácok majd vigyáznak, hogy el ne szóld magad. Próbálj azért koncentrálni, már amennyire tudsz. Tudod, az albumra, a rajongókra, az új klipre. Átolvastad már a forgatókönyvet, ugye?
- Igen, Sejin-nim.
- Jól van. 10 perc és indulunk. Ideküldöm Hobi-ya-t, hogy segítsen a cuccaiddal.- azzal otthagyott bennünket.
- Írok a jagi-mnak.- halásztam elő a telefonom. Kicsit megmasszíroztam a tarkóm, hogy magamhoz térjek, aztán pötyögni kezdtem.
J:"Jagiya, ne akadj ki majd a LIVE-on, de egy kicsit becsiccsentettem. Esküszöm véletlen volt. Majd elmesélem. A többiek vigyáznak rám. Hívlak amint tudlak. Szeretlek."
Megjött Hobi-hyung. Elmentünk a cuccaimért, aztán le az autóhoz. Elvittek a stúdióba, amit kibéreltek. Amikor végeztem a sminkeseknél és a fodrászoknál, megjelent Namjoon-hyung mellettem.
- Hogy vagy? Józanodsz már?
- Igen. De nem kell több pia. Bírni fogom.
- Biztos?
- Biztos.
- Jól van, Jimin-ah.- mosolygott.- Gyere, kezdünk.- indult el a díszletbe.
A VLIVE rendben lement, csak egyszer szóltam el majdnem magam, de Jin-hyung és Hobi-hyung gyorsan elterelte a dolgot. Taetae-t azért megcsapkodtam utána, mert csak kikényszerítette belőlem az angolt, pedig mondtam neki készülődés közben, hogy inkább hanyagolom.
- Hyung, van még 5 percünk? Itt jó a wifi...- mentem oda Namjoon-hoz.
- 5 perc. Nem több.- biccentett. Már kaptam is elő a telefonom. Leültem a sarokban és megnyomtam a hívást. Azonnal felvette.Lilla POV
Alighogy véget ért a VLIVE, csörgött a telefonom.
- Szia, jagiya! Nagyon cikis voltam?- dörgölte meg az arcát. Látszik, hogy nyűgös. Kezd józanodni.
- Szia, szerelmem! Nem, nem voltál. Spicces, az igen. De ciki, az nem. Mi történt?- kérdeztem kiváncsian. Hogy lehet véletlenül becsiccsenteni?!?
- Suga-hyung-nak tévedésből egy... elfelejtettem a nevét, basszus... szóval jeges teát rendelt és valami alkoholost hoztak helyette. Én meg megittam. Egyhajtásra. Szomjas voltam.
Ó, hát akkor már értem. A soju-hoz meg a sörhöz van szokva. Ahhoz képest az a koktél olyan, mint a lórúgás.
- LONG ISLAND ICE TEA. Hát nem csodálkozom, hogy becsiccsentettél. Az tömény alkohol.- mosolygtam.
- Tényleg nem voltam ciki?- grimaszolt.
- Nem, szerelmem. Lesz ugyan pár MEME meg frankó kis GIF-ek, de mindent egybevéve csak a szokásos.- kuncogtam.- És jól elmondtad az angol mondatokat is, amiket írtunk. Hiba nélkül.
- Pedig nem akartam, mert féltem, hogy belesülök... de Tae csak nem hagyta... meg is csapkodtam.- heherészett.- Megkaptad a videót is? Amit küldtem?
- Igen. Még pont megtudtam nézni, mielőtt kezdődött a VLIVE. Én is szeretlek. És kibaszottul hiányzol. Kevesebb, mint 3 nap, szerelmem.- próbáltam őt is és magamat is biztatni egy félmosollyal.
- Tudom.- fújt egy nagyot.- Remélem Vegas-ban már nem lesz baj a nettel.- túrt a hajába.- A klippet láttad már?
- Még nincs fent.- ráztam a fejem.
- Ja, tényleg!- csapott a homlokára.
- Jimin-ah! Lassan idő van!- szólt oda Namjoon-hyung.- Ez neked is szól, Hobi-hyung!
- Mennem kell...- fintorgott.- Jagi, lehet el fogok aludni a gépen. Fáradt vagyok.- sóhajtotta.
- Akkor pihenj, Jiminie.- mosolyogtam rá.
- De hívni akartalak onnan is.- bigyesztette a száját durcásan.
- Hívj, ha fent leszel. De ha elalszol, akkor elalszol. Csak vigyázz magadra! Igyál sok vizet! És jó voltál. Vicces-spicces. A kommentekben odáig voltak a kis pólós megmozdulásodért.- emelgettem a szemöldököm. Huncut mochi-mosoly ült ki az arcára.
- Neked is tetszett?- hajolt közelebb a kamerához.
- Nagyon.- hajoltam én is közelebb.
- Akkor jó.- vigyorgott csintalanul.- 4000 valahány perc múlva élőben is láthatod. És le is veszem.- nyalta meg a száját.
- Mertem remélni. Unalmas nélküled zuhanyozni.- nedvesítettem meg én is ajkaim.
- Ó, ne csináld ezt velem...- takarta el az arcát.
- Ne?- bigyesztettem a szám.
- Ne... vagyis de... csak a farokerdő... emlékszel?- nevette el magát.
- Emlékszem.- vigyorogtam tele szájjal.- Oké, befejeztem. Szeretlek.- cuppantottam a kamerába.
- Én is téged, jagiya. Én is téged.- sóhajtotta.- Megyek, rendben? És ha már nem beszélnénk... írj majd amikor felkelsz.
- Rendben, szerelmem. Írok. Szép álmokat, ha elaludnál!
- Neked is, jagi.- dobott egy puszit.- Szia! Szeretlek! Hiányzol!- integetett.
- Én is szeretlek! Puszi! Hiányzol!- integettem én is, aztán kinyomta.
Szegénykém, kutyául fogja érezni magát holnap.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...