139.rész(+18)

299 8 5
                                    

Jimin POV

Lezuhanyoztunk és indult a szépítkezés. Sokat nevettünk miközben kenegettük egymást. Csináltunk egy rakat minivideót. A pandásat felraktam az INSTA-ra. Privát, kevesen tudják, hogy az enyém, ráadásul felismerhetetlen voltam benne. A körömreszelésre azonban már nem vállalkoztam, nem akartam elrontani neki. Hipp-hopp lereszelte mindkettőnknek. A kézápolós rész is nagyon jó volt, mert a hatékonyság miatt- ezt ő közölte nevetve- a krémet a végén egymás kezeibe masszíroztuk, egyszerre.
- Melyik legyen?- mutatott utána két körömlakkot. Nekem mindkettő rózsaszín volt. De ugye nem...?
- Angyalkám...- csóváltam a fejem.
- Nekem, nem neked. Nem tudok dönteni.- vigyorgott.
- Ez.- mutattam rá az egyikre megkönnyebbülten.
- Akkor a barack. Jó választás.- bekapcsolt valami lámpás izét.
- Ez mi?- kérdeztem
- UV-lámpa. Ez géllakk. Tartósabb, mint a sima, mert keményebb. Nem pattog le olyan könnyen. A lámpa keményíti meg.- magyarázta és közben kitekerte az üveget.
- Megpróbálhatom?
- Persze, szerelmem.- adta oda.
- Ki tudod javítani, ha elrontom?- jutott eszembe.
- Ki. De nem fogod elrontani.- tartotta oda a kezét.
Tényleg nem rontottam el. Odatartotta utána a lábait is.
- Csak hogy passzoljon...- vonta meg a vállát.
- A kisujjadon mindig elkenődik. Túl kicsi.- elégedetlenkedtem, miután háromszor is le kellett törölnöm.
- Csak egy pöttyöt tegyél rá, majd elterül.- mosolygott.
- Jó. Kész is.- közöltem, miután a másikat is befejeztem.
- Köszönöm szépen.- dugta be mindkettőt egyszerre.- Most te jössz.- mondta, amikor elpakolta a lámpát.
- Mi?- lepődtem meg.
- Lábmasszázs következik! Dőlj el!- ütögette meg a párnát.
- Oké...- helyezkedtem el.- Ó, basszus...- nyögdécseltem. Isteni volt.
- Jó?- húzta az agyam, mert tisztában volt vele, hogy egy fél orgazmussal felér, amit művel velem.
- Jó?... Fantasztikus...- élvezkedtem. A talpam után a lábszáram következett, aztán a combom.
- A hátadat is megmasszírozzam?
- Ühüm.- lekaptam a pólóm és hasra fordultam. Rámült és folytatta az áldásos tevékenységét.- Lehet el fogok aludni.- sóhajtottam.- Lelazítottál.- mosolyogtam lehunyt szemmel.
- Aludj, szerelmem, nyugodtan.- súgta.
- De ne hagyj itt, rendben?
- Nem megyek sehova.- mosolygott a hangja.
- Te nem vagy álmos?- dünnyögtem már félálomban. Tényleg varázskezei vannak.
- Kicsit.- már csak simogatott.
- Akkor dőlj el te is...
- Jó.- puszilta meg a vállam. Leszállt rólam és elfeküdt mellettem.
- Szeretlek.- sóhajtottam.
- Én is szeretlek téged.- cirógatta a hátam.
- A kislábujjaddal fogok álmodni.- mocorogtam közelebb hozzá.
- Jiminie...- kuncogott.
- Olyan, mint egy cuki kis borsószem...
- Aludj már!- simogatta most a tarkómat kuncogva.
- Diktátor...- mormoltam még utoljára, aztán beszippantott álomország.

Lilla POV

Gyönyörködtem még picit a békésen szuszogó arcában, aztán én is lehunytam a szemem. Egy kis lazítás tényleg belefér. Álmomban megint a kertben voltam, de most tengernyi gyönyörű kék virág vett körül. Elfeküdtem rajtuk, mélyen beszippantottam az illatukat. Finom, édes, részegítő. A nap simogatta az arcom. Szinte éreztem, ahogy a sugarai csókolják a bőröm. Annyira valóságos volt. Felsóhajtottam.
- Ez jó...

Jimin POV

Jól esett ez a kis szundítás. Lassan magamhoz tértem. Még mindig a hasamon feküdtem. Az angyalkám mellettem, a karja és a lába rajtam, békésen mosolyogva álmában. Biztos valami szépet álmodik. Nem akartam felébreszteni, ezért nagyon óvatosan fordultam felé. Kicsit mocorgott, de nem nyitotta ki a szemét. Jó. Elmerültem benne pár percig. A hullámos hajában, a napcsókolta bőrében, a finom ívű ajkában, és az apró anyajegyben az állán. A sűrű szempilláiban... gyönyörű. Nem bírtam tovább magammal. Felemeltem a kezem és megcirógattam... aztán lágyan puszilgatni kezdtem. Közelebb bújt hozzám.
- Ez jó...- sóhajtotta. Megpusziltam a száját is. Elmosolyodott.
- Fent vagy?- súgtam az ajkára.
- Félig... ne hagyd abba... kérlek...- csücsörített.
- Nem hagyom...- megcsókoltam lágyan.

Szerelmem I.Where stories live. Discover now