Jimin POV
- Jagiya, egyébként ebben mi volt a büntetés? Mert én rohadtul élveztem!
Felnevetett.
- Hát tovább akartam húzni az agyad, de... túl csábító vagy.- vonta meg a vállát. Beletúrt a hajamba egy boldog mosollyal és adott egy eszkimópuszit.- Túl szexi. Főleg a kis kerek, izmos feneked. Azt hiszem hagytam rajta pár fognyomot.- emelte fel a szemöldökét.
- Legközelebb én is hagyok egy párat a tiéden. Csak hogy érezd a törődést! Itt fogom kezdeni!- cirógattam meg a húsát a feneke és a combja találkozásánál. Kuncogni meg mocorogni kezdett. Hmmm.
- Jagi, csak nem csiklandós vagy?- beharapta a száját.
- Attól függ.- válaszolta.
- Mitől?
- Hogy meg akarsz-e csiklandozni.- de már vigyorogva tolt is el magától. Tudtam, tudtam, tudtam!!! El kezdtem csiklandozni. Kacagva tiltakozott.
- Jiminieeee! Neeee! Fejezd beeee! Kérleeeek! Szeretleeeek!- visított. Azért még egy kicsit csikiztem. Vihogva törölgette a szemét és korholt utána.
- Jiminie, majdnem bepisiltem!
- Jagi, csak megmentettem a becsületedet. Most, ha kérdezik, mondhatod, hogy azért sikoltoztál, mert megcsiklandoztalak.
Ledöbbent aztán újra hangosan nevetni kezdett.
- Egy igazi gentleman vagy!- nyomott egy cuppanós puszit az arcomra.
- Állok szolgálatára, hölgyem! Bármikor!- megsimogattam az arcát.
- Elmegyek WC- re, aztán, ha van kedved, lezuhanyozhatnánk együtt- csábított.
- Mentsük meg a bolygót?- incselkedtem.
- Ühüm.- adott egy puszit.
- Jó. Menj! Szólj, ha mehetek!- paskoltam meg a fenekét.
Kiszállt mellőlem és kiment. Mosolyogva néztem utána. Nem takargatta magát. Oké, nem is pózolt vagy ilyesmi, de ez akkor is jó. Dudorászgattam egy kicsit, aztán kinyílt az ajtó.
- Jöhetsz!- szólt ki. Bementem. Apró kis helyiség, párszor voltam már bent kezet mosni, miután bekentem a hátát.
- Mindjárt bemelegszik.- kinyitotta a zuhanyt.- Jó volt a tipped a hideg zuhannyal kapcsolatban, de jobb szeretem a meleg zuhanyt.- grimaszolt és megnézte a hátát a tükörben.- Látod, most már tényleg majdnem elmúltak.
Mögé léptem, átöleltem és a vállára raktam az állam.
- Igen, majdnem elmúltak. Hogy van a bordád?- simogattam meg.
- Jól, az orvos azt mondta, hogy nem látott már repedést. Szóval minden oké, csak még egy ideig kíméljem magam. De jól vagyok. Makkegészséges.- mosolygott a tükörben. Felvettem a telefonom és lőttem egy képet. Csak csóválta a fejét.
- Mi van? Jelszavas mappába rakom, ne aggódj!- nyomtam egy puszit az arcára.
- Nem aggódok, de ez a fényképmánia...
- Szeretek fotózni. Szeretem megörökíteni a pillanatokat, az érzéseket. Ez például mindig emlékeztetni fog, hogy mennyire az enyém vagy. Hogy mennyire bízol bennem.
Mintha nem értené, legalábbis ezt láttam a szemében.
- Nem takargatod magad meg szégyenlősködsz. Így értem.
- Jiminie, nem hiszem, hogy valami végzet asszonya lennék. De hiába takargatnám magam. A valóság attól még valóság. A melleim nem lesznek szebbek vagy a csípőm keskenyebb attól, hogy szemérmeskedek, főleg előtted. Mert még sok szemérmetlen dolgot szeretnék csinálni veled meztelenül. Remélem te is.
- Szemérmetlen és meztelen? Még szép, hogy szeretném! Egyébként meg mi a bajod a ciciddel?- fogtam tenyérbe a jobb oldalit, amit nem takart a haja.- Tökéletes.
- Örülök, hogy tetszik.
- Én is tetszem neki, látod.- éreztem ahogy a mellbimbója megkeményedik mikor kicsit meg markolásztam.
- "Neki" a gyűrűid tetszenek.- nevetett.
- Ó! Nem karcolnak, ugye?- riadtam meg.
- Nem, csak hidegek. Fürdünk?
Ledobtam a nadrágot és bementünk a már felmelegedett kabinba. Komótosan lemosdattuk egymást, váltottunk egy-két puszit, beszélgettünk mindenféléről. Segítettem megmosni a haját.
- Aham, szóval ennek van eperillata!- amikor masszírozni kezdtem a sampont a fejbőrén.- Azt hittem a parfümödnek.
- Nem használok parfümöt. Pontosabban most nincs parfümöm. Elfogyott és nem tudom, hogy honnan tudnék szerezni. Már nem gyártják, szóval mindig a neten kell vadásznom rá.
- Akkor miért nem próbálsz meg egy újat?- érdeklődtem.
- Szeretem azt az illatot. Szeretem magamon és szerintem illik hozzám.- vonta meg a vállát hátradöntött fejjel.- Ilyen vagyok. Ragaszkodó típus. De lehet igazad van. Majd körbenézek, hátha találok olyat ami tetszik.
- Van egy nagy illatszeráruház, ahol mindenfélét lehet kapni. Majd megadom a címet. Mi is odajártunk, de mostanában csak online rendelünk. Nem éri meg a felhajtás, hogy személyesen menjünk. Kész, öblítheted!
Lemosta a habot a fejéről.
- Bebalzsamozod?- nyomta a kezembe a másik flakont.
- Persze.- eloszlattam a haján.- Félre ne értsd, szeretem ezt az eperillatot rajtad. Emlékszel arra, amikor az első estén belémütköztél? Egy hétig eperrel álmodtam utána.
Megfordult, az arca meglepett volt.
- Igen, igen.- magamhoz húztam.- Meg azt is álmodtam, hogy salsa-zunk...
- Aznap én is azt álmodtam, hogy táncolok veled... a hercegemmel...- átölelte a nyakam és megcsókolt.
- Álmaim hercege, táncolsz majd velem?- kérdezte pihegve a csók után.
- Persze, királynőm. Szárítsd meg a hajad és lemegyünk a táncterembe, jó?- adtam a homlokára egy puszit.
- Szeretlek. Nagyon-nagyon.- a vállamra hajtotta a fejét.
- Én is szeretlek téged, jagiya. Nagyon-nagyon. Mosd le a balzsamot és menjünk!- doboltam egy párat a fenekén. Szépen csattogott a vizes bőrén a tenyerem. Ő is megpaskolta az enyémet.
- Rendben, szerelmem.
Amíg lemosta a balzsamot kimentem törülközni, közben néztem, ahogy végez. Az én jagiyám. Az élet csodaszép.Lilla POV
Hogy a francba lehet, hogy percről percre jobban szeretem? Teljesen elvarázsol. Leöblítettem a hajam és elzártam a vizet. Ahogy kinyitottam a fülke ajtaját már be is burkolt egy törülközőbe. Ő már felöltözött.
- Meg ne fázz nekem! Itt van egy a hajadra is.- mosolygott melegen rám. Gyorsan turbánt tekertem a fejemre.
- Köszönöm, szerelmem.- adtam egy puszit a szájára. Kézenfogtam és visszamentünk a szobába.
- Felöltözök, jó? Utána hajszárítás és mehetünk.- mentem a komódhoz. Azt hittem lefekszik az ágyra, de követett. Kihúztam a fehérneműs fiókot és azon gondolkodtam melyiket válasszam. Kivette az egyik új szettet, amin még rajta volt a címke. Egy piros, csupa csipke összeállítás volt.
- Hmmm. Ez nagyon szexi, jagi. Nagyon-nagyon szexi. Mikor vetted?
- Szerdán. Mielőtt Seoyun-ah-val kávéztam.- közben kivettem egy fehér szettet. Ezen csak kis csipkedíszítés volt. De ez is új volt. Leültem az ágyra, megszárítkoztam és felvettem a fehérneműt. Ő tovább nézelődött a fiókban. Visszamentem ruháért.
- Találtál valami érdekeset?- böktem meg az oldalát. Kicsit elpirult.
- Csak nézelődök.- de aztán elsötétült a szeme. Alaposan végigmért.- Álmodozok.- húzott magához.
- És miről?- simítottam végig a karján.
- Arról, hogy foglak ezektől megszabadítani...- egy puszi a számra.- Lassan csináljam...- egy puszi a nyakamra.- Vagy inkább tépjem le?- hátradöntött. Meglepetésemben az egyik lábamat az övé köré kulcsoltam. Félkézzel félrehúzta a melltartót és erősen megszívta a mellbimbóm.
- Aztaro...!- fúlt el a nyögés a torkomban, ahogy végigsöpört rajtam a vágy. A turbánom kioldódott és a törülköző leesett a földre. Megigazította az anyagot a mellemen, adott még egy lágy puszit a kulcsontomra, végigsimított a combomon és belemarkolt a fenekembe.
- Te melyikre szavazol?- búgta. Felemeltem a fejem és ködös tekintettel a szemébe néztem.
- Lepj meg!- húztam oda az ajkát az enyémhez.- Bárhogyis csinálod, élvezni fogom!- éhesen megcsókoltam. Ő viszonozta, de amikor a tarkómra siklott a keze megállt és megszakította. Zavarodottan néztem rá, elnyílt, nedves ajkakkal.
- Jagiya, elveszed az eszem! Tiszta víz a hajad, még a végén beteg leszel. Menj, szárítsd meg! Gyerünk! Aztán megyünk táncolni! Igyekezz!- tolt a fürdőszoba felé.- Viszek be neked ruhát!- adott egy puszit a vállamra és becsukta mögöttem az ajtót. Lassan megfordultam és a zárt ajtóra néztem. Aztán megráztam a fejem, hogy kitisztuljanak a gondolataim. Kifésültem a hajam és elkezdtem szárítani. Teljesen elvarázsol.
ESTÁS LEYENDO
Szerelmem I.
Fanfic"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...