Lilla POV
Váltottunk pár üzenetet még napközben Jiminie-vel, semmi különös, csak helyzetjelentés. Jin is küldött vacsoraötletet, szóval előkészültem. Délután felhívtam Choi-t és előadtam neki az ötletemet Tae utazásával kapcsolatban. Azt mondta, hogy ha sikerült lebeszélnem vele, akkor szóljak neki és ennyi. Fél 7-kor jöttek haza. Szerencsém volt, már ha ez szerencsének számít. Ki voltak fáradva mindannyian. Tae csak feküdt a sarokülőn, nem volt kedve felmenni. Jiminie felment zuhanyozni, így lehetőségem nyílt Tae-vel beszélni.
- Taehyung-ah, tudod már, hogy hogy lesz a szombat? Mert szeretnék egy szívességet kérni.- mondtam neki halkan.
- Milyen szívességet, noona?- fordította oda a fejét.
- Meg kéne kérned Jiminie-t, hogy szombaton kísérjen ki a reptérre. Pontosabban, hogy Choi-jal vigyenek ki benneteket.
- Végülis jó lenne, ha jönne.- morfondírozott.- Ha szabad megkérdeznem miért szeretnéd, hogy elkísérjen?
- Mert megakarom lepni. Kivettem egy házat és megszöktetem romantikázni. Choi fogja odafuvarozni miután kitettek benneteket.- vigyorogtam rá.
Felragyogott az arca. Fel is ült.
- Noona, ez nagyon szuper! Boldog lesz!- átölelt.
- Halkabban!- csitítottam, de én is megöleltem.- Gondolod? Hogy tetszeni fog neki?
- 1000%.- eltolt és megjelent a jellegzetes dobozmosoly.
- Csak ne szóld el magad!- intettem.
Elhúzta a zipzárt a száján és eldobta a kulcsot.
- Köszönöm.- mosolyogtam rá.- Beszéltél a szüleiddel?
- Igen. Még mindig nem mondtak semmi konkrétat, de... hazamegyek és meglátom.- grimaszolt.
- Jól van. Majd elmondod mi volt. Menj zuhanyozni, én meg megyek főzni. És mégegyszer köszönöm.- húztam fel.
- Nincs mit. Ez tényleg jó.- vidámkodott.- Megyek, meg is kérem most azonnal.- indult felfelé.
Utána néztem, aztán bementem a konyhába. Már javában főztem, amikor Jimin lejött.
- Jagi...- odajött, megölelt hátulról és a vállamra tette a fejét.
- Mi van, szerelmem?- adtam egy puszit az arcára.
- Taetae volt nálam.
- Igen?- adtam a tudatlant. Kicsit lelkiismeretfurdalásom volt. Hiszen én szerveztem így, mégis úgy teszek, mint aki nem tud semmiről. De ez nem hazugság. Csak füllentés.
- Megkért, hogy kísérjem ki a reptérre szombaton. Szóval később jönnék haza. Nem baj?
- Dehogyis baj.- nyugtattam.
- Akkor majd megmondom neki, hogy oké. Szeretlek.- adott egy puszit most ő az arcomra.
- Én is téged. Milyen napod volt?
- Elment.
- Valami történt?- kérdeztem. Szorosan ölelt.
- Nem. Csak elment. A szokásos. Próba, forgatás, interjú.
- Fáradt vagy?
- Kicsit.- éreztem, hogy megrántja a vállát.
- Akkor ülj le, szerelmem!- simogattam meg a karját.
- Ne segítsek?- kérdezte még mindig a nyakamba bújva.
- Nem kell, szerelmem. Nekem az is jó, hogy itt vagy.- cirógattam tovább.
- Jól van. Mi lesz a vacsora egyébként?
- Seolleontang és jjajjangmyeon. Már régen volt, szóval Jin ezt találta ki. Még szerencse, hogy időben szólt, így feltudtam rakni. Megkóstolod?- fordultam felé.
- Igen.
Vettem egy kanállal és megfújtam neki.
- Tessék! De vigyázz, azért még forró!- tartottam elé. Megízlelte.
- Finom.- mosolygott.- Bár mindig finom a főztöd.
- Köszönöm. Örülök, ha ízik.- adtam egy puszit az arcára.- Jin-ah sok mindenre megtanított. Én meg mindent szépen leírtam.- mutattam a receptes füzetemre. Odament és belelapozott. Először mindent magyarul írtam le, a jobb oldalra, aztán a bal oldalra koreaiul.
- Ez a te nyelveden van?- mutatott a lapra.
- Igen. A másik oldalon meg gyakorlom a hangul-t. Nem egyszerű.- fordultam vissza a tűzhelyhez.
- Biztos fura neked.
- Hát az biztos, hogy más. Az írás mindenképp. A nyelv is, de az azért könnyebb. Nálunk is külön ragozás és megszólítás van az idősebbekkel, az idegenekkel, a magasabb rangúakkal és a hivatalos ügyekben. Mi sem különböztetjük meg a nemeket, ahogy ti sem. Viszont sokáig bajban voltam az igen-nel. Nálunk pont az ellenkezőjét jelenti.- néztem kuncogva rá.- Suga sokat ugratott ezzel.
- És mi az ami hasonló még? Vannak szavak... vagy ilyesmi?- ült fel a pultra és kiváncsian rámnézett.
- Igen, de nem sok. Az apa például. Ugyanúgy mondjuk és ugyanazt jelenti. A szeretlek- mosolyogtam rá- bár az csak inkább hasonló hangzású. Meg a noona...- na hurrá!
- Ugyanazt jelenti?- kérdezte.
- Nem. Mást jelent.- vérvörösen kavargattam a jjajjangmyeon-t.
- Miért pirulsz?- hajolt közelebb.
- Mert gyakorlatilag puncit jelent.- a szemem sarkából lestem a reakcióját. Leesett az álla. Aztán meg ő a pultról, mert úgy nevetett. Én is nevetni kezdtem.
- Komoly?- kérdezte a könnyeit törölve.
- Ühüm.- bólogattam.- A többiek nem tudják.- mondtam sietve.- Nekem meg már fel sem tűnik. Az elején... hú, volt hogy alig tudtam visszafogni a nevetést.
- Azt elhiszem.- odajött és magához húzott. Végigsimítottam a karján.- A mi titkunk lesz.- adott egy puszit. Aztán még egyet. És még vagy tizet.
- Szeretlek... noona.- grimaszolt mókázva. Megütöttem a vállát és lebiggyesztettem a szám.
- A jagiya jobban tetszik.- a nyakára kulcsoltam a kezem.
- Nekem is. De jó húzni az agyad.- szemmosolygott.- Adj egy csókot... noona- az orromhoz nyomta az orrát.
- Adok, de csak azért mert szeretlek... oppa.- mondtam duzzogva, de megcsókoltam.
- Nekem meg a szerelmem tetszik jobban.- fogta a két kezébe az arcom a csók után.
- Mert az vagy. A szerelmem.- kisimítottam a haját a szeméből.- A legdrágább kincsem.- én is megfogtam az arcát és megpusziltam. Aztán meghallottam, hogy milyen hevesen rotyog az edényben a jjajjangmyeon.- Basszus, a ragu!- nyitottam nagyra a szemem és ugrottam a tűzhelyhez.- Fú, jó...- húztam félre.- Anyuci lefog nyakazni előbb vagy utóbb.- csóváltam a fejem és adtam egy puszit az arcára, mert megint átölelt hátulról.
- Majd én elviszem a balhét.- vigyorgott.
- Milyen balhét?- lépett be az emlegetett.
- Semmilyet.- mondtuk egyszerre. Kitört belőlünk a röhögés.
- Ezek a mai fiatalok...- biggyesztette a száját Jin.- Tőled azért többet vártam, noona.
Jimin megszorított.
- Bocsánat, anyuci. Jók leszünk.- próbáltam komoly lenni, de úgy kellett beharapnom a szám.
- Jók?- súgta a fülembe Jiminie.- Azt kétlem...- megcsócsálta a fülcimpám. Amikor ezt csinálja, fúúú...
- Én is...- leheltem, de azért belecsíptem az oldalába.
- Jó, befejeztem. Egyelőre.- súgta és adott egy puszit a vállamra.
- Hogy állsz egyébként?- jött oda Jin.
- Már csak a tésztát kell megfőzni.- mutattam a fazékra.
- Jó. Taehyung-ah-ék már terítenek.
- Szólok a többieknek, hogy jöhetnek. Rendben, hyung?- kérdezte Jiminie Jin-től.
- Rendben, Jimin-ah. Mi befejezzük, aztán tálalunk.
Rámosolyogtam Jimin-re, aztán a levest kezdtem el kiadagolni.
- Bedobod a tésztát?- fordultam Jin-hez.
- Persze.
- Milyen napod volt?- érdeklődtem.
- Elment.
Elkezdtem nevetni, ő meg csodálkozva nézett.
- Jiminie ugyanezt mondta. Ha még valaki ezt mondja, veszek egy sorsjegyet. Vagy feladok egy lottót.
- Majd kérdezd meg a többieket, amikor leülünk.- vigyorgott.
Kitálaltunk és bevittük az ételt az ebédlőbe. Leültünk és enni kezdtünk. A második falat után összenéztünk Jin-nel.
- Na és, srácok, milyen napotok volt?- néztem körbe várakozón. Kérlek, csak valaki mondja...
- Elment.- vonta meg a vállát Jungkook-ah. Úgy nevettem, hogy majdnem megfulladtam. Jin is. A többiek csak néztek értetlenül, hogy mi lelt bennünket.
- Jagi... mi történt?- kérdezte Jiminie, amikor rádőltem. Nem tudtam elmondani, Jin segített ki. Mind elkezdtek nevetni.
- Tényleg vegyél egy sorsjegyet, mert én is ezt akartam mondani.- mosolygott Namjoon.
- Úgy lesz.- mosolyogtam vissza rá.- És milyen volt az ebéd, napsugaram?- fordultam Hobi-hoz.
- Jó. Ugyanazt mondta nekünk is amit nektek. Annyi, hogy nekem Lee lesz a testőröm.
- És Seoyun-ah? Hogy-hogy nem jött? Tegnap azt mondta, hogy itt alszik.- kérdeztem.
- Igen, úgy volt. Aztán ma eszébe jutott, hogy már programja van a barátnőivel. De holnap itt alszik.- örömködött.
- Ne felejtse a fürdőruhát! Szólj neki, jó? Szombaton megbeszéltük, hogy amikor legközelebb jön, akkor lemegyünk az uszodába.- ettem tovább.
- Szólok, persze.
- Akkor holnap pancsolunk?- kérdezte Jimin.
- Ez a terv.- kacsintottam rá.
- Benne vagyok.- adott egy puszit.
- És a te vállad?- kérdeztem most Suga-t.- Hogy bírta a napot?
- Jól. Ezek az új tapaszok jobbak.- bólogatott.- Nem is mondtam még: kész az IDOL alapja és a szöveg. Ma megmutattam Bang PD-nim-nek. Áldását adta. A comeback-ek után felvesszük. Sungdeuk-ah már állítja össze a koreót.
- A híres-nevezetes IDOL. Majd megmutatod a szöveget?
- Persze. Vacsora után.
- Nekem is van jó hírem.- nézett körbe Namjoon. Ránéztünk.- Csak két új közös koreó lesz a turnén. Az IDOL és az I'M FINE.- mindenki hurrázott. Namjoon csak mosolygott rajtunk. Jimin össze-vissza puszilgatott. Amikor lenyugodtunk, folytatta.- Persze a szólókat ne felejtsétek el.- biccentett a vokalistáknak.
- Mikor lesz kész az EPIPHANY?- kérdezte Suga-t Jin.
- Beszéltem Dohyeong-ah-val. Holnap odaadja a kottát meg a többit és kezdhetsz gyakorolni. A SERENDIPITY-é is meglesz. Szóval te is gyakorolhatsz.- nézett Jimin-re.- Ő lesz a producer, mert ő csinálta az intro-t is.
- Rendben, hyung.- bólintott Jimin.
- De jó, hogy én már felénekeltem az EUPHORIA-t.- vigyorgott Jungkook.
- Csatlakozom.- vigyorgott Tae is tele szájjal.
- A koreográfia attól még ott van.- intette őket Hobi.
- Tudjuk.- de azért a mosoly ott maradt az arcukon. Már hozzá vannak szokva.
- Lerendezted a kiadót? Elküldted amit kértek?- simogatta meg a combom Jiminie.
- Igen, szerelmem. Most már csak a postát várom.- simogattam meg én is az övét. Beszélgettünk, ettünk, tényleg jó volt a hangulat. Vacsora után most nem sziesztáztunk, mert holnap korábban kell kelniük. Fotózás és forgatás lesz délelőtt, valahol a városon kívül. Mindenki felment, mi hárman lementünk a stúdióba.
- Tessék, itt a szöveg!- nyomott egy papírt a kezembe Suga. Gyorsan átolvastam.
- Hmmm. Jól odavág.- vigyorogtam.- És a SEESAW? Van már nyers felvétel?
- Van. De nem mutatom meg. A szöveget elolvashatod.- vett elő egy másik papírt és a kezembe nyomta. Jiminie-vel olvasni kezdtük.
- Hmmm. Elég sötét.- néztem rá.
- Hát- vakarta meg a tarkóját- nem voltam a legjobb hangulatban, amikor írtam. Eredetileg rajta lett volna az első mixtape-n, de... még túl friss volt. Szóval elnapoltam. Aztán Dohyeong-ah mutatott egy lassú alapot és... eszembe jutott.
Jimin ásított egy hatalmasat. Én is. Suga is.
- Bocsánat.- mondta álmos fejjel Jiminie.
- Menjünk aludni.- állt fel Suga.- Ha felénekeltem, megmutatom.- vette vissza a papírt a kezemből.
- Jó. Tényleg menjünk, mert 7-kor ébresztő.- álltam fel. Jimin követett. Felmentünk és elbúcsúztunk Suga-tól.
- Lent alszunk, jó? Még le kell zuhanyoznom.- karoltam Jimin derekába. Átölelte a vállam és adott egy puszit a halántékomra.
- Jó, jagi. Csak bújj hozzám. A többi nem érdekel.- álmos volt. Nagyon. Bementünk a szobámba. Ő azonnal befeküdt. Betakargattam és elmentem zuhanyozni. Mire kimentem, már aludt. Legalábbis ezt hittem. Elhelyezkedtem vele szemben.
- Lehetek ma én a kiskanál?- kérdezte álmos hangon, csukott szemmel.
- Persze.- adtam egy puszit a homlokára. Megfordult, én odabújtam és a hasára tettem a kezem.
- Szeretlek. Jó éjt!- puszilgattam a hátát.
- Szeretlek. Neked is jó éjt!- azonnal ellazult és békésen hortyogni kezdett. Hallgattam a szívverését és lassan én is álomba merültem.
YOU ARE READING
Szerelmem I.
Fanfiction"-Na így már jobb. Most, hogy nevetsz el kell árulnom valamit. Megjelöltelek. Az előbb. - Megjelöltél?- vontam össze a szemöldököm. - Kiszívtam a nyakad. Most már mindenki tudja, hogy hozzám tartozol.- mosolygott büszkén. - Miért? Aláírtad?- kérdezt...