Part 6

2.2K 418 28
                                    


دودل یه نگاه دیگه بهم انداخت و آروم رفت سمت مشتری,دستامو تو قفسه سینم جمع کردم و یه نگاه به دور و بر انداختم...

با اشاره به استن که داشت میرفت سمت اشتون فهموندم که خودم حواسم بهش هست,اونم شونه هاشو انداخت بالا و رفت سمت میز خودش...

حواسمو دادم به اشتون...به خودش مسلط شده بود و با برخورد خیلی خوبی داشت با مشتری صحبت میکرد.بعد بیست دقیقه اشتون کارشو عالی انجام داده بود...دو تا تیشترت و یه سوییشرت فروخته بود و مشتری هم بنظر راضی میومد!

با لبخند رفتم سمتش و آروم زدم رو شونش که یکم پرید بالا و برگشت سمتم.

یهو نیشش باز شد و خندون گفت:تونستم!

با خنده بهش های فایو دادم و گفتم:منم همینو بهت گفتم!خوب داری پیش میری...تا تموم شدن دورت حسابی میترکونی!

با لبخند سرشو تکون داد...

اشتون:چقدر شلوغ شده!

لویی:بهت گفتم که اینطوری میشه,اوه...اون مرد توپوله رو میبینی؟کنار جوانا واستاده و داره غر غر میکنه؟

اشتون:آره...انگار جوانا قرمز شده!

لویی:دقیقا! چون گرند،همین مرد توپوله داره رو مخش راه میره!بریم...

اشتون:کجا؟به ما چه؟

لویی:باید یاد بگیری با همچین مشتری هایی چطور رفتار کنی...غرغر میکنه ولی یکی از ثابت ترین مشتری هامونه!

وقتی رفتیم سمتشون یهو جوانا چشمش بهم افتاد,یه نفس عمیق کشید و به گرند یه چیزی گفت که گرند با لبخند برگشت سمت ما!

با لبخند سرمو تکون دادم...

اشتون:چرا اینجوری نگات میکنه؟

لویی:هیس...فقط نگاه کن!

گرند:بالاخره!کجایی پسر؟

با لبخند باهاش دست دادم و گفتم:متاسفم ,راستش سرم گرم آموزش شاگرد جدیدمه,شب زیباییه ,درسته؟

با لبخند سرشو تکون داد و اشتون بیچاره رو که هنگ کرده بود یه آنالیز کامل کرد و سرشو با رضایت تکون داد و دوباره برگشت و خیره شد به من....

گرند:لباس زیبایی داری لوییس... واز اون زیباتر اندام باور نکردنیته...بگذریم!از این لباس سایز منم دارین؟

لویی:صد در صد!جنس های دیگه ای هم جدید برامون اومده که مطمئنم تو تنتون فوق العاده میشه!

با رضایت آروم یه صدایی درآورد و دنبالم اومد!حقش بود برگردم و چشم های هیز و کثیفشو از کاسه بکشم بیرون تا دیگه نتونه اینجوری به بدن کسی زل بزنه ولی بجاش لبخندمو حفظ کردم و به راهم ادامه دادم...من به کارم احتیاج دارم...اونم تو لول خیلی بالا...بیکاری همیشه مساویه با بدبختی محض!

Broken Demon #1Where stories live. Discover now