Part 94

1.9K 222 18
                                    


متعجب نگاش کردم که سرشو تکون داد...

الایژا:نمیخوام به دیمن فشار وارد کنم...کم کم رابطمون بهتر میشه.

جرارد:تو این چند قرنی که زندگی کردین. تابحال پیشرفتی هم تو رابطتون داشتین؟

سرشو به نشونه ی نفی تکون داد و خیره شد به ظرف غذام.

الایژا:نه زیاد ولی...مطمئنم این دفعه فرق میکنه,فکر کنم بتونم بیشتر بهش نزدیک بشم!

اول خواستم بپرسم که چرا دیمن باهاش بده و مشکل رابطشون چیه ولی به نظر نمیومد که بخواد جوابمو بده پس خودم مسیر صحبت رو عوض کردم.

جرارد:خب...چند سالتونه؟تو و دیمن؟

الایژ:دیمن دقیقاً دو قرن و سی و شیش سالشه...منم اگه یه قرن اخیر رو هم حساب کنیم...تقریباً میشه گفت سه قرن و خورده ای سال...چطور؟

با دهن باز نگاش کردم و به زور آب دهنمو قورت دادم...

جرارد:یکم دیگه دووم بیاری نفت میشی!

الایژا:چی؟

جرارد:هیچی...میگم تو این همه سال چیکار میکردی؟حوصلت سر نمیرفت؟

الایژا:نه!من تا به الان سه تا خوانواده تشکیل دادم.متاسفانه هیچ کدومش رو نتونستم برای خودم نگه دارم...

اخم ریزی کردم و چنگالمو گذاشتم کنار ظرفم...سه تا خانواده؟چرا که نه!ولی اینکه نتونست...

جرارد:چرا؟چرا نتونستی اونا رو پیش خودت نگه داری؟

الایژا:در واقع من نمیتونستم زیاد پیششون بمونم...به دلایل و مشکلاتی که داشتم و دارم...نمیتونم برای مدت زیاد یه جا بمونم!

برای یه لحظه یاد حرف دیمن افتادم...

"دیمن:میتونی کاری رو انجام بدی که توش استعداد چشمگیری داری, فرار کن!"

نمیخواستم بهش فکر کنم چون مطمئن بودم به چیز خوبی نمیرسیدم و نظرم در مورد الایژا عوض میشد پس بیخیال فکر کردن در مورد چرت و پرتای دیمن شدم و لبخند زدم...

جرارد:من هنوز سی سالم هم نشده...باید تجربه های فوق العاده ای داشته باشی!نظرت در مورد تشکیل خانواده ی مجدد چیه؟حسابی میتونه از تنهایی درت بیاره!

با اخم غلیظی سرشو تکون داد...

الایژا:دیگه نه!دیگه حاضر نیستم همچین اشتباهی بکنم.ترجیح میدم تنها بمونم تا اینکه مجبور شم دوباره همسر و بچه هامو چشم به انتظار بذارم!

جرارد:تو بچه داشتی!

الایژا:معلومه....من سیصد سال زندگی کردم!کوچکترین بچه ی من باید تا الان مرده باشه!

متعجب دستمو کوبیدم رو میز و با دهن باز گفتم:مگه خون آشام ها هم پیر میشن؟

الایژا:خون آشام ها نه ولی انسان ها چرا...هر سه تا همسرم انسان بودن و علاقه ای هم به تبدیل نداشتن.

Broken Demon #1Where stories live. Discover now