Part 104

2K 216 8
                                    


الایژا:در اصل اونا داشتن از روی خجالت و شرمندگیشون دفاع میکردن,البته که دخالت توی روابط جنسی بقیه کار درستی نیست!طبق تجربه ی شخصی،حس خوبی به طرف دست نمیده!

جرارد:تجربه ی شخصی؟بله...چرا که نه!

الایژ:جرارد...هی...همم...

وقتی جرارد حرصی یه چشم غره واسه الایژا رفت و گذاشت رفت نیشم باز شد که دیدم الایژا داره چپ چپ نگام میکنه!

ذوق زده انگشت اشارمو گرفتم سمتش و خندون گفتم:میتونی بقیه رو چپ چپ نگاه کنی!نمیدونستم همچین توانایی رو هم داری!

الایژا:کارم تو کندن سر بقیه هم خیلی خوبه,میخوای ببینی؟

کلوم:نخیر!دست شما درد نکنه,بهتون زحمت نمیدیم!

هیچی نگفت و تهش یه چشم غره بهم رفت و راه افتاد دنبال دوست پسرش!

کلوم:عزیزم؟

همونجور که داشتم کره رو میمالیدم رو نونم سرمو تکون دادم...

نایل:جونم؟

کلوم:بهتر نیست یکم محتاط تر باشی,اینایی که چند دقیقه پیش از دستت جوش آوردن همشون پایه های اصلیه پایگاهن,دوتا آلفا و دوتا بتای خیلی قوی,تابحالم که حرص خون آشامی رو درآوردی که مثل اینکه سرگرمیش کندن سر بقیه ست!یکم...

نایل:بیخیال کلوم!لویی کاری بهم نداره,سه ساله میشناسمش و یکی از بهترین دوستاش بودم و هستم!نه تنها خودش کاری باهام نداره,عمراً بذاره کسی هم بهم کاری داشته باشه!

کلوم:مطمئن؟

نایل:مطمئن!

یه چند تا گاز بزرگ به نونم زدم,از رو پای کلوم بلند شدم و بقیه نون رو فرو کردم تو دهن کلوم که نیشش تا بناگوش باز شد!

یه ابرومو انداختم بالا و خندون گفتم:انقدر دوست داشتی؟

لقمشو قورت داد و خندون گفت:اینش کیف داد که مال تو بود!لویی میگفت وقتی غذات رو با کسی شریک شی یعنی خیلی ازش خوشت میاد!

آروم خندیدم و سرمو تکون دادم....

نایل:من تابحال زبونم تو حلقت بود,با لقمه ی دهنیم بیشتر از اون حال کردی؟

شیطون نیششو باز کرد و خوشحال گفت:اون که موضوعش جداست!شب به ادامه ی بحثمون میرسیم!

نایل:بشین تا ادامه بدیم!

کلوم:نایل!

نایل:کلوم!

کلوم:آه....کام آن!

نایل:حالا بریم,بعداً به اون میرسیم!

کلوم:واقعاً؟

وقتی دیدم چجوری حال کرده آروم خندیدم و رفتم سمت خروجی...این پسر واقعاً عجیبه!

Broken Demon #1Where stories live. Discover now