Todoroki Shouto, a feltörekvő hős... Imádnivaló minden egyes porcikájával. A srác aki hatalmas fangirl táborral rendelkezik, mégis engem választott. Ma sem bírom megérteni mit is szeret bennem annyira, pedig már lassan 2 és fél éve együtt vagyunk.
Még van fél éve a U.A.-ben ami részben boldoggá tesz, hiszen így talán nem csak délután tudunk találkozni vagy csak pár hétnyi aggodalmas nap után.
A gondolat is megőrjít, hogy bármi baja eshet.
Na de vissza a sztorihoz mert így csak mindenkit halálra untatok.
[Név] Shindo vagyok, diák a Ketsubutsu Academy High School normál tagozatán. Nem azért mert nincs képességem vagy bármi, egyszerűen csak nem tudom harcban hasznosítani.
Ki tudna csak egy kicsit is besegíteni azzal, hogy virágokat tud növeszteni? Senki.
Épp a televíziót néztem a nappaliban és chipset majszoltam mikor SMS-em érkezett.
Shouto: Szia, átmehetünk?
Én: Ünk?
Shouto: Igen, én és Midoriya-kun.
Én: Oh igen. Persze! Gyertek csak nyugodtan.
Shouto: Okés, 15 perc és ott vagyunk. Szeretlek!
Én: Én is téged!
- Remek, öltözhetek fel...- morgolódtam lenézve ruházatomra. Nem volt más csak egy bugyi és egy nagyobb póló.
Bementem a szobámba és átvettem egy fekete pulcsira és egy galaxy mintás leggingsre. Hajam kifésültem és hagytam, hogy vállamra hulljon. Felvittem egy kevés sminket, vagyis szempillaspirált, egy kis világos barna és rózsaszínes szemhéj púdert és megcsináltam a szemöldököm. A számra csak Labello-t tettem.
Mire kész lettem már csengettek is.
Kiugráltam az ajtóhoz és mosolyogva kinyitottam azt.
- Szia Szívem!- nézett rám Shouto az ajtófélfának támaszkodva.
- Te és a modell pózaid..- kuncogtam.- Szia Shouto!- nyomtam szájára egy puszit amíg nyaka köré fontam karjaim.- És szia Izuku-kun!- mosolyogtam a kisfiúra.
- [Név]-sa~n!- ugrott a nyakamba.- Hiányoztál!
- Te is nekem!- pusziltam meg kis nóziját.- Kértek valami kaját? Vagy innátok valamit?- álltam fel és elindultam befele.
Izuku amint levette cipőjét már rohant is be a konyhába, hozzám.
- Ne, [Név]-san! Én kakaót kérek!- nézett fel rám csillogó szemekkel.
- Persze Pöttöm, amit csak kérsz. Kívánságod számomra parancs.- hajoltam meg előtte mosolyogva.
- N-nem kell meghajolnod. É-én va-vagyok aki fiatalabb.
- Tudom, de nekem te vagy a kis hercegem!- kócoltam össze amúgy is kócoskás haját.- És az én királyom mit kér?- kuncogtam Shoutora pillantva.
- Csak egy kávét. Nem aludtam sokat az éjjel.
- Hogy-hogy?
- Gondolkodtam.- hajtotta tenyerébe arcát.
- Valóban? Na és min?- kérdeztem amíg töltöttem a tejet egy bögrébe.
- Rólunk.
- És mire jutottál?- kérdeztem elcsuklott hangon.
YOU ARE READING
Anime one shots I. (Befejezett)
FanfictionHa anime karakterekkel van kedved x Readert olvasni , nézz csak bele nyugodtan ^^ További történeteket a könyv második részében találsz OwO