Hitoshi Shinsou x OC; Modell út

2.3K 78 76
                                    

Én és Hitoshi már gyerekkorunk óta barátok vagyunk. Olyan kötelék van köztünk ami elszakíthatatlannak tűnik. És nagyjából az is.

Mindketten felnőttünk és modellek lettünk. Nem tagadom, nagyon is jó ez a szakma. Mindig is imádtam új embereket megismerni és így sokkal többet ismerhetek meg. Hát nem szuper?
Épp egy fotózásnak volt vége mikor a menedzserünk odahívott magához.
Tudni kell, hogy Katsuki-val, Shouto-val és Ochako-val dolgozom együtt, na meg persze Hitoshi-val. 

- Kaptunk egy ajánlatot Görögországból. 2 hétre kimegyünk, modellt álltok nekik különféle lapokba és kapunk egy idegenvezetőt aki megmutatja a leglátványosabb helyeket. Az első héten Athén a célpont a másodikat meg majd ott megtudjátok. 

Még elmondott pár infót, mint pl: mit vigyünk, mikor is megyünk pontosan, mikor legyünk az indulási helyen stb.

- Hallottad Hitoshi? Görögországba megyünk! Milyen király ez már?!

Ugráltam boldogan barátom mellett teljesen izgatottan, míg ő csak unottan ballagott mellettem.

- Igen, tudom Mori én is ott voltam..

- Na~ Hito-chan! Legyél kicsit életvidámabb! Legalább a kedvemé~rt!- meresztettem rá bociszemeket de nem használt. Ugyanolyan unott és bamba tekintettel gyalogolt.

- Goni vagy! Nem is vagyok a barátnőd!- fontam keresztbe karjaim és gyorsítottam a tempómon.

- Mori..!

- Igen?

- Gyere vissza mellém és adj egy puszit!

Elvesztettem testem felett a kontrollt. Sokszor irányít de általában csak akkor ha bevágom a hisztit. És nem is bánom annyira.

Lépkedni kezdtem felé majd átöleltem és nyomtam egy puszit az arcára. Visszanyertem az irányírást, így jól vállon boxoltam.

- Hé!- mosolygott.

- Ne hézzél itt nekem! Nem én irányítottalak.. Csicska!- fújtam fel az arcom.

- Én is szeretlek..- morgolódott. 

- Én is téged..!- mosolyogtam és átöleltem derekát.

Ha valakinek nem esett volna le: együtt vagyunk, csak nem mutatjuk nagyon ezt ki ha többen vannak körülöttünk. Ha kettesben vagyunk nagyon romantikus tud lenni.

- Nee, Hito-chan! Nem megyünk el hamburgerezni?

- Ha nagyon szeretnéd mehetünk.

- Ezaz! Te vagy a legjobb!

Mivel 3 napunk van összecsomagolni, a fontosabb dolgokat már bepakoltam.

~ Time skip ~

- Olyan fáradt vagyoook!- nyavajolgtam Katsukinak mivel csak mi értünk oda hamarabb... Fél órával hamarabb..

- Fogd be, leszarom!

- Kacchaaan! De én nagyon fáradt vagyok!- döntöttem vállára fejem.

Anime one shots I. (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora