Denki Kaminari x Reader; Sárga szemek (part 2)

1.6K 113 28
                                    


Nem bírtam figyelni a tanárra. Az elsős fiú túlságosan elterelte gondolataim.

- [Vezetéknév], kérem megmondaná mi a helyes válasz?- tette csípőre kezét Midnight-sensei.

- Mi? Öh.. elnézést sensei, nem figyeltem..

- Vettem észre.. Van esetleg valami baj?

- Nem, semmi.- ráztam fejem, mire sóhajtva folytatta a magyarázást.

Végül a napnak hamar vége lett így a lehető leghamarabb pakoltam be tanszereim a táskámba, hogy siethessek is Denki-hez.

- Mehetünk?- mosolyogtam a fiúra aki az ablakon nézett ki. Amint rám nézett szívem nagyot dobbant és elvörösödtem így el is fordítottam fejem.

- Persze!- mosolygott.

- Akkor sziasztok srácok, vigyázzatok magatokra!- öleltem meg barátaim, majd siettem is a szöszi fiú mellé, aki átkarolta nyakam.

A hazafelé vezető utat végig fecsegtük, így sok mindent megtudtam róla, és ez fordítva is így volt. Tudtam, hogy megbízhatok benne így a legféltettebb titkaim is elmondtam neki.

- Komolyan? Kisül az agyad?- nevettem fel szívből.

- Hé! Ne nevess ezen! Biztos neked is van valami limited, veled mi van ha túlmész rajta?- nézett rám mosolyogva.

- Igazából csak annyi az egész, hogy megfájdul a fejem.- vontam vállat.- Nincs olyan látványos megnyilvánulása mint a tiednek!- böktem oldalba könyökömmel míg kinyújtott nyelvvel rákacsintottam.

- Haha, nagyon vicces vagy [Név]-chan..!- morogta összefont karokkal de én csak nevetve sétáltam tovább.

- Itt is volnánk. A szüleim elvileg nincsenek itthon és talán a nővérem sem.- nyitottam ki a bejárati ajtót. A fiú feszengve jött be, majd le is vette cipőjét.

- Vagyis.. akkor egyedül vagyunk itt?- kérdezte szemöldökét vonogatva mire csak kuncogva mellkason csaptam.

- Nem teljesen. [Macska neve], gyere aranyom!- hívogattam fekete macskánk.

- Nahát! De édes!- csillantak fel aranysárga szemei mikor megpillantotta a kecsesen felém tartó háziállatot.

- Imádom! Ő a mindenem!- mosolyogtam mikor megsimogattam fejét és felkapva karomba, hasát kezdtem el simogatni, amit dorombolva élvezett.

- Aha, szóval pasi pótlék!- nevetett fel.

- Nem talált. Ő nem pasi pótlék, ő a pasim! Senki nem rúghat labdába vele szemben.- nyomtam puszit homlokára.

- Akkor van egy vetélytársam?

- Mhmm nagyon úgy tűnik.- motyogtam macskám simogatva.- Mi van szőrpamacs, csak nem hiányoztam?- mosolyogtam rá, mire csak nyávogott egyet.- Szeretnéd megfogni?- pillantottam a fiúra.

Látszólag teljesen megbabonázta az, ahogy a macskával foglalkozom. Oldalra döntött fejjel és mosollyal arcán nézett minket. Mikor szavaim elérték megrázta a fejét és egy hatalmas, édes mosoly kíséretében bólogatni kezdett.

Óvatosan kezébe adtam [Macska neve]-t aki megszaglászta majd orrát az övének nyomva adott "puszit" neki.

- Kedvel téged.- nyugtáztam mosolyogva.

- Engem ki nem?- kérdezte mire csak elnevettem magam.- Különben is, én is megkedveltem. Bár kicsit féltékeny vagyok rá.

- Hah? Miért?

Anime one shots I. (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon