Rin Matsuoka x Reader; A Matsuoka ház

2.8K 122 38
                                    


- Kou~!- ugrottál legjobb barátnőd, Gou Matsuoka hátára.

- [Név]-chan! Hát te?- döbbent meg.

Igaz, teljesen jogos alapon hiszen nem egy iskolába jártok.

- Nincs tanítás!- vigyorogtál. Nem volt a kedvenced az iskola, így szebbé tudta tenni a napod ha volt egy-két lyukas órád vagy (ha nagy ritkán) elmaradt egy teljes nap.

- Te szerencsés mázlista...- morogta sértődötten.

- Az vagyok! És ez a szerencsés mázlista fog boldogítani a mai nap!- vigyorogtál.- És ha megengedik akkor átmegyek.

- Mert te ezt már eldöntötted.- nevetett miközben elindult be az iskola épületébe.

- Hát még szép! Már lassan 1 teljes éve barátnők vagyunk de még nem jártam nálatok, kíváncsi vagyok.- biggyesztettem le alsó ajkam.

- Anya biztos megengedi. És ma Rin-nek sem lesz edzése, ha jól emlékszem.

- Rin? Ő a bátyád igaz, Kou?

Kérdezted zsebrevágott kézzel, teljesen gondolkodóba esve. De a lány szerencsédre bólintott így nem kellett azon agyalnod, hogy mikor is említette neked a fiú nevét.

- Nahát [Név]-chan! Miért nem vagy iskolában?- csapódott hozzátok Nagisa egy nagy mosollyal arcán.

- De hát én iskolában vagyok..- gondolkodtál. Persze ez az egész mind csak vicc volt, nem voltál te olyan lassú felfogású... általában.

- De [Név]-chaan! Úgy értem te nem ebbe az-

- Tudom Nagisa, csak húzom az agyad!- nyújtottad ki a nyelved mire a kis szöszi bevágta a durcát.

A nap iskolában töltött része olyan középszerű volt, hogy azt inkább nem írom le, nem fárasztalak vele titeket.

- Kou!

- Mi az [Név]-chan?- nézett rád unott tekintettel.

- Csak annyit akartam mondani, hogy maradok amíg edzetek de ha ennyire nem érdekel akkor át sem megyek.. Gou!- fontad keresztbe karjaid majd egy kaján vigyorral mondtad ki valódi nevét, amint mint mindenki, így te is, nagyon jól tudott, hogy nem szereti. Mármint ha így hívják, szóval értitek.

- Ne hívj Gou-nak!

Imádtad amikor morcosba vált át. Olyankor a 160 centis test magasságával rettenet aranyos tudott lenni.

- Jól van na.. Inkább megyek Haruka-senpaihoz!

Sétáltál el sértődötten. És mivel makacs és kitartó vagy, egész az edzés végéig nem beszéltél Kou-val.

Pedig próbálkozott. Nem is kevésszer, de te hajthatatlan voltál. Ezt is természetesen csak edzés végéig szándékoztad csinálni.

- Akkor megyünk?- ugráltál legjobb barátnődhöz, boldogan csillogó szemekkel.

- Még akarsz jönni?

- Ez alap! Ugyan Kou, ne csináld már!- nyafogtál.

- Jól van, akkor gyere.

Végre! Végre megint kedvesen mosolygott, legnagyobb örömödre.

Amíg a házhoz nem értetek mindenféle lányos dologról beszéltetek. Na meg persze a fiú eredményeiről. Még neked is feltűnt, hogy Haruka ma nem volt önmaga és rontott is. Mivel ez nem volt megszokott fekete hajú barátotoktól eléggé aggódtatok miatta.ű

Anime one shots I. (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang