Kai Chisaki (Overhaul) x Reader; A díjádató éjjele

1.5K 83 8
                                    

AzumiFukushima kérésére itt is az új rész, remélem tetszik ^^ Oh, annyi lenne még mielőtt olvasni kezded, hogy a nevek az az animebeli karakterek szinkronhangjainak a nevei.

Kenjiroval egy igen vicces megismerkedési történetünk volt. Örömmel meséltük el mindenkinek, aki bármennyire is kíváncsi volt rá. Hogyha valaki azt mondta volna nekem évekkel ezelőtt, hogy rámtalál -ezúttal az igazi szerelem-, ráadásul úgy, ahogyan velem esett meg, biztosan telibe az arcába nevettem volna.

Akkor még nagyon a karrierem elején voltam, így nagyon kevesen ismertek. Énekesnő voltam, vagy hát szerettem volna lenni igazából. Mivel eddig csak egy dalt adtunk ki, ami még csak 200-as nézettségű volt, halotti nyugalommal foglaltam jegyet egy normális repülőre, hogy hazautazhassak a szüleimhez. Megtettem mindent, amit felszállás előtt kellett, majd leültem a helyemre, az ablak mellé. Már éppen kezdtem ellazulni és zenét hallgatni, természetesen fülhallgatóval, amikor egy férfi és egy kislány párosa ült le elém. Nem szentesítettem nekik túl nagy figyelmet, egyedüli megjegyzés, ami a fejemben végigfutott csak az volt, hogy milyen édes pasi is volt a kislány oldalán. Viszont biztos voltam benne, hogy a lány az övé, a kislánya, szóval nem is hagytam sokáig motoszkálni az agyamban az a gondolat foszlányt, ami vele foglalkozott. Így hát elindítottam a kedvenc lejátszási listám, feljebb tekertem a hangerőt, majd kényelmesen elhelyezkedve, fejem a háttámlának döntve hunytam le a szemeim és élveztem ahogy a zene átjárja a testem.

Azonban valahogyan olyan érzésem volt, nagyjából az út felénél, hogy figyelnek. Szóval ki is nyitottam a szemeim, de így kisebb szívinfarktussal kellett számolnom, ugyanis az előttem ülő, barna hajú kislány, felém fordulva figyelt, amíg apja aludt. Leállítottam a zenét és kivettem fülemből a fülest, majd rámosolyogtam a lányra.

- Segíthetek?

- Téged ismerlek.- vigyorgott.

- Szerintem összekeversz valakivel Pöttöm.

- Neeem! Ez te vagy, nem?- mutatta meg a telefonját, ahol egy youtube videó keretein belül az én dalom ment. Őszintén boldog lettem és eszméletlenül feldobott, hogy valaki valóban felismert.

- De, de igen.- bólintottam széles mosollyal.- Tetszik?

- A kedvenc zeném! Apuval a kocsiban a reptér felé is ezt hallgattuk!

- Tényleg?- képedtem el, de a mosolyt lehetetlen volt letörölni az arcomról.- Ennek igazán örülök!

- És miért megy Oshimára a néni?

- N-néni?- szeppentem meg. Tessék, egyszer 25 éves valaki és máris le van nénizve.

- Seiran (Eri), hagyd az utasokat...- morogta az apja álmosan.

- De apu! Ő az az énekes néni.- rugózott az ülésen, amíg apja le nem fogta a combját.

- Édesem, ő nem egy néni. És kötve hiszem, hogy itt van.- ásított fel, majd hátranézett rám.- Elnézé- Oh! Oké, Sei. Egy pont neked. Tényleg ő az.

- Megmondtam~!

- Bocsánat a lányom miatt.

- Ugyan, semmi gond.- mosolyogtam a férfire.

- Tudja néni, nagyon csinos.

- Sei, ő nem néni...- fogta a fejét a férfi.

- Áh, köszönöm.- kuncogtam.- Tudod Seiran-chan, te sokkal szebb vagy nálam. Mostantól te lettél a példaképem.

- Whaa~~? Komolyan?- csillogtak a szemei és eltátotta a száját boldogságában.

- Igen, komolyan.- mosolyogtam rá kedvesen.- Gyönyörű vagy. A szüleid biztosan büszkék rád.

Anime one shots I. (Befejezett)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ