Ciel Phantomhive x Reader, A bál

2.2K 91 73
                                    


Mielőtt belekezdek.. Egyrészt.. Te-jó-ég! 2k megtekintés van a könyvemen! Mikor megláttam elsírtam magam, nem vicc! Szóval köszönöm! Másrészt, a [k/n] a komornyik nevét jelenti, csak drága írónőtök lusta volt kiírni xD Jó olvasást, remélem tetszik! ❤

Minden egy bállal kezdődött. Egy bállal amit Ciel rendezett. Mivel mindig is csodáltam őt, amiért ilyen fiatalon megbirkózik az ilyen felelősségteljes feladattal, minél jobban akartam kinézni és meg akartam neki mutatni, hogy mi lányok is megbirkózunk a feladatunkkal.

Merthogy a drága nem igazán hiszi, hogy mi olyan jók lennénk ezekben.

Mindegy is, attól még tisztelem és kedvelem őt. Nagyon kedvelem.

- [K/n]! Segíts kérlek!- szóltam komornyikomnak mivel a fűzőt valahogy be kellett kötni.

- Igenis asszonyom!

[K/n] egy igazán tisztelettudó férfi, a démon inasom. Haja [Hajhossz és szín], szemei [szemszín]-ek/ak, ellentétben az én [Szemszín] íriszeimmel. Tincseit hátrafésülve hordta ami még elegánsabbá tette megjelenését. Karcsú alakját kihangsúlyozta a ruha amit hordott.

- Ouh!- szisszentem fel mikor erősen megshúzta, hogy keskenyebbé tegye a már így is mondhatni vékony alakom.

- Elnézést asszonyom!

- Ugyan-ugyan! Csináld csak!- mosolyogtam rá.

Végre rám került a fűző, majd a ruhám is.

Egy igazán elegáns darabról volt szó. Királykék, bársony rajta csipkék emelték ki alakom, illetve az aljára is került belőle. Fekete szatén szalagból kis masnik voltak a szín alakú kivágásnál és a csípőmnél is.

Imádtam ezt a ruhát.

Hozzá kiegészítőnek felvettem anyám nyakláncát amelyet rám hagyott halálakor. Egy arany láncon egy tengerkék ékkő. Egyszerű de nagyszerű.

Ezek mellé jöhetett egy vékony, de annál selymesebb anyagú, fehér, könyékig érő kesztyű.

A hajammal nem igazán csináltunk sok mindent. Csak egy egyszerű kontyba felfogtuk, elől kihagyva két [Hajszín] tincset, amit begöndörítettünk.

Ajkaimra csak egy kis vörös rúzs került.

- Remek, indulhatunk is!- mosolyogtam komornyikomra.

Hozatta is Andrew-el a lovaskocsit, mibe amint megérkezett beszálltunk. Nagyjából fél óra zötykölődés után megérkeztünk a Phantomhive birtokra.

Már elég sok kocsi felsorakozott ami egyáltalán nem döbbentett meg.

[K/n] kisegített a hintóból és indultunk is be. Egyből a házigazdát kezdtük keresni, kit hamar meg is találtunk.

- Ciel! Szép estét!- intettem a fiatal grófnak aki a komornyikja társaságában figyelte a tömeget.

- Magának is. [Név] ha nem tévedek igaz?

- Pontosan. Nem tudom mennyire szokás ez itt hiszen ez az első bálom magánál de hoztam egy kis ajándékot.

- Oh, nem kellett volna de köszönöm. És kérlek tegezz ha kérhetem.

- Ahogy kéred.- mosolyogtam.

Kinyitotta az ajándékot amiben egy új sétapálca volt.

- A legjobb embert bíztam meg ezzel egy másik városban, nagyon megbízható. Remélem elnyerte a tetszésed és használni fogod.

Anime one shots I. (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang